- Forum
- /
- Product forum
- /
- Photobox Voucher t.w.v. €100,- voor o.a. Fotoboeken, Canvassen en Kalenders
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 25-01-2012 00:00
Photobox Voucher t.w.v. €100,- voor o.a. Fotoboeken, Canvassen en KalendersMet onze digitale camera’s schieten wij meer plaatjes dan ooit tevoren. Aapjes in de dierentuin, je dochtertje op de schommel je nieuwe auto of die vetgave kathedraal die je laatst op vakantie zag. Maar je hebt vast ook foto’s van dat ene feestje in de kroeg dat hard uit de hand liep en de ontelbare keren dat de camera afging in je broekzak. Kortom: we maken duizenden foto’s, maar niet iedere foto is het bewaren waard. Maar wat dat wel waard is, moet zo lang mogelijk bewaard blijven. Het nadeel van al je digitale bestanden is dat niets nog tastbaar is. Verander dat vandaag nog. Want met de aanbieding van vandaag print jij je dierbare herinneringen uit op welke manier jij maar wilt. Met het tegoed van honderd euro dat je bij onze aanbieding van vandaag krijgt, maak je ouderwets mooie afdrukken van je foto’s. Maar dat niet alleen. PhotoBox biedt jou een veelheid aan mogelijkheden om je afbeeldingen af te drukken. Een canvas van je vriendin op schilderijformaat. Stel een geweldig fotoalbum samen, compleet me je eigen onderschriften. Maak een kalender van de beste ervaringen die je het afgelopen jaar had. Druk vakantiefoto’s af in een agenda. Of leg je familieportret vast op een mok. De enige beperking is je fantasie. Naast het tegoed van honderd euro ontvang je ook 40 gratis afdrukken bij deze aanbieding als je je voor het eerst aanmeld op Photobox. Verander je foto’s in meer dan een stel bestanden op je harde schijf. Verander je foto’s in echte, tastbare herinneringen. Geniet van het verleden in de toekomst, met deze Voucher voor €100,- Photobox Tegoed!
![]()
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 16:46
Eind vorig jaar ook besteld. Onderstaande was mijn reactie op de ervaring(en). Helemaal blij. Ik ga weer bestellen ! Tot de volgende bestelling! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 17:13
Ik heb mijn bericht @Photobox om 16:23 geplaatst ruim een half uur voor de expert offline zou gaan, maar heb tot op dit moment geen reactie ontvangen. Kan ik nog een reactie ontvangen of blijft mijn vraag onbeantwoord? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 17:54
Dit is inmiddels gebeurd :) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 17:59
Ik heb een tijdje geleden ook deze tegoedbonnen gehad maar toen kon je nog 105X60 doeken bestellen ofzo, nu zijn er alleen maar kleinere doeken te krijgen erg jammer anders had ik er zeker 1 of 2 gekocht. de kwaliteit vond ik erg goed. en de software was ok, ik heb eerst in photoshop zelf een collage gemaakt en daarna geupload. btw er is een Hunt gaande in duitsland van 2 dagen… mmmmm |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 18:05
Reeds voor de 3e maal besteld, 1x wat problemen met de code en bestellen maar dat is prima opgelost, aflevering steeds correct gebeurd en de kwaliteit is dik in orde! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 19:40
Goede flexibele klantenservice die meedenken als je zelf iets fout gedaan hebt! |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 20:40
Toch maar 1 besteld. Het is het proberen in ieder geval waard. Wat prijzen betreft zit photobox redelijk aan de hoge kant, maar met deze actie ben je alsnog minimaal € 25 goedkoper uit dan bij andere aanbieders.
|
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 20:41
Nice, Louis Armstrong op Canvas :) |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 21:07
Kan je net meer betalen met iDeal bij iBood? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 21:16
Het kan zijn er momenteel een storing is. De ING houdt ook sinds vandaag een beperking op het aantal ingelogde gebruikers of iDEAL transacties. Probeer het over enkele minuten nogmaals of gebruik een andere betaalmethode. |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 21:09
Voor de prijs dat de bon kost (30 euro) koop je bij een andere foto site hetzelfde… Maar dan effectief voor 30 euro en niet zogeezegd 100 euro. De kwaliteit is serieus ondermaats. De site erg onhandig.
