23 september 2013 om 14:58
iBOOD

Wat is het in hemelsnaam?

Hemels is hij zeker, want met dit apparaatje kun je jouw drang naar muziek overal bevredigen en heb je nooit meer kabels nodig. Ontdoe jezelf van de ellende en kabelchaos die normaal nodig is om met je telefoon of andere Portable Bluetooth apparaat muziek af te spelen. Wat je kunt testen is namelijk de Stereoboomm 150, een compacte Bluetoothontvanger met een ingebouwde batterij die je aansluit op je autoradio, speakerset of receiver. Vervolgens kun jij binnen een bereik van 10 meter tot maar liefst 6 uur lang jouw favoriete hits door je receiver of autoradio laten pompen! Dit vanaf je Smartphone of MP3-speler met Bluetooth.

Dat wil iedereen wel natuurlijk! Hoe kom je in het testpanel, en wat zijn de voorwaarden?

Na het testen mag je het product houden! Het enige wat wij van jou verwachten is dat jij uitgebreide tests doet met deze Stereoboomm 150. Probeer hem onder alle omstandigheden, vraag je vrienden of familie om hun mening en probeer al jouw apparaten er op aan te sluiten. Schrijf vervolgens jouw uitgebreide review voor vrijdag 11 oktober op Kieskeurig.nl, post hier de link als bewijs en klaar! De Stereoboomm 150 is van jou!

Maar eerst geselecteerd worden:

Je maakt kans door de twee onderstaande stappen te doorlopen. Vrijdag 27 September worden de gelukkige testers bekendgemaakt op dit forum. Stap 1:Maak een collage van afbeeldingen hoe jij al jouw muziekspelers op dit moment bedraad hebt aangesloten. Wij willen wel zien wat voor kabelchaos jij hebt liggen bij jouw versterker, in de auto etc. Collage maken kan via: http://www.photovisi.com/ (gratis en zonder registratie) Upload je afbeelding en voeg de link toe bij je comment op het forum. (via bv. http://nl.picturepush.com/upa ) Stap 2:Vertel ons in ongeveer 200 woorden waarom wij jou de Stereoboomm 150 zouden moeten laten testen? Alleen complete aanvragen dingen mee. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
27 september 2013 om 14:27
AllstarDC Gebruiker

Ik ben inmiddels ook wel erg benieuwd wie het geworden zijn….

27 september 2013 om 16:24
Admin Admin Admin

Hallo iBOOD’ers,

Hierbij de 10 testers, het product komt zsm jullie kant op!

Geniet ervan en we hopen op een geweldige review!

1. dimi1994dimi

2. iboodgmail

3. viicky

4. rj1991

5. benboven

6. jerre21

7. Luc_-

8. Quidovanhien

9. chrismir

10. boudewijnnn

27 september 2013 om 16:33
dimi1994dimi Gebruiker

Jeej! Dank U IBOOD!

Ik kijk er enorm naar uit om het product te mogen testen!! :)

Proficiat aan de andere!

27 september 2013 om 17:11
viicky Gebruiker

Gaaf :D Ben benieuwd!! Bedankt iBood!

27 september 2013 om 19:01
rj1991 Gebruiker

Leuk! Bedankt iBood!

27 september 2013 om 20:50
jerre21 Gebruiker

Bedankt om mij op te nemen bij de tien testers.
Ik kijk er al naar uit om de Stereoboomm 150 te testen!

29 september 2013 om 00:25
Luc_- Gebruiker

Bedankt! :D Ben erg benieuwd!

30 september 2013 om 11:58
benboven Gebruiker

Dank u iBOOD!

27 september 2013 om 18:34
chrismir Gebruiker

Super , ik kijk er al naar uit om hem te testen. Christophe

27 september 2013 om 22:37
AllstarDC Gebruiker

Gefeliciteerd allemaal!!

1 oktober 2013 om 22:22
chrismir Gebruiker

“Schrijf vervolgens jouw uitgebreide review voor woensdag 7 oktober”Bedoelen jullie woensdag 9 oktober? Anders gaan we niet veel tijd hebben om het toestel te testen en review te plaatsen he. In de veronderstelling dat we het deze week nog ontvangen ;)

3 oktober 2013 om 22:00
jerre21 Gebruiker

Heb vandaag de Stereoboomm 150 goed ontvangen. Mijn review komt er binnenkort aan!
Eerst gaan we nog wat uitgebreid testen.

