- Forum
- /
- Product forum
- /
- Cycla Mobiel Bewegings Alarm – Geschikt Voor Fietsen, Scooters en Deuren
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 04-09-2010 00:00
Cycla Mobiel Bewegings Alarm – Geschikt Voor Fietsen, Scooters en DeurenVoor een beetje fietsendief is enkel een slot allang geen belemmering meer om jouw fiets mee te nemen. Handige jongens hebben je fiets binnen een paar seconden te pakken, ook al staat deze veilig in je schuur. Om deze fietspiraten dubbel dwars te zitten, hebben wij dit Cycla fietsalarm voor je in de aanbieding! Het apparaatje bevestig je makkelijk op je edele stalen ros en bij iedere niet toegestane beweging geeft het een oorverdovend alarm af. Klinkt supersimpel en dat is het ook. Na het stallen van je fiets, stel je het alarm in door een knop twee seconden ingedrukt te houden. Bij de eerste aanraking geeft de Cycla eerst een vijftal waarschuwingstonen. Geen probleem, iemand kan je fiets natuurlijk per ongeluk aantikken. Maar wanneer de fiets opnieuw bewogen wordt, kan dat er op wijzen dat de dief vasthoudender is en misschien de fiets probeert op te tillen of het slot probeert te forceren. Dan is een flink alarm op zijn plaats en daar kun je dan ook op rekenen: 15 seconden lang wordt de potentiële dief getrakteerd op een 130 decibels harde alarmtoon. Als dat de dief niet afschrikt, zal het in ieder geval jou voldoende alarmeren om eens een kijkje te gaan nemen. Zelf kun je dan het alarm uitschakelen met je persoonlijke lettercombinatie. Het alarm werkt in ieder geval 12 maanden op een 9V batterij. Mocht die aan het einde van zijn Latijn raken, dan stelt de Cycla je daarvan op de hoogte met een regelmatig terugkerende piep. Cycla beveiligt niet alleen je fiets, maar zo’n beetje alles waar het op te bevestigen is. Dus ook je scooter, rollator of scootmobiel. Inventieve gebruikers weten de Cycla zelfs aan de deurklink te bevestigen waardoor je een simpel huisalarm gemaakt hebt. Stuur dieven, criminelen of onverlaten het hazenpad op met dit Cycla Fietsalarm!
![]() |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:00
€ 24,95 iBOOD PrijsNu! € 14,95 + (5,95) |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 12:29
Hai, aanzetten is op 1 knop drukken, maar met wat voor code zet je hem weer uit? knopvolgorde? groetjes, Monica
|
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:00
Mooie Ibood! |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:17
Batterij gaat ongeveer 12 maanden mee (piepindicatie als batterij bijna op is) |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:01
niemand wil mijn fiets stelen :( |
|
|
#
niemand wil mijn fiets stelen :( |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:04
die ven mij was een oude gazelle van 25 jaar oud, vet hangslot erop, lekke band, en nog is die geslolen!! |
|
|
#
Beste iBOOD’ers Vandaag is er op het iBOOD Forum een Official Product Expert aanwezig! De Official Product Expert is een vertegenwoordiger van de fabrikant van de aanbieding van de dag! Hij zal gedurende de hele dag op het forum aanwezig zijn om jullie vragen te beantwoorden. Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt? Dan kun je deze vragen direct aan de Official Product Expert stellen zodat je in no-time een duidelijk en goed antwoord hebt! Bereid je vraag goed voor want als er teveel vragen zijn om te beantwoorden, worden alleen de meest interessante en relevante vragen beantwoord. De product expert is herkenbaar aan een speciale product expert status. Zie voorbeeld hieronder: Cycla-Martijn Hij zal gedurende dag beschikbaar zijn voor alle vragen! En het product van de dag zal verfraaid worden met een speciaal Product expert logo. Let wel; Je kunt gedurende de product expert sessie vragen stellen die gerelateerd zijn aan het aangeboden product. Om de productdiscussie overzichtelijk en ‘on topic’ te houden, worden alleen vragen behandeld over het product zelf. Als vanzelfsprekend dien je je aan de forumregels te houden om het voor iedereen leuk te houden ;) Let op: er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen voortkomt. PS. Als jullie vragen hebben, zet dan @Cycla voor je vraag, zodat hij kan zien dat de vragen aan hem gericht zijn En @Cycla geeft antwoord op de vragen verderop in het forum, dus niet zoals je gewend bent in je post!! . Groetjes, Fleur |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:02
Is het misschien een idee, om dit meteen na de 1e post neer te zetten? Is misschien wat meer overzichtelijker. |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 12:33
Hai Martijn en/0f Fleur, kun je iets vertellen over het uitzetten het alarm? Ook voor 80+ ers? |
|
|
#
eerste keer hier! leuk idee dit, meteen maar eens uitproberen! |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:02
Goed idee!! |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:03
Niet duur, wel leuk. Ik wil er twee! |
|
|
#
Volume: 130 decibel dat moet een klere herrie geven, de fietsendief heeft ook direct een gehoor beschadiging. Ik geloof dat dat weer in strijd is met de wet. Maar hey who cares, moeten ze maar van de fiets afblijven. |
|
|
#
Verzendkosten maken (helaas) het wederom niet interessant. |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 01:02
Inderdaad. Bovendien is ‘ie 14 juli ook al geweest, en volgens mij heb ik hem ook tijdens de laatste hunt gezien. Of ze gaan als warme broodjes, of iBood raakt ze aan de straatstenen niet kwijt. Ik gok het laatste? Edited by: Jos (Moderator) Edit Moderator: Verkeerd gegokt! |
|
|
#
als ik dit aan mijn fiets hang, en ik zou em ergens in de stad parkeren dan weet ik zeker dat mijn hele fiets bij elkaar word gestampt. |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:23
Euuh,. bedoel je zoiets…. |
|
|
#
is dit ding wel gevoelig genoeg voor beweging te detecteren? hoe detecteerd hij het dan? en hoe is het alarm gaat hij de heletijd door met piepen of stopt hij na een tijdje?
