- Forum
- /
- Product forum
- /
- Slippen, sturen, draaien hou ‘m aan de rol, met de 3 uur durende slipcursus van Traffic Control!
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 31-01-2012 00:00
Slippen, sturen, draaien hou ‘m aan de rol, met de 3 uur durende slipcursus van Traffic Control!Nou, hij is er hoor. De winter. We hadden stilletjes de hoop dat die kou en ellende ons dit jaar misschien zou vergeten, maar niks is minder waar.
Buiten het ergerlijke krabben betekent dit ook weer de nodige glijpartijen op ‘s lands wegen. Leuk, vermakelijk misschien zelfs, als je niks geeft om blikschade en verzekeringspremies, maar wanneer de meesten van ons met de auto aan het glijden gaan, gaan er maar twee dingen door ons hoofd: “ m’n no-claim!” en “ wat moet ik doen?”. Een slipcursus van Traffic Control is dé manier om een volleerd automobilist(e) te worden. Natuurlijk kan iedereen die het rijexamen heeft gehaald een auto besturen. Maar om bij gladheid de auto te blijven beheersen is het noodzakelijk dat je leert waaróm de auto zijn grip verliest, hoe je hierop kunt anticiperen en, als de auto toch slipt, hoe je dan moet handelen. Elke cursus begint met een theoretische uitleg, waarin de oefeningen worden toegelicht. Tijdens de cursus worden o.a. noodsituaties op glad wegdek gesimuleerd en kunnen de volgende oefeningen aan bod komen: noodstops met/zonder ABS, correctie achterwielslip met/zonder ESP, remmen & uitwijken met/zonder ABS, bermvlucht met en zonder ABS en diverse demonstraties. De slipcursus duurt in totaal 3 uur en wordt gegeven op 12 verschillende locaties in Nederland en 4 locaties in België. Ben je al een eindbaas in het slippen, of is slippen gewoon niet jouw ding? Als je liever een onstuimige rit over ruig terrein in een Off-road auto maakt, of Bugxter wilt rijden met de wind in je gezicht of je rijkunsten wilt testen op een Quad, maakt dat niet uit, want dan kun je met deze voucher ook kiezen uit een van de vele andere Traffic Control Experiences, zoals Graafmachine besturen, Ferrari rijden of rijden in een Tank. Of je gebruikt 2 vouchers om een hele dagcursus slippen te volgen of om een rit in een Lamborghini te maken. Slippen, sturen, draaien op glad wegdek en weer recht doorgaan, met de 3 uur durende slipcursus van Traffic Control!
|
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:01
Een slipcursus in een Lamborghini Gallardo .. dat lijkt me wel wat :) |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:06
@RaymondT, not bad he. Lamborghini Gallardo rijden, daar kun je vast ook heel goed mee slippen. Alleen niet bij ons :-) Zelf al eens een keer een slipcursus gedaan? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:20
Haha .. dat ik bij jullie niet in een Lambo mag slippen had ik wel gedacht hoor :) En nee, ik heb nog nooit een slipcursus gedaan, heb wel 2x t ‘genoegen’ gesmaakt in een slip te geraken, beide keren heb ik mezelf aardig gered, hopelijk blijft dat ook bij een volgende keer zo Nochtans, een slipcursus is 1 vd dingen die ik graag nog eens zou doen, staat alleen niet boven in mn lijst |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:34
Even nuanceren, niets slechts over een slipcursus, ik denk dat dat voor menig bestuurder een groot pluspunt kan zijn Waarom ik m NU niet neem ? Vroeger zat ik elke dag vele uren achter het stuur, dat is nu niet meer zo, sterker nog .. ik heb op t moment geen auto meer, heb me voorgenomen voor mijn motorrijbewijs te gaan, dus ALS ik tzt mn motorijbewijs heb schuift een slipcursus ( voor de motor ) vanzelf omhoog op mn todo-lijstje |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:42
Hi RaymondT, het is inderdaad leuk om te doen (of om te krijgen voor valentijnsdag/verjaardag ofzo). Motorslipcursus kun je ook met deze deal doen, dus zeker leuk inderdaad! succes iig alvast met het motorrijbewijs straks! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 01:17
RaymondT, een motorslipcursus vind ik niet bepaald nuttig. Er is namelijk niet zo’n grote mogelijkheid tot corrigeren en leren corrigeren als met een auto. Als je met een motor wegglijdt in een bocht, kun je alleen hopen dat je weer grip krijgt, en snel ook. Als je wegglijdt tijdens een noodstop is het enige dat je kan doen het zo snel mogelijk lossen van de rem. Andere opties zijn er niet. Dit weet ik uit eigen ervaring aangezien ik tijdens mijn lessen ook al onderuit gegaan ben (met mijn eigen motor gelukkig nog niet), en heb ook al een keer daarbij een wegglijdende noodstop gecorrigeerd. Dit heeft echter alleen te maken met reactiesnelheid, die sowieso wel handig is als je je in het verkeer begeeft.
