- Forum
- /
- Product forum
- /
- Extreem voordelig abonnement op een magazine naar keuze, voor elk wat wils!
| Starter | Bericht | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 22-02-2012 00:00
Extreem voordelig abonnement op een magazine naar keuze, voor elk wat wils!Lezen, bij iBOOD houden we ervan. Maar dan wel over dingen die we leuk vinden. Daarom lezen we graag een magazine dat past bij onze interesses. Een magazine waar je op zit te wachten, letterlijk, tot de volgende editie weer op de deurmat ploft. Voor vandaag hebben we 8 van zulke magazines voor je geselecteerd. Enthousiaste computeraars halen alles uit Computer Idee, het grootste computertijdschrift van Nederland. In dit tweewekelijks tijdschrift vind je toegankelijke informatie over computers, randapparatuur en tablets en kun je flink aan de slag met de vele handige workshops en tips en trucs. Bovendien beschrijft het op een heldere en luchtige wijze de nieuwste ontwikkelingen en laatste nieuws in de digitale samenleving.
Voor de gevorderde computergebruikers is er PCM. PCM bestaat al meer dan 25 jaar en is daarmee het oudste computerblad op de Nederlandse markt. PCM informeert en adviseert de computergebruikers over pc’s, smartphones, tablets, randapparatuur en de praktische toepassingen ervan, op een betrouwbare, diepgaande maar vooral ook aangename manier. Voor de computerhobbyisten onder ons is er PC-Active. Het maandblad reikt een helpende hand aan de computergebruiker die zelf hard- en software wil installeren en beheren. Bovendien zit er bij elke uitgave een cd-rom met speciaal geselecteerde (gratis) software. Naast deze computermagazines hebben we ook een toonaangevend fotografiemagazine in het pakket. Focus is al bijna 100 jaar Nederlands meest toonaangevende fotografiemagazine. Het tijdschrift is een kweekvijver van talent. Grootheden als Erwin Olaf, Carl de Keyzer, Inez van Lamsweerde en Rineke Dijkstra hebben allemaal door Focus hun eerste stap naar roem gezet. 100% Hardware, dat is waar het om draait in Hardware.info Magazine. Het blad onderscheidt zich met zeer uitgebreide vergelijkingstests van hardwareproducten en biedt daarnaast ook uitvoerige beschrijvingen van nieuwe technologieën. De combinatie van harde info, recht voor z’n raap commentaar, meningen en humor van Power Unlimited, al 15 jaar hét gamesmedium van de Benelux, blijkt met name bij jongeren tussen de 12 en 20 jaar retepopulair. Niet alleen previews en reviews van de nieuwste games, maar ook vette roddels, kijkjes achter de schermen bij ontwikkelaars en de bizarre belevenissen van de redacteuren maken Power Unlimited groot. Gebruikers van open source software in het algemeen en Linux in het bijzonder kunnen elke twee maanden hun hart ophalen met het Linux Magazine boordevol met nieuws en achtergronden uit de open source-wereld. Naast het lezen van besprekingen van nieuwe en gevestigde softwareproducten en distributies kun je ook zelf aan de slag met praktische workshops en nuttige tips. Daarnaast is er ook ruimte voor columns van praktijkexperts, leuke wetenswaardigheden uit de wereld van de ‘geek’, videogames en programmeerwedstrijden. Als je alles wilt weten over uitgaan, gadgets, seks, muziek, reizen en sport zit er maar één ding op: een abonnement op Louder nemen. Waar ze op de zender Radio 538 stoppen met praten, gaat Louder verder met boeiende onderwerpen als stoere kleding, sexy chicks, boeiende verhalen en de laatste films, games en gadgets. Dus, kies jouw favoriete blad en bijbehorende abonnement, plof in je luie stoel, pak een biertje en duik er lekker in!
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:04
Het abonnement wordt automatisch na 1 jaar (of bij een tweejarig abonnement na 2 jaar) omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur, tenzij je schriftelijk opzegt.