Wij hebben enkele maanden geleden de bon gekocht en gewoon opgedaan aan zaken die we echt niet nodig hadden. Dit doordat Photobox echt ongelofelijk duur is. Eens thuis aangekomen was de kwaliteit zoveel slechter dan de site waar we gewoonlijk bestellen, eens zo goedkoop is, eens zo overzichtelijk en een veel snellere service bied.
Als je het mij vraagt: Niet kopen… Dit is nu de eerste Ibood waar we echt een slecht gevpem bij hadden |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 21:32
Is het ook mogelijk om er een canvas foto-mozaïk van te maken? |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 22:24
Edited by Jos (Moderator): Gelieve de volgende keer bij het juiste topic te posten AUB |
|||||||
|
#
Bericht: 25-01-2012 22:57
Ik heb bij een vorige actie 2 luxe fotocanvassen besteld met foto’s van enkele huisdieren twv 104,85€. De canvassen waren bij aankomst vrij donker in die mate dat er één eigenlijk een zwarte vlek met ogen was. De klantendienst was zeer vlug en heeft onmiddelijk de beide canvassen herdrukt en terug opgestuurd. Jammergenoeg kwamen deze in dezelfde staat toe. Het antwoord van de klantendienst is dat de foto te donker is om effectief te drukken op canvas. Geen probleem dacht ik, dit kan opgelost worden maar als compensatie heb ik een waardebon gehad voor een fotoboek tot 30 pagina’s. Een vlugge kijk op de website toont me dat dit 17,95€ waard is. Dit bedrag is zelfs lager dan wat de ibood-voucher gekost heeft. Waarschijnlijk is dit zonder verzending. Ik ben er ook niets mee. Ofwel bekijk ik foto’s op de computer ofwel hang ik ze aan de muur maar ik maak geen albums om in de kast te leggen. Eigenlijk wel jammer, algemeen gezien was ik wel tevreden want de kwaliteit was optimaal, ik had dan wel ook de foto’s in 300dpi upgeload. |
|||||||
|
#
Bericht: 29-01-2012 00:26
Edited by Jos (Moderator): |
|||||||
|
#
Bericht: 01-02-2012 11:44
Zijn ze al verstuurd want ik heb nog niks ontvangen? |
|||||||
|
#
Bericht: 02-02-2012 21:35
Vandaag ook nog niks ontvangen. Ben ik de enige die de photobox waardebon nog niet ontvangen heeft? |
|||||||
|
#
Bericht: 01-02-2012 21:13
Edited by Jos (Moderator): |
|||||||
|
#
Bericht: 03-02-2012 20:43
Edited by Jos (Moderator):
En ik wacht nog steeds op jullie email…..
|
|||||||
|
#
Bericht: 05-02-2012 17:52
Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 07:43
Beste Ibood, Kunnen jullie een indicatie geven wanneer ik de waardebon zal ontvangen? Komt deze nog of moet ik mijn geld terug gaan vragen? |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 09:47
Beste de vouchers zijn allen al verzonden. Controleer je spambox of de voucher daar niet in is beland. Mocht je hem daarin niet kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen dit voor je oplossen. |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 19:57
Wacht het nog even af, heb je aan het eind van de week nog geen reactie ontvangen, laat het dan nog eens opnieuw weten. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer vind je onderaan de FAQ. Edited by: Vincent |
|||||||
|
#
Bericht: 09-02-2012 10:01
Ik heb ook nog steeds niets ontvangen :/ en klantenservice antwoord ook niet. |
|||||||
|
#
Bericht: 09-02-2012 18:30
Waar vind ik eigenlijjk deze code. |
|||||||
|
#
Bericht: 12-02-2012 00:04
|||||||
|
#
Bericht: 12-02-2012 11:01
|||||||
|
#
Bericht: 12-03-2012 01:40
ik heb al meerdere keren proberen te mailen naar jullie, maar nooit andwoordt gekregen, ik heb namelijk nog steeds niet mijn bon binnen gekregen. dit is zeer vervelend. ik ben was net terug uit new zealand en wil de snel een boek maken, maar die bon komt maar niet binnen |
|||||||
|
#
Bericht: 12-03-2012 08:48
Neem vandaag even telefonisch contact op met de klantenservice. Ze zullen dan een nieuwe voucher opsturen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-03-2012 11:34
Beste, je kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice over dit probleem. Het telefoonnummer staat onderaan de FAQ. Edited by: Vincent |
|||||||