- Forum
- /
- Product forum
- /
- Medisana Fleece Knuffelwarmtedeken – Comfortabele Elektrische Deken groot genoeg voor met z’n tweeën!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 04-02-2012 00:00
Medisana Fleece Knuffelwarmtedeken – Comfortabele Elektrische Deken groot genoeg voor met z’n tweeën!Voor je lol ga je nu echt niet naar buiten. Met gevoelstemperaturen van min honderdmiljardmiljoen en een ouderwetse ondoordringbare sneeuwstorm is de chaos daar niet te overzien. Een soepzootje, is het buiten. Dat doet je verlangen thuis op de bank ineen te krullen met de afstandsbediening in je hand of een goed boek op schoot. Probleem is echter dat het ook op de bank wat guur kan aanvoelen. En je hebt niet altijd het goede gezelschap bij de hand om knus tegenaan te kruipen. Maar maak je geen zorgen: die knusse, veilige warmte hebben wij voor je beschikbaar in de vorm van deze Medisana Knuffelwarmtedeken! Een elektrisch dekentje dat volledig in dienst staat van jouw comfort. Het is gemaakt van onderhoudsvriendelijk en vooral erg zacht fleece. En ook nog eens groot genoeg om met z’n tweetjes onder te kruipen. Mits je het stroomsnoer verwijdert kun je de deken gewoon in de was gooien. Zinvol, aangezien jij met een van de vier warmtestanden wel eens weg kan sukkelen met je halfvolle kommetje snert nog in je hand. Bang voor oververhitting hoef je niet te zijn: over het hele oppervlak is de deken daartegen beveiligd en ook schakelt deze zichzelf na 3 uur automatisch uit. Als je tegen die tijd nog niet opgewarmd bent, ligt het misschien toch aan jezelf. Kom jij warm en knus deze gure winter door? Jazeker! Met deze Medisana Knuffelwarmtedeken in ieder geval wel!
![]() |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:01
Leuke aanbieding met dit bar weer ! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:03
lekker voor je stroom rekening …. !!!! verwarming is al aan! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:04
Besteld voor de mama haar verjaardag! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 13:29
jouw mama gaat daar heel blij mee zijn! :) |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:06
Wat!!? 120 Watt? Dat is nogal wat. Zou dat het doorsnee verbruik zijn of het maximaal mogelijke? |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 02:13
Nee dat is nogal veel watt :p “Temperatuurregelaar in 4 standen met controlelampje” Ofwel, je kan hem ook minder warm zetten = minder energie Met de temperatuur regeling zal het ding ook niet continu aanstaan geloof ik, alleen telkens even om op temperatuur te blijven :) |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 04:38
vind 120 Watt behoorlijk laag voor iets dat warmte moet leveren en dat is het maximale verbruik. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 21:15
120 watt is veel. (???????) Als dat ding aanstaat heb je het misschien wel lekker warm, maar dat kost dan wel ongeveer 3 cent per uur. Dat kan een Nederlander toch niet betalen? |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:24
Is deze ook als onderdeken te gebruiken in bed? |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:28
‘Probleem is echter dat het ook op de bank wat guur kan aanvoelen.’ Lijkt me sterk. Tenzij je natuurlijk na het luchten vergat om de ramen terug te sluiten. Mooie aanbieding voor wie graag meer elektriciteit wil betalen. Zelf kies ik dan liever voor een gewoon fleece dekentje. Dat houdt je lichaamswarmte vast en zorgt in no time eveneens voor een behaaglijke warmte. Dat is (eco)logisch. Geen interesse dus. Maar toch nog even nakijken wat zo’n 180 x 130 cm grote fleece deken kost in een ‘gewone’ fleece deken. Misschien is deze aanbieding voordeliger… en dat elektrisch snoer laat ik dan wel in de verpakking liggen. ;-) |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 00:33
Zoals Sterillium ook al vraagt: Is deze ook als onderdeken te gebruiken in bed? Zo ja ga ik er 1tje bestellen :) |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 01:04
Ik las in een review dat hij niet als onderdeken te gebruiken is, maar helaas niet waarom (zal wel aan draagcapaciteit o.i.d. liggen). Ook bleek dat het contactpunt misschien op een iets wat onhandige plek zit, in het midden bovenin ergens en niet op een hoek/aan een rand. Ik heb wel wat twijfels, maar hij kan ook dienen als voorverwarming natuurlijk wanneer je hem na het opwarmen van je bed gewoon ontkoppelt :)
|
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 01:12
Handig voor over mn auto, hoef ik ook niet te krabben s morgens |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 02:30
mooi aanbieding zeker in dit koude weer heb al genoeg dingen in huis van medisana dus dit hoef ik echt niet |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 06:21
Had deze de vorige keer aangekocht. Man wat ben ik hier blij mee! Kan echt NIET meer zonder. Gebruik het voornamelijk achter de computer, helemaal rond mij gedraaid, zalig gewoon. Je kan je er bed mee voorverwarmen of lekker lui in de zetel met een boek kruipen. De verwarming moet dan niet volle bak staan, gewoon dit deken rond je doen. Heeft inderdaad verschillende standen. Stand 1 en 2 kan geen kwaad, bij stand 3 en 4 valt hij na een tijd zelf in stand-by ter beveiliging. Tenzij je het even weer uit- en weer aan zet. Stroomonderbreking voor mocht er een vloeistof op vallen heeft die ook. Vrienden en familie zijn helemaal jaloers. Zoals ik al zei, kan écht niet meer zonder dit. Gebruik dit bij deze dagen zelfs dagelijks. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 07:31
Had toevallig een andere gekocht bij de Lidl. zelfde prijs zelfde formaat.ander merk ik kan niet meer zonder!!! wat een verwennerij op de bank bij de tv.als je gaat liggen krijg je het altijd wat koud. ik kan hem niet meer missen!! je kunt hem niet als onderdeken gebruiken. wel ideaal wassen dus mijn hondjes liggen nu ook graag bij me. kan hem iedereen aanraden!! mooie prijs! weinig watt. de deken zelf is erggg dik.alleen daarvoor is het ,het geld al waard. mensen echt verwen jezelf! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 08:02
lees de commentaar van @powerwoman en @odieke en voeg daaraan toe dat dit het beste is dat ik ooit kocht! 100% tevreden!
