24 februari 2015 om 16:51
iBOOD
Stereoboomm 700 testpanel

Vandaag hebben wij de eer om je de nieuwe telg uit de Stereoboomm-familie te presenteren. Hij heet: Stereoboomm 700! De Stereoboomm 700 heeft nog betere actieve en zwaardere 1.7” met nóg krachtiger geluid. Tevens een ingebouwd Bass-reflex systeem met een volledig aluminium body, een 4000mAh Lithium Polymeer accu die tot 8 uur non-stop draadloos muziek kan verzorgen! Tel daarbij de laatste Bluetooth 4.0 + NFC-technologie en Handsfree functie er nog bovenop… Zo ben jij helemaal klaar voor de toekomst.

Wij verwachten dat jij de Stereoboomm 700 uitgebreid aan jouw tests onderwerpt en doe dit op alle locaties waar jij graag een Bluetooth speaker gebruikt! Denk aan het testen van de geluidskwaliteit, duurzaamheid probeer hem binnen en buiten. Probeer de Stereoboomm 700 onder alle omstandigheden, desnoods vraag je zelfs vrienden of familie wat zij ervan vinden. En uiteraard kun je hem uitproberen met je verschillende muziekafspeelapparaten.

Schrijf vervolgens een uitgebreide review en zorg dat deze voor 17 maart 2015 te lezen is op kieskeurig.nl, post hier de link als bewijs en je bent klaar! Stereoboomm 700 is nu helemaal van jou!

Maar eerst geselecteerd worden!

Je maakt kans door de twee onderstaande stappen te doorlopen. Op dinsdag 3 maart 2015 worden de gelukkige testers bekend gemaakt op dit forum.

Stap 1: Maak een collage van afbeeldingen waarin te zien is hoe enthousiast jij wordt van audioapparaten en toon ons waar jij deze Stereoboomm 700 Bluetooth speaker allemaal gaat testen. Het maken van je collage kan via: Photovisi (gratis en zonder registratie) Upload je afbeelding en voeg de link toe bij je comment op het forum. (via bv. Picturepush)

Stap 2: Overtuig ons in ongeveer 200 woorden waarom wij de Stereoboomm 700 door jou zouden moeten laten testen?

Alleen complete aanvragen dingen mee. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

3 maart 2015 om 11:40
rduwyn Gebruiker

Een gewone radio, een bluetooth speaker, een Stereoboom, een multi room audio systeem of een combinatie van al het vorige … ik ben al een tijdje op zoek naar de ideale manier om de muziek op mijn smartphone, pc of NAS door het huis te laten klinken. ’s Morgens is het vooral de badkamer en de keuken, ’s namiddags in de tuin en ’s avonds in de lounge, eetkamer of living … ja eigenlijk wil ik mijn muziek “on the go”.  En als we weg zijn, gaan fietsen of barbecuen bij vrienden, kunnen we die dan ook meenemen? Eender waar, ik wil een speaker met de hoogste kwaliteit: robust, eenvoudig, perfect geluid en gemakkelijk te verbinden met de tablet van de kinderen (die niks leuker vinden dan liedjes vanop YouTube af te spelen), via NFC met mijn smartphone of gewoon als luidspreker aan de pc. Indien de stereoboom 700 aan deze verwachtingen kan voldoen, hoef ik niet langer te zoeken naar mijn ideale oplossing. Bedankt Ibood, om hem mij te laten uittesten!

3 maart 2015 om 11:52
rduwyn Gebruiker

3 maart 2015 om 11:55
rduwyn Gebruiker

[IMG]http://i58.tinypic.com/2cwr8uc.png[/IMG]

3 maart 2015 om 11:48
Marijnsp1 Gebruiker

[IMG]http://i62.tinypic.com/2zf2v5x.jpg[/IMG]

Ik hoop dat ik nog op tijd ben. Beter laat dan nooit!

