- Forum
- /
- Product forum
- /
- Coby Kyros™ 7 inch WiFi Android Tablet: Surf, kijk, speel, doe wat je wilt, waar je maar wilt!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 05-02-2012 00:00
Coby Kyros™ 7 inch WiFi Android Tablet: Surf, kijk, speel, doe wat je wilt, waar je maar wilt!Meer dan ooit is het web een onderdeel van ons dagelijks leven en deze strakke tablet van Coby stelt ons in staat om die kleine dingen te doen die we zo graag doen online. Winkelen, het weerbericht opzoeken, recepten zoeken, in contact blijven met vrienden en familie, en de koersen en het nieuws in de gaten houden. Vanaf nu ervaar je het wereldwijde web van dichtbij met een lichtgewicht tablet. De Kyros™ MID7022 Tablet is een krachtige en flexibele internet-en entertainment-oplossing die een royaal 7″ capacitive multi-touch scherm met een intuïtieve bediening biedt, aangestuurd door de Android™ 2.3 besturingssysteem. Stuur een email vanaf de bank, uit de keuken of de werf. Met de ingebouwde email-app. Met capacitieve, multi-touch-technologie, zal de Coby snel en natuurlijk reageren op elke aanraking. Door knijpen, te tikken, slepen, of vegen heb je een ongekende interactie met wat je op het scherm ziet. Profiteer van de meest creatieve apps beschikbaar voor Android met de ingebouwde versnellingsmeter. Van unieke en spannende spellen tot handige utility apps, je zult versteld staan van wat je tablet allemaal kan. Geniet van 1080p HD-video’s, foto’s, muziek, in het comfort van je woonkamer door de tablet aan te sluiten op je TV via HDMI. Met alle dingen die je kunt doen met deze Kyros, vergeet dan niet om een pauze voor wat muziek te nemen! Want met de ingebouwde muziekspeler kun je heerlijk door je muziek bladeren en shuffelen op artiest, album, nummer of afspeellijst. Surf, kijk, speel, doe wat je wilt, waar je maar wilt met de Kyros™ MID7022 7 inch WiFi-tablet!
![]() |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 10:14
Edit by Renate Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 10:15
hier een linkje naar een review : komt er gewoon goed uit de test . http://www.testberichte.de/p/coby-tests/kyros-mid7022-testbericht.html |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 10:38
leuke tablet, maar de resolutie is gewoon te laag. Die reso heb ik ook op mijn telefoon van 2 jaar oud. Als ik een tablet koop moet het minimaal 1024*768 zijn, liefst 1280*800. Dan maar nog even doorsparen. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 10:49
stel dat de upgrade niet doorgaat dan kun je hen toch zelf ook upraden naar android 3 of of zie ik dat verkeerd zelf heb ik de pandigital gekocht bij ibood maar als je internet op wilde dan liep hij vast het zelfde gebeurde met een archos die ik had dus ik ben een beetje huiverig om nog een goedkope tablet te kopen zou wel willen maar durf niet echt |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 11:06
Ben zelf al een keer de fout in gegaan door zo’n apparaat te kopen, maar daar zat geen market bij. Dus ook deze sla ik over. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 11:08
Kun je er een gps ontvanger extern aan verbinden? |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 11:16
Een optie is er een Mifi aan te hangen Kort gezegd, je plaatst een datakaartje in de mifi, dan kun je de mifi als WLAN hotspot benaderen, met met meerdere (gedeelde) gebruikers. Bijvoorbeeld de: Huawei E585 Mobiele 3G Router Met de Mobiele router kunt u een persoonlijk wifi netwerk maken. Eenvoudig de UMTS kaart in het apparaat steken, configureren en u kunt met meerdere wireless apparaten verbinding met het internet maken. De E585 heeft een eigen accu. Deze kunt u via de bijgeleverde USB kabel opladen (via de usb poort van uw laptop) |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 22:11
http://androidtablets4u.nl/nl/androidtablets/accessoires/3gstick.html Of een usb stick met 3g mobiel internet van het zelfde merk. Wel prijzig. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 22:45
|
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 22:47
Om een antwoord op de vraag te geven: als de software die je wil gebruiken dat ondersteund zou dat via de USB host adapter wel kunnen lukken, mits wat knutselen, en als de juiste drivers in de kernel zitten (usb GPS is meestal USB to serial), maar ik zou er alvast niet op rekenen. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 11:15
Edited by: Renate Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 11:50
Dag , ik heb nog niet echt van dit tablet gehoord en was eerder aan het uitkijken naar de ipad 1 / 2 als de ipad 3 uitkomt. Want dan gaan die in prijs naar onder. 1) Hoe is de CPU? Mvg, hopelijk antwoord iemand. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 11:52
5) en is dit een goede prijs?:) |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 12:06
Hey, 1) ik heb eens rondgekeken en in veel 7 inch tablets zit een 1GHz CPU Hopelijk ben je hier iets mee. Als er dingen instaan die fout zijn, verbeter gerust. Mvg. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 12:52
Eerst en vooral wil ik u bedanken voor het antwoord. Alleen zit ik dan met die android market. Hoe juist instaleren en is dat de echte market? |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 12:01
ik zie hier veel gepraat over processors & upgrade of niet naar android 4… Die tablet (of gelijk welke tablet) met een 1.2 Ghz Cortex A8 processor, kan die nu geupgradet worden naar 4.0? of wordt ie daar trager door? |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 12:57
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 13:30
Het apparaat heeft voor mij een onoverkomelijk nadeel, namelijk dat de batterij niet verwisselbaar is. Een batterij heeft ook niet het eeuwige leven. Zonder batterij is een tablet niks waard omdat je een tablet juist meestal mobiel wordt gebruikt. Bij elke laptop kan de batterij worden vervangen, dus waarom niet bij de tablet? Misschien dat een handige Harry de tablet zelf open kan schroeven en alsnog de batterij kan vervangen, maar vraag mij af of een nieuwe ergens te koop is. Batterij op en tablet maar weg mikken dan? Zo’n ding ga je ook niet constant thuis aan een stroomkabel leggen daarvoor heb je wel een laptop of desktop. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 13:30
Edit Moderator: aub geen reclame maken voor andere winkels/websites Edited by: Richard |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 13:39
Ik was ergens verrast toen ik deze ibood aanbieding zag. Maar tot nu nog mmaar bitter weinig positieve reactie gezien. Misschien toch maar bij een andere bedrijf gaan kijken. Die bovendien betrouwbaarder is. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 14:30
Ik sluit mij volledig bij albert020 aan, wanneer komt er een mooie 10″ tablet aanbieding ??
|
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 15:34
Hoe zit het met de batterijduur van deze tablet ?
|
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 15:55
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 16:32
Voordeel van 7 inch schermen is dat het handzamer is om de tablet te gebruiken als e-reader. Deze tablets zijn vaak ook een stuk lichter (<500 gram) Dat deze tablet ruim 1 kilo weegt is niet een beetje zwaar, maar m.i. veel te zwaar om te gebruiken als e-reader. Ik heb een goedkopere 7″ tablet die weegt 385 gram. Werkt fantastisch als e-reader (fbreader), en met 1 hand langdurig vast te houden. De iBood tablet is qua specs wel een stuk beter, maar als je de tablet voornamelijk of grotendeels als e-reader wilt gebruiken zou ik zeker naar alternatieven zoeken.
|
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 17:49
Het gewicht dat je noemt is zeker niet het nettogewicht van het toestel. Dat zal het gewicht zijn kompleet met verpakking. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 16:50
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 18:08
Op zich lijkt mij dit wel een leuk tabletje voor onderweg en mee te prutsen. Alleen kan ik nergens iets vinden over de update naar Android 4.0. Op de officiële site van Coby (http://www.cobyusa.com/?p=news&news_id=42) heeft men het wel over 4.0 maar gaat het om een nieuwe range van tablets die ze gaan uitbengen met het nieuwe besturingssysteem? Kan iemand mij (Ibood?) bevestigen waar het staat dat er een upgrade gaat plaats vinden voor dit type (Kyros™ MID7022) |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 18:16
De nieuwe modellen lijken dezelfde specs te hebben als dit model, buiten wat extra ram. Dus als Android 4.0 klaar is voor de nieuwe modellen zal het voor hun eenvoudig zijn dat ook gewoon voor dit model uit te brengen. Coby zal er ook niet mee te koop willen lopen omdat iedereen dan gewoon een ouder model koopt (vermits het verschil met de nieuwere toch klein is) |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 21:34
Op de site van CobyUSA is upgraden naar 3.0 geen optie Can I upgrade my unit to Android versions 2.2, 2.3 or 3.0? Unfortunately the units themselves are only built to support the Android version that they came with. We are constantly striving to bring you the best OS available. Wellicht dat IBood kan bevestigen dat men zeker is dat er een upgrade komt naar 4.0 |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 19:11