U mag een abonnement (de overeenkomst) na de eerste contractperiode niet stilzwijgend verlengen in een overeenkomst voor bepaalde duur. U mag een overeenkomst omzetten in een overeenkomst voor onbepaalde duur als de consument de overeenkomst op ieder moment mag opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand. U mag consumenten niet verplichten de opzegging op een bepaald moment te laten plaatsen. De consument moet een overeenkomst die op schriftelijke of digitale wijze tot stand is gekomen, op dezelfde manier kunnen opzeggen. Staat http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/wetswijziging/stilzwijgende-verlenging-abonnement hier |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:13
@Mario64A, De Wet Crone en van Dam is officieel per 1 januari 2012 van kracht gegaan. Dit betekent dat (voor alle abonnementen die je nu aangaat) je dus een abonnement aangaat voor bepaalde duur (namelijk 1 of 2 jaar), na dat jaar wordt je abonnement automatisch omgezet naar een abonnement voor onbepaalde tijd (mits je opzegt uiteraard binnen dat jaar) Binnen het abonnement voor onbepaalde tijd kun je op ieder moment opzeggen, met inderdaad de inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand. Veel plezier met je abonnement! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:14
Lees dan ook verder: Voor abonnementen op dagbladen, weekbladen, nieuwsbladen en tijdschriften gelden andere regels: U mag het abonnement na de eerste contractperiode telkens met maximaal 3 maanden stilzwijgend verlengen. U moet de consument hierbij de mogelijkheid geven de overeenkomst telkens tegen het einde van de duur van de verlenging met een opzegtermijn van één maand op te zeggen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:20
Dat klopt: Een abonnement dat reeds stilzwijgend is omgezet naar een onbepaalde duur kan op ieder moment schriftelijk worden opgezegd. Voor Computer Idee (verschijnt 2 x per maand) PCM, Power Unlimited en Focus (verschijnen 1 x per maand) geldt een wettelijke termijn van één maand bij opzegging, waarna het abonnement wordt stopgezet. De overige bladen heten “laagfrequent” met een verschijning van minder dan 12 edities per jaar en daarvoor geldt een wettelijke termijn van 3 maanden bij opzegging. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:05
mooie bladen stuk voor stuk, maar als hobby fotograaf zie ik wel wat in Focus, besteld dus! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:08
Hardware.info is een TOPblad! Blote moederborden enzo :P @HUB-expert: wat is de centerfold van deze maand :D ik neem ‘m in elk geval! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:17
Dank! Ga ik morgenochtend voor je checken :) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:09
Power Unlimited rulezzzzz, besteld, maar waar kan ik nu een abonnement aanvragen dan |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 09:07
als je de tekst leest weet je dit |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:11
Bekijken jullie wel wat je aan het verkopen bent?