Een auto spelen meer factoren in dus dat kan wel nuttig zijn, maar die motorslipcursus zou ik je afraden. Neem dan een VRO, heb je veel meer aan. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:15
Hi Mark-k, het volgen van een cursus voor motorrijders is zeker wel nuttig. Lang niet alle motorrijders kunnen bijvoorbeeld gecontroleerd remmen. Welke oefeningen doe je zoal: noodstop, remmen en uitwijken op stroef en glad wegdek, ervaren van een geblokkeerd voor en achterwiel. Zeker wel nuttig dus. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 13:58
Maar dat is dan dus meer een remcursus dan een slipcursus. Oefenen met remmen is zeker nuttig, maar dan ook met je eigen motor aangezien die heel anders reageert dan een ander motor. Een keer voelen hoe het is als het allemaal misgaat zonder gevaar te lopen is ook wel een keer nuttig, aangezien je het dan aan voelt komen, maar als je echt alleen gaat proberen om te leren corrigeren als hij al glijdt (wat een slipcursus normaal is) vind ik niet nuttig. Als jullie er nog meer dingen bij doen zoals leren remmen met verschillende omstandigheden enzo kan dit zeker wel van nut zijn ja. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 18:54
@Mark-k Er wordt tijdens de motor slipcursus veel aandacht besteed aan het remmen en zo zul je dus ook ervaren wat er gebeurt als je het voor en/of achterwiel blokkeert. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:05
Goedemorgen allemaal. Het vriest buiten, winters weer! Extra gladheid, dus slipgevaar. Voorkomen is beter dan genezen, dus volg een slipcursus. Leuk als kado voor een verjaardag/valentijn/vaderdag. Of natuurlijk als team/vrienden uitje! Get a grip! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 01:04
KNMI waarschuwt voor gladheid, zorg voor grip! Boek de grip en slipcursus en train die reflexen! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:08
Handig, leuk en leerzaam! zeer aan te bevelen voor wie deze dagen wat onzeker is op de weg! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:13
@snowdog, zeker nuttig met die gladheid, veilig op de weg zodat je die uitglijders voorkomt en je weet hoe te handelen! Als je het echt goed onder controle wilt krijgen, moet je eigenlijk een hele dag training pakken (2 tickets). Dat is inclusief lunch en zorgt ervoor dat je echt die reflexen kunt trainen en je onder de knie krijgt hoe te handelen. Halve dag is dan toch nog wat kort, dat vliegt voorbij. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:09
vorige keer getwijfeld of ik deze voor mezelf zou nemen, toch maar niet gedaan. bleek achteraf m’n vrouwtje het toch niet zo fijn te vinden om te rijden met gladheid (terwijl ze altijd heeeel zelfverzekerd is “nee hoor, ik kan prima inparkeren” ;)) dus nu maar een dagje voor 2 van gemaakt dan :D |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:14
@Volkjes, top we zien jullie graag! Wat voor cursus ga je boeken? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:10
dus 2 vouchers om in de lambo te rijden.?? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:15
@Antares, de Gallardo is niet goedkoop. Maar als je langer wilt kun je ook kiezen voor 45 minuten in een Ferrari 348 of 20 minuten in een Ferrari 360 Modena. Of 3 uur in een Off-road Daihatsu Feroza experiencen…..keuze is reuze!
