- Forum
- /
- Product forum
- /
- Yantouch JellyWash 2 design LED-lamp met touch panel, afstandsbediening en 16 miljoen kleuren
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 28-01-2012 00:00
Yantouch JellyWash 2 design LED-lamp met touch panel, afstandsbediening en 16 miljoen kleurenDe Yantouch JellyWash 2 is een zeer krachtige en felle ledlamp waarmee je een ware lichtoase creëert in elke ruimte. En met een scala van 16 miljoen kleuren kun je echt voor elke stemming en elk interieur de juiste kleur kiezen. Deze stijlvolle ledlamp heeft maarliefst 24 zeer felle leds en verbruikt desondanks toch maar 5W! De bediening van de lamp gaat via een intuïtief touch panel, waardoor je met een simpele aanraking met je vinger de juiste instelling kiest. Gebruik je de lamp in de gefixeerde stand (je kiest voor continue 1 kleur) dan kun je felheid, helderheid en kleur instellen met de top van je vinger. Kies je voor de continue kleurenwissel dan kun je de felheid en de helderheid en snelheid instellen. En omdat die bank zo lekker zit, kun je ook lekker de afstandsbediening gebruiken. Met de Yantouch JellyWash 2 haal je zeeën van licht en kleuren in huis!
|
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 12:48
jep, mijn de zaterdag ook gekregen. Eerst de handleiding niet gelezen en was ik wat teleurgesteld door de keuze van kleuren. Eenmaal gelezen had ik door hoe het spel in mekaar zat en heb dan heb je indd veel keuze aan kleur! imo maar goed dat de afstandsbediening erbij zit want de sensors van het toestel zelf werken wel, ma doen niet altijd wat je wilt. dus: goed koopje geweest! |
|||||||
|
#
Bericht: 16-02-2012 01:47
Spijtig dat ik er geen 2 of 3 besteld heb, ik moet zeggen: fantastisch lichtsfeervariaties. |
|||||||