Keuze uit 8 titels, dus voor ieder wat wils? 5 van de 8 bladen zijn al pc bladen! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:11
Hele lap tekst van de aanbieding gelezen. Klonk goed …. totdat ik echter die laatste zin las: “Het abonnement wordt automatisch na 1 jaar (of bij een tweejarig abonnement na 2 jaar) omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur, tenzij je schriftelijk opzegt.” Dat gaan we dus niet doen. Ik wil best 24.95 Euro betalen voor een abonnement van 12 maanden. Graag zelfs !! Ben bent nieuwsgierig naar sommige van de genoemde tijdschriften. Maar ik wil dan gewoon na 11 maanden een briefje krijgen dat het eerstvolgende nummer ook meteen het laatste nummer is dat ik ga ontvangen. Tenzij ik op dat moment besluit om mijn abonnement weer voor een jaar te verlengen. Ik ga niet nu “Ja” zeggen tegen een abonnement dat na 1 jaar automatisch wordt omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur. Verder staat voor elk blad ook niet vermeld wat dan de abonnementskosten gaan worden. Was er trouwens niet een-of-andere nieuwe wet die het stilzwijgende verlengen van abonnementen verbied ? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:14
@Avanzuuk, zie mijn reactie bij Mario waarbij wordt uitgelegd wat de Wet Crone en van Dam inhoudt. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 02:39
Lezen jullie niet wat de product expert verteld. na dat jaar wordt je abonnement automatisch omgezet naar een abonnement voor onbepaalde tijd (mits je opzegt uiteraard binnen dat jaar) Binnen het abonnement voor onbepaalde tijd kun je op ieder moment opzeggen, met inderdaad de inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand. Veel plezier met je abonnement! Met andere woorden het wordt verlengd maar al je dat NIET wil zeg je het of binnen dat 1e jaar op en als je dat niet doet dan heb je nog slechts een opzegtermijn van 1 maand!! Opzeggen kun je meteen al als je het abonnement hebt afgesloten trouwens. Dus je HOEFT er niet langer als 12 maanden aan vast te zitten. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 09:47
Idd.. wat dus het verstandigste is om te doen is direct na het aangaan van je abonnement een brief sturen dat je per einde overeenkomst je abonnement weer beëindigd. Zo voorkom je dat je vergeet wanneer het ook alweer ingegaan was en voorkom je dat je ineens vast zit aan een vaak 3 tot 4x duurder abonnement na deze periode (al is deze dan weliswaar per maand of 3 maanden opzegbaar). Dit is de grootste valkuil voor vele abonnementshouders, die vergeten dit. Wil je na die periode alsnog wél verlengen tegen de hogere kosten, kun je altijd gewoon weer een nieuw abonnement aangaan. /offtopic: Ik heb dat onlangs een keer gedaan bij een proefabonnement van een jaar op Computer!Totaal waar dezelfde regeling van kracht was. Doordat ik dit had toegepast hebben ze “per ongeluk” mijn hele abonnement al direct gewist en was er geen spoor meer van de hele aanvraag incl. opzegging terug te vinden. Nooit 1 nummer ontvangen. Beetje jammer als ze er niet tegen kunnen als hun eigen regels zegen ze gebruikt worden. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 10:29
@ anromax Ja we lezen wel wat de product expert verteld. Bovendien is het onnodig om dat in vet gedrukte letters te doen. Dat staat wat schreeuwerig. We kunnen normale tekst ook prima lezen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 12:57
@avanzuuk
Volgens mij was het antwoordt al diverse malen gegeven hoe het zat met het opzeggen van het abonnement. Wat betreft de vet gedrukte letters was dat alleen om aan te geven wat er geschreven was dat maakt het wat duidelijker. Er is toch niet voor niets de optie in een bericht op deze te gebruiken! Je stoort je eraan en vindt het scheeuwerig maar vervolgens ga je ze zelf gebruiken. Ze hebben bij jou geen enkele dienst en staan ze niet net zo schreeuwerig?! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 13:05
n.b. zelfs na alle uitleg kwam er na een half uur weer iemand die niet gelezen had. Zelfs 10 min. geleden staat er weer een reactie dat het niet gekocht voor vanwege de stilzwijgende verlenging van mensen die niet lezen. Vandaar dat mijn reactie DAARNA kwam. Voel je niet persoonlijk aangesproken. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:17
Hey leuke ibood dit weer! 24 euris voor 2 jaar hardware info is geen geld! 2 jaar! ik wou dat mn telefoonabonnement zo goedkoop was voor 2 jaar ;) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:20
Inderdaad door het voor laatste alinea heb ik ook geen intresse meer. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:26
@inf3rnO dan moet je wel weten hoe de Wet Crone en van Dam in elkaar zit, nog eenmaal hieronder. Het abonnement wordt wel automatisch verlengd (mits je niet opzegt binnen het jaar), daarna kun je per maand of per drie maanden opzeggen, afhankelijk van de frequentie van verschijning van het blad. Je kunt de bladen natuurlijk ook los blijven kopen, maar dan ben je veel duurder uit. :) Het is aan jou. Een nieuw abonnement geldt voor de overeengekomen periode, m.a.w. voor bepaalde duur. Een abonnement dat reeds stilzwijgend is omgezet naar een onbepaalde duur kan op ieder moment schriftelijk worden opgezegd. Voor Computer Idee (verschijnt 2 x per maand) PCM, Power Unlimited en Focus (verschijnen 1 x per maand) geldt een wettelijke termijn van één maand bij opzegging, waarna het abonnement wordt stopgezet. De overige bladen heten “laagfrequent” met een verschijning van minder dan 12 edities per jaar en daarvoor geldt een wettelijke termijn van 3 maanden bij opzegging.
