26 mei 2015 om 11:21
iBOOD
Jabra Reviewactie

We hebben weer een fraaie primeur te pakken voor jullie. We hebben namelijk acht supervette Jabra Vega headphones binnengekregen en mogen deze door jullie, onze beste vrienden, laten testen!

Wat maakt de Jabra Vega volgens ons zo vet?

Om te beginnen is het een zeer uniek model en zijn er slechts twee webshops in Nederland die dit model actief voeren. Nu snappen wij dat dit een headphone niet per direct goed maakt, maar het volgende wel: De over-ear headphone geeft namelijk een kraakhelder Dolby-geluid met krachtige basprestaties. Dankzij de ingebouwde actieve Noise-cancelling blokkeer je zelfs tot 99% van het omgevingsgeluid, zodat jij je echt tot in de studio waant wanneer je geniet van je favoriete artiest. Mocht je toch even uit je bubbel willen gaan en horen wat men om je heen precies zegt, dan druk je op de eavesdrop-knop. Hierdoor schakel je de externe microfoon in, die vervolgens door de speaker laat horen wat er om je heen gezegd wordt. Best vet toch, Mr Bond? Dezelfde externe microfoon wordt uiteraard ook gebruikt voor het voeren van telefoongesprekken.

Zelf ervaren?

We snappen dat je voor een headphone als deze wel warm loopt en deze dolgraag wilt testen. Maar voordat je deze headphone kunt testen, moet je ons natuurlijk overtuigen. Schrijf op dit forum, in ongeveer 200-250 woorden, waarom jij en alléén jij goed genoeg bent om deze supervette headphone te testen en reviewen. Wanneer we jou uitkiezen help je met jouw uitgebreide review anderen bij het maken van een goede keuze voor een headset en nadat je review uiteindelijk is goedgekeurd door Kieskeurig mag je de headphone gewoon houden, post wel even de link naar jouw review hier in het forum ;).

Wanneer maken we de gelukkige reviewers bekend?

Woensdag 3 juni 2015 a.s., hier op het forum!

Specificaties van de Jabra Vega hierrr

30 mei 2015 om 11:56
racemier Gebruiker

Laten we eerlijk zijn, wie wil er geen review geven over een hoofdtelefoon indien je hem gratis mag testen en hem daarna bovendien nog mag houden?

Grootste reden voor mij om hem te testen is de noise-cancellation functie. Heb reeds Philips in-ears en Marmitek, beide met noise-cancellation, maar vullen mijn verwachtingen niet in op dat gebied. Daarom ben ik benieuwd of deze dit wel doet? Verder ziet hij er strak uit, zodat ik hem nog dagelijks een plaatsje op mijn hoofd wil geven (het kan een meerwaarde voor mijn hoofd zijn).

Indien er een neutrale, straight to the point review gewenst is, mogen jullie hem nu al op de post doen, mijn oren staan aan de deur.

31 mei 2015 om 19:47
Kevinzw Gebruiker

Beste iBOOD

Door de jaren heen heb ik heel wat koptelefoons, oortjes en boxen met liefde versleten. Dit betekent dat ik de duurzaamheid, kwaliteit en vooral ook orginaliteit van deze producten uitbundig heb getest, geanalyseerd en vervolgens heb geverifieerd.

Door al deze gehoor ervaringen heeft mijn gehoor zich zo ontwikkeld dat ik nagenoeg elke frequentie specifiek kan testen. Dit geperfectioneerde gehoor moet natuurlijk wel onderhouden worden! Gelukkig helpt iBOOD mij al jaren door de nieuwste snufjes op het gebied van audio voor een spotprijsje aan te bieden.

Om deze redenen lijkt het mij dan ook een eer om deze hi-tech koptelefoon te testen en er een review over te schrijven. Deze koptelefoon verdient een kritische blik en oog voor detail. Maar bij mijn criterium staat uiteraard geluid op de eerste plaats. Niks ten nadele van de andere forumleden maar ik denk dat ik met voldoende bescheidenheid kan zeggen dat mijn oren gewoon een evolutie voor lopen op deze andere mensen.

Graag had ik het ook nog even over mijn koude oren aandoening gehad, maar helaas dwingt het woorden limiet mij er toe dit te laten. Toch hoop ik dat ik jullie nu met dit bescheiden verhaal voldoende uitgelegd heb dat ik een geboren audiofiel ben met de oren op de juiste plaats!