en waar zou je hem aan een yamaha aerox kunnen bevestigen? |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:08
ik zou hem niet op je rox zetten, wil je dit toch kan je hem aan je sport stuur zetten als je die hebt. ik weet dat er spy alarmen zijn met afstandbediening die zijn beter geschikt voor een scooter als aerox. |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:05
Stuk goedkoper vdan mijn fiets…. Daarom neem ik er meteen een ;) |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:16
Stuk duurder dan mijn fiets… Ik laat hem dus liggen ;) |
|
|
#
Toch vraag ik me af of je hier ook blij mee moet zijn als je zelf aan je fiets zit te morrelen om je slot open te maken… Onder het toeziend oog (en oor) van voorbijgangers. |
|
|
#
Maar als je fiets dus in een nogal drukbevolkt fietsenrek staat, en de persoon naast jou fiets komt zijn fiets halen, dan moet je regelmatig al eens wat duwen tegen fietsen wil je je stuur of remkabels loswerken van de andere fietsen. En dan gaat het alarm dus ook af… ? |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:06
Jaja, iemand die ik ken heeft dit. Heeft alleen geen fiets maar heeft zijn deur ermee beveiligd. Woont in een studentenhuis en werkt als een tiet! |
|
|
#
netjes! Goed idee… Geen buit, geen dief! |
|
|
#
ja dat is vreemd inderdaad terrorspawn… 120 is de menselijke hoogst maximale pijngrens..ik denk ook niet dat 130 decibel zou zijn toegestaan in nederland … dat hebben ze zo een aanklacht tegen hun.
|
|
|
#
als de kopers van vorige keer hun ervaringen delen… |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:07
Goedkoopste op Kieskeurig is bijna €28,- |
|
|
#
Een tijdje teug ook gekocht maar vind het lawaai tegenvallen. Het apparaatje kan je waarschuwen wanneer de fiets voor je eigen voordeur wordt gestolen. In de stad reageert immers niemand op het alarm. Bovendien is het geluid van het alarm nagenoeg volledig (!) te dempen door simpelweg je hand op de sirene te houden. Ideaal wanneer je niet snel genoeg bent met het ingeven van de code :-) |
|
|
#
Misschien even een algemene opmerking. Kunnen jullie niet zorgen dat de producten wat sneller verzonden worden? Meer dan een week geleden heb ik de baterijen al besteld. Zou mooi zijn als een bestelling binnen zeg maar 3 dagen geleverd kan worden. Waarom moet het eigenlijk zo lang duren? |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:20
ik heb dezelfde batterijen gekocht en toen ik ze kocht ben ik akkoord gegaan met een levertijd van 14 werkdagen. Net als jij. waarom je nou deze vraag stelt? Ze melden van te voren een levertijd en dat vind ik bijzonder netjes. Je kunt als klant zelf bepalen of je die levertijd acceptabel vind of niet. indien ja, dan koop je. indien nee, dan koop je niet, of je koopt maar stelt geen vragen.. |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:08
Boom!! weer iets gekocht hier! ondanks de lage prijzen wordt ik wel arm van iBood ^_- |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:10
dat is precies wat de makers van ibood willen… verslaafde kopers |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:12
Waarschijnlijk iemand die alles koopt omdat het een super aanbieding is, maar als je eerlijk bent het misschien wel helemaal niet nodig hebt… |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:11
Hey, geinig dingetje is dit. Lijkt me handig! |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:11
Ibood heeft het forum aangepast zie ik nu, nu komen antwoorden onder de post met ingesprongen tekst er onder, dus overzichtelijker :-) Goed werk, nu nog een link naar de post van vorige keer, dat scheeld weer zelfde antwoorden geven en wat foto’s toevoegen wat je er nog meer mee kan doen (aan de voordeur hangen bv.) |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:12
als je dan na zo’n avondje stappen bij de fietsenrek komt ligt enkel je zadel er nog |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:13
woon in Hartje Zwolle en daar gaat het soms wel eens los. Dus ik neem deze! |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:14
bedankt mirp :P ik ga dan voor mijn toekomstige aerox een spy alarm met afstandsbediening kopen maar dan heb ik ook een vraag over mensen kunnen die afstandbediening code toch kraken? |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:16
hetzelfde product, beter verhaal! |
|
|
#
Bericht: 04-09-2010 00:22
Leuk apparaatje is dit. Koop ik voor vaders |
|