|
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 08:50
Volgens mij is dat een Nederlandse wet die enkel geld voor Nederlandse consumenten en deze aanbieding geld dus ook in België en is deze wet niet tegenstelbaar voor Belgische consumenten. Vind één en ‘t ander toch niet koosjer. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 12:32
@Hub-expert Prima dat je verwijst naar die wet, en ik snap ook dat HUB zich daaraan houdt. Maar het schrikt mij ook af om een abonnement te nemen. De bladen-uitgevers hebben regelmatig de “grap” dat mensen hun abonnement pas in het kwartaal voor het aflopen van het abonnement op mogen zeggen, met als gevolg dat mensen dat vergeten. En dus de klos zijn om minimaal 1 maand extra geabonneerd te zijn.
Dus is de vraag: kan er opgezegd worden zodra het abonnement is ingegaan of speelt de uitgever van deze bladen hetzelfde spelletje? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:21
@ Expert: Bij de PU staat dat je een special(game) krijgt. Mijn vraag is welke? Wanneer je de voucher verzilvert en dan de aanbieding die dan geld bij PU zelf? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:28
Dat is de aanbieding die via de uitgever/PU zelf loopt. Bij deze iBood actie wordt geen game gegeven, de prijs is al messcherp :) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:39
@expert. Klopt, een goede actie. Maar zijn namelijk meerdere PU-abonnementen, eentje van €39 euro incl Diablo 3(check site, dit bedrag/game verschilt per maand) en eentje van €29.50. Voor welke krijg je de voucher? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:41
De voucher is zonder game. Mocht je de game graag willen dan kun je via PU zelf bestellen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:45
Dus is het niet een messcherpe aanbieding, scheelt 5 euro met de website zelf… |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 02:02
~16,7% op de aanbieding van PU zelf, (of ~47% op de losse nummers) noem ik messcherp. Ik ben er blij mee, heb er eentje voor HWI genomen (heb de PU+D3 al) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:24
Iemand ervaring met Focus? Ik ben een beginner maar wil wel heel wat bijleren … leer je veel van die magazine of zie je daar vooral mooie plaatjes met weinig uitleg? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:31
Focus is ook voor de enthousiaste en gevorderde amateurfotograaf een absolute must read. Er wordt wel van je verwacht dat je de basisbeginselen van de camera kent, denk aan sluitertijd en diafragma. Er is meer diepgang, veel aandacht voor compositie en informeren is een rode draad die terug te vinden is in het blad, ook via de workshops die Focus aanbiedt staat informatie 0en educatie centraal. Kijk anders ook eens op focusmedia.nl |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:35
Ja ik gebruik men toestel volledig manueel dus die kennis heb ik reeds verworven. Ik was vooral op zoek naar compositie en dat geef je al aan in je uitleg dus ga die bestellen, bedankt! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:43
graag gedaan! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:29
@ MDekens Ik heb het laatste blad van PU hier liggen en de game die je krijgt op een jaar abbo op PU magazine is de volledige versie van Diablo III die nog moet verschijnen!