|
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:10
waar in België juist kun je een hele dagcursus slippen volgen ? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:17
@Svenny007, in belgie kun je in Antwerpen, Kortrijk, Zolder en Charleroi deelnemen aan de 3 uur durende cursus. Als je een hele dag wilt, adviseer ik je naar Eindhoven of Gouda te rijden. Daar krijg je (tegen 2 tickets) een hele dag incl. lunch en ongevalsimulator trainig. Super leerzaam en een leuke experience, bezoekje waard! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:12
dit zouden ze verplicht bij de rijlessen moeten voegen! heel nederland rijdt als idioten, helemaal met gladheid, OF achterlijk te hard voor de gladheid, of achterlijk te traag voor de gladheid. ik heb dit al gedaan en kan het alleen maar aanbevelen, is echt een heel ander gevoel om nu de weg op te gaan met dit weer. let wel: het is natuurlijk geen garantie dat je nooit meer wat gaat overkomen, maar je weet ieg wat je kan doen in zo’n situatie |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:18
@poetskoning, thanks voor je aanbeveling. Het is inderdaad leuk en leerzaam om te doen en komt je van pas, juist bij dit soort gladheid. Ook een heel leuk uitje met vrienden of collega’s, nuttig! Absoluut geen garantie voor brokken, maar de training (zeker de dagcursus slippen met 2 tickets) leert je wel echt de juiste reflexen! En voorkomen is beter dan genezen! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:12
Leuk een slipcursus. Ik ben oktober geweest via de IBood actie. Beetje slippen met die Colts, was super leuk. Aanradertje dus! @Productexpert, kan ik ook off-road rijden en quatten, dat lijkt me ook wel leuk met de vrienden. Misschien dat ik ook nog wel een paar collega’s met schadevrije jaren gek kan maken voor een verantwoorde uitglijder euhm |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:20
@yentel, slippen blijft leuk inderdaad (ook in de sneeuw trouwens). Maar het is inderdaad ook nuttig als je een hele dag pakt, dan leer je het echt goed. Zeker met die listige weersomstandigheden zoals nu met die gladde wegen. Je kan ook 2 uur off-roaden en 1 uur quad rijden. Of als je het leuk vindt 3×1 uur kiezen, keuze volop dus! Enjoy en tot snel dan! |
|||||||
|
#
Beetje onduidelijk wat je nu krijgt, want ze hebben het over over een lambo en een niet-tank rijden… |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:21
@Vincent, het is een ibood knaller waar je inderdaad mee kunt slippen, lambo rijden, tankrijden, Ferrari experience en nog veel meer. Wat zou jij willen doen? |
|||||||
|
#
@Trafficcontrols-Expert; wordt met Zolder het circuit aldaar bedoeld? En geldt dat ook voor de ferrari en lamborghini? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:23
@stekelzak, zolder gebruiken we de piste voor de slipcursus. We rijden met de ferrari en lamborghini op de openbare weg (en niet op het circuit). Daar komen we overigens wel binnenkort mee, maar dat zit nog niet in deze deal! Kun je wel de waardebon voor gebruiken als je dat zou willen! Wellicht tot snel! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 01:46
Bedankt voor het antwoord, dan wacht ik tot circuitrijden wel in de deal zit. Dat is een grotere kick dan op de openbare weg. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:44
Hier word ik dus heel boos van!!! In december stond hier net dezelfde iBood, 3u durende slipcursus … Locaties: Zolder …. Dit is enkel zo totdat je effectief een slipcursus in Zolder boekt, dan krijg je doodleuk te horen dat Zolder zich heeft teruggetrokken uit de organisatie (tot de grote spijt van Traficcontrol zogezegd). Wij wonen nog geen 5min van Zolder maar zijn toch naar Eindhoven moeten rijden voor onze slipcursus, en dit was exact 5 dagen geleden!!! Dus ofwel is dit allemaal bedrog ofwel hebben ze eens goed met onze ****** gerammeld! (Wij waren trouwens niet de enige die hier de dupe van waren, het koppel dat bij ons in de auto zat tijdens de slipcursus had oorspronkelijk ook geboekt in Zolder…) Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:03
@Berrepoot, nogmaals spijtig dat het zo voor jullie is gelopen, maar goed om te horen dat de slipcursus zelf goed is bevallen. Zeker met het huidige winterweer hebben jullie de cursus op het perfecte moment gevolgd. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:32
Heb nav je post zelf ook nog even contact gezocht met de klantenservice. Problemen met locatie Zolder zijn opgelost en voor eind januari hebben we inderdaad een alternatief gezocht en gevonden in Eindhoven, zodat de mensen toch konden deelnemen aan de slipcursus. |
|||||||
|
#
Bericht: 02-02-2012 08:52
