- Forum
- /
- Product forum
- /
- Photobox Voucher t.w.v. €100,- voor o.a. Fotoboeken, Canvassen en Kalenders
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 25-01-2012 00:00
Photobox Voucher t.w.v. €100,- voor o.a. Fotoboeken, Canvassen en KalendersMet onze digitale camera’s schieten wij meer plaatjes dan ooit tevoren. Aapjes in de dierentuin, je dochtertje op de schommel je nieuwe auto of die vetgave kathedraal die je laatst op vakantie zag. Maar je hebt vast ook foto’s van dat ene feestje in de kroeg dat hard uit de hand liep en de ontelbare keren dat de camera afging in je broekzak. Kortom: we maken duizenden foto’s, maar niet iedere foto is het bewaren waard. Maar wat dat wel waard is, moet zo lang mogelijk bewaard blijven. Het nadeel van al je digitale bestanden is dat niets nog tastbaar is. Verander dat vandaag nog. Want met de aanbieding van vandaag print jij je dierbare herinneringen uit op welke manier jij maar wilt. Met het tegoed van honderd euro dat je bij onze aanbieding van vandaag krijgt, maak je ouderwets mooie afdrukken van je foto’s. Maar dat niet alleen. PhotoBox biedt jou een veelheid aan mogelijkheden om je afbeeldingen af te drukken. Een canvas van je vriendin op schilderijformaat. Stel een geweldig fotoalbum samen, compleet me je eigen onderschriften. Maak een kalender van de beste ervaringen die je het afgelopen jaar had. Druk vakantiefoto’s af in een agenda. Of leg je familieportret vast op een mok. De enige beperking is je fantasie. Naast het tegoed van honderd euro ontvang je ook 40 gratis afdrukken bij deze aanbieding als je je voor het eerst aanmeld op Photobox. Verander je foto’s in meer dan een stel bestanden op je harde schijf. Verander je foto’s in echte, tastbare herinneringen. Geniet van het verleden in de toekomst, met deze Voucher voor €100,- Photobox Tegoed!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:06
ik vind het echt absurd dat voor een bon waar je voor betaald hebt, een houdbaarheidsdatum zit waardoor daarna gezegd wordt dat je dus geen recht meer hebt op je EIGEN geld! verder wel goede actie. helaas te laat voor mij. heb de verjaardagen waar deze goed van pas waren gekomen al achter de rug =) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:08
@mijzelf tenzij ze bedoelen dat de code die je van ibood krijgt waarmee je de bon kan bestellen na die datum vervalt en de bon zelf wel voor onbepaalde tijd geldig is (dan heb ik niks gezegd!^^) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:09
Heb de vorige keer zo’n voucher gekocht. Omdat het bestellen een paar keer problemen gaf (voucher was tot 31-12 houdbaar) heb ik op 3 januari gewoon nog mijn bestelling mogen plaatsen. Goeie klantenservice in elk geval! De kwaliteit kan ik niet echt over oordelen omdat ik 4 slechte foto’s (scans) had besteld op 20×30 canvas, dus er zitten wat lijntjes/korreltjes in. Maar dat wist ik van te voren en dat gaf de software ook duidelijk aan! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:16
Fijn om te horen! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:11
” Het volledige tegoed kan niet gespreid worden over verschillende bestellingen, maar dient in één keer te worden besteedt.” Aangezien de bovenstaande regel me niet geheel duidelijk is, zou ik graag een reactie willen van de mod’s of de product-expert. Stel, ik wil van mijn gekochte bon zowel een fotoboek als wel een fotokalender bestellen. Is dat dan wel toegestaan, aangezien het 1 bestelling betreft, maar dus wel met meerdere producten ? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:14
” Het volledige tegoed kan niet gespreid worden over verschillende bestellingen, maar dient in één keer te worden besteedt.” Ik weet wel dat “besteedt” geen Nederlands is. Ik lees het als dat je alles in 1 bestelling op moet maken en dat je zelf mag kijken hoe je dat doet. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:16
Ja, klopt. (Overigens heb je gelijk, foutje inderdaad ik zal het doorgeven). |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:51
Dit kan ik heb met mijn vorige bon een Fotoboek en fotokader besteld. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:14
Verwachte verzenddatum 27/01/2012 ?