Waarom ik graag zou willen winnen:

Ik ben al een paar jaar een audio fanaat. (Waar het budget toe laat.) Zo heb ik meerdere speakers gebouwd voor bijvoorbeeld in de woonkamer en een radio om mee te nemen. Helaas is mijn radio te groot om overal mee naar toe te nemen en heb daarvoor een jbl charge gehad en een sony srs-bts50. De Jbl is helaas overleden toen een vriend van me hem in het zwembad lanceerde en mijn sony srs-bts50 is door een nog onbekende reden niet meer werkend. Dit betekend dat ik nu zonder draagbare speaker zit die ik overal mee naar toe sjouw. (Een fietstrip naar Brussel tot aan een dagje aan het strand.) Hierdoor zou dit de mogelijkheid zijn om een nieuwe te verkrijgen, die mij de komende tijd mag vergezellen.
Daarbij vind ik het ook wel leuk om mijn mening te geven over het product en is het schrijven van een review dus geen probleem. Ik zou hem graag willen beoordelen op geluids kwaliteit/volume, ergonomie, accu-duur enzovoorts.

Iedereen veel succes met de actie!

3 maart 2015 om 12:33
Evalien-81 Gebruiker

Dit is mijn collage van foto’s waarop te zien is hoe blij ik wordt van audioapparaten en op welke locaties ik het ga testen: http://www.photovisi.com/s/1NXjLIg/?vt=IDic9ko

Mijn motivatie om te testen:
Ik wil heel graag deze nieuwe Stereoboomm testen. Ongeveer een jaar geleden heb ik de Stereoboomm 500 gekocht en ik was heel erg verrast over de kwaliteit, het bereik en het geluid van deze speaker en ben daarom erg benieuwd naar wat deze opvolger allemaal kan. Hij ziet er iig al een stuk robuuster uit dan zijn voorganger en de vormgeving is wederom strak.

Daarnaast zou ik deze speaker ook heel erg graag willen hebben, aangezien ik mijn Stereoboomm 500 kwijt ben geraakt op een BBQ. Ik nam hem overal mee naar toe: naar het park, naar mijn basketbalwedstrijden en –trainingen, naar het strand, “onder” de douche en tevens luisterde ik naar mijn muziek, via de Stereoboomm 500, tijdens het koken en schoonmaken of als ik gewoon op de bank zat te chillen. Deze Stereoboomm 700 zal ik dus minimaal op al deze locaties gaan testen en dat zal ik doen door verschillende muziekstijlen af te spelen. Ik houd namelijk van rock, rap, pop, dance, raggae, dubstep en meer… Ik kan jullie dus verzekeren dat de Stereoboomm 700 uitgebreid getest zal worden en dat er ook een mooie en uitgebreide review over geschreven zal worden.

3 maart 2015 om 12:59
johnberg51 Gebruiker

Hallo, even iets over mijzelf:

Ik ben iemand die 40 jaar geleden al buizenversterkers in elkaar soldeerde en weer 20 jaar later kwamen de mosfetversterkers.

Ik heb zelf ook altijd in een band gespeeld en heb daarbij complete PA speakerboxen zelf gemaakt.

Geluid is altijd al een hobby van mij geweest, waarbij het testen soms nog meer belangrijk was als het luisteren naar de artiest zelf.

Ik heb zelf al 3 stuks stereobomm 500 gekocht en heel veel mensen overgehaald om deze ook te kopen.

De Stereoboomm 500 heeft altijd grote indruk op mij gemaakt door de transparantheid van het geluid, waar bij de lage tonen toch nog voldoende aanwezig zijn.

Geen kleurloze luchtpompbassen zoals je veel bij goedkope woofertjes hoort.

Soms zette ik de Stereoboomm in de huiskamer nog aan en liet mijn Bose ervoor uitstaan.

Ik zou dolgraag deze Stereoboomm 700 eens diep onder  de loep nemen en daarbij eens goed letten of het geluid echt is zoals geluid moet zijn.

3 maart 2015 om 15:46
lescek Gebruiker

Mijn vriendin heb ik al een keer de stereoboomm 500 cadeau gedaan. Hier is ze nog steeds erg blij mee. Wij beiden zijn aangenaam verrast door het geluid wat eruit komt.

Mijn eigen bluetooth speaker staat op het punt van begeven, helaas. Daarom komt dit als geroepen. Een nieuwe speaker waar ik weer jaren van kan genieten. En die ik weer overal mee naar toe kan nemen. De korfbal, vakantie, strand, tijdens het vissen, enