- Forum
- /
- Product forum
- /
- set van 3 lichtgewicht stijlvolle en praktische trolley’s met 4 wielen van topmerk Titan
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 08-02-2012 00:00
set van 3 lichtgewicht stijlvolle en praktische trolley’s met 4 wielen van topmerk TitanWat gaat het worden? Een weekendje op de latten in Winterbergen, of toch liever een volle week naar de Alpen? Of ontvlucht je de kou juist liever en ga je voor een onspannen tripje naar de Antillen? Hoe dan ook, deze 3-delige set ultra lichte trolleys van Titan komen altijd goed van pas! Naast het lichte gewicht combineert deze collectie klassiek design met functionaliteit. De koffers zijn vervaardigd uit materiaal van hoge kwaliteit. De vier gelagerde wieltjes bieden optimaal rijcomfort, dus als een directeur in zijn Bentley rij jij je koffers naar de incheck balie. Nooit meer tillen en sjouwen, gewoon lekker rollen. Alle koffers beschikken over twee voorvakken. De kleinste van het stel heeft een verrassende inhoud van 38 liter en voldoet aan de IATA norm en mag meegenomen worden aan boord van het vliegtuig als handbagage. De binnenzijde van de koffers zijn voorzien van handige pakriemen, hierdoor blijft de inhoud van de koffer goed op zijn plaats liggen. De middelste heeft een inhoud van 57 liter, wat meer dan voldoende is voor een korte reis. De grootste heeft een inhoud van 86 liter wat genoeg is voor een lange wintersport of zonvakantie. Dus of je nu voor je werk een dag of een weekend weg moet, of er een weekje tussenuit gaat, met deze set Titan Brisbane I Trolleys in huis ben je altijd klaar voor vertrek!
![]() |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 13:43
denk dat admin aan t lunchen is. Kun je antwoord geven op de vraag of de vakken afsluitbaar zijn svp? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 16:33
Ik heb ook interesse in deze kofferset, maar wil vooraf een antwoord op de vraag of de vakken nu wel of niet af te sluiten zijn met een eigen slotje (als het even kan nog vóór het avonddiner) ? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 13:49
zullen de hoofdritsen dit zijn? http://www.travelbags.nl/image/83/256/300/836e45eb54f1/titan-brisbane-ii-trolley-52-zwart-detail-4.jpg Dan kan er een slotje op. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 13:56
ALs je nou ff een paar reacties terug leest. Staat er in grote dikke gedrukte letters in de post van de admin dat er GEEN slotje op deze koffers kan. Dus voor vliegreizen useless. Als hij op het bagagekarretje net verkeerd blijft hangen ligt je kleding op het platform. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 16:38
@pieter154 Ook ff goed lezen: Er staat niet dat er geen slotje op kan. Er staat met vette letters dat er geen slotje bij is. Dat is heel wat anders. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 14:00
Hey, Ik heb de kofferset ook aangeschaft eerder op ibood en ben zeer te vreden over de set. Het merk Titan is afkomstig uit 1 van de grotere A-merk collecties (heb dat toen uitgezocht maar weet niet welk merk het was). Heb de koffers nu 1,5 jaar en al meerdere keren mee op vakantie geweest ook op ski vakantie met de trein. Ze zijn zeer confortabel en handig in omgang door de 4 wielen. Naar mijn ervaring een zeer goede en luxe kofferset zeker voor dat geld, zoek er maar eens 1tje op los op internet, voor de ibood prijs koop je alleen de middelste los!!!! Alleen jammer van de TSA sloten die er bij deze niet opzitten maar die slotjes verdwijnen zeer vaak op luchthavens bij mij ook al meerdere keren verdwenen. Tsa sloten zijn richtlijnen van de luchthaven zodat ze je koffer kunnen open maken zonder je koffer te slopen, is je slotje weg dan heeft de douane je koffer gecheckt en opengemaakt! (ze knippen je slotje er af) Soms zie wel eens zoeen oude koffer op de rolband die open is met een touwtje of een tapeje er om heen, deze is gecheckt maar niet normaal open kunnen maken dan slopen ze em gewoon!!! Als je de koffer set niet koopt omdat ze niet opslot kunnen zou ik dit niet echt slim vinden, want zoeen slotje van niks stelt weinig voor en als ze wat uit je koffer willen hebben dan lukt dat ze ter aller tijden.
|
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 16:43
Je hebt gelijk. Als een boef perse in je koffer wil dan kan hij dat. Die ritssluitinkjes (ongeacht een slotje) kun je bijna met een schaar doorknippen. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:09
Aanzien je deze kofferset al in huis hebt heb ik nog even een vraag. Kunnen deze koffers ‘rechtstaand’ vooruit geduwd worden.Dus zonder te kantelen. Leek me wel aangezien er 4 wieltjes onder zitten maar wil het graag zeker weten. Thnx!! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 14:09
Ik heb een vraagje over de achterkant van de koffer, hopelijk kan iemand daar een reaktie op geven.