nouja, als er problemen zijn dan vind men al rap zijn weg naar het forum, dus dat aantal klachten zou ik maar relativeren en zoals elke internetwinkel loopt bij iBood het ook wel eens mis maar daar hebben ze meestal geen forum. In ieder geval zijn bij mij de problemen steeds naar behoren opgelost maar ik kom dan ook niet uithuilen op een productforum, dat helpt geen r…. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 19:40
wilde hem bestellen maar naar aanleiding van de negativiteit hier over de klantenservice van ibood waag ik me er toch niet aan. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 20:32
Ik koop regelmatig via Ibood maar heb nooit problemen. Werk dagelijks op een leuke ACER laptop via de hunt gekocht, heb een Panasonic Plasma van 40inch en een Samsung 24″monitor aan mij HP hangen, alles gekregen via deze iBood. Nooit problemen gehad. Let wel, ik heb dus geen ervaringen met de klantenservice! |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 20:33
review via
kopen voor 90 DOLLAR via Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 20:40
Die van Amazon is de 7012 (hier op ibood 7022). De 7012 heeft een resistief scherm en is dus lang niet zo goed. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 20:40
en alleen voor afleveradres in amerika |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 20:41
De juiste versie op amazon.com (al klopt de afbeelding niet): Dus de prijs hier is zo slecht nog niet. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 21:16
Prijs niet zo slecht? Zet het maar eens om naar euro en je komt net hetzelfde uit. |
|
|
#
Bericht: 05-02-2012 22:38
Dat is 110euro, daar komen dan nog verzendkosten bij en mogelijk duanekosten. |
|
|
#
Bericht: 07-02-2012 04:58
hoezo mogelijke, bij amazon betaal je altijd douanekosten (invoerrechten) en bovendien nog BTW, voor België is dat 21%, reken in totaal maar zo’n 30 tot 40% extra |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 11:22
Ik deze nu nog te bestellen? En ik zie nergens de prijs behalve in de reacties, is dit een beetje te vergelijken met de Ainol novo paladin? Want die zag ik in een aanbieding voor 130 euro incl. verzending. En die heeft al android 4.0 en de recensies zijn ook goed. Maar dat is mij net iets te duur. 100 euro is nog te doen voor zo’n hebbedingetje. Heb nu zo’n ding vd bart smit, maar dat is het achteraf net niet zeg maar. Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 06-02-2012 11:28
Nee, deze is niet meer te koop. iBOOD heeft elke dag 1 aanbieding per land. De prijs is enkel op de dag van verkoop de lezen op de product pagina.
|
|
|
#
Bericht: 21-02-2012 12:38
iBOOD zuigt over de hele lijn!!! Ik moet mijn reactie hier plaatsen, want kan geeneens een mail sturen naar de klantenservice. Het platform ligt gewoon plat! Ik bestel bovenstaan product, ik vermeld duidelijk dat het moet afgeleverd worden op de 3de verdieping van het bedrijf waar ik werk. De afleveringsdienst was hier blijkbaar niet van op de hoogte, want het pakket werd bestempeld als ‘afzender niet bekend op het adres’ en het werd teruggestuurd naar iBood. Nu wil ibood het pakket niet opnieuw verzenden (omdat hun magazijn dit niet kan) en gaan ze mijn geld terugstorten!!! WTF!!! IK heb iets besteld en ik wil dat dit geleverd wordt!!! Mijn geld voor het product dat ik heb besteld, zo eenvoudig is dat!!! Dat jullie een fout maken en dat dit daarom de 1ste keer niet kon afgeleverd worden is al erg genoeg, maar dat jullie weigeren het opnieuw te versturen is ronduit schandalig!!! Als ik mijn besteld product niet krijg bestel ik nooit meer iets via jullie klote site en maak ik voor de rest van mijn leven overal waar ik kan negatieve reclame voor jullie kutservice!!! |
|
|
#
Bericht: 13-03-2012 23:11
Ik heb mijn tablet na 2 dagen terug gestuurd omdat ik niet tervreden was. Na een maand en mails nog steeds geen reactie ontvangen wanneer ik mijn geld terug krijg. (terwijl de retour me ook 25euro kostte, een totaalkost van ongeveer 150euro dus al) |
|
|
#
Bericht: 21-02-2012 14:36
hoe veel cost dit ? |
|
|
#
Bericht: 04-03-2012 19:27
Heb deze tablet nu 2 weken en ik kan geen apps meer downloaden. appslib werkt niet meer. ben al dagen op internet naar een oplossing aan het zoeken. Het resultaat is dat ik nu weet dat ik niet de enige ben met dit probleem. Kent iemand de oplossing? |
|
|
#
Bericht: 06-03-2012 19:23
Via http://www.cobyusa.com/ kun je GetJar downloaden. vervanger van appslib.
|
|
|
#
Bericht: 10-03-2012 08:25
Hoe zit dat nu met android 4.0 Is het al beschikbaar? of wanneer dan? waar te downloaden? hoe te installeren? kan iemand uitleggen hoe dat zit? |
|
|
#
Bericht: 27-03-2012 01:16
|