- Forum
- /
- Product forum
- /
- Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen
| Starter | Bericht | |
|---|---|---|
| iBOOD |
# Bericht: 08-09-2010 00:00
Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in RosmalenMijn beste vriend? Dat is niet die kameraad die bijna iedere avond bij me op de bank zit. Niet degene met wie ik iedere week eens afspreek of zo af en toe mee voetbal. Zelfs niet de trouwe viervoeter die me iedere ochtend wakker likt. Nee, mijn beste vriend heeft vier wielen, is gek op Euro 95, heeft een geheel eigen willetje maar laat zich soms controleren door aan de goede hendels te trekken en de juiste pedalen op het perfecte moment in te drukken. Mijn beste vriend heet Alfa Romeo. Die van jou misschien ook, of anders Peugeot, Kia, Mercedes of Audi. Wat hun naam ook is, soms kunnen ze nogal wispelturig reageren op de omstandigheden op de weg. Modder op een boerenweggetje, aquaplaning op de snelweg of ijzel op een provincieweggetje: allemaal levensgevaarlijk. Maar met de Anti-Slip Cursus van 3 Uur bij het Safetey Experience Center leer je hoe jij de touwtjes in handen houdt! Hier leer je hoe je in een dergelijke situatie moet reageren en kun je natuurlijk ook een beetje lol hebben met de nieuwe Mercedessen van Safety Experience Center bij het Autotron in Rosmalen. Ervaar wat het is om uit de bocht te vliegen en leer dat op te vangen. Je oefent een noodstop en hoe je hier op moet reageren. Binnen 3 uur weet jij wat er gebeurt tijdens een ongeval en ook hoe je deze het beste kunt voorkomen. Zo weet jij voortaan precies hoe je uitwijkt bij noodstops en hoe je je auto weer onder controle krijgt. De Anti-Slip Cursus is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook enorm leerzaam. Op het Safety Experience Center in Rosmalen liggen vier baanonderdelen met coating. Dit kun je vergelijken met platgereden sneeuw waardoor je auto gemakkelijk in een slip komt. Deze training leert hoe je hiermee moet omgaan. De kans dat je na het volgen van deze cursus bij een ongeval betrokken raakt is dan ook vele malen kleiner. Je kunt deze unieke rijervaring als origineel cadeau weggeven of het voor meer mensen boeken. Je kunt dus met je vader, vriendin, collega of welke bekende dan ook de Anti-Slip Cursus volgen. Natuurlijk moet iedereen wel in het bezit zijn van rijbewijs B. Wil jij dus spannende en leerzame rijervaring opdoen samen met wat vrienden, familie of collega’s? Let dan even goed op! Net als elke bestelling bij iBOOD bestel je de Anti-slip Cursus, door op “ IK NEEM ER EEN” te klikken. Na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail van iBOOD en binnen twee werkdagen ontvang je een mail van het Safety Experience Center met daarin je unieke actiecode. Met deze actiecode kun je de training boeken tot 8 september 2011! In deze mail bevindt zich naast de link naar het boekingsformulier ook een link waarmee je een eigen cadeau voucher kunt uitprinten. Zorg dat jij altijd de controle hebt over jouw auto en boek deze Anti-Slip Cursus!
![]() |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:00
€ 99,95 iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (0,00) |
|
|
#
Bericht: 03-10-2010 20:54
Ik heb het nogmaals doorgegeven aan de klantenservice. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Edited by: Renate |
|
|
#
Mooi me vader is binnenkort jarig, heb ik een leuk cadeau :D
|
|
|
#
leuke ibood |
|
|
#
alweer? Iemand hier nog naartoe geweest zoja deel de ervaringen aub. |
|
|
#
Mooie ibood weer! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:01
heeeeeeeeeeeeeel gaaf |
|
|
#
Beste iBOOD’ers Vandaag is er op het iBOOD Forum een Official Product Expert aanwezig! De Official Product Expert is een vertegenwoordiger van de fabrikant van de aanbieding van de dag! Hij zal gedurende de hele dag op het forum aanwezig zijn om jullie vragen te beantwoorden. Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt? Dan kun je deze vragen direct aan de Official Product Expert stellen zodat je in no-time een duidelijk en goed antwoord hebt! Bereid je vraag goed voor want als er teveel vragen zijn om te beantwoorden, worden alleen de meest interessante en relevante vragen beantwoord. De product expert is herkenbaar aan een speciale product expert status. Zie voorbeeld hieronder: SEC-Thomas Hij zal gedurende dag beschikbaar zijn voor alle vragen! En het product van de dag zal verfraaid worden met een speciaal Product expert logo. Let wel; Je kunt gedurende de product expert sessie vragen stellen die gerelateerd zijn aan het aangeboden product. Om de productdiscussie overzichtelijk en ‘on topic’ te houden, worden alleen vragen behandeld over het product zelf. Als vanzelfsprekend dien je je aan de forumregels te houden om het voor iedereen leuk te houden ;) Let op: er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen voortkomt. PS. Als jullie vragen hebben, zet dan @SEC voor je vraag, zodat hij kan zien dat de vragen aan hem gericht zijn En @SEC geeft antwoord op de vragen verderop in het forum, dus niet zoals je gewend bent in je post!! . Groetjes, Fleur |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:02