dus niet direct na betaling beschikbaar ?
ook niet geldig op de lopende promo (1 kopen 1 gratis ) ? Eén enkele promotiecode kan gebruikt worden per bestelling. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:15
Nee, niet in combinatie met andere acties. Niet direct na betaling beschikbaar nee. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:23
Heb aan het einde van het jaar dezelfde bon gebruikt. Voor kerst had ik 4 fotoagenda’s en een bureaukalender besteld. Om ze snel te laten komen via DHL laten leveren. Uiteindelijk ging er iets mis met de levering, maar na telefonisch contact met de klantenservice hebben ze de producten opnieuw kostenloos laten maken, en binnen een week had ik alles in huis. En de kwaliteit is prima. Ik heb goede ervaringen met photobox! Ik ga deze voucher besteden aan een serie mooie canvas doeken! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:31
Interessant. Ik moet net wat wandversieringen regelen voor mijn lokaal… @Photobox: verzending van de voucher is 27 januari. Ik zou dan dus een bestelling kunnen plaatsen. Hoe lang is de levertijd zo ongeveer? 4 feb. heb ik namelijk wat nodig. Kan dat? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:35
Ow, dit formaat posters kan niet, begrijp ik. 76,2 cm x 101,6 cm Nu ja, even over nadenken:) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:07
Beste epafroditus, ik vrees dat dit niet haalbaar is. Productie van het Fotodoek neemt gemiddeld 2 werkdagen in beslag en verzending gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. Ik kan dus niet beloven dat je het doek tegen 4 februari kan ontvangen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:42
@Photobox: Ik wil ook graag weten of het haalbaar is dat een canvas doek op 4 februari geleverd kan worden als ik gebruik maak van deze iBOOD. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:07
Beste gurtane, ik vrees dat dit niet haalbaar is. Productie van het Fotodoek neemt gemiddeld 2 werkdagen in beslag en verzending gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. Ik kan dus niet beloven dat je het doek tegen 4 februari kan ontvangen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 00:44
Geweldig, wil je ff op de website van photobox rondkijken aangezien er hier in deze actie staat dat de voucher alleen geldig is bij aankoop van Fotoboeken, Fotokalenders, Fotoagenda’s, Fotomokken en Fotocanvas Luxe (foto op doek), ligt de website plat hahaha. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 01:06
Edited by Jos (Moderator): |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 01:32
De waardebon kan niet gecombineerd worden met andere promotie Ik heb even gekeken naar de website, en daar zijn verschillende foto albums 29,95 euro per stuk. kort reken sommetje; Via Ibood kun je dus 3 voor de prijs van 1 krijgen, (waarvan 1tje dubbel) en een bureau kalender (met bijbetaling van 1,95 excl bezorgingskosten. ik vind dat jullie normaal met betere acties komen. mvg, lisanna |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 01:48
Misschien deze vraag beter een keer aan @Photobox stellen? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:09
De waardebon is niet combineerbaar met lopende acties op de website zoals aangegeven in de voorwaarden. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 01:40
@Photobox is het ook mogelijk om een panorama foto op 2 bladzijden te laten doorlopen. zodat je dus 1 grote foto hebt? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:09
Dit is voorlopig jammer genoeg nog niet mogelijk maar hier wordt wel aan gewerkt. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 14:26
Ik veronderstel dat je dit kan oplossen via “knippen” van de panorama-foto in 2 delen, en dan “plakken” over 2 bladzijden, niet ? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 07:29
Aan de moderator ; In de beschrijving staat : Exclusief: verzendkosten, producten packs, fotocanvas classic, foto op plexi of aluminium, en forex ….. Als een fotocanvas classic niet meedoet aan de actie , waarom staat er op jullie foto dan wel een fotocanvas classic? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:10
Op de afbeelding staat een Fotocanvas en de voorwaarden geven aan dat het enkel om een Fotocanvas Luxe gaat. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 07:49
Over de vorige aktie ben ik dik tevreden. Ik kwam net terug van een lange vakantie uit Australië, dus was het aanbod zeer aantrekkelijk. Ik heb gekozen voor het fotoboek: Premium. Bij ontvangst bleek de post niet zo zacht te zijn omgegaan met het pakket. Het boek was licht beschadigd. Een telefoontje naar de helpdesk en het probleem was opgelost. Er werd een nieuw boek aangemaakt en toegestuurd. De kwaliteit is perfect. Ik kan er mee voor de dag komen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:02
@photobox Waarom kleine formaten canvasdoeken? Andere sites gaan tot veel grotere formaten. Komt hier voor einde van de bon 30-4 nog verandering in? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:11
Dat kan ik niet garanderen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:07
@Photobox Wat zijn producten packs? Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:12
Producten packs zijn packs van tegoeden die je kan kopen en die vervolgens een jaar geldig blijven. Meer info kan je hier terugvinden: http://www.photobox.nl/dienst/foto-pack |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:11
@Photobox Kunnen de verzendkosten ook met het tegoed van 100euro betaald worden? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:19
Uit de productomschrijving: Exclusief: verzendkosten, producten packs, fotocanvas classic, foto op plexi of aluminium, en forex.
