24 februari 2015 om 16:51
iBOOD
Stereoboomm 700 testpanel

Vandaag hebben wij de eer om je de nieuwe telg uit de Stereoboomm-familie te presenteren. Hij heet: Stereoboomm 700! De Stereoboomm 700 heeft nog betere actieve en zwaardere 1.7” met nóg krachtiger geluid. Tevens een ingebouwd Bass-reflex systeem met een volledig aluminium body, een 4000mAh Lithium Polymeer accu die tot 8 uur non-stop draadloos muziek kan verzorgen! Tel daarbij de laatste Bluetooth 4.0 + NFC-technologie en Handsfree functie er nog bovenop… Zo ben jij helemaal klaar voor de toekomst.

Wij verwachten dat jij de Stereoboomm 700 uitgebreid aan jouw tests onderwerpt en doe dit op alle locaties waar jij graag een Bluetooth speaker gebruikt! Denk aan het testen van de geluidskwaliteit, duurzaamheid probeer hem binnen en buiten. Probeer de Stereoboomm 700 onder alle omstandigheden, desnoods vraag je zelfs vrienden of familie wat zij ervan vinden. En uiteraard kun je hem uitproberen met je verschillende muziekafspeelapparaten.

Schrijf vervolgens een uitgebreide review en zorg dat deze voor 17 maart 2015 te lezen is op kieskeurig.nl, post hier de link als bewijs en je bent klaar! Stereoboomm 700 is nu helemaal van jou!

Maar eerst geselecteerd worden!

Je maakt kans door de twee onderstaande stappen te doorlopen. Op dinsdag 3 maart 2015 worden de gelukkige testers bekend gemaakt op dit forum.

Stap 1: Maak een collage van afbeeldingen waarin te zien is hoe enthousiast jij wordt van audioapparaten en toon ons waar jij deze Stereoboomm 700 Bluetooth speaker allemaal gaat testen. Het maken van je collage kan via: Photovisi (gratis en zonder registratie) Upload je afbeelding en voeg de link toe bij je comment op het forum. (via bv. Picturepush)

Stap 2: Overtuig ons in ongeveer 200 woorden waarom wij de Stereoboomm 700 door jou zouden moeten laten testen?

Alleen complete aanvragen dingen mee. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

26 februari 2015 om 09:04
asterduc Gebruiker

“Stap 1: Maak een collage van afbeeldingen waarin te zien is hoe enthousiast jij wordt van audioapparaten en toon ons waar jij deze Stereoboomm 700 Bluetooth speaker allemaal gaat testen. Het maken van je collage kan via: Photovisi (gratis en zonder registratie) Upload je afbeelding en voeg de link toe bij je comment op het forum. (via bv. Picturepush)

Stap 2: Overtuig ons in ongeveer 200 woorden waarom wij de Stereoboomm 700 door jou zouden moeten laten testen?”

Sorry, maar dit is me toch wel echt teveel werk hoor! … en dan moet je nog geselecteerd worden … en daarna nog een review schrijven ook!

28 februari 2015 om 17:31
PIC Gebruiker

Ik vindt het raar dat jullie sound testers selecteren aan de hand van hun grafische kwaliteiten ? Als jullie er niet genoeg vinden mag je mij inschakelen, maar zonder de grafische kant dan…

2 maart 2015 om 14:26
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hi PIC,

Het gaat niet per sé om de grafische kwaliteiten. Wil willen graag een zo breed mogelijke selectie maken van testers zodat ook facetten van de Stereoboomm 700 getest worden. Dus testers die graag klassiek luisteren, maar ook testers die gek zijn op hardcore of punk. Daarnaast zijn er zat gekke plaatsen waarop mensen de stereoboom willen testen. Zo was een iBOODster onlangs zelfs bereid om Philips in-ears te testen terwijl zij aan het paaldansen was. Kortom: we zoeken unieke reviewers die graag een duit in het zakje willen doen!

Gewoon meedoen en wie weet wordt je geselecteerd dus!

^Coert

2 maart 2015 om 09:12
krugerrand Gebruiker

Daar wij de stereoboomm500 reeds in huis hebben zijn wij toch best wel nieuwsgierig naar de verschillen met deze versie.Van de 500 zijn we nu al tevreden en daar dit een verbeterde versie betreft extra benieuwd.Getest gaat die worden in alle omstandigheden zowel binnen als buiten,ook tijdens ons wekelijkse voor drinken samen met vrienden

afwisselend bij iemand thuis.Hoe zal deze klinken en wat met de bass,is de verbinding via bluetooth optimaal en vooral hoe lang houd de batterij het uit.Hoelang moet deze laden en kan je hem makkelijk meenemen?Erg benieuwd of de omschrijving klopt dus.Testen zullen we deze met onze smartphones,ipod en onze eigen muziekinstallatie en dit zowel in grotere als kleinere ruimtes.

2 maart 2015 om 17:15
mmmcompany Gebruiker

Hey Lieve mensen bij Ibood,

Ik ben een groot liefhebber van portable muziekapparatuur.

Zelf heb ik altijd kratradios van verschillende groottes en wattages gemaakt.
Van de eerste die ik in een oude Samsonite koffer had gemaakt tot een grote 50×50x50 cm houten kubus.

De laatste was voorzien van stroom door een oude loodaccu van 12 kilo.
Dit gaf de start van categorisering van gewicht.
Van portable en draagbaar tot “verzeulable” ik heb van allen genoten.

Tegenwoordig ben ik steeds vaker onderweg en kan ik zelfs mijn lichtste kratradio niet meer meenemen. Toch ga ik vaak er met vrienden op uit en zou ik wel een portable muziekbron willen meenemen. Hierbij moet wel gezegd worden dat ik enkele eisen heb bij zo’n apparaat. Hij moet een redelijk volume hebben, minimaal 8 uur plezier opleveren, Bluetooth connectie hebben en niet al te veel wegen. Tot slot moet de geluidskwaliteit bovengemiddeld tot goed zijn, anders erger ik me meer dan dat ik van de muziek geniet. Ik kijk er naar uit om de Stereoboomm 700 uit te testen en uitgebreid te testen.

Tot slot nog even dit:

Top dat jullie dit soort acties doen, diepgaande trekken mij over de streep om een aankoop te doen bij jullie. 
Deze reviews in combinatie met jullie forum maakt Ibood een van mijn dagelijkse stops op het web.

Groet,

Mmmcompany

3 maart 2015 om 20:35
mmmcompany Gebruiker
2 maart 2015 om 17:49
jordIbood Gebruiker

beste ,

Moeten we de link hierop posten ? of hoe weten jullie dit te vinden ?

Mvg

Jordi

2 maart 2015 om 18:04
jago_p Gebruiker

Ik ben echt iemand die de hele dag door naar muziek luister, van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat.

De juiste muziek bij het ontbijt zorgt onmiddellijk dat de sfeer goed zit voor de rest van de dag! Bijvoorbeeld de vrolijke deuntjes van San Cisco. Wat trouwens ook perfect past bij een picknick in het park op een mooie lente dag! Flesje rosé, vers brood, wat lekkers voor er bij en natuurlijk een boel vrienden, heerlijk! Maar nog zo veel beter met een gepast achtergrond muziekje.

Maar als het vooruit moet gaan mag dat best ook iets stevigs zijn zoals Skunk Anansie. En voor je het weet is die stapel afwas van de picknick helemaal verdwenen!

En tegen de avond is het dan tijd om in de zetel te ploffen met een goed boek. Maar persoonlijk kan ik niet naar muziek luisteren met zang en tegelijk lezen, typisch mannelijk zeker? Dus dan zet ik een leuk instrumentaal jazz plaatje op, Jef Neve bijvoorbeeld.

Tijd om te gaan slapen, moe maar tevreden… hoor ik daar nu Brigitte Bardot op de achtergrond?

Foto: http://nl.tinypic.com/r/16lei6b/8

2 maart 2015 om 18:10
jordIbood Gebruiker
2 maart 2015 om 18:21
jordIbood Gebruiker

hallo ,

Met deze affiche wil ik graag deelnemen aan de wedstrijd om een stereoboomm 700 te mogen testen .

Ik persoonlijk test graag nieuwe apparatuur om dan vrienden , kennissen en familie te helpen bij hun keuze naar het juiste apparaat .

Met als motto :”het duurste is niet goed genoeg , enkel hetgeen wat aan je verwachtingen voldoet “.

Ik heb een tijdje geleden de stereoboomm 500 mogen testen en ik vond dat dit toestel perfect werkte voor zijn prijs ! (enkel de bass vond ik wat te zwak )

Deze hebben ze verbeterd in de stereoboomm 700 , wat zeker geen zonde is !

de stereoboom zal getest worden op verschillende locatie’s zoals :

-outdoor :op de sporttraining , BBQ’s , vlug opgezette feestjes , zwemmen , etc.

-Indoor : Gym , werkplaat , bij gezellige avonden met vrienden , game avonden , kuisen , vochtigere omgevingen (badkamer) , etc.

Ik zal deze portable speaker testen voor wat hij waard is .

Dan een review schrijven en een verhouding maken tussen prijs en kwaliteit.

Maar als de betere versie van de stereoboom 500 denk ik dat veel mensen tevreden zullen zijn over de kwaliteit van de speaker en hoop er dan ook mensen mee te lhelpen beslissen !

Jordi Cassaert

(COMMENT OP DE FOTO)

2 maart 2015 om 21:42
Rubenensilke Gebruiker

http://www.photovisi.com/s/gRvSrby/?vt=2RmPiMt

Geachte Ibood-panel,

Ik kan niet wachten om de stereoboomm 700 te testen.

Als ‘hobby’ baat ik een klein café uit in mijn garage. Dit tot in de late uurtjes. We spelen er alle genre’s van muziek.
We draaien vooral pop/rock/folk maar ook techno of drum’n’bass komen aan bod. Hoe later het wordt hoe ‘fouter’ de muziek. Ieder genre komt wel eens aan bod. Desalniettemin moet de kwaliteit van de muziek wel goed blijven, los van welk genre er wordt gespeeld. We zullen hier tijdens het testen dan ook zeer kritisch naar luisteren.

Ik zou ook graag het toegangsgemak qua connectie met het toestel testen. Als iedereen vanop de smartphone muziek kan opzetten kan het ‘gehuppelepup’ met de laptop misschien wel verleden tijd worden.

De batterijduur zal grondig getest worden op het werk. We hebben op het werk geen mogelijkheid om muziek te luisteren. Dit zou dus een goede oplossing zijn. We zitten op het werk in een betonnen bunker, dit is ideaal om de connectiviteit te testen van de bluetooth.

Ook in de slaapkamer hou ik van een streepje muziek. Bij het ontwaken, of als ‘bezinningsmomentje’ net voor het slapen.

Je mag er zeker van zijn dat de stereoboomm 700  uitgebreid getesten zal worden en dat ik vele reacties zal evalueren.
Een objectieve recensie van het product zal het resultaat hiervan zijn. Zodat iedereen de voor en nadelen kan raadplegen, in de hoop iedere consument verder te helpen in hun zoektocht naar de beste producten voor hun doeleinden.

mvg

Ruben Soetens

2 maart 2015 om 21:47
Spider-X Gebruiker

Hoi iBood,

Ik zou graag de Stereoboomm 700 willen testen.
Ik zit dit nu pas dus daarom reageer ik wat laat..
Ik zit op de middelbare school, vaak in tussenuren missen we muziek..
Ik zou dus de speakers elke dag in mijn schooltas meenemen, daar heb je behoorlijke duurzame speakers voor nodig.
Ik heb een Sony Xperia Z1 (waterdicht), die ligt altijd naast me onder de douche voor muziek, maar met al dat water doet de speaker (van mijn telefoon) het niet, 
Dus ik zou de speaker in mijn badkamer zetten, en dan draadloos onder de douche mijn muziek bedienen, daarvoor moet de speaker tegen condens kunnen.
Ik ga regelmatig naar het bos om bijv. te mountainbiken ofzo, dan zou ik de speaker in mijn rugzak doen, door al die heuvels rammelt de speaker in mijn rugzak.

Ik zou de speaker dus op heel veel plaatsen uittesten.
Thuis heb ik een 7.2 speaker systeem beneden, naja mijn ouders dan, dus ik ben best wel wat qua geluid gewend.
Ik heb nu de Stereoboomm 500, die heeft best wel wat doorstaan, maar de geluidskwaliteit is toch best wel sterk verminderd.
Daarom zou ik graag de 700 uittesten.
Op de website van Stereoboomm staat dat de 700 nog meer vermogen levert, op een schoolplein kan ik dat goed uittesten.
In mijn rugzak onder het mountainbiken word dat vermogen ook wel op de proef gesteld.
Ik, mijn broertje, en mijn vader, zijn best wel kieskeurig qua geluid, ik hoor bijv ook direct het verschil tussen dure en goedkope oortjes of speakers.

Ik hoop dus een beoordeling te mogen schrijven over de Stereoboomm 700
Mijn telefoon beschikt over Bluetooth 4.0 en NFC, mijn laptop beschikt ook over Bluetooth dus die ga ik daar zeker ook op testen.