7 oktober 2013 om 16:57
Admin Admin Admin

Alle gelukkige reviewers kunnen hierr hun review achterlaten!

7 oktober 2013 om 20:56
viicky Gebruiker

Ik heb m’n review achtergelaten! :-) Bedankt iBood!

8 oktober 2013 om 13:56
chrismir Gebruiker

Zo mijn review staat ook online onder de naam sunnybeam :

Dit toestel enkele dagen in mijn bezit en getest met een android smart Phone en een ipad. Wat ik mis bij dit toestel is een usb power adapter. Dus eerst het toestel opgeladen aan de pc. Daarna zonder problemen kunnen verbinden op mijn smartphone. Knop indrukken op het toestel ; op de telefoon laten scannen naar het toestel en klaar. Geluid is perfect. Wat ik wel merk is dat je niet steeds automatisch verbonden wordt. Dus steeds terug op de verbind knop drukken.

Nogmaals bedankt ibood om dit toestel te mogen testen en houden.

8 oktober 2013 om 16:30
rj1991 Gebruiker

Review plaatsen kan op dit moment niet op Kieskeurig, want ‘er is een fout opgetreden’. Ik zal het later nog eens proberen, maar hier alvast mijn review:

Na ontvangst heb ik het apparaatje direct aangesloten op mijn versterker, om vervolgens muziek af te spelen vanaf mijn laptop. De meegeleverde audiokabel bleek defect, dus ik moest zelf even voor een alternatief zorgen. Na e-mailen met de leverancier heb ik heel snel nieuwe kabels opgestuurd gekregen. Verbinden met laptop/smartphone gaat heel eenvoudig, kwestie van een paar klikken. Wat wel vervelend is dat je steeds opnieuw het knopje op de Stereoboomm moet indrukken om te verbinden, waardoor je hem niet echt weg kan stoppen. Dat is natuurlijk niet anders bij bluetooth, maar blijft wel irritant. De oplader is gewoon met micro-usb. Ideaal want die liggen overal in mijn huis, om ook mijn telefoon mee op te laden. Over de geluidskwaliteit: ik heb de Stereoboomm getest i.c.m. een Pioneer versterker en Denon SC-F107 luidsprekers. De Stereoboomm ligt ongeveer 3 meter van mijn laptop, zonder obstakels. Bluetoothverbinding blijkt niet stabiel genoeg om constant muziek af te spelen. Ongeveer 3 keer per muzieknummer heeft hij een hapering of slaat hij over. Ik kreeg een beetje het oude walkman geval af en toe. Daarnaast heeft het apparaatje nog een hele rare afwijking, namelijk de veranderende toonhoogte. Bij sommige nummers hoor je duidelijk dat de toonhoogte gewoon hoger is. Niet heel vervelend, maar je nummers die je goed kent klinken ineens heel raar. Kortom: leuk apparaatje, maar ik ben er toch een beetje op afgeknapt. Bluetooth is niet geschikt om constant muziek te luisteren van goede kwaliteit. Ik denk dat het voor in de auto wel handig is, dan hecht je ook minder waarde aan de kwaliteit denk ik.

Totaal: 5.5

Bedieningsgemak 6 Mogelijkheden 5

9 oktober 2013 om 10:49
benboven Gebruiker

Admin, wat moeten de niet echt gelukkige reviewers doen?

9 oktober 2013 om 11:11
Moderator Renate Moderator

ik Begrijp niet geheel wat je bedoeld, maar als je bedoeld dat je niet geheel tevreden bent met het product, dan dit gewoon vermelden. De review hoeft niet per definitie positief te zijn. De bedoeling is juist om product bespreking te doen.

Heb je negatieve punten, deze dan ook gerust vermelden. Het gaat om de kwaliteit van de Review

Mocht je iets anders bedoelen, dan hoor ik dit graag.

9 oktober 2013 om 10:57
viicky Gebruiker

Nog even voor de zekerheid een linkje: http://www.kieskeurig.nl/fm_transmitter/stereoboomm/150/reviews/1568483/viicky/5296505

9 oktober 2013 om 11:26
chrismir Gebruiker

Nogmaals de link van mijn review http://www.kieskeurig.nl/fm_transmitter/stereoboomm/150/reviews/1568483/sunnybeam/5296758 In mijn vorige post lukte het niet deze hier te vermelden. Christophe

9 oktober 2013 om 11:43
benboven Gebruiker

Admin, het zou aan het toestel liggen er is ondertussen een nieuw opgestuurd naar mij.

