- Forum
- /
- Product forum
- /
- Nokia Dual SIM, dual-standby mobiele telefoon met MP3, FM radio en een uitzonderlijk lange accuduur!
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 10-02-2012 00:00
Nokia Dual SIM, dual-standby mobiele telefoon met MP3, FM radio en een uitzonderlijk lange accuduur!Dual SIM telefoons zijn nogal een handige idee. Mensen met meer dan een simkaart, en dus meer dan een telefoon, kunnen voortaan een van hun zakken vrijhouden voor andere dingen dan een extra telefoon, en zijn zo weer een stukje lichter. Bovendien ga je waarschijnlijk wel een aantal keer per jaar naar het buitenland. Of het nou een stedentripje, weekje wintersport of een maand Zuid-Afrika is, ook dan is een Dual-Sim telefoon handig voor jou. Eenmaal in het buitenland koop je gewoon een lokale pre-paid simkaart en bel je tegen dezelfde tarieven als de plaatselijke bevolking en wanneer dat nodig is kun je je belangrijkste simkaart gebruiken voor die dringende belletjes naar de achterblijvers in het vaderland. Deze Nokia X1-01 beschikt over een Dual SIM ervaring die superieur is aan alle andere modellen op de markt, los van de instellingen voor maximaal vijf verschillende simkaarten en zonder concessies aan de levensduur van de batterij, muziek functies of messaging. Met dual SIM en dual-stand-by apparaten kun je kiezen welke simkaart je wilt gebruiken voor gesprekken, berichten en andere functies. Met ‘Dual-Standby’ wordt bedoeld dat je altijd melding van gesprekken en berichten krijgt van beide simkaarten zonder dat je ze hoeft aan- en uit- te schakelen. Deze no-nonsense, goedkope telefoon biedt ook een uitzonderlijk lange levensduur van de batterij. Dat wil zeggen, 43 dagen standby-tijd en 13 uur spreektijd of 36 uur als je ervoor kiest om intensief muziek te luisteren. De Nokia X1-01 is zelfs een muziek-machine, zoals blijkt uit de enorme luidspreker op de achterkant, die tot 106 Phon kan produceren. Een Phon (het is je vergeven als je daar nog nooit van gehoord hebt, wij moesten het ook opzoeken op Wikipedia) is een eenheid van waargenomen luidheid. En als je er daarvan 106 in een mobiele telefoon krijgt is dat luid genoeg om te dienen als een geïmproviseerd home-entertainment systeem. De luidspreker is ook speciaal afgestemd, zodat er weinig vervorming optreedt, zelfs met het volume op elf. De Nokia X1-01 heeft in feite de luidste en duidelijkste luidspreker die Nokia ooit heeft voortgebracht! De Nokia biedt ondersteuning voor maximaal 16 GB aan opslag via de microSD-kaartsleuf, genoeg voor duizenden muzieknummers. Daarnaast heeft de Nokia een FM-Radio en een MP3-muziekspeler met speciale muziektoetsen waarmee je met een klik je favoriete afspeellijst maakt. De 3,5 mm AV-aansluiting is natuurlijk voor een koptelefoon, maar je kan er net zo goed een nóg luidere speaker op aansluiten. De Nokia X1-01 heeft ook een felle LED bovenop, zodat de telefoon ook dienst kan doen als zaklamp. In aanvulling op het onthouden van de instellingen voor maximaal vijf verschillende simkaarten, kun je ook elke simkaart voorzien van een eigen logo, muziek handtekening of ringtone. Een deal, twee keer zoveel plezier, met deze Nokia X1-01 Dual SIM, dual-standby telefoon met een uitzonderlijk lange levensduur van de batterij!
![]() |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 15:16
zo besteld. :D Heeft zelfs meer opties als mijn huidige GSM Ik zie over n tijdje wel of ik n smartphone neem. Abo’s in belgie zijn toch belachelijk duur. Hopelijk geraakt het wetsvoorstel voor kortere contracten er snel door (6 of 12 maanden ipv 24), daarna sowieso meer concurrentie/acties/promos tussen de verschillende providers… |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 17:08
Als ik wil bellen, moet ik dan eerst simkaard kiezen of hoe gaat het dan? |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 19:21
Volgens mij bepaal je vooraf welke je standaard gebruikt om uit te bellen. Dus als een kaart op is zet je hem op de volgende en niet per gesprek, als ik tenminste goed gelezen heb |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 19:41
Gekocht! Ondanks het “gezeur” van de smartfeun & blue-tooth lovers hier :-) Waarom? Nokia is de mercedes onder de telefoons, betrouwbaar en degelijk. Lange standby tijd. Geen poes-pas als camera, bluetooth, interwebs, whatsapp en zo, een telefoon is om mee te bellen althans according to me. Hij is wel wat duurder dan een chinese kloon maar uit ervaring vind ik een echte nokia veel robuuster! Zodra de bestelling binnen is gaan mijn sim kaartjes uit de chinese N-72 (Q-band, duelsim, duel battery, camera, TV(!), 23 euro) er direct in! tnx I-Bood. |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 19:55
Top duel sim, duel battery. Een telfoon om mee te duelleren. Die zal zeker robuust zijn! Waar kan ik die kopen LOL! |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 21:44
Haha, funny stuff Zork14. Ik erger me ook altijg geel en blauw aan dat fonetische gekladder. |
|
|
#
Bericht: 10-02-2012 21:59
Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 18-02-2012 12:20
Vandaag binnen gekomen. |
|
|
#
Bericht: 18-02-2012 17:13
Top verwachte datum zou 22e zijn nu al binnen echt top is inderdaad finse handleiding maar ff linkie aanklikken begin forum en je hebt de nederlandse handleiding simpel en doeltreffend toestel. Voor mijn werk heb ik vaak storingsdienst en werk vaak met motoren deze komt er boven uit met de ring tone kwa volume en nu kan er mijn werk sim en prive simkaart in een toestel dit is helemaal top
thx’s IBOOD
|
|
|
#
Bericht: 18-02-2012 20:21
Aangename verrassing: er gaat dezelfde batterij in als in mijn N900 :) Ofwel: dit toestel kan ook meteen dienen als backup lader :)
|
|
|
#
Bericht: 19-02-2012 00:34
Cool, hij is er al! Beetje jammer van de Poolse handleiding, en dat de taal alleen Engels is (tenminste, tenzij je met Hongaars, Pools, Bulgaars en nog zo wat buitenissige talen overweg kan..). Maja, kan ik goed mee uit de voeten. FF getest: je kan niet met de ene SIM de andere bellen :-) |
|
|
#
Bericht: 19-02-2012 08:16
Dat de taal alleen Engels was wist je vantevoren – dat stond in de omschrijving ;)
|
|
|
#
Bericht: 19-02-2012 22:44
Ja wist ik ook, maar daarom is het niet minder jammer.. |
|
|
#
Bericht: 20-02-2012 17:54
Wat is de security code van dit toestel? Bij mijn weten heb ik er geen opgegeven, dus moet er standaard al een security code inzitten. 12345 zoals wel eens meer gebeurd op een nokia gsm, werkt niet. |
|