- Forum
- /
- Product forum
- /
- Slippen, sturen, draaien hou ‘m aan de rol, met de 3 uur durende slipcursus van Traffic Control!
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 31-01-2012 00:00
Slippen, sturen, draaien hou ‘m aan de rol, met de 3 uur durende slipcursus van Traffic Control!Nou, hij is er hoor. De winter. We hadden stilletjes de hoop dat die kou en ellende ons dit jaar misschien zou vergeten, maar niks is minder waar.
Buiten het ergerlijke krabben betekent dit ook weer de nodige glijpartijen op ‘s lands wegen. Leuk, vermakelijk misschien zelfs, als je niks geeft om blikschade en verzekeringspremies, maar wanneer de meesten van ons met de auto aan het glijden gaan, gaan er maar twee dingen door ons hoofd: “ m’n no-claim!” en “ wat moet ik doen?”. Een slipcursus van Traffic Control is dé manier om een volleerd automobilist(e) te worden. Natuurlijk kan iedereen die het rijexamen heeft gehaald een auto besturen. Maar om bij gladheid de auto te blijven beheersen is het noodzakelijk dat je leert waaróm de auto zijn grip verliest, hoe je hierop kunt anticiperen en, als de auto toch slipt, hoe je dan moet handelen. Elke cursus begint met een theoretische uitleg, waarin de oefeningen worden toegelicht. Tijdens de cursus worden o.a. noodsituaties op glad wegdek gesimuleerd en kunnen de volgende oefeningen aan bod komen: noodstops met/zonder ABS, correctie achterwielslip met/zonder ESP, remmen & uitwijken met/zonder ABS, bermvlucht met en zonder ABS en diverse demonstraties. De slipcursus duurt in totaal 3 uur en wordt gegeven op 12 verschillende locaties in Nederland en 4 locaties in België. Ben je al een eindbaas in het slippen, of is slippen gewoon niet jouw ding? Als je liever een onstuimige rit over ruig terrein in een Off-road auto maakt, of Bugxter wilt rijden met de wind in je gezicht of je rijkunsten wilt testen op een Quad, maakt dat niet uit, want dan kun je met deze voucher ook kiezen uit een van de vele andere Traffic Control Experiences, zoals Graafmachine besturen, Ferrari rijden of rijden in een Tank. Of je gebruikt 2 vouchers om een hele dagcursus slippen te volgen of om een rit in een Lamborghini te maken. Slippen, sturen, draaien op glad wegdek en weer recht doorgaan, met de 3 uur durende slipcursus van Traffic Control!
|
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 17:26
Absolute AFRADER, zeker als je in het noorden van het land woont. Hier organiseren ze bijna niet en wat ze doen wordt georganiseerd op terreinen van andere slipbedrijven. Hier in Leeuwarden kun je bij ***, voor ruim 50 euro goedkoper een slipcursus volgen en mag je zonder extra kosten altijd met je eigen auto. Trafficontrol is duur, heeft een onoverzichtelijke website waar veel mogelijk lijkt te zijn maar in praktijk bitter weinig van terecht komt. Eens in het kwartaal in Leeuwarden en dan ook alleen als ze voldoende aanmeldingen hebben… Als je dan belt “komt u toch gewoon naar Eindhoven”…. proest! Valt mij erg tegen dat Ibood nog zaken doet met dit bedrijf, zie recensies op internet maar eens. Voor de particulier geen fijne organisatie en bovendien duur (los van zulke aanbiedingen) Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 17:40
@c7diemaco, |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 17:30
Is bij jullie ook als je wil bestellen dat er een melding is dat je adres niet in België is? Ik woon nochtans een heel eindje weg van de Nederlandse grens en heb ook als land België ingegeven… |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 17:41
@desiderato Ik kan deze vraag helaas niet beantwoorden. Ik wil u vragen u vraag te richten aan de klantenservice van Ibood, zij zullen u zeker verder kunnen helpen. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 17:44
Deze rode tekst staat er altijd zodat mensen zeker weten dat ze het juiste adres op geven. Als je via een Belgisch account besteld komt het helemaal goed. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 17:56
Edited by: Renate |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 18:07
@Trafficcontrols-Expertis het mogelijk als je 1 bon bestelt dat er nog iemand mee mag maar die bv te jong is om te rijden.Mag deze dan gewoon achteraan zitten? Zoja, moet hiervoor dan nog een bon worden aangeschaft of niet?