Groeten |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:42
Klopt, maar er zijn meerdere abonnementen beschikbaar voor dit blad. Mijn vraag is waar deze voucher geldig voor is. Overigens vind ik Diablo verder niet interessant, maar elke maand komt er een nieuwe game bij het blad voor nieuwe abonnees. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:32
Maar dat loopt inderdaad via PU magazine zelf dus niet op ibood zoals de expert al zei. Bij PU is het trouwens 39 euro voor het jaar abbo met game. En hierzo dus 24 euro zonder game? :D |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:40
Ja, dan zou dit een prachtige aanbieding zijn. Dan wacht ik liever eventjes op een andere game naar keuze btw. Diablo 3 heb ik niks aan. Maar weet dus niet waar deze voucher geldig voor is |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:46
@MDekens, de voucher is voor een abonnement zonder game. Wil je wachten op een game die jou vooral aanspreekt, dan kun je de website van PU in de gaten houden. (Alhoewel Diablo nog niet zo lang loopt) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:37
Top, besteld. Herinnering in mijn telefoon wanneer ik moet opzeggen :) 25 euro is geen geld voor een jaar abo :) |
|||||||
|
#
Dat eerste horen we graag, maar dat opzeggen horen we natuurlijk liever niet…… :) Veel plezier met het door jou gekozen abonnemnent! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 09:51
Herinnering is niet nodig, je mag nu al direct weer opzeggen met ingang van het einde van je overeenkomst. Wacht dus niet tot 1 maand voor afloop, want dan vergeet je het geheid. Een nieuw abonnement aangaan tegen de dan geldende aanbiedingen wanneer je het blad toch wilt blijven ontvangen na het jaar kan altijd! |
|||||||
|
#
@HUB-Expert, even nog een vraagje over die wet |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:44
@Gooz74 vraag maar raak |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:46
Pfft, dat blad Louder daar heb ik volgens mij gratis een abonnement op gekregen omdat ik member was bij Radio 538 toen het is begonnen. Vraag me nog altijd af hoe en of ik er nog vanaf kan komen, daar ik het nooit heb aangevraagd. Ik vind het maar niets, meestal ligt hij meteen bij het oud papier. Er staan over het algemeen alleen mensen in die zichzelf erg interessant vinden en een geweldige hoeveelheid reclame. Inhoud valt zwaar tegen. Het was dan ook een verrassing voor mij dat het blad werkelijk voor 3,95 euro te koop is in de winkel!! Wel weinig keus uit verschillende soorten bladen. Veel PC bladen inderdaad, maar dat zal te maken hebben met het publiek op deze site. (Die het overigens meestal ook gratis op internet kunnen vinden). Fotobladen zijn wel weer interessant om op papier te hebben, jammer dat de keus daarin alleen beperkt is. Volgende keer muziekbladen erbij? (OOR, Q, Mojo etc.) |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:49
@Brammiee; je kunt opzeggen via 538, een email naar abonnementen@hub.nl mag ook. Wij zouden ook graag de muziekbladen erbij zetten, helaas geven we die niet uit. Focus is overigens een mooi blad met al bijna het predikaat koninklijk op zak. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:53
Ik heb vorige keer via Ibood een abonnement genomen van het magazine Focus, als ik deze Voucher neem kan ik dan op deze manier mijn abonnement met een jaar verlengen? Kan ik dan deze Voucher onmiddelijk toepassen, niet dat ik op het einde van het jaar vergeet opnieuw het magazine aan te vragen. Of krijg ik het magazine dubbel gestuurd als ik deze Voucher nu al gebruik?
Alvast bedankt |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:00
@Roean, je ontvangt nooit een dubbelnummer op hetzelfde huisadres. De abonnementenadministratie ondervangt dat altijd, doordat zij dat direct zien in hun systeem. Het is eigenlijk niet de bedoeling om per jaar op te zeggen en dan weer direct van een nieuw kortingsaanbod te profiteren, we laten hier altijd een half jaar tussen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:54
@expert: is het mogelijk deze voucher ook cadeau te doen aan iemand?
