- Forum
- /
- Product forum
- /
- Xsight Colour Universele Afstandsbediening – Werkt met Ieder Merk
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 01-09-2010 00:00
Xsight Colour Universele Afstandsbediening – Werkt met Ieder MerkEen tv-meubel vol apparatuur betekent dat je salontafel vol ligt met afstandsbedieningen. Vanuit je luie stoel moet je je Blu-rayspeler, HD TV en stereo installatie kunnen bedienen, het liefst tegelijk. Om te zorgen dat je op je tafeltje ook nog ruimte hebt voor een vrolijk bloemetje, het traditionele bakje koffie of het gezellige wijntje, bieden wij je vandaag deze Xsight Colour Universele Afstandsbediening aan. Eén afstandsbediening die alle andere overbodig maakt. Want fabrikant One For All garandeert dat de Xsight werkt met ieder merk. Om deze afstandsbediening te laten werken met jouw obscure tv of geïmporteerde videorecorder, hoef je niet eerst een hele handleiding door te wroeten. De meeste apparaten ‘kent’ de Xsight immers al, en als dat niet het geval is kun je hem die kennis snel en gemakkelijk via internet bijbrengen. Daarvoor maakt de Xsight gebruik van een USB-aansluiting. Daarmee verbindt je de afstandsbediening met het internet en kun je zo met het vernieuwde EZ-RC Setup snel en simpel je afstandsbediening instellen. De Xsight Colour is zo geavanceerd dat je tot maar liefst 18 verschillende apparaten met deze ene afstandsbediening kunt bedienen. De Activity-functie maakt het zelfs mogelijk meer dan een apparaat tegelijk te bedienen met een druk op de knop. Allemaal mooie functies, die gecompleteerd worden door het opvallende kleurenscherm. Daarop zie je naast de verschillende functies, ook de verschillende profielen van iedereen die de afstandsbediening gebruikt. Jijzelf natuurlijk, maar ook vader, moeders, neefjes, opa’s en oma’s kunnen er op terecht. De Xsight maakt het leven voor iedereen gemakkelijker. Eén huis vol entertainment, één afstandsbediening. De Xsight Colour Universele Afstandsbediening. Maakt het leven simpeler.
![]() |
|
|
#
Bericht: 01-09-2010 21:29
Is het mogelijk om met Xsight om mijn HTPC te bedienen. MC-1200 of een infra rood ontvanger van Microsoft? |
|
|
#
Bericht: 09-09-2010 13:54
En hoe zit het met de verzending? 4-7 werkdagen zijn bijna om!! |
|
|
#
Bericht: 09-09-2010 14:22
OK uist mailtje ontvangen ;-) goe gewerkt net op tijd ;-) |
|
|
#
Bericht: 10-09-2010 16:11
Hallo, Ik heb zojuist de afstandsbediening ontvangen en probeer het in te stellen. Ik ben helaas een digibeet en ik heb geen idee welk apparaat de ab bedoelt als versterker. Het is in het engels, welke is het? ben echt een kluns met die soort dingen. alvast bedankt! |
|
|
#
Bericht: 11-09-2010 07:45
Tamara,je moet receiver/amp hebben voor versterker. het instellen is vergeleken met de logitech harmony een drama. mijn versterker(yamaha} reageerd niet eens op de ab,terwijl de codes in de database staan. |
|
|
#
Bericht: 11-09-2010 20:32
same here, werkt niet voor mijn denon. de product expert zou nog is mogen langskomen… |
|
|
#
Bericht: 11-09-2010 21:45
Hallo, Gr, |
|
|
#
Bericht: 13-09-2010 09:37
Heb em ook ontvangen. Ziet er goed uit en werkt behoorlijk. Maar natuurlijk weer lang niet perfect, terwijl dat toch zou moeten kunnen. De Panasonic P50V20 staat niet in de database, en als je een model kiest wat in de buurt zit, dan werkt lang niet alles. Als je alle Panasonic codes uitprobeert, zijn er elke keer wel een paar knopjes die niet werken. Als je functies leert, moet je het vaak twee x doen, voordat het opgepakt wordt, of hij is het soms ineens vergeten. Die logootjes zijn leuk, de database lijkt enorm, maar als je kijkt naar het Ziggo-repetoire, dan staat er zoveel niet tussen. Is dat nou zo moeilijk compleet te maken, leverancier? En je kan maar maximaal ongeveer 60 toetsacties opgeven bij een activiteit, maar wat als je ergens een wachtwoord moet intypen via cursorbewegingen op een toetsenbordje? Altijd maar weer beperkingen op apparaatjes die gewoon perfect hadden kunnen zijn. Het is wel de beste (meest veelzijdige) remote die ik ooit in handen heb gehad, maar nu graag nog de puntjes op de i via firmware updates graag! Zal wel weer blijven liggen zoals bij alle fabrikanten die liever weer een volgend half-af product maken… |
|
|
#
Bericht: 14-09-2010 11:22
Ben het met je eens, Henri…… Is helaas (nog) niet helemaal goed doordacht. M.b.t. de ontbrekende icoontjes heb ik een werkbaar lapmiddeltje voor je: Ga naar: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/ en klik met je rechtermuisknop op een ontbrekend icoon en sla deze als .bmp op in een mapje op je pc/notebook. Daarna kun je het icoontje gebruiken in de X-Sight. Herhaal dit voor alle gewenste icoontjes. Groeten, Jack
|
|
|
#
Bericht: 14-09-2010 15:10
Thanks; dat ik daar zelf niet opgekomen was. Ook jammer dat je de icoontjes niet kan verschuiven over de grenzen van pagina’s heen. Voor de functieknoppen op de lcd mis ik het gebruik van kleine letters en het verplaatsen van die knoppen en activiteiten lijkt mij ook niet mogelijk, maar misschien moet ik me er nog verder in verdiepen. De flexibiliteit zou nog wel beter kunnen, maar het levert de leverancier natuurlijk niets meer op om dat nog uit te breiden. We blijven hopen, want het is een mooi apparaatje… |
|