- Forum
- /
- Product forum
- /
- Veho Muvi Micro DV Camcorder met Waterdichte Case
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 02-09-2010 00:00
Veho Muvi Micro DV Camcorder met Waterdichte CaseVraagje: wat is zo groot als je duim, zet je aan met je stem en legt je wildste avonturen vast? Antwoord: de superkleine Veho Muvi mét bijgeleverde waterdichte case! Volgens de fabrikant is dit de kleinste high resolution DV camera ter wereld. We hebben het niet kunnen controleren, dit apparaatje is immers zo klein dat hij constant tussen de toetsen van ons toetsenbord verdwijnt… Oké, misschien niet zo klein, maar toch. Verwarring met een USB-stick ligt op de loer. Door dat kleine formaat kun je de kwaliteit van de beelden die dit cameraatje levert alleen maar verbluffend noemen. De CMOS-chip kan beelden in een kwaliteit van 2 megapixel vastleggen. Daarmee film je al je avonturen in een resolutie van 640 bij 480 en dat doe je met een framerate die tussen de 20 en 25 fps ligt. Wat doe je daar mee? Nou, bijvoorbeeld vastleggen hoe jij met je skateboard loeihard de halfpipe induikt, hoe je met je mountainbike over bulten en onder takken door vliegt in het bos (en daarna genadeloos met je gezicht in een modderpoel landt) of vastleggen hoe je een duik maakt in de Great Barrier Reef… Dat laatste klonk vroeger onvoorspelbaar, maar je kan de Muvi nu zelfs meenemen onderwater tot 20 meter diep! Met de meegeleverde waterbestendige case kan je er niet alleen in de regen mee filmen, het is ook uitermate geschikt voor watersporten en snowboarden. De Veho Waterdichte Case is ook nog eens uitgerust met een Ingebouwde Statiefschroef waarmee je de Veho Mini-camera met gemak op een Tripod bevestigt. Met de bijgeleverde hoofdband en de bevestigingsclip zijn er ook nog eens andere manieren van montage mogelijk. Alle spectaculaire beelden legt dit apparaatje standaard vast op een bijgeleverde 2Gb Micro SD-kaartje. Mocht dat niet genoeg zijn voor jou, dan kun je in het slot een kaartje steken van maximaal 8Gb. Daar moet je een eind mee komen, toch? Ondanks dat we een goed gevoel voor clichés hebben, gaan we hier niet roepen dat deze camera ‘klein, dús fijn’ is, maar ontkennen kunnen we dat ook niet. De Veho Muvi is geschikt voor elke gelegenheid en past in elke broekzak!
![]() |
|
|
#
Bericht: 21-09-2010 21:48
Ik ontving onderstaand bericht: van de klantenservice, ik begrijp dat ik een nieuwe waterdichte case ga ontvangen: Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zullen navraag doen bij de leverancier of
|
|
|
#
Bericht: 21-09-2010 21:55
Ik hoef geen tekst met datum in beeld, ik ben al blij als ik de film upload dat de correcte datum van de opname achter the file staat. Er staat nu iedere dag 30 dec. 2000 23.00.00 achter elke opname. |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 00:49
Ik vermoed dat er gewoon geen klok in het apparaatje zit. De datum is iets wat standaard aan een bestand hangt en mogelijk dat Windows dit dus zelf invult of dat Veho heeft gekozen voor een standaarddatum. Verder: het lijkt me niet erg belangrijk welke datum er bij een filmpje staat. Gewoon regelmatig je filmpjes op de computer zetten, dat kost je hooguit enkele minuten. Zo houd je ook een overzicht. |
|
|
#
Bericht: 21-09-2010 22:09
heb nu voor het eerst wat gefilmt en op de computer gezet. het is een .avi maar als ik het bestand in VLC player afspeel hoor ik alleen geluid. waar aan kan dit liggen? codecs of iets? VLC heeft bij mij nog nooit iets NIET afgespeeld. apart.. Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 00:47
Codecs kan je ook downloaden. Er zijn verschillende codec-pakketten op internet te vinden. WinAMP en WMP werken beide perfect bij mij met de gemaakte filmpjes. |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 00:50
Ik ben benieuwd wanneer we bericht van iBood ontvangen over de nieuwe case. |
|
|
#
Bericht: 22-09-2010 17:48
Dat is ook mijn vraag… wanneer dan wel ? Want ik hoor eigenlijk te weinig van IBood over de afhandeling van zaken met betrekking tot de oplossing en hernieuwde aanbieding van het produkt. Geef nou toch eens aan wanneer we een oplossing kunnen verwachten en wat de oplossing zal zijn. Dat voorkomt vast ook veel emails bij de klantenservice en een hoop frustratie bij de gedupeerde kopers. Communicatie is het belangrijkste en daar schort het aan. |
|
|
#
Bericht: 24-09-2010 12:07
Zooo, weer een week voorbij voor Ibood, zullen wel genoegzaam toezien dat het gepiep op het forum ook steeds minder wordt…M.a.w. Baal vreselijk ….wil gewoon een clipje voor die case..Case closed :) |
|
|
#
Bericht: 25-09-2010 13:07
Ja dit is inderdaad SLECHT. De afhandeling van deze levering laat ik bepalend zijn voor eventuele vervolg aankopen hier. Op dit moment heb ik hier geen positief gevoel meer over aangezien je NIETS meer hoort . Edited by: Renate |
|
|
#
Bericht: 26-09-2010 00:41
Ja hoor, de klantenservice zou ook even een mailtje kunnen sturen aan iedereen die zit te wachten. Ook al is er dan misschien nog niets te melden, heeft iedereen toch niet het idee dat er gewoon niets aan gedaan wordt. Op dit moment wil ik het dan ook niet echt een “service” afhandeling noemen!!! |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 08:57
Ik heb het doorgegeven aan de klantenservice. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op. |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 10:05
OK, merci, heb nu het volgende bericht ontvangen: De waterdichte case zullen wij zo spoedig mogelijk nasturen zodra deze ingeboekt zijn bij onze logistiek. Wij verwachten Ik kan niet nalaten om er aan toe te voegen dat ik dit wel heel erg lang vind duren. Een capaciteitsprobleem, of een onlogisch werkende logistiek? |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 10:15
Ik moet nageven, het duurt idd langer dan gewenst. Dit is voor iBOOD zeker ook het geval. Enige redelijke response welke ik hierop kan geven in verdediging voor iBOOD is dat het gewoon enorm druk is. Belangrijkste is dat er een opvolging binnen afzienbare termijn komt. Hou het even in de gaten, mocht het langer duren dan dat de klantenservice nu aangeeft, trek dan weer even aan de bel. |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 14:04
Bergrijp ik hieruit dat iedereen die een case met defecte sluiting heeft ontvangen automatisch een nieuwe case thuisgestuurd krijgt? (nadat je dit op de site gemeld hebt natuurlijk) |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 21:22
Wanneer je gemeld hebt dat je een defecte case hebt, dan staat dit bij de klantenservice op. Je zult dan ook een nieuwe toegestuurd krijgen. |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 19:49
Dat zal toch wel mag ik hopen want ik ben erg teleurgesteld.
MVG rpdge |
|
|
#
Bericht: 27-09-2010 21:15
Heb een aantal dagen geleden ook weer een mailtje gehad van VEHO Engeland of ik al iets van iBood had gehoord. Heb helaas nog steeds geen correspondentie via de e-mail gehad. |
|
|
#
Bericht: 29-09-2010 14:05
Same, ik hoop wel dat we op korte termijn nu ook iets bevestigd krijgen van de genomen actie voor herstel. een DAO melden is toch voldoende om hiervoor in aanmerking te komen he? |
|
|
#
Bericht: 29-09-2010 20:00
@renate: enig idee wanneer we iets gaan horen?? het is ondertussen bijna 2 weken na mijn RMA aanvraag en nogsteeds geen reactie over wat er gaat gebeuren. Dit geeft geen blijk van goede service!! |
|
|
#
Bericht: 29-09-2010 20:05
Volgens de laatste info die ik gezien heb, verwachten ze in de loop van komende week met uitleveren te beginnen.
|
|
|
#
Bericht: 29-09-2010 21:38
Gelukkig….Regenseizoen komt er aan:) |
|
|
#
Bericht: 30-09-2010 10:28
ik ga 20 okt op vakantie en dan moet ik hem zeker wel hebben. mooiste zou zijn als ik hem op 7 okt krijg als verjaardagskadootje *uhum* haha. hieronder nog het laatste mailtje van VEHO. denk dat iBood ze begin volgende week wel verstuurd. ze komen er in ieder geval aan! :-D “I spoke with my Manager again and iBood have informed us that they have received the replacement units and have poeple there taking the calls and emails! You may have to find a new contact for them! Good luck – I hope you reach someone soon!” |
|
|
#
Bericht: 30-09-2010 11:38
Ondanks meerdere bevestigingen van de mods hier (op het forum) dat er een oplossing is of spoedig komt, nog geen bericht ontvangen aan de hand van mijn DOA melding. Hoe zit het met de mensen die hier niet kijken? Het moet toch niet heel moeilijk zijn om iedereen een up to date mailtje te sturen? Geeft vertrouwen dat er wat ondernomen word en meer bevestiging dan zo’n auto reply bij de een schade melding. Ik ben tevreden over Ibood en haar presentatie maar de after care/klanten service is heel jammer zo. Dit terzijde, kan er al een concrete datum gegeven worden wanneer er een nieuw klepje binnenkomt? Ik zit met een duikvakantie en heb geen trek in het product na de hand.
|
|
|
#
Bericht: 30-09-2010 15:44
Bedankt voor je feedback over de after-service. Dit onderwerp is deze week onder de aandacht gebracht. |
|
|
#
Bericht: 30-09-2010 18:52
In ieder geval bedankt voor je oplettendheid en openheid voor een product wat al van enige weken geleden is. Blij dat er in ieder geval nog iemand je te woord staat. En nu maar wachten op de nazending. Ben alleen benieuwd wat we nu krijgen. Een volledig nieuwe onderwaterset, alleen het kistje, of alleen de clip. |
|
|
#
Bericht: 30-09-2010 21:30
take! |
|
|
#
Bericht: 01-10-2010 08:43
Wel balen dat ‘t weer zo lang duurt. Fantastisch zeilweer komende zondag, maar nog steeds geen waterdichte case… :( |
|
|
#
Bericht: 01-10-2010 09:32
Bij mij staat deze al weer in de lijst van de bestellingen. Echter had ik mijn complete set teruggestuurd in overleg met klantenservice. Zul je zien dat ik straks wel een waterdichte case heb en geen camera. Inmiddels zijn we al wel een maand verder. |
|
|
#
Bericht: 01-10-2010 09:47
Staat bij mij inmiddels ook bij de bestellingen, nu maar afwachten wanneer hij komt…ook 7/10 werkdagen? |
|
|
#
Bericht: 01-10-2010 23:55
Yes, bij mij staat ie ook in de lijst van bestellingen (beetje verstopt want er stond geen beschrijving bij). Er stondf ook bij dat ie al verstuurd is, dus wie weet, komt ie morgen binnen! |
|
|
#
Bericht: 02-10-2010 23:58
Oeps, er stond geen verstuurd maar betaald…. Er vanuitgaand dat de nieuwe case onderweg is, en ik dus niks hoef terug te sturen, ben ik de camera gaan uitproberen. Helaas is het geluid niet wat het moet zijn: ik hoor alleen keiharde ritmische tikken/ruis (beeld is wel redelijk, heb nog niet overdag buiten gefilmd). |
|
|
#
Bericht: 03-10-2010 10:24
En als je de voiceactivation uitzet? Was bij mij eerste het probleem |
|
|
#
Bericht: 03-10-2010 20:18
Helaas, daar ligt het niet aan…… |
|
|
#
Bericht: 04-10-2010 16:47
Olé: Je bestelling is onderweg en verzonden naar |
|
|
#
Bericht: 04-10-2010 21:52
Hmm, de mijne is alleen maar “betaald”……maar ja dat was ie 2 september al:) |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 10:15
Bij mij rolt zojuist de case binnen. Lekker handig een case zonder camera. Vraag me af hoe lang dit nu weer gaat duren, want ik ben er onderhand wel redelijk klaar mee hier. Klantenservice mailen heeft toch geen zin, ze reageren toch niet. De kwaliteit van dit soort sites kun je prima meten met het retour/garantie/ after sales proces en daar laat iBood stevige steken vallen. |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 11:52
Inmiddels heb ik contact gezocht met de klantenservice en zij hebben toegezegd het pakket vandaag nog te versturen. |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 18:00
@ koenarie heb je misschien enig idee hoe ik contact met de klantenservice op kan nemen want er staat op deze site helemaal geen telefoonnummer, email adres etc. Alleen maar een contactformulier en daar krijg ik als ik geluk heb een week later pas antwoord op.. anyways, bij mij dus hetzelfde verhaal. Mijn camera was ook niet goed en ook deze heb ik teruggestuurd. Duidelijk in de DOA aangegeven dat ze beide niet goed waren en nu krijg ik dus alleen een nieuwe case toegestuurd. Wat een gepruts zeg! |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 18:26
Het adres en telefoon nummer staan in de FAQ. |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 18:48
Dankjewel Renate. Heb het nummer gevonden en meteen even gebeld. Er werd mij wel aan de telefoon verteld dat ze pas zodra ze mijn camera binnen hebben een nieuwe bestelling kunnen doen bij muvi en die word vervolgens naar mij opgestuurd. Met andere woorden het kan nog wel even duren.. Ik heb mijn camera ruim een week geleden al teruggestuurd :S als het niet langer is.. |
|
|
#
Bericht: 06-10-2010 00:09
Inderdaad, een beller is sneller. Via email / contactformulieren gaat het toch minder soepel. Dus ook ik heb er een telefoontje aan gewaagd. |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 11:46
Ik heb naar geen andere ibood aanbieding meer gekeken en zal ik ook niet doen totdat ik het spul binnen heb. Kost het ibood dus bestellingen die ik mogelijk anders gedaan zou hebben. In belang van ibood is het dan om zo snel mogelijk zorgen dat alles op de juiste manier is afgehandeld. |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 13:56
@ Mandos, Beetje sneue opmerking. Het is in het algemeen belang dat Ibood of welk bedrijf dan ook een juiste service levert. Het “staken” van een klant zal geen druk toevoegen of verminderen. Een goed bedrijf zorgt altijd voor haar klanten.
Ontopic: Ik heb ook een naamloze bestelling erin staan. Kijk er naar uit! |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 15:44
Ja, ik heb het binnen. Bij vergelijking zie ik eigenlijk maar één verschil op het koppelstuk, namelijk: in de vorige “versie” zaten er twee losse ijzeren staafjes aan het koppelstuk. Nu zit er één lange op dezelfde plek. Een ander verschil is het schroefdeel aan de onderzijde, die nu helemaal dicht is. Mogelijk hadden mensen dus problemen met het te vast draaien van schroeven (of de andere schroefjes waren op ;) ).
In ieder geval lijkt het nu opgelost. Het probleem zat -denk ik- in de losse stalen staafjes, waar mogelijk beweging in zat. |
|
|
#
Bericht: 05-10-2010 15:49
ter informatie: Ik postte hier ook als w_oute_r. Blijkbaar heb ik twee accounts met verschillende bestellingen. Ach. tja. |
|
|
#
Bericht: 06-10-2010 11:59
Gisteren 05-10-10 de waterdichte case ontvangen . Wat mij betreft een prima service. Ik krijg ook altijd direct een standaard bevestigingsmail als ik een mail naar de klantenservice verstuur via de site of via mijn eigen mailbox. Dat vind ik heel correct. Op mijn mail van 19-09-10 kreeg ik 2 dagen later. 21-09-10 de volgende reactie: Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zullen navraag doen bij de leverancier of Met vriendelijke groeten, Ik heb de indruk dat de clips van de vorige versie er onderste boven zijn gemonteerd op de waterdichte box en als je ze dan vastdrukt in een assemblagelijn dan druk je ze kapot. De andere onderdelen die wel in de advertentie vermeld staan, de armband en de bevestiging voor het fietsstuur, daar heb ik niets meer over gehoord. Heeft iemand anders die wel ontvangen?
|
|
|
#
Bericht: 06-10-2010 23:57
Er zat één band+clip bij en een losse clip met .. clip. Ik vermoed dat die band gewoon overal voor kan worden gebruikt. |
|
|
#
Bericht: 08-10-2010 18:04
Zijn er toevallig nog meer mensen die nog steeds geen waterdichte case hebben ontvangen? |
|
|
#
Bericht: 08-10-2010 21:21
Als het goed is heeft iedereen vorige week die een melding ervan heeft gemaakt een vervangend product ontvangen. zou je bij mijn iBOOD kunnen kijken of de case erbij staat (naamloze bestelling), en wat de status ervan is? Ik heb geen toegang tot die info, dus kan het niet zelf voor je controleren. |
|
|
#
Bericht: 09-10-2010 21:50
De status is “Betaald”. Staat verder geen enkele informatie bij. |
|
|
#
Bericht: 09-10-2010 21:52
In dat geval kun je het beste even bellen met de klantenservice (telefoonnummer staat vermeld in de FAQ.) afgelopen maandag is het uitrollen van de vervangend cases begonnen. |
|
|
#
Bericht: 09-10-2010 23:18
Heb deze week al 2x contact gehad met de klantenservice, bij mij staat er namelijk ook al een tijdje betaald en verder niets. Het verhaal is dat er 300 nieuwe cases waren binnengekomen en verstuurd dit was echter niet voldoende dus zijn er weer 200 besteld die inmiddels binnen zijn maar nog ingeboekt moeten worden en daarna verstuurd worden. Aardig verhaal maar ik heb er toch een beetje mijn twijfels over ( zou dus betekenen dat slechts 10% van de kopers gebruikt maakt van dit forum ????) We wachten nog maar een weekje af maar de nare smaak in mijn mond begint steeds rotter aan te voelen… |
|
|
#
Bericht: 11-10-2010 14:37
Ik kreeg het zelfde verhaal. Alleen was de nieuwe zending met cases nog niet binnen maar deze wordt wel deze week verwacht. Afwachten dus maar weer. |
|
|
#
Bericht: 12-10-2010 12:49
De meeste mensen hebben de complete set gekregen, echter er was een fout met de case. Deze is nadien opnieuw uitgeleverd. Ik heb je vraag over het uitblijven van de camera doorgezet naar de klantenservice. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Edited by: Renate |
|