- Forum
- /
- Product forum
- /
- Samsonite Evolis Office Case Zwart – voldoende fit notebooks met maximaal 15.4inch schermen!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 19-01-2012 00:00
Samsonite Evolis Office Case Zwart – voldoende fit notebooks met maximaal 15.4inch schermen!Je hoeft niet langer meer te worstelen met lastige en onhandelbare draagtassen voor je notebook! Deze bijzondere uitgave Samsonite, de Evolis Office Case biedt een duurzaam, ergonomisch en onderscheidend ontwerp, om je leven gemakkelijker te maken. In het gevoerde compartiment passen met gemak laptops tot een schermgrootte van 15.4 inch. Voor extra bescherming is het geval gemaakt van flexibel en zeer sterk polyurethaan, zodat je bent verzekerd van een hoge kwaliteit tas. De tas is ontworpen voor dagelijks gebruik, en zal zich ontfermen over al je bezittingen en documenten. Het dragen van de tas, is zeer comfortabel en veelzijdig dankzij de gevoerde anti-slip schouderbanden. In het voorvak vindt je onder andere pennenhouders, een pda-vak en telefoonvak. Het zachte handvat en de schouderriem maken het dragen van de tas lekker comfortabel. En heb je nou nog geen laptop om hier in te stoppen, dan komt dat wellicht zeer binnenkort..?
![]() |
|
|
#
Bericht: 19-01-2012 16:38
Leuk tasje voor weinig. |
|
|
#
Bericht: 19-01-2012 19:29
Ik weet niet hoe jullie het doen, maar goed geregeld. Ik heb er gelijk een besteld. |
|
|
#
Bericht: 19-01-2012 21:09
wanneer komen jullie eens met een leuke mooie stijlvolle klasse boekentas a la Porsche Design of zoiets? |
|
|
#
Bericht: 19-01-2012 22:58
Mooi tas. Geen poes pas lekker strak mooi zakelijk. 1 besteld. |
|
|
#
Bericht: 25-01-2012 16:13
Bedankt voor de tas IBOOD. Mijn 15.6 inch laptop, sony vaio (relatief erg breed en breder dan de opgegeven maten) past er met gemak in. Thx! |
|
|
#
Bericht: 26-01-2012 18:24
Bedankt, maar het is niet een laptop tas … Er is geen bescherming … |
|
|
#
Bericht: 28-01-2012 04:05
Inderdaad ! Dit is echt geen laptop tas. Helemaal geen bescherming of mogelijkheid tot vastzetten van je laptop. |
|
|
#
Bericht: 29-01-2012 21:08
Neem hiervoor morgenochtend even telefonisch contact op met de klantenservice. Je vindt het nummer onderaan de FAQ. Edited by: Vincent |
|
|
#
Bericht: 01-02-2012 21:11
Kan hier iemand op reageren AUB? |
|
|
#
Bericht: 01-02-2012 21:13
Excuseer, ik had bovenstaande reactie nog niet gelezen. Maandag direct contact opgenomen. 5euro kwijt aan beltegoed. Zij beloofden mij om de tas opnieuw te verzenden maandag zelf maar met UPS deze keer, vanwege de onkundige bezorgers bij de vorige maatschappij. Ondertussen zie ik op de T&T dat de tas bij jullie is toegekomen. Kan deze dan opnieuw worden verzonden naar mij? |
|
|
#
Bericht: 01-02-2012 23:13
Nee, een pakket dat niet afgeleverd kon worden om welke reden dan ook kan doorgaans niet meer aangeboden worden. (zie ook FAQ) De klantenservice kan hier echter definitief uitsluitsel over geven. Wij zijn geen onderdeel van de klantenservice en kunnen je er derhalve ook niet mee helpen. |
|
|
#
Bericht: 01-02-2012 23:38
Maar Renate, er stond op de T&T dat ik verhuisd ben en dat het adres niet klopt. Zij zijn die vrijdag zogezegd langsgeweest terwijl ik de hele dag thuis zat te wachten op het cadeau voor mijn vader. ’s Avonds zie ik dan dat de status is veranderd naar “zending niet afgeleverd, geadresseerde verhuisd”. Waarvandaan dit komt weet ik niet, aangezien men hier op dit adres al geleverd heeft van Ibood, dus die gast had gewoon geen zin om langs te gaan en heeft gewoon zelf de status veranderd, dat is vrij duidelijk. Hier kan ik toch helemaal niets aan doen? Zie daarvoor ook de T&T van dit pakket: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/basicsearch.aspx?lang=nl&B=3SYKOG0050390&P=&I=True (afleveradres België). Klantendienst heb ik gebeld, zij zeiden mij dat ze uitzonderlijk de tas opnieuw gingen verzenden en dat het waarschijnlijk ligt aan de manke levering in België (wat wel vaker voorkomt bij dit vervoersbedrijf in België zei hij). Deze keer gingen ze het met UPS verzenden, kunnen jullie zien of dat al gebeurd is? |
|
|
#
Bericht: 02-02-2012 09:13
Nee, als forum moderator kan ik geheel niet tot die resources. Ik moet je dus echt naar de klantenservice verwijzen hiervoor. |
|