Ik ben echt heel erg enthouseiast over de SBoom700 en hoop dat ik gekozen word

Stefan van Tilborg
Sorry dat ik geen foto’s heb, ik zie de contest nu pas en kan snachts niet meer naar het bos enzo

2 maart 2015 om 21:51
Spider-X Gebruiker

Als ik de eer krijg om de Stereoboomm 700 uit te testen maak ik uiteraard wel een collage met foto’s.
Ik ben ervaren met Photoshop en teksten schrijven, voor school moet ik namelijk veel verschillende soorten teksten schrijven.
Nogmaals excuses voor het ontbreken van de collage

3 maart 2015 om 10:04
Spider-X Gebruiker

Hier alsnog een collage

3 maart 2015 om 10:04
Spider-X Gebruiker
2 maart 2015 om 22:10
Boudewijnnn Gebruiker

Hallo Ibood,

Bij deze wil ik mij graag beschikbaar stellen als tester van de Stereoboomm 700.

Ik zal zeker niet de enige zijn maar muziek speelt een zeer belangrijke rol in mijn leven. Of het nu thuis op de bank is of buiten in de zon, muziek helpt mij te ontspannen en te genieten. Wat voor mij een belangrijke factor speelt bij het luisteren van muziek is dat ik de muziek moet kunnen waarderen zoals de artiest het bedoeld heeft. Daarom ben ik altijd erg kieskeurig als het komt tot de apparaten waar ik mijn muziek op afspeel. Ik ben zelf door een aantal bluetooth speakers gegaan tot ik bij een apparaat kwam waar ik tevreden over was.

Graag wil ik nog toevoegen dat ik industrieel product ontwerp studeer en dagelijks bezig ben met product ontwikkeling, gebruikers gemak en vormgeving dus ik ben er van overtuigd dat ik ook over deze onderwerpen een goed onderbouwde mening kan geven. Nogmaals lijkt het mij erg leuk om de Stereoboomm 700 te mogen gebruiken, en ik zal mijn best doen om het product uitvoerig te testen.

Groet,

Boudewijn Buitenhek

2 maart 2015 om 22:12
fbleichrodt Gebruiker

Sorry, maar ik ga geen collage maken! Ik heb de stereo boom 500, dus ik kan ze prima vergelijken. Bovendien ben ik wiskundige en kan ik een aantal dingen als frequentiebereik, dynamiek etc. quantificeren. Toegegeven, ik heb geen professionele apparatuur daarvoor, maar ik denk dat ik wat zinnigs te zeggen heb.

3 maart 2015 om 23:40
fbleichrodt Gebruiker

2 maart 2015 om 22:27
gordonh Gebruiker

Hoi iBOOD,

Er gaat geen dat voorbij dat ik geen muziek luister, rustig de radio aan tijdens het maken van huiswerk, onderweg in de trein naar school of tijdens het sporten.

De muziek waar ik naar luister is vrij divers, een lekkere rock playlist tijdens het wakker worden, rustige deephouse onderweg naar huis of een beetje dance om met vrienden in de stemming te komen voor een feestje. Het kan bij mij alle kanten op.

Omdat ik zoveel muziek luister wilde ik dit ook niet missen tijdens m’n vakanties dus heb ik zelf een speakerset in elkaar gezet in een minutiekistje. Zo kon ik ook op vakantie van de nieuwste muziek genieten, deze doet het ondertussen niet meer dus de Stereoboomm 700 zou een mooie vervanger zijn.

In combinatie met m’n laptop en smartphone met Bluetooth 4.0 en NFC kan ik dan op elk moment genieten van mijn favoriete muziek.

Mijn collage is hier te vinden!

2 maart 2015 om 22:49
Peeke91 Gebruiker

Om de begrippen indoor en outdoor maar een beetje op te rekken: ik zou de Stereoboomm 700 graag gebruiken binnen mijn badkamer, onder omstandigheden die je normaal gesproken enkel buiten met slecht weer tegenkomt. Ik luister veel muziek, voornamelijk van het genre tech-house en consorten, muziek met een aardige baslijn. Platen van dit genre zijn prachtige composities die het allerbest tot hun recht komt met een wat krachtigere actieve 1.7”. Daarnaast heb ik ook een aantal vrienden die vaak douchen. Ook zij zouden graag een paar (voorzichtige) pasjes wagen in hun gladde douchekabine, waarvoor ik ze deze Stereoboomm 700 met liefde een keertje uitleen.

2 maart 2015 om 22:55
Jwz12345 Gebruiker

Beste iBood,

Ik luister nu al 3 jaar elke dag naar muziek via een Logic 3 i-Station Rotate. Ik luister vooral naar dance, rock/pop, klassiek, top 40 en house, eigenlijk van alles wel wat.

Het lijkt mij een goed idee om mijn Logic 3 te vergelijken een Stereoboomm. Ik ga natuurlijk alles testen van de Stereoboomm. Onder andere hoe soepel de bluetooth verbinding is, of die erg gebruiksvriendelijk is en natuurlijk hoe goed de geluidskwaliteit is. Ook zal ik uitgebreid de duurzaamheid van de speaker testen.

De verschillende locaties worden: thuis op mijn kamer, waar je goed de details van de muziek kan horen. Buiten in het park, het maximum volume van de speaker testen en hoe goed de geluidskwaliteit dan nog is. Zaterdag op de voetbal in de kleedkamer, waar ons team altijd voor de wedstrijd keiharde hardcore luistert. En ik zal hem ook aansluiten op de laptop als ik een film ga kijken, dan kun je goed horen of er 3D surround geluid uit komt.

Natuurlijk ga ik al mijn vrienden en teamgenoten vragen wat zij er van vinden en stel ik hun mening ook op in de review.

Ik hoop een van de gelukkige testers te mogen zijn. En ik zie er nu al naar uit om een goede review te gaan schrijven.

Met vriendelijke groet,

Joris Kamphuis

2 maart 2015 om 23:50
harmony22 Gebruiker

Muziek is een passie voor me.Als het geluid dan ook nog eens uitmuntend is klinkt het nog mooier.Het toestelletje lijkt me erg klein maar dat wil natuurlijk niet alles zeggen.Ik zou deze wel willen testen in grote ruimtes om zo te ondervinden hoe ver je deze duidelijk kan horen.Geeft deze genoeg geluid voor in een zaal bijvoorbeeld.Ook in de buitenlucht wil ik deze wel eens horen want als hij voldoet kan hij makkelijk mee naar het strand.Maar dan is natuurlijk de vraag of hij tegen het zand kan en of die bruikbaar is bij bv lichte regen.Testen wil ik hem in combinatie met mijn smartphone,laptop en mijn ipod want dat zijn de toestellen die ik vaak gebruik.En last but not least kan de stereoboomm ook tegen een stoot of wordt het dan een stereobamm.boomm boomm boom boom i want you testing in my room….en daarna mijn review.

2 maart 2015 om 23:59
dntommer Gebruiker

Beste Ibood

Met muziek om je heen…:
- wordt alles net een beetje leuker
- gaat het flink wat vlotter
- krijg je mooie/goede energie
- kun je een grijze dag doen stralen
Met een goede speaker, kun je daar vervolgens iedereen van mee laten genieten!

Share the music – share the pleasure – create fun – create memories…

Zelf speel ik continu muziek via spotify of mijn thuisnetwerk naar een klein UE Boombox.
Wat meer vermogen (en bass) is gewenst. Of het nu is in de tuin/veranda, op het veld bij een heerlijke BBQ of zelfs het opruimen na een wijkfeest met stevige kater…

Muziek geeft je net dat beetje extra energie.

Groeten Tom

2 maart 2015 om 23:59
dntommer Gebruiker
3 maart 2015 om 00:10
delot2011 Gebruiker

Ik had mij opgegeven om deze boomboombox te testen en moest voor 17 maart een review schrijven, maar helaas weerd de box pas 5 mei afgeleverd door iBood.

Dat zou mijn reactir zijn op 6 mei als ik uitgekozen zou worden om deze box te testen….

3 maart 2015 om 14:16
mariusjr Gebruiker

Vergeet het  maar. Om de 5 jaar, dus ook in 2015, heeft PostNL op 5 mei een vrije dag  ;-))))

7 maart 2015 om 15:16
delot2011 Gebruiker

klopt maar ik heb net ontdekt dat PostNL op 7 maart wel pakketjes aflevert :-)

8 maart 2015 om 15:24
mariusjr Gebruiker

haha, ik ook! ;-)

3 maart 2015 om 00:21
stevenvdb1994 Gebruiker

Hey Ibood,

momenteel heb ik de Stereoboom 500 en ik gebruik hem echt veel en ik hou van de batterijduur. Ik gebruik hem heel veel op mijn kot nu als gewone geluidsinstallatie voor films en muziek en voor 1 ruimte binnen te vullen is hij echt zalig, voor buiten vind ik dat de 500 net dat beetje te stil is voor echt dat wauw-gevoel te krijgen en dat wil ik testen ofdat de 700 dat wel heeft. Ik gebruik mij draadloze speaker voor de rest veel op het strand en op andere open plaatsen buiten voor muziek te hebben als we met een groep vrienden ergens zitten of een activiteit doen met een groep kinderen, dus dan ga ik zeker het verschil kunnen horen met de 500. Ook ga ik zeker het verschil testen met welke apparaten er muziek wordt afgespeeld, mobiel (nokia lumia 820 en oneplus one) tegenover een laptop, want dit is toch wel meestal een redelijk groot verschil, dit was bij de 500 toch zeker zo. En dan als laatste zal de batterijduur ook zeker en vast getest worden, deze was bij de 500 al super en nu dat er een batterij van 4000mAh in zit (4 keer zoveel als zijn voorganger dus) ben ik toch wel heel benieuwd.

Groeten,

Steven

mijn collage: http://puu.sh/gjUEk/0d9ae8625c.jpg

3 maart 2015 om 00:28
laurensdeman Gebruiker

Muziek is een groot gedeelte van mijn leven. Als een Hi-fi liefhebber wil ik daarom het beste uit een luidspreker krijgen. Ik hoop dat de Stereoboomm de Hi-fi standaarden kan halen die ik gewend ben vanuit mijn (thuis)merken. Ik zou graag willen zien dat een Bluetooth speaker mij verbaasd doet staan. Dat is de reden dat ik de speaker graag wil testen voor jullie!

3 maart 2015 om 00:30
mmulder76 Gebruiker

Beste Ibood,

Wij zijn met het gezin gigantische muziek liefhebbers, overal hebben we muziek bij ons en aan staan. Thuis staat de radio of een heerlijk lounge, dance of top40 CD altijd op een mooi volume aan en we vinden het belangrijk dat de klank goed is en om die reden gaan we ook niet over 1 nacht ijs bij de aanschaf van een speaker systeem, versterker en zelfs een auto. We hebben ooit een JBL on tour kado gehad van onze ouders en ondanks dat dit niet het beste speaker systeem is geweest was het voor de tijd wanneer we die hebben gehad wel een leuke speaker (we gooien niet iets weg wat werkt uiteraard) en deze namen we ook overal mee naartoe tot sinds kort. Helaas is de speaker overleden en zijn we opzoek naar een goede maar betere vervanger, de stereoboom lijkt ons een perfecte kandidaat en hoe beter zou het zijn als we deze mochten gaan testen om te ervaren hoe goed deze speaker klinkt. De stereoboom 500 krijgt enorm goede reviews dus kunnen we alleen maar verwachten dat dit nieuwe model nog beter zal klinken.

We willen de speaker gaan testen op ons dakteras (gelukkig wordt het goed weer van het weekend :-) ) want tsja… ook onze dochter moet wel kunnen slapen dus later op de avond of tijdens het middag slaapje de stereo hard aanzetten wordt hem niet. In de badkamer voor een lekker muziekje tijdens een heerlijk warm bad. In de woonkamer om eens te beoordelen hoeveel power deze “boom” ons kan bieden in een grotere wat rustige ruimte. Maar uiteraard zal ik hem ook meenemen naar kantoor om daar eens even goed uit te testen, laptop op de beamer en speaker via bluetooth eens kijken hoe een film klinkt. Zelfs zou ik hem graag proberen tijdens een wandeling en picknick in het bos.

Groeten,

Marcel

3 maart 2015 om 00:43
bruffalo Gebruiker

Beste Ibood & Stereoboomm,

Aangezien ik een hevige sportfanaat ben, neem ik graag mijn muziek graag overal mee naar toe. Op skivakantie enkele upbeat songs tijdens het skiën of tirolerliedjes in de chalet . Tijdens een hockeytraining waarbij oortjes storend en quasi onmogelijk zijn, is dan ook een krachtigere speaker met goede bassweergave noodzakelijk om op grotere afstand muziek te kunnen beluisteren.

Ik ben reeds in het bezit geweest van speakers in een ei-vorm, schoendoosvorm tot boekentorens. De huidige vooruitgang in technologie krijgt het voor elkaar om steeds betere prestaties in een kleinere behuizing te krijgen. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het resultaat van de Stereoboomm 700!

http://www.photovisi.com/s/o19NFq3/?vt=A0CtokH

3 maart 2015 om 00:53
supermarktpc Gebruiker

Stuur hem maar naar mij want ik ben zeer grondig in mijn reviews. M’n dochter heeft toevallig een Kreafunk aMove, die er verrassend veel op lijkt.

De Stereoboom 700 belooft echter 10W tegenover 4W van de Kreafunk. Ik ben nieuwsgierig of die extra power zinvol is. Immers, een kleine speaker bij een bescheiden volume dat past, maar een groot volume uit een kleine speaker? Ik bedoel, een echt goede bassweergave kan je daarvan toch niet verwachten denk ik. Wordt een luider klein doosje dan niet irritant van klank? Dat en nog meer vragen zou ik kunnen beantwoorden als je me dat ding stuurt om te testen. Plus, ik ga de uitdaging aan om vragen van anderen te beantwoorden – op verzoek te testen. Bijvoorbeeld: houdt hij het werkelijk 8 uur vol? Ik zou ook mijn gezinsleden een enquete laten invullen over de Stereoboom 700, en dat in m’n review verwerken. Tenslotte zou ik het toestelletje verloten onder de andere deelnemers, en op mijn eigen kosten versturen na een periode van intensief en rigoreus testen. Foto’s, video, al wat je wil zal ik in die review smijten. Ik heb de tijd, ik heb de skills.

By the way Ibood, er loopt nog een wedstrijd met reviews voor de Sony MDR-DS6500 waar men al weken wacht op de uitslag… kijk ff aub

3 maart 2015 om 03:37
dicorn Gebruiker

Beste ibood,

Daar ik de vorige versie in mijn bezit ben,zit ik in een pole-positie om een prachtig vergelijk te maken tussen de oude en de nieuwe ,daar ik deze in uitzonderlijke omstandigheden gebruik kan ik een prachtig oordeel geven over dit prachtig stukje techniek,als netwerkbeheerder zal deze dan ook grondig getest worden op connectiviteit

Maw stuur hem maar direct naar mij een een goede review van dit product te bekomen

3 maart 2015 om 07:26
MathieuM08 Gebruiker

Jammer dat ik dit nu pas zie.

Had hem wel willen vergelijken met de stereoboomm 500 en mijn tivoli music system three +.

De Stereoboomm 500 heeft iets te weinig power voor buiten. (gebruik bij bvb dropping of wandeling) en mijn tivoli is daar iets te groot voor. Dit lijkt mij dan een ideaal model om net nog mee te nemen te voet en ik denk dat iedereen rond mij dan zal kunnen genieten van mijn fantastische muziekkeuze :p.

Veel succes aan degene die hem mogen testen.

3 maart 2015 om 08:40
franco10 Gebruiker

Ik hoop dat ik nog op tijd ben!

Momenteel ben ik in het bezit van meerdere portable speakers, waaronder natuurlijk de 500 waar ik erg tevreden over ben!

Graag zou ik daarom het nieuwe model willen testen om aan den lijve te ondervinden of de nieuwe features echt wat toevoegen. Mijn speaker gebruik ik echt overal! Zowel thuis om muziek te luisteren of tijdens het kijken van een film op mijn tablet, maar ook onderweg als ik met vrienden in een park zit of tijdens de jaarlijkse familiebbq. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik tijdens zon BBQ mijn 500 tevoorschijn haalde voor de muziek en mensen bijna gingen lachen om het formaat. Maar op het moment dat het beestje geluid ging maken was iedereen versteld in 1 het geluid en 2 hoe lang hij het wel niet uithoudt.

Enerzijds kan ik hem goed vergelijken met andere apparaten en een zo juist mogelijk oordeel vellen, anderzijds gebruik ik het voor zo veel verschillende doeleinden dat er voor de lezers op Kieskeurig.nl altijd wel raakvlakken zullen zijn om gemotiveerd te raken om het product ook te testen. Tot slot ben ik erg bekwaam in het schrijven van heldere, strakke uiteenzettingen die veel informatie geven en goed te begrijpen zijn. Kom maar op dus!

3 maart 2015 om 10:20
ruudvan Gebruiker

JA……………………………..Lijkt me leuk……………………………wil wel testen.

OJaaaaah………………………hij mag niet te zwaar zijn…………………….anders schuif ik hem wel.

3 maart 2015 om 10:23
mariusjr Gebruiker

Uiteraard ben ik degene die de Stereoboomm moet testen.

Gewoon omdat ik de beste ben met reviews…

en ik deze al diverse malen gewonnen heb…

En omdat ik ook al eens de TDK wireless speaker heb gewonnen…

wil ik wel eens gaan testen welke de beste is!!

Ik test de Stereoboomm vooral thuis, op al mijn apparaten.

Mijn laptop… mijn smartphone…  mijn personal computer.

Natuurlijk moet ik hem ook testen op alle plekjes waar ik kom en waar ik wel eens muziek wil gaan luisteren.

De camping.. het strand… het bos..  of gewoon op het terras!

Ik zal de meest uitgebreide, EN eerlijke review maken die mogelijk is…

Jammer helaas dat Kieskeurig maar een maximum aantal tekens toelaat van 10.000 tekens. Dus dat word dus flink schrappen!

Maar ik ga zeker voor kwaliteit!

3 maart 2015 om 11:17
wouterd1 Gebruiker

3 maart 2015 om 11:26
robotreplica Gebruiker

Horen, heft heeft altijd bij één van mijn  favoriete zintuigen gehoord . Ah ja , want zo kon ik van alles wat meepikken: Het geroddel van de buurvrouw, het gezaag van de leraar, het gezoem van mijn PC op werk…. Maar mijn allerliefste geluid was de muziek, hier kon ik uren naar luisteren en nu onze wereld zich gewaagd heeft aan moderne technologieën, kunnen wij muziek naar overal meenemen, en mijn wereld gaat open. Er gaat geen WC bezoek voorbij, zonder de dreunen van Drum ’n Bass, geen kookavontuur ondersteund door een upbeat tempo, nee zelfs geen gesprek kan doorgaan zonder doorspekt te zijn met een achterliggende ritmische beat.

Ook ben ik thuis helemaal in sync met mijn IT toestellen, waar het uwe naadloos bij zou passen. Het zou ook nooit eenzaam en alleen in een hoekje liggen, oh nee, deze nieuwe vriend zou mijn reisgezel worden naar verre oorden zoals het werk, op koffie bij de ouders en bestoeft onder vrienden. En elk van deze avontuurlijke reizen zou hij in de auto begeleiden met de passende tune.

Twijfelt u dus niet langer en stuur één van uw gezallen mijn richting uit. Nimmer zal hij de komende tijd meer vergeten, liggend in mijn handjes, genietend van de aandacht.

U ziet, niet alleen test ik graag uw Stereoboomm uit. Uw stereoboomm zou ook zeer graag mij uit testen.

Uw nederige ontvanger zit al klaar!

3 maart 2015 om 11:29
veerlejurca Gebruiker

Misschien ben ik niet de beste ‘photoshopper’ , maar wat ik wel ben kan zeker een meerwaarde hebben tot dit onderzoek.
Als kleuterjuf , heb ik een goede box nodig om op een leuke manier mijn stage tot een goed einde te brengen. Niet van die grote zware boxen die men altijd van klas tot klas moet slepen , maar gewoon een klein boxje wat tussen de spullen van mijn ‘praatpop’ tot leven kan komen voor de kleuters. Het is leuk om niet alleen mij , maar ook de kleuters met deze spullen te laten werken. Want ja , ik geloof dat dat kan! (met natuurlijk de connectie op voorhand en op de ipad/gsm een lijst met leuke liedjes).

Buiten dit zijn er nog 3 zaken waar zo een leuke compacte box zeker van pas kan komen. Wat is er zaliger , dan een vriendinnenavond met leuke achtergrondmuziek. Die je ook iets luider kan zetten , als het feest helemaal is uitgebroken? Of de zalige lente die eraan komt , om dan rustige muziek mee te nemen naar de natuur en daar deze stereoBOOMM te kunnen uittesten? En nog iets, een stereo meeslepen naar de badkamer tijdens een heerlijke douche/bad is niet altijd mogelijk. Even deze boom meeslepen en hup je kan dansen & zingen in de douche tot mijn vriend er gek van wordt!

Maar het grootste argument is misschien wel dat ik een leek ben. Ik kijk anders naar deze apparaten en zal deze apparaten ook heel anders reviewen. Ik hoop dat jullie mij een kans geven om dit op mijn 4 favoriete plaatsen te kunnen uittesten. Aan de technische kant zal ik misschien niet veel kunnen bijvoegen (buiten de kwaliteit van de sound etc) , maar gebruiksvriendelijkheid is zeker een punt wat zeer belangrijk is bij zo een compacte stereobooms. Zeker in de kleuterwereld!

Hieronder mijn collage (ps ik heb het maar in WORD gemaakt , ben er niet zo goed in).
Mvg,

Veerle

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.