Zodra ik deze getest heb plaats ik de review.

Mvg,

Ben

9 oktober 2013 om 18:45
quidovanhien Gebruiker
10 oktober 2013 om 16:08
Luc_- Gebruiker

Ik heb gisteren een berichtje geplaatst met de link naar mijn review, maar dat bericht lijkt nu foetsie te zijn… :S Bij deze nog maar een keer dan: http://www.kieskeurig.nl/fm_transmitter/stereoboomm/150/reviews/1568483/luc12412/5297523?t=1381329489

10 oktober 2013 om 17:11
Boudewijnnn Gebruiker
10 oktober 2013 om 19:19
dimi1994dimi Gebruiker

Hallo iBOOD

Hierbij de link naar de review van de Stereoboomm 150

http://www.kieskeurig.nl/fm_transmitter/stereoboomm/150/reviews/1568483/dimitribryssinck/5298115?t=1381425399

Bedankt voor de kans en veel succes met de verkoop!

Dimitri Bryssinck

10 oktober 2013 om 21:59
jerre21 Gebruiker

Hierbij mijn review over de Stereoboomm 150:

Link:
http://www.kieskeurig.nl/fm_transmitter/stereoboomm/150/reviews/1568483/jerre21/529829

Review:
Totaal: 8
Bedieningsgemak: 7
Mogelijkheden: 8

Intussen heb ik het toestel ongeveer een week kunnen testen en ben er tot op heden nog steeds tevreden over.

Bij het ontvangen van het toestel staat op de doos dat de installatie slechts een minuut zou duren. Hier stond ik eerst nogal sceptisch tegenover, maar blijkt dat het effectief in één minuut gebakken is. Alle nodige kabels en toebehoren steken mooi in de doos, uitgezonderd een power to usb adapter. Indien je versterker niet over een usb poort beschikt of je geen computer in de buurt hebt staan, dan kan dit voor problemen zorgen. Aangezien het toestel over een batterij beschikt kan je deze eventueel opladen aan je laptop en vervolgens weer aan je versterker hangen. Echter zit je dan weer met bedrading te knoeien.

Om muziek naar je versterker te kunnen streamen moet je eerst het toestelletje manueel aanzetten (na enkele minuten inactiviteit zet het toestel zichzelf weer uit). De aan/uit knop bevindt zich naar mijn mening daarom op een slechte plaats. Deze bevindt zich tussen de Audio jack en de USB poort. Aangezien je de knop telkens bij gebruik vier seconden moet indrukken, hadden ze deze beter bovenaan het toestel geplaatst. Bij het aanzetten van het toestel hoor je even een vreemd kloppend geluid. Ligt dit aan het feit dat ik een oude versterker heb, ik weet het niet…

Eens het toestel aanstaat gaat het meteen op zoek naar je laatst geconnecteerde device. Vervolgens duw je gewoon op play op je smartphone/tablet/mp3 en hoor je meteen het geluid door je speakers vloeien. De kwaliteit van het geluid is hetzelfde als een audiojack. Qua vertraging valt het allemaal zeer goed mee. Je merkt dat er enkele milliseconden vertraging is, maar echt storend is dat niet. Zo kan je zonder problemen een film kijken waarbij je het geluid over Bluetooth laat streamen.

Positief:
+ Snelle installatie
+ Zuiver geluid met weinig vertraging
+ Beschikt over een batterij

Negatief:
- Toestel blijft niet permanent aanstaan
- Geen power to usb adapter meegeleverd
- Aan/uit knop staat op een slechte plaats

18 oktober 2013 om 12:16
benboven Gebruiker

Dag iBOOD,

Bij deze laat ik weten dat ik mijn review heb geplaatst op kieskeurig.nl:

http://www.kieskeurig.nl/fm_transmitter/stereoboomm/150/reviews/1568483/benboven/5302103?t=1382090794

Vertraging omdat er bleek dat het eerste ontvangen toestel niet functioneerde zoals het zou moeten.

Heb dan een nieuw ontvangen en dit werkt zoals het moet!

Mvg,

Ben Boven

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.