Exact hetzelfde verhaal hier ! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:15
hier was t al raak vanochtend, draai de straat uit en in plaats van de bocht om glij ik zo zijdelings tegen de stoep, hop, as kaduuk. was deze nou maar eerder geweest … ga ‘m zowieso maar doen |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:24
@Tweet-feed, ayyyy, geen persoonlijk letsel hoop ik? We hopen je snel te zien, zodat we je de juiste reflexen kunnen trainen. Ga je een halve of hele dag incl. lunch boeken? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:17
@Expert: Is het gemakkelijk om zo’n cursus met 2 personen te doen? Of doe je dat beter alleen? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:25
Dag Jellenagels, je kan zo’n cursus met z’n tween boeken hoor, wel zo leuk toch. We kunnen gewoon 2 inschrijvingen verwerken op 1 cursus dus dat is geen enkel probleem. Ook alleen kun je uiteraard deelnemen, kortom wat je wilt! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:19
@Trafficcontrols-Expert Ik rij met BMW, dus achtertractie. Heb je dan wel iets aan een slipcursus die blijkbaar met Mitsubishi Colts gegeven wordt? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:27
@Noraq, uiteraard heb je wel wat aan de slipcurus. Je traint ‘menselijk handelen’ en dat is absoluut nuttig en leerzaam. Je kunt uiteraard ook met je eigen auto deelnemen als je dat liever wilt :-). Meeste deelnemers vinden het fijn als men onze bedrijfswagens kunnen gebruiken euhm… |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:19
Ik heb deze nog al eens gezien op iBOOD, die slipcursus. Had achteraf spijt dat ik’m niet gedaan had. Maar zit gelijk ook nog met wat vraagjes: - Is dit met je eigen wagen? - Er staat in de beschrijving één waardebon per belevenis, maar ook per persoon of zou ik evtl. mijn vader kunnen meenemen en laten bijzitten bij het praktisch gedeelte? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:30
@gekkedave, now your time to order dan, zou ik zo zeggen! Je kunt de cursus met eigen auto volgen, maar wij hebben ook auto’s beschikbaar en je wordt standaard in een voertuig van ons ingedeeld. (of je moet dus met eigen auto willen en dat kenbaar maken). Uiteraard kun je je vader meenemen en hem ook laten deelnemen. De praktijk vindt plaats op de slipschool, daar kan je vader uiteraard als toeschouwer kijken naar jouw handelingen. Maar wellicht is het net zo leuk als hij met je meedoet toch? Zo vader zo zoon, dus als hij hij goed de auto uit de slip weet te halen, kun jij niet achterblijven :-) |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:22
Wanneer je deze slipcursus hebt gevolgd, krijg je dan ook een certificaat? En zo ja, hoelang is dit certificaat dan geldig? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:31
Dag Auke, je krijgt na afloop van de slipcursus ook een certificaat inderdaad! Dat bewijs van deelname is onbeperkt geldig. Ik adviseer je een hele dag training, dan kun je echt goed die reflexen trainen! Have fun alvast! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:23
deze gevolgt in rosmalen was een zeer leuke ervaring in maart nog een keertje in weert! dan zalt wel goed zijn ;-) |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:33
@Benjifun, DrivingSafe bij jou dan, helemaal goed. Ga je in Weert een dagtraining volgen? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:26
@Trafficcontrols-Expert beste, we hebben begin dit jaar in rosmalen al een slipcursus gedaan, namelijk de noodstop, en op zo een rond punt rijden, maar is dit hetzelfde of is er een soort opvolging om te volgen? zogelijk het uitwijken ofzo? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:35
Dag Benjifun, de slipcursus 3 uur die je met deze ibood actie kunt kopen lijkt er veel op. Echter met 2 van deze tickets kun je een hele dag een training volgen, dat is echt nutttig en een soort vervolg op de ‘halve dag’. Wellicht tot snel! Improve your drivingskills, enjoy your ibood! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:30
Nou ik heb dit niet zo lang geleden gedaan in Lelystad en vond de ervaring wel leuk maar vond wel dat er weinig echte rijtijd in zat. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:38
@Salsero, je kunt met de cursus ook kiezen om alleen in de auto deel te nemen, dat kost meer meer dan heb je inderdaad meer rijtijd dan dat je de auto deelt met 2-3 medebestuurders. Theoretische gedeelte voorafgaand is nuttig en noodzakelijk zodat je goed weet hoe je moet handelen bij een noodstop en dergelijke. Maar ik begrijp dat je meer van het praktijkgedeelte houd, gelijk heb je! Adviseer je dan om een hele dag te gaan trainen, dan heb je rustig de tijd, heb je veel oefenmomenten en een super leuke deal en dag! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:44