|
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 18:31
Zie hieronder in een reactie het antwoord op je vraag. De Product Expert zat even niet op te letten en reageerde hierdoor niet op de juiste wijze. :) |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 18:28
@Trollie, Als je iemand mee wilt laten rijden tijdens de slipcursus adviseren wij je je bon via de verzilveringspagina om te zetten naar een promotiecode en een solo slipcursus te boeken via de website. Bij de reguliere slipcursus zal elke plaats in de auto bezet worden door een betalende klant. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:09
@Trafficcontrols-Expert : Ik wil graag de dagcursus slippen doen. Vaak adviseert u om naar Eindhoven of Gouda te gaan, maar het kan blijkbaar ook in Weert. Is de cursus dan hetzelfde, of zijn er verschillen tussen Weert en Eindhoven? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:21
@mkessels, Uiteraard is de dagcursus slippen op de locatie Weert exact hetzelfde als die we geven op de locaties Gouda en Eindhoven. De reden dat we veel klanten verwijzen naar Gouda en/of Eindhoven heeft te maken met de frequentie van beschikbare data. Op de eigen locaties Gouda en Eindhoven hebben we de mogelijkheid om de slipcursus vaker uit te voeren als op de locaties waar we het terrein inhuren. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:38
@Trafficcontrols-Expert : dus als je 8 bons koopt voor de tank dan kan je één uur rijden ? met dank Marc |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:50
@MarcVanDeGenachte U kunt maar 1 waardebon per belevenis inleveren mits het een belevenis is waar u 2 bonnen voor in dient te leveren. Indien u 8 bonnen zou aanschaffen kunt u dus met 8 personen komen deelnemen aan het tank rijden, of bijvoorbeeld met 4 personen komen deelnemen aan de dagcursus slippen. Al onze activiteiten, uitgezonderd het sportwagen rijden, vinden plaats op basis van roulatie. Een gedeelte van de cursus tijd zult u zelf als bestuurder ervaren, de resterende tijd zult u als bijrijder ervaren. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:49
@Trafficcontrol : als ik mijn echtgenote dus één uur wil laten rondtoeren met een tank, dan koop ik gewoon 8 bonnen ? groetjes Marc |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:07
@marcvandegenachte, Het tankrijden kan op basis van roulatie met 1 bon 45 minuten. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:58
@Trafficcontrol : dus van die 8 personen tankrijden is het steeds dezelfde persoon want de andere 7 personen staan telkens voor mijn echtgenote. Geen probleem veronderstel ik dus ? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:09
@marcvandegenachte, Ik begrijp dat u de tank helemaal prive wilt besturen, samen met de instructeur. Dan kan het een optie zijn om inderdaad 8 bonnen te kopen, daarvoor reserveren wij de tank voor 1 uur solo deelname. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 20:59
Beste Expert, klein vraagje, want het is me nog niet volledig duidelijk. Halve dag met jullie wagen (kost 139) = 1 bon Hele dag met jullie wagen (kost 199) = 2 bonnen Tot daar nog volledig duidelijk. Als je niets tussen jullie IBood-aanbiedingen vindt, kun je ook de bon inwisselen voor een vermindering van 139 Euro op een ander arrangement (max 1 bon per arrangement). Nu zoek ik tussen de arrangementen de slipcursussen eigen auto. Portofoon 135 voor 1 dag, standaard 369 voor 1 dag. Betekent dit dus dat je kunt kiezen om voor één bon een ganse dag met portofoon? En 369-139 = 230 Euro + 1 bon voor standaard 1 dag? Of mis ik hier iets? Ik wil dit als Valentijncadeau aan mijn vrouw geven (zij met haar wagen, ik met mijn wagen) vandaar mijn vraag. Alvast bedankt. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:13
@CEC, Wat een super leuk idee om het cadeau aan te schaffen voor valentijn en samen een slippertje te maken.