Misschien even het bericht aanpassen??? Want tegenwoordig is het wel bij je post, en niet meer verderop in het forum! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 10:53
Scherp Gino! Zal het doen. |
|
|
#
Vet! |
|
|
#
a jammer net gedaan dit naja dan maar lekker slapen |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:02
kneiterscooll!!! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:03
Zeker een goed idee dit |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:03
En hoeveel van die 3 uur zit je in een auto?? |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:47
het is een half uur theorie en 2,5 uur praktijk |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:04
Rosmalen is niet naast de deur, maar dit is zeker de moeite van het rijden waard!! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:04
Edit Moderator: Dit gaat over iets anders. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:05
Beste Product expert, ik heb 2 maanden geleden ongeveer deze aanbieding gekocht (2 vouchers), alleen nog niet gebruikt. Is het mogelijk dat ik er 2 bij koop en we op 1 dag met 4 personen dus gebruik van kunnen maken?
Alvast bedankt!
Edited by: Jos |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:46
Ja dit kan. Je kan voor elke persoon los bepalen wanneer je komt. Je kan dus ook op dezelfde datum boeken ook al heb je vouchers vanuit een eerdere actie. Op de dag zelf kan je ook aangeven dat je graag bij elkaar in een auto zit. |
|
|
#
@ product expert Mijn vader heeft een beperkingop zijn rijbewijs, hij mag namelijk alleen automaat rijden. Bij voorbaat dank. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 01:11
Deze beperking geld alleen op de openbare weg! Op deze oefenbaan mag zelfs een kind van 17 jaar zonder rijbewijs oefenen. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:40
Je vader mag bij ons in een handgeschakelde auto rijden omdat je op een afgesloten terijn rijdt. De vraag naar handgeschakelde auto’s is nog steeds het grootst waardoor deze het meest worden ingezet. Wij hebben echter ook Mercedesen met automaat. Van te voren een auto reserveren is helaas niet mogelijk. Deze training kan niet met eigen auto. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 11:32
Bedankt voor het antwoord. Alleen misschien had ik ’mag’ moeten vervangen door ‘kan’, dan was het duidelijker geweest. Ik snap namelijk het hele ‘eigen terrein’ verhaal. Als het niet mogelijk is een wagen te reserveren of met eigen wagen te rijden is het voor hem helaas niet mogelijk. Bedankt voor de informatie. |
|
|
#
Ik heb in augustus deze anti-slip cursus gevolgd (die ik ook van ibood had gekocht) We hadden geluk dat de andere groep afgezegd had en zo konden we continu rijden. Enkel jammer dat je geen certificaat krijgt… |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:34
Standaard delen wij geen certificaat uit, maar je krijgt hem wel als je er eventueel naar vraagt. Voor deelnemers uit Belgie kan dit belangrijk zijn voor de hoogte van de verzekeringspremie. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 09:19
Helaas hebben wij er om gevraagd en werd er meegedeeld dat het certificaat enkel uitgeleverd wordt bij de 8 uren antislipcursus |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:06
Spijtig dat we de Duitse iBOOD niet hebben … met een Ferrari bollen lijkt me leuker ! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:21
buedts: Mocht je belang hebben bij die Lamborghini voucher (iBOOD aanbieding van 30 april dit jaar), stuur me dan even een e-mail: maztah@gmail.com. |
|
|
#
Heel gaaf hoor, dit kost je meestal in ieder geval het dubbele |
|
|
#
Tot wanneer kan de aankoop ingeruild worden? Kan het bijvoorbeeld dat je nu koopt en ja pas in december de cursus gaat doen? Vriend verjaart pas in november, vandaar :-) |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:28
Je hebt een jaar de tijd om een datum te boeken. Geen probleem dus. |
|
|