Zelfde ervaring, maar toen ergens lager in het land. Ook eerst theorie, en daarna per 4 in de auto. Helaas geen instructeur aan boord dus je moet zelf alles uitzoeken. Korte rijtijden. Personeel en overige faciliteiten zijn trouwens wel voldoende. Maar verder is mijn ervaring met Traffic control niet echt best. Ik kies er nu liever voor om iets meer geld uit te geven voor een “echte” cursus met instructeur in de auto. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:07
@willyberry, ook het volgen van een slipcursus met instructeur in de auto is een mogelijkheid met deze actie. Je kiest dan voor de promotiecode en je kunt een keuze maken uit vrijwel het gehele assortiment. Waaronder ook een slipcursus met instructeur. Echt een deal met voor ieder wat wils! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:42
@Expert: Ik ga voor 2u slipcursus. Maar het is kiezen tussen Ongevalsimulator of Segwayrijden. (Omdat het in Kortrijk moet). Wat is volgens jou het meest zijn geld waard? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 19:23
Zowel het segway rijden als de ongeval simulator zijn leuk om te ervaren. In combinatie met de slipcursus is de ongevalsimulator erg leerzaam. Dit omdat je naast het uit de slip raken nu ook kunt ervaren hoe het is om met de auto op de kop terecht te komen en jezelf hier op een veilige manier uit te redden. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:44
@expert Als ik het goed begrijp via de link waar de waardebon moet worden ingeleverd kan je de bon ook voor een willekeurige ervaring gebruiken en geld de bon als een waardebon van €139. 30 minuten lamborghini kost €149, ik neem aan dat het inleveren van 2 bonnen voor 15 minuten lamborghini dus een foutje zal zijn? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:48
Hi Jeffrey, Het Lamborhini rijden betreft de Gallardo (degene waar je naar verwijst is de Diablo). De Gallardo kun je met 15 minuten besturen, maar je kunt ook de waardbon gebruikeninderdaad. Have fun iig! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:45
Hi Jellenagels, ik zou gaan voor de ongevalsimulator, dat past goed bij de veiligheidstraining. Op z’n kop in auto en jezelf dan bevrijden, lijkt easy maar bloed stroomt naar je hoofd en gedesorienteerd zoek je de gordel op het dak. Dan te bedenken dat dit in een veilige omgeving gebeurd, laat staan als je echt eens op z’n kop een auto uit moet kruipen…. Segway is natuurlijk ook leuk, mobiliteit van de toekomst. Leun je naar voren dan ga je naar voren, leun je naar achter ga je naar achteren. Grappig om eens te ervaren. |
|||||||
|
#
Bedankt voor het snelle antwoord! |
|||||||
|
#
Geen dank, enjoy je cursus! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 00:49
Iemand hier ervaring met de cursus met portofoon? Is dit de moeite? Krijg je dan meer tijd om oefeningen te doen dan wanneer je met 4 in de wagen zit? Ik wil per se met de eigen wagen proberen. En dan lijkt de portofoon mij de meest betaalbare optie… |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 01:00
Hi CEC, als je met eigen auto rijdt heb je inderdaad meer ervaringen. Instructie via portofoon werkt verder prima! Enjoy your ibood deal & Driving Safe! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 01:15
ProductExpert is dinsdag van 07.00-23.59 weer aanwezig, fijne avond nog en pas op dinsdag voor de gladheid! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 01:42
Wat een oplichterij weer. Er staat een lambo in het plaatje, en wat vind ik op de website: De waardebon is niet in te wisselen voor de volgende producten: Helikopter vliegen, Hummer rijden en Lamborghini rijden. Beetje jammer. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 05:01
hoezo oplichting, het gaat toch over een slipcursus en niet over een vlucht met de copter of een ritje met een Hummer, sommigen kunnen toch over alles gaan zeveren. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:11
Met twee bonnen kun je ook 15 min in een Lamborghini Gallardo rijden. Dat is toegevoegd aan deze topdeal. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 06:16
@expert Omschrijving geeft veel opties en je hebt al een klein beetje antwoord gegegeven, maar kan voor alle opties de tijd, type auto waar hoe lang ed. beter uitgelegd worden? Experiences: zoals off-road rijden, Ferrari rijden, rijden in een Tank of een van de andere activiteiten Please more details! De laatste slipcursus die ik bij slotemaker heb gevolgd was meer theorie en aper een half uur onder een paar stralen water doorrijden, hoe is het hier? Bedankt!