Alvast bedankt |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:57
@hexalog, dat kan zeker! Nadat je de voucher hebt besteld krijg je een aanmeldlink doorgestuurd om je abonnement op te halen. Hier kan je de gegevens invullen van de ontvanger van het abonnement, dus degene aan wie je het abonnement kado zou willen doen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:59
redelijk Nl-inspired IBOOD, me dunkt… |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 00:59
wat betreft dat opzeggen, je hoeft toch niet te wachten tot maand 11 om op te zeggen. Na het eerste nummer briefje schrijven dat je het abbo in feb 2013 wil opzeggen. Moet de uitgever dan maar bijhouden… |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:02
@dj44 dat kan altijd, je kunt opzeggen wanneer je wilt, de abonnementenadministratie ziet dan automatisch wanneer je het laatste nummer ontvangt, daar krijg je dan ook bevestiging van, al is dat inderdaad in 2013. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:03
Het is heel simpel. Je sluit een abonnement af, e-mail de dag erna de organisatie gelijk dat je je abonnement wilt opzeggen aan het eind van de looptijd en klaar. Het is echt bullshit om om die reden geen abo af te sluiten imo. Mijn overeenkomst bij Power Unlimited (jaar gratis bij COD MW3) liep vanaf 08-11 oid. Ik heb gemaild op 13-2-12 en kreeg pas op 21-2-12 de reactie dat het verwerkt was, dat is het enige smetje. Verder vrij easy te regelen. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:15
Helaas, ik mis de Libelle |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:17
2 jaar lang hardware.info voor €24.95 is wel een hele mooie aanbieding. Het is dat mijn PC nog zeker 2 jaar mee moet en ik niet constant er aan herinnerd wil worden hoe ver die alweer achterloopt.. anders had ik deze deal zeker gesloten ;) Kan me nog goed herinneren dat ik voor een vergelijkbaar (engels) blad al meteen 9 euro voor een enkel exemplaar mocht afrekenen aan de kassa. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:21
Hoelang is de voucher houdbaar? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:23
Hangt er van af of je hem gekoeld bewaard. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 08:43
Wellicht even de specs doorlezen? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 13:06
@will1954 Jij maakt alleen maar domme grapjes, heh? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 17:28
Eigenlijk vind ik zijn grapje best leuk, en de vraagsteller is gewoon te lui de aanbieding goed te lezen…. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 01:30
Gaat de inhoud ook over diensten in Vlaanderen? Of zijn dit Nederlandse boekjes, waar bijvoorbeeld bij Digitale TV of internet aanbieders uit Vlaanderen niet aan bod komen? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 02:38
voor de expert, ik heb al een hele tijd een abonnement op hardware info kan ik deze aanbieding indienen bij mijn abonnement?? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 02:41
Mooi aanbieding maar jammerrrrr dat mijn bladen er niet bij zitten ;-((( |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 07:25
@HUB expert, Ongelooflijk getimed, gisteren heb ik een overschrijvingsforumulier ontvangen voor een jaar Hardware info. (had wel 2 maanden geleden de aanvraag voor een abbo gedaan…). Als ik dit gewoon niet betaal, kan ik dan gebruik maken van deze aanbieding? En zal het dan ook zo lang duren voordat mijn bestelling verwerkt word? |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 09:03
Vaak geldt er een voorbehoud voor nieuwe abonnees dat ze het laatste half jaar (o.i.d.) geen abonnee mogen zijn geweest van datzelfde blad om van de aanbieding gebruik te kunnen maken. Zou het dus even navragen bij Hardware Info. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 07:56
Besteld, Hardware.info is mooi blad. Verder ook de PU met Diablo III op de website besteld. Eerst ontving ik geen maandbladen straks heb ik er 2 :P |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 08:03
Poeh.. “voor elk wat wils” – maar dan wel als je toevallig helemaal gek van computers en gadgets bent..! |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 08:14
Ik heb het gehad met dat soort vouchers. |
|||||||
|
#
Bericht: 22-02-2012 13:09
Weleens gehoord van de klantenservice? |
|||||||