2 juni 2015 om 10:21
smileyzip Gebruiker

Wow,eindelijk eens een topic zonder gezeur over prijzen of leveringen…etc.Rarara hoe zou dat nu toch komen.Lol.Dikke proficiat Ibood met deze mooie actie!!Zelf voel ik mij geroepen om hier mijn kans te wagen.Ik luister graag en dus heel vaak naar muziek.Sommige genres dragen mijn voorkeur maar daar is niet iedereen hier in huis mee gediend vandaar dat een goede hoofdtelefoon voor mij van groot belang is.Ik moet het echter stellen met de goedkopere varianten die stuk voor stuk toch wel hun minpunten hebben.Bij de ene is dat de zuiverheid die niet goed is,bij een andere de bas of storingen van buitenaf.Sommige gaan ook naarmate de tijdsduur pijn doen aan mijn oren.Eigenlijk mag je niet voelen dat je een hoofdtelefoon op hebt en hoort de muziek helder en zuiver te klinken zonder hinder van rondom.Ik wil deze wel eens testen terwijl ik aan het stofzuigen ben benieuwd naar het resultaat.Natuurlijk test ik hem eveneens met bellen en online gamen.Een strenge beoordeling kunnen jullie daarna terug vinden waarna je zelf kieskeurig mag zijn.Doet ie het of doet ie het niet?Thats the question!!Succes aan iedereenen asjeblieft niet gaan zeuren als je niet gekozen bent.P

2 juni 2015 om 22:58
rduwyn Gebruiker

Een koptelefoon die 99% omgevingsgeluid tegenhoud? Verontschuldig mij voor mijn cynisme, maar dat wil ik toch eerst eens ervaren vooraleer ik dat geloof.  De tuin van mijn huis kijkt uit op een grote provinciale baan die door het continue verkeer almaar meer en meer ongewenst ruis veroorzaakt.  Probeer dan eens op je tablet of telefoon naar je favoriete muziek of film te kijken op een zonnige dag vanuit je luie zetel!  Momenteel onmogelijk waardoor je direct naar binnen loopt!  Of zou de koptelefoon werken wanneer de kinderen in de wagen op reis naar een film proberen te kijken en herhaaldelijk moeten vragen om de radio wat stiller te zetten?  Ik wil het graag geloven én zelfs uittesten, want wanneer dit waar is, koop ik er direct enkele bij voor het ganse gezin! Da’s dus voor iedereen een win-win situatie!

3 juni 2015 om 20:19
mmmcompany Gebruiker

Houden jullie ook al de hele dag gespannen het forum in de gaten?
Ik wacht in spanning af!

3 juni 2015 om 20:22
gatfietsen Gebruiker

Ja! Zit hier ook al om de zoveel tijd te refreshen. Werktijden zijn helaas al afgelopen, dus wie weet dat we morgen pas wat horen :).

3 juni 2015 om 20:49
dvrooij Gebruiker

Ik ook inderdaad. Ik zou ze graag in ontvangst nemen om ze te testen!

3 juni 2015 om 21:21
Marijnsp1 Gebruiker

zou het vandaag nog bekend gemaakt worden? :)

3 juni 2015 om 21:35
David_Vdb Gebruiker

Ik denk dat ze het morgen wel pas gaan zeggen, nu is het toch al wat laat.
Spijtig dat we de eaves-drop knop niet op afstand kunnen gebruiken ;)

3 juni 2015 om 21:47
quendo66 Gebruiker

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd

3 juni 2015 om 22:18
MathieuM08 Gebruiker

Ik heb vandaag ook een aantal keer gekeken, maar het zal inderdaad voor morgen zijn.

3 juni 2015 om 22:33
mmmcompany Gebruiker

Misschien wel om 00:00 een geautomatiseerde post ?!?!?

3 juni 2015 om 23:24
Megapaul Gebruiker

Nog ff afwachten….

4 juni 2015 om 06:14
kappa2500 Gebruiker

Laten we hopen dat we vandaag iets weten

4 juni 2015 om 00:02
mmmcompany Gebruiker

Helaas pindakaas.

Morgenochtend beter!

4 juni 2015 om 00:18
delot2011 Gebruiker

Echt des iBoods…net als hun leveringen.

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

4 juni 2015 om 10:05
Jeff89 Gebruiker

Ik betrap mezelf erop dat ik stiekem toch elke 10 minuten aan het kijken ben of de uitslag er al is :-)

4 juni 2015 om 13:05
mmmcompany Gebruiker

Je bent niet de enige :)

4 juni 2015 om 14:11
quendo66 Gebruiker

Jep zelfde hier :D. Niet echt goed voor mijn productiviteit :p

4 juni 2015 om 14:13
David_Vdb Gebruiker

Zeg dat wel..

4 juni 2015 om 16:36
kappa2500 Gebruiker

Spannend :)

4 juni 2015 om 16:59
mmmcompany Gebruiker

Nou het is vijf uur.

Morgen weer r een kans.

4 juni 2015 om 18:00
Berry1967 Gebruiker

Hoi

is er al iets  bekend??

Ibood is al een dag overtijd>.

Graag een reactie

4 juni 2015 om 20:26
herckens2707 Gebruiker

Het zal precies ook niet meer voor vandaag zijn..