Veel koffers die ik tegenwoordig zie hebben een zachte achterkant. Hierdoor is de koffer kwetsbaarder. Heeft deze set een harde achterkant, of een zachte? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:34
Niemand die hier iets over kwijt wil? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 15:56
Mooie kofferset. Ik heb een hele tijd geleden van Titan een reistas op wieltjes besteld en dat is een prima en degelijk ding. *** |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 16:48
@ Admin Hoe hoog komt de handgreep in de hoogste stand? Graag opgave voor elke maat.
|
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:27
|
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:30
Ja maar is dat geen foto van Brisbane II?
|
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:42
Ja de koffer kan op 4 wielen recht opstaand rijden en er zit een verharde achter plaat in bij mij! |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 18:57
Kan het hoofdvak afgesloten worden met een slotje (bv eigen hangslotje)? Ik kan niet duidelijk zien of dit gaat. Bedankt!
|
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 19:16
Nog steeds geen antwoord van de admin over het afsluiten van de vakken… beetje jammer, ik laat de set dan maar schieten, hopelijk komt er nog een keer een set voorbij met duidelijkere informatie. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 19:51
Ik wacht ook op die info. TSA slot maakt me niet uit. Zolang het hoofdvak op slot kan (Als je met bus of dergelijke op reis gaat)… Indien dit niet zo is, laat ik deze set jammer genoeg schieten. Ik hoop dat we snel antwoord krijgen!
|
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 21:36
Ik zie bij product forum twee verschillende kleuren koffers staan. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 21:47
Voor Nederland: http://www.ibood.com/nl/nl Voor België: http://www.ibood.com/be/nl/ |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 21:58
Hier wordt nu reeds verschillende malen de vraag gesteld of de ritsen op slot kunnen met een slot ( geen TSA!) doch wordt vraag al een hele dag ontweken terwijl hier duidelijk toch moderators aanwezig zijn. Nogmaals, kunnen we antwoord krijgen op deze vraag of is dit niet mogelijk? |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 21:48
Zit er in de kleinste (S) een apart laptopvak? Ik wil voor zakenreisjes een laptop van 15,6″ meenemen. |
|
|
#
Bericht: 08-02-2012 22:19
Jammer dat er geen moderator is die een duidelijk antwoord kan geven of de kofferset met een hangslotje is af te sluiten. Ik zie dan ook maar van deze aankoop af. Ik weet dat een hangslotje niet veel veiligheid biedt; maar ik wil het kwaadwillenden niet zo gemakkelijk maken om ongemerkt iets bij onze bagage te stoppen. Het kost toch wat meer moeite, en een kapot of verdwenen hangslot valt toch iets sneller op. Deze kofferset wilde ik bestellen voor een korte trip naar Marokko, maar ik voel er toch weinig voor om ons verblijf daar op kosten van de Marokkaanse staat te verlengen. |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 10:53
Edit Moderator: gelieve de forum regels nog eens na te lezen Edited by: Richard |
|
|
#
Bericht: 17-02-2012 13:01
Zojuist gearriveerd. Ziet er prima uit. |
|
|
#
Bericht: 17-02-2012 13:02
Ik heb de set inmiddels thuis. Zo te zien kan op ieder vak een slotje. Dat zijn over het algemeen natuurlijk wel (kleine) slotjes, die relatief makkelijk zijn open te breken. Dus stel je er niet teveel van voor. |
|
|
#
Bericht: 17-02-2012 13:03
Dit hoorde eigenlijk bij de post van Klad en MetallicaTim. Enfin, bestellen kan toch niet meer.. |
|
|
#
Bericht: 21-02-2012 21:29
Yep. Ziet er goed uit. Idd te doen met kleine slotjes. Het gaat er ook om om het de diefjes een beetje lastig te maken. De voering is wat aan de minne kant. Voorzichtig mee omgaan dus. De kleur kon beter maar eigenlijk interesseert mij dat niet zo. Een mooi triootje!! |
|
|
#
Bericht: 04-04-2012 21:00
Edited by: Renate |
|

klopt idd – dit zijn de ritsen en er kunnen dus wel slotjes doorheen