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:22
@Photobox |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:12
Nee, dit is jammer genoeg niet mogelijk. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:49
Mocht men geinteresseerd zijn in de ervaringen van Photobox van andere gebruikers: |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 08:59
Kan ik er ook 2 bestellen? 1 op naam van mijn man en 1 op mijn naam? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:01
Hmmm, twijfel twijfel. Heb al eerder iets bij photobox besteld, en was daar tevreden over. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:03
Leuke actie. Acties met online fotoboeken maken zou meer op iBOOD moeten staan. Ik vind het alleen wel jammer dat de code maar 3 maanden geldig is. Het is een letter/cijfer combinatie die toch 30 Euro waard is. Het zou makkelijk zijn als die langer geldig is, aangezien je met een fotoboek toch vaak wat langer bezig bent. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:08
Inderdaad, en voor 100 euro kun je wel 2 fotoboeken maken. 2 fotoboeken maken is bij mij nog wel in de planning, maar daar moet je wel even tijd voor uit trekken en ik weet niet of ik dat binnen 3 maand ga redden :o
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:15
Vorige keer besteld. Enkele problemen gehad met de bestelling… Gebeld naar de klantenservice, hebben me zeker goed geholpen. Over de kwalitiet dan: Kortom: goeie service, goeie kwaliteit en mooie korting. Deze bestel ik opnieuw |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:30
@Photobox Stel ik bestel een Canvas en een fotoboek, komt er dan € 7,95 + € 5,00 verzendkosten bij, of wordt dat gecombineerd verzonden ? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:33
Elk product heeft verschillende productietijden en wordt apart verzonden. De verzendkosten dienen dus voor elk product betaald te worden. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:39
In het verleden al vaker gebruik gemaakt van deze actie bij Photobox. Het volgende wil ik met jullie delen over mijn ervaring: - Supervriendelijke klantenservice Mag ook wel eens gezegd worden als iets een TOP product is! Photobox ga zo door! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:48
absoluut een topaanbieding, alleen ik vind de termijn t/m 30-04 veel en veelste kort.. Voor een mooi fotoboek wil ik wel even de tijd nemen, en dat lukt niet op deze manier.. Waarom zo’n korte termijn? Ik meen dat er bij vorige Photobox-aanbiedingen een ruimere termijn werd gesteld..?? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:53
Vorige Ibood aanbieding was slechts 1,5 maanden geldig. Een Canvas, Agenda of Fotomok zijn heel snel gemaakt. Een fotoboek neemt inderdaad wat meer tijd in beslag. 3 maanden is hier echter meer dan voldoende voor. We hebben bovendien een Instant Boek optie waarbij het Fotoboek vanzelf wordt ingevuld. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 09:59
Ik heb de laatste keer ook gebruik gemaakt van de voucher en was allesbehalve tevreden. Foto’s worden in andere kleurstellingen afgedrukt en daarbij worden delen van de foto weggelaten waardoor je halve hoofden in een boek krijgt. De service is verder goed en het programma waar je mee werkt is erg prettig, maar of ik vaker een voucher ga kopen of bestellingen ga doen? Nee, dat toch niet. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:12
Het fotoboek wordt afgedrukt zoals je het in de software ziet staan. Afgesneden hoofden betekent normaal dat de foto’s niet juist werden geplaatst binnen een fotovenster. Is het mogelijk dat je de instant boek functie hebt gekozen en het boek vervolgens hebt besteld zonder het na te kijken?