5 juni 2015 om 09:24
Moderator Coert iBOOD Moderator

Excuus voor de wat vertraagde reactie! Maar we hebben uiteraard weer winnaars! Samen met Jabra hebben we de volgende 4 personen aangewezen die deze Jabra Vega Headset mogen reviewen:

dvrooij, franco10, Kwelder, fkleinendorst

Jullie ontvangen nog een e-mail met meer informatie.

We kijken uit naar jullie eerlijke mening over deze fraaie Jabra Vega headset!

^Coert

5 juni 2015 om 15:10
dvrooij Gebruiker

Yesss!!!! 
Dat gaat helemaal goed komen.

We ontvangen dus een mail met daarin informatie over de verzending enzo?

5 juni 2015 om 20:54
franco10 Gebruiker

Top!

Het tweede goede nieuws vandaag na het zonnetje. Ik zie uw mail tegemoet. Alle reviewers veel succes en iedereen een fijn weekend!

9 juni 2015 om 21:56
Kwelder Gebruiker

Ik ben blij! Ik zie hem graag tegemoet!

12 juni 2015 om 00:19
fkleinendorst Gebruiker

Dank Ibood.

Bedankt voor deze prachtige mogelijkheid.

Vandaag de Vega ontvangen. Komend weekeind gelijk testen. Oa de noise cancel functie in het vliegtuig. De recensie komt volgende week.

5 juni 2015 om 09:44
krugerrand Gebruiker

We hebben namelijk acht supervette Jabra Vega headphones binnengekregen en mogen deze door jullie, onze beste vrienden, laten testen!
Foutje Coert?
Nog een zonnige dag
grts

5 juni 2015 om 11:32
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hi Krugerrand,

Ja helaas is er een foutje gemaakt, onze grote telgoeroe was namelijk vergeten dat wij ook allerlei Duitse fans hebben! Van de in totaal 8 Jabra Vega’s worden er dan ook 4 over de grens verstuurd zodat experts en klanten hun review kunnen plaatsen over de Jabra Vega headphone.

Misschien nog een schrale troost, indien de Duitse Experts niet op tijd reageren, gooien we de laatste twee headphones hier in de ring. Je hoeft niets te doen om alsnog de kans te krijgen voor het reviewen van deze headphones. We kiezen dan 2 mensen die voor vandaag hun motivatie hebben achtergelaten. Als jij gekozen wordt dan komt je gebruikersnaam op het forum gezet en krijg je uiteraard een mailtje van ons!

^Coert

5 juni 2015 om 13:01
krugerrand Gebruiker

Bedankt voor je antwoord.Wacht geduldig af.Alle reeds gekozen testers gefeliciteerd.grts

5 juni 2015 om 20:42
dvrooij Gebruiker

Bedankt!

6 juni 2015 om 02:14
Binnenmars Gebruiker

O sorry er is nog (wie kijkt er nog van op?) een klein foutje gemaakt onze Engelse, Ierse, Poolse en Oostenrijk fans dingen ook nog mee, er helaas maar een headphone beschikbaar en die is jammer genoeg, je raadt het al, van de vrachtwagen gevallen.

10 juni 2015 om 22:29
Kwelder Gebruiker
17 juni 2015 om 15:14
fkleinendorst Gebruiker

Beste Ibood en Jabra. Vorige week heb ik van jullie de Jabra Vega mogen ontvangen. Met veel plezier heb ik afgelopen week de Jabra Vega veelvu;ldig gebruikt en getest. Zoals beloofd heb ik mijn bevindingen in een review geplaatst. Deze is beschikbaar bij Kieskeurig.

http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/product/2629387-jabra-vega-zwart/reviews#5639976

18 juni 2015 om 09:31
franco10 Gebruiker

Mijn review is grotendeels klaar, heb voor het weekend nog een vlucht voor de boeg dus kan ik hem goed aan de tand voelen, volgende week zal ik hem afronden. Nogmaals dank ibood voor deze mooie kans!

22 juni 2015 om 15:45
dvrooij Gebruiker

Beste iBood,

Nogmaals hartelijk dank dat ik deel uit mocht maken van het testpanel voor de Jabra Vega!
Ik hoop dat de review goed wordt gekeurd!

http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/product/2629387-jabra-vega-zwart/reviews

De review is weer te vinden onder dvrooij.

Groeten,
Dennis

24 juni 2015 om 21:39
franco10 Gebruiker

Dag iBood & Jabra,

Veel dank voor deze mooie kans om dit product uit te proberen. Ik heb hem thuis, in de trein en in het vliegtuig kunnen proberen en ben erg onder de indruk. Ik hoop dat de review nuttig zal zijn om anderen ook een goed beeld te geven over dit product.

Mijn review: https://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/jabra/vega_zwart/schrijf_een_reactie/2629387/5643282

Hopelijk mag ik in de toekomst meer producten uitvoerig testen en reviewen.

Groet,

Franco10

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.