In uw geval dus 4 bonnen en 2x 91 euro bijbetalen. voor een standaard cursus met eigen auto. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:10
Wat leuk, vertel dit net aan een maat van en die heeft al eens slipcursus gedaan bij jullie hele dag. Schrijft: ’Super dag gehad in Moordrecht, kan het je zeker aan raden’. Top Ibood ik ga dit voor Valentijn boeken en nog snel even collega’s bellen voor een leuk afdelingsuitje…wordt wel weer eens tijd! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:15
@coenvandermeer, Wat een super leuk idee, een teamuitje. Misschien heb je het al gelezen dat je met min 6 personen een accountmanger krijgt toegewezen, dan kan je samen met hem een leuk uitje inplannen. Al een idee voor welk arrangement je gaat? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:18
@Trafficcontrol: Ik bestel 8 bonnen voor de tank. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:22
@Trafficcontrol: toch nog even voor de zekerheid : 1uur tank = 8 vouchers ? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:41
@marcvandegenachte We rijden met de tank op onverhard terrein in Eindhoven. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:53
@Trafficcontrol: ik telefoneerde ondertussen met haar vriendin. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:56
@marcvandegenachte! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 21:59
Amsterdam? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 22:05
@mxmlee, Wat bedoeld u met de vraag? of wij ook activiteiten in Amsterdam hebben? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 22:16
Kan de voucher ook gebruikt worden voor een duo slipcursus? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 22:22
@mslotman, De voucher kan gebruikt worden als korting (a 139 euro) op de duo slipcursus. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 22:43
@Trafficcontrols-Expert Kan de voucher ook gebruikt worden voor een duo slipcursus? |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 22:49
@mslotman, De voucher kan gebruikt worden als korting (a 139 euro) op de duo slipcursus. |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 23:14
Beste Ibood forum leden, het vriest inmiddels weer volop! Deze week volop gladheid, schaatsen en glijden! Voorkom uitglijders met de auto of motor! Nog45minuten om deze Ibood Experience te kopen voor hem of haar, verjaardag, valentijn. Vaderdag, moederdag, uitje met collega’s, vrienden of natuurlijk voor je zelf! DrivingSafe en DrivingFun! |
|||||||
|
#
Bericht: 31-01-2012 23:54
Beste Ibood forum leden, we willen jullie bedanken voor de post. We wensen alle kopers heel veel plezier en natuurlijk een leerzame dag als je de slipcursus hebt gekozen! Fijne avond nog en rij veilig! Nog enkele minuten dat je de deal kunt kopen, vanaf deze stoel alvast gegroet! Bedankt en enjoy! |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 13:05
Heeft iemand de code al ontvangen? Op ‘Mijn ibood’ staat verzonden, maar nog niets ontvangen??? |
|||||||
|
#
Bericht: 07-02-2012 14:31
De codes zijn reeds verstuurd, neem contact op met de klantenservice, zij kunnen dit voor je regelen. |
|||||||
|
#
Bericht: 15-02-2012 17:14
Ik heb ook niets ontvangen, heb net naar de klantendienst gemaild |
|||||||
|
#
Bericht: 21-02-2012 08:09
Ik ontvang nog steeds niets, en een antwoord van de klantenservice zit er blijkbaar ook niet in…. |
|||||||
|
#
Bericht: 21-02-2012 08:52
Heb je ook al in je ongewenste mailbox gekeken? Je kunt de klantenservice eventueel ook telefonisch bereiken. Het telefoonnummer vind je onderaan de FAQ. |
|||||||