|
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 09:34
Gebruik hem al een maandje, ben der zeer tevreden over. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 09:40
Toch weer een scherpe aanbieding van iBood, 46 euro incl verzendingskosten of 22 euro goedkoper dan de goedkoopste elders volgens kieskeurig Niet direct nodig maar misschien toch nemen, de verwarming valt hier wel eens uit en dan kan dit deken wel eens van pas komen.
|
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 10:03
En hier de gebruiksaanwijzing in PDF formaat, in het Nederlands vanaf pagina 43 |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 09:58
PS. Gebruik hem ook als onderdeken, gaat prima! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 10:58
Voozichtig: In de aanbieding spreekt IBOOD van 30° C machine wasbaar. Dit is klare onzin. Dit staat er in de handleiding: Dit onderhoudsvriendelijk materiaal en het afneembare bedieningsdeel De schakelunit mag niet in water ondergedompeld worden, omdat |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 12:32
Mogelijk is dat “bedieningsdeel” hetzelfde als de “schakelunit” en dan kan je het deken dus wel wassen, wanneer je dat er hebt afgenomen. Dat is wellicht ook net de reden waarom het eraf kan. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 11:07
De extra grote elektrische deken van 180 bij 130 centimeter schakelt na drie uur automatisch uit. Zo kan het geen kwaad om de deken in bed te gebruiken of om er op de bank onder in slaap te vallen. Bovendien heeft de deken een oververhittingbeveiliging over het gehele oppervlak. De deken weegt nog geen twee kilo en heeft een lang snoer van 2,3 meter. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 11:28
Ik heb hem van een ander merk, met iets andere eigenschappen, maar het is zo lekker! Mijn partner is een koukleum en ik totaal niet. Hij dus onder de deken op de bank en ik hoef niet meer in een te warm huis te zitten. En mocht ik koude voeten krijgen, dan schuif ik ze er even onder :) De katten zijn er ook dol op. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 12:23
Ik had hem vorige keer aangekocht en gebruikte het in bed en deze was zo stuk, |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 13:28
Wij gebruiken er hier allemaal zo eentje in ons bed, niet als onderdeken maar om lekker onder te kruipen. Nog nooit problemen mee gehad! Stand 4 is wel véél te warm om onder te liggen, die zet ik alleen even op vóór het slapengaan om alles flink op te warmen. Wanneer ik dan ga slapen zet ik ‘m gewoon helemaal uit want hij blijft nog een tijdje heerlijk warm. Jij hebt waarschijnlijk net pech gehad. Jammer |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 12:25
Deze heb ik ook, echt super lekker. Voor op de bank, voor in bed, voor in de auto. Ik gebruik hem overal. Is trouwens KEMA keur, dus volgens mij volkomen veilig. Ik vindt het echt een topper. Iedereen aan te raden. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 14:25
beste eleck. deken ooit gekocht kocht er toen 2 maar nog 1 in de doos. heel veilig licht altijd in men bed en zelfs uitgeschakeld maak hij alles reeds iet warmen of tis een gedacht 5 min voor samen gaan aan is de max . en voor de hele koude nachten gewoon aan laten op 1 en 3 uur later toch uit is de max ….
|
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 14:26
oh en heb hem ook al gewassen gewoon in bad. na de kinderen :) |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 15:22
Besteld, hopelijk krijg ik hem voor 13 februari, kan van pas komen op valentijndag :) |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 17:53
Reeds heel wat van Medisane via Ibood, toch maar 2 gekocht. Nog even een dankwoordje aan Ibood voor de telkens perfecte service ! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 20:38
130 cm breed, dat was de breedte van het twijfelaartje waarin mijn vriendin en ik in 1971 de koude nachten doorbrachten. Ik vraag me wel af hoeveel Nederlanders er tegenwoordig nog in zo’n smal bedje samen de nacht doorbrengen. Wij in elk geval al decennia niet meer. En we hebben ook onderling verschillende behoeften aan temperatuur dus twee stuks van pakweg 190 lang (matras is 210) bij 80 breed zou voor ons honderd maal beter zijn. |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 21:30
2X besteld ! 1 voor mn mams kado en 1 voor mezelf natuurlijk whehe |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 22:24
gekocht! |
|
|
#
Bericht: 04-02-2012 23:38
Gekocht. Zullen we veel plezier aan beleven, mét en zónder elektrische stroom. Scherpe prijs, iBood! Nergens goedkoper te vinden. |
|