#
Ha, typisch. Vorige keer dat dit langs kwam (eind mei) heb ik hem besteld. En afgelopen vrijdag heb ik de bon maar eens benut. Het was een erg leuke en leerzame drie uur. Eerst krijg je een half uurtje theorie. Hoe moet je het stuur vasthouden en waarom. Wat gebeurt er als de weg glad is en je gaat een bocht in. Wat gebeurt er als je vol op de rem gaat staan. Wat moet je doen om dan nog uit te kunnen wijken. Enzovoort. En dan ga je dingen in de praktijk brengen. Na de theorie volgen er drie blokken. Het ene blok is stuurvaardigheid: een creatief zigzagparcour rijden. Hoewel verder niet heel spannend was dit toch best leuk. Het tweede blok gaat over onder- en overstuur. Wat moet je doen als in een bocht je voorwielen en/of achterwielen gaan slippen? Op een speciale baan ga je dit oefenen. In het derde blok oefen je noodstoppen. Wat gebeurt als het glad is en je gaat vol op de rem? En hoe kan je uitwijken? Interessant is het om te zien dat je niet helemaal je stuur om hoeft te gooien, maar slechts een klein beetje hoeft te sturen. Maar bij dit blok draait het vooral om bewustwording. Als je 20-30 rijdt, kan je zelfs met een glad wegdek nog best snel stilstaan. Als je 40-50 rijdt is je remweg veel groter. Al met al zijn het een boeiende en leerzame 3 uren. Ik zou het zeker aanraden voor iemand die nog niet al te lang zijn/haar rijbewijs heeft, aangezien het je toch een keer een ongeluk kan besparen. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:07
yow, bij de ANWB kost ie gewoon €142, ook al ben je lid…..! Lekker hoor iBood :p |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:00
Die link gaat over een echte cursus die ruim een dag duurt.. Dus hele slechte vergelijking! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:08
hartstikke goed, zo voor het natte seizoen. geen zin in glijpartijen de sloot in |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:08
heb dit een tijd geleden ook geboekt via ibood. Het is wel een leuk dagje uit, je krijgt toch wel wat leuke weetjes over hoe verschillende veiligheidssystemen van de auto werken en daarnaast kan je ook experimenteren met de auto, wat uiteraard niet (mag) op de openbare wegen kan. Een minpuntje was dat ik echt de betere modellen van mercedes had verwacht, maar daar was er maar 1 van die dag. en op de dag was er een groep van ongeveer 15 personen. iedereen wou natuurlijk in de beste auto, wat inhoud dat je van de drie uur cursus maar 5 a 10 minuten in de mooiste auto mag rijden. verder waren er echt niet alleen mercedessen maar ook de wat mindere merken ( en zelfs van die auto’s die totaal niet trekken). maar zeker een aanrader als je nog nooit zoiets hebt gedaan! |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:11
Ok, deze koop ik |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:12
Oh, nog even een toevoeging op mijn vorige post: tijdens het rijden zit je met z’n 3en in een auto, en je wisselt continu door. Dus je zit ruim 2 uur in een auto, maar de tijd dat je echt zelf achter het stuur zit is in totaal netto ruim een half uur ofzo. Hiernaast is het natuurlijk wel leuk om te zien hoe je mede-cursisten het doen. Verder kan je met die bon gewoon via internet een time-slot boeken. Als je meerdere bonnen hebt, kun je dan ook simpelweg dezelfde time-slot boeken. (Je hebt dan alleen vermoedelijk niet de garantie dat je ook in dezelfde groep zit.) Verder moet ik nog wel opmerken dat Rosmalen toch best wel ver reizen is vanaf de meeste plekken. Al helemaal als je er met het openbaar vervoer heen moet. Maarja, je moet er wat voor over hebben. :-) |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:13
Deze cursus is zeker nuttig. Je leert behalve omgaan met slippen ook o.a. hoe ABS werkt, en wat te doen tijdens een noodstop. Hier kun je dat veilig oefenen. Op de weg is daar geen tijd voor en moet het in één keer zo goed mogelijk. Wat je hier leert kan een ongeluk beter laten aflopen of zelfs helemaal voorkomen. Eigenlijk zou je deze cursus om de paar jaar weer moeten doen om de vaardigheid bij te houden en te leren over eventuele nieuwe inzichten. Een paar uur oefenen kan veel ellende en leed voorkomen. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:14
Wel leuk om eens een Ibood aan te schaffen waarmee je buiten de deur komt :) |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:20
Zijn er aanvullende regels rondom op welke dagen de training gevolgd moet worden? doordeweeks overdag komt voor mij erg slecht uit bijvoorbeeld. Wat zijn hier de mogelijkheden voor?
Edited by: Jos |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 08:24
Je kan kiezen uit alle dagen van de week. zowel ochtenden, middagen en avonden. |
|
|
#
Bericht: 08-09-2010 00:21
thx mooi ibood, gelijk er twee genomen. |
|