|
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:41
@Fotoderoodt, voor een uitgebreide uitleg verwijs ik je graag naar http://www.trafficcontrol.nl/iboodactie Ook bij onze slipcursussen zit een stuk theorie, maar op de baan doe je vaardigheden op, dus daar zul je de meeste tijd bezig zijn. Je moet het slippen in de praktijk ervaren om er van te leren, theorie helpt daar wel bij. Bij een drie uur durende cursus ben je ongeveer een half uur met theorie bezig. Erg nuttig, dus ik zou het zeker doen. Vooral nu de winter echt is aangebroken! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 06:37
@Trafficcontrols-Expert Mijn zoon mag over 3 weken op zijn 17e verjaardag afrijden. Als hij dan in bezit is van zijn rijbewijs mag hij dan ook al deze slipcursus doen? Of mag dat pas vanaf 18 jaar? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:20
@miriam40, deelnemen aan de slipcursus mag zodra je je rijbewijs hebt, dus als hij slaagt is hij welkom. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:22
@miriam40, Toch ook nog even nagevraagd, maar de regels zijn versoepeld. Als je rijervaring hebt mag je ook al deelnemen aan de slipcursus.
Het wordt op een verkeersoefencentrum gegeven, dus hij kan dus sowieso deelnemen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 06:49
@Trafficcontrols-Expert 2 vraagjes: - Mijn zoon en ik zouden elk eventueel voor een dagcursus gaan. Ik veronderstel dat ik dan 4 vouchers moet bestellen? Thx Alain |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:28
@alainsch, dat klopt inderdaad. met vier vouchers kun je met twee personen aan de dagcursus deelnemen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:31
Hi, Dan denk ik dat de website van TrafficControl moet aangepast worden. Daar staat Gent bij als locatie voor de dagcursus (http://www.trafficcontrol.be/slip_cursus/auto_slipcursus helemaal onderaan) Alain |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:42
@alainsch, je hebt gelijk. Onze excuses, ik zal het aan onze webbouwers doorgeven. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:50
@Trafficcontrol: Ik heb iets verder naar boven een reactie geplaatst, ik verwacht hier vandaag meer duidelijkheid over. Als Zolder toch een locatie blijkt te zijn zou ik graag mijn vervoerskosten terug willen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:01
@Berrepoot, zeer spijtig dat dat zo is gelopen. Zolder is inderdaad een tijdje uit de locaties geweest. Het beste kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen kijken wat voor mogelijkheden er voor je zijn. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:06
Hier zou ik dan toch graag ook een antwoord op willen zien. Als ik hiervoor zou gaan zou ik dit ook enkel en alleen in Zolder willen laten doorgaan.. Maar als ik me niet vergis had ik bij de vorige iBood hiervan ook al enkele klachten van gelezen, vrees dus dat ik deze terug voorbij zal moeten laten gaan. (even buiten de iBood kwestie, maar zelf al iets gelijkaardigs meegemaakt met de Bongo-bons.. je belt om ergens te reserveren..alles is beschikbaar tot je plots vermeld dat je met een Bongo-bon wilt betalen (wat je trouwens moet vermelden!)..dan is er plots nergens plaats meer! Dus voor dergelijke bon’s heb ik zoizo al spijtig genoeg wat argwaan.) |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:11
via deze link kunnen de beschikbare locaties met datum bekeken worden: http://www.trafficcontrol.nl/evenementen-agenda/ Bij ons is het zeker niet zo dat je met een bon van iBOOD niet welkom zou zijn. In tegenstelling, jullie zijn van harte welkom! Er is zelfs een speciale pagina aangemaakt voor klanten met een iBOOD bon: http://www.trafficcontrol.nl/iboodactie/ |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 16:39