Wat de verzendkosten betreft lijkt het me niet normaal dat je 20€ aan verzendkosten voor 4 boeken, tenzij deze van een verschillend formaat waren. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 11:01
Dat is dus absoluut niet het geval geweest dat de foto’s zijn afgedrukt zoals in de software was te zien. Ik heb elke foto nagekeken op kwaliteit en positie nadat het ontwerp klaar was. Na ontvangst heb ik alles nog eens vergeleken en het is verschil is duidelijk te zien. Kleuren verschillen en delen van de foto missen waardoor je inderdaad afgesneden hoofden krijgt. Het gaat hier trouwens niet op een instant boek. Het waren 4 verschillende boeken, dus per boek krijg je de verzendkosten berekend. Dit zou een service-verbeter-puntje moeten worden van jullie want dit kan hoog in de kosten oplopen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:02
@photobox als ik meerder fotoboeken in een keer bestel betaal ik dan 1 keer verzendkosten?
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:05
Dat vraag ik me ook af :) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:14
De verzendkosten vind je hier terug: http://www.photobox.nl/dienst/levering-verzendkosten De producten die zich in de tabel in hetzelfde vakje bevinden worden samen opgezonden. Producten in een verschillend vakje worden apart gezonden en dan dienen de verzendkosten apart betaald te worden.
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:06
Ik zou graag een canvas drieluik bestellen, omdat jullie dit niet direct aanbieden zullen dit 3 losse canvassen worden die ik zelf knip. Maar mijn vraag is of u de afmetingen die ik graag zou willen hebben kunt drukken?
De verhouding van mijn drie afbeeldingen is na knippen 1:2.25, maar ik zie deze niet bij de bestelmogelijkheden, is het dan niet mogelijk of kan dit op een andere manier wel? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:15
We bieden enkel de formaten aan op de website. Het fotocanvas is bovendien vastgemaakt aan een stevige houten frame en het lijkt me dan ook geen goed idee om in het fotocanvas te knippen. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:40
Hahaha uiteraard ga ik niet in de canvas knippen, maar knip ik ‘virtueel’ de JPG afbeelding in drieën en bestel ik dan drie canvassen. Maar bedankt voor het antwoord, dan ga ik kijken of het lukt met de aangeboden formaten. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:06
ik ben over het algemeen altijd heel tevreden geweest over photobox, maar in december heb ik een boek besteld dat helemaal niet mooi afgewerkt was, je zag overal in de vouwen nog lijm hangen en 1 blad was zelfs verkeerd afgesneden, maw er was een stukje van het ene blad over het andere gevouwen dit was een huwelijksalbum dus dat kon echt niet door de beugel toen ik hen contacteerde kreeg ik alleen als oplossing dat ik een ander boek kon bestellen voor dezelfde waarde (122 euro), ik had het boek ondertussen al ergens anders besteld dus dit was helemaal geen oplossing voor mij, ik heb niet zomaar een hele hoop foto’s liggen waar ik zo een duur boek wil van maken, en ook, ik kreeg er maar 2 maand de tijd voor het boek is nog steeds niet besteld, en ik wil het risico niet lopen om hetzelfde aan de hand te hebben, dus voor mij geen photobox meer voor albums! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:16
Kan je mij het bestellingsnummer geven zodat ik dit met de klantendienst dit probleem kan nakijken? Wanneer je fotoboek beschadigd was, zou terugbetaling ook een optie geweest moeten zijn. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 10:08
na er een nachtje over geslapen te hebben ik neem deze actie mee. kom straks terug van een half jaar spanje. heb zoveel foto’s dat ik wel een boek kan maken van 100 euro;-) |
|||||||