@Product Expert Ik zou graag een slipcursus volgen, en wel in zolder. Wanneer ik op bovenstaande pagina (http://www.trafficcontrol.nl/evenementen-agenda/) filter op “zolder”, vind ik daar enkel porshe-, ferrari- en lambo-dagen terug en dan wel te beginnen vanaf april. Kunt u bevestigen dat ik met deze bon wel degelijk een slipcursus zal kunnen volgen in Zolder? En dan liefst nog binnen de 2 maanden? Indien ja, bestel ik er minstens 2, misschien meer… |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 18:45
@besluitloos, Deelname aan de slipcursus op de locatie Zolder is zeker mogelijk. Deze locatie is tijdelijk niet beschikbaar geweest, dit is inmiddels weer opgelost en wij zullen hier op korte termijn nieuwe data voor op de website plaatsen. Kunnen we je gaan verwelkomen op de slipcursus in Zolder? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 07:57
maat van mij heeft dit ook eens besteld op andere site twee keer afspraak gemaakt met de firma en twee keer dagverlof gevraagd en afgelast te weinig inschrijvingen :( als ik wil slippe zal ik wel wachten tot het sneeuwt |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:03
@BADBOYKE, helaas gebeurt het soms dat er te weinig aanmeldingen voor een bepaalde dag zijn. We proberen alles zo optimaal mogelijk in te plannen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:00
slippen opt straat he |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 09:17
dat kan nu wel ja :) maar is niet de veiligste manier om het te oefenen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:16
Ik wens gewoon even te melden dat Trafficcontrol de zaken steeds mooier voorstelt dan ze in werkelijkheid zijn. Ik heb 3 activiteiten gedaan bij Trafficcontrol (welliswaar geen slipcursus, want die leek me nog saaier) en wou even schetsen hoe het er aan toegaat: dus als je iets bestelt bij hen houdt er dan rekening mee dat je slechts een fractie van de tijd kan rijden… |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:22
@Joachim, jammer dat je het zo hebt ervaren. Hopelijk vond je het wel leuk om te doen. Het bugxter rijden en ook het rijden in een Ferrari of Lamborghini, doen wij op de openbare weg. Dus een toer door de omgeving. Hartstikke leuk toch? Het is altijd mogelijk om aan de instructeur te vragen of een bepaalde route mogelijk is. Die zal daar dan een beslissing over nemen. Nu je wat beter weet hoe het gaat, hopen we je natuurlijk nog een keer terug te zien voor een slipcursus. Zeker met dit winterweer echt erg nuttig. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:29
Ik heb genoeg gezien van jullie aanbiedingen. Hetgeen ik wel wou was met een tank rijden, maar nadat ik de activiteit heb gezien, ga ik toch jullie aanbod afwijzen. 1 uur tank rijden bleek het volgende te zijn: iedereen mocht om beurt in eenzelfde cirkel rijden en mocht daarna in het voertuig mee ervaren hoe de ander het deed. Maar je hebt gelijk, als je op voorhand weet dat je slechts de helft of soms maar een vierde van de tijd zal kunnen actief deel nemen aan de vooropgestelde activiteit valt het nog wel mee. Ik vroeg me gewoon af of er geen verplichting is om dit te vermelden op de website? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 08:43
Natuurlijk vinden wij het spijtig dat een en ander geen positieve indruk bij je achter heeft gelaten. Wij vermelden altijd netjes dat deelname op basis van roulatie is. Zo ook in deze aanbieding. Gelukkig doen veruit de meeste mensen met veel plezier mee aan onze activiteiten en kijken terug op een geslaagd uitje. En tercht, want het zijn allemaal ontzettend gave belevenissen! We hopen daarom ook dat we je toch nog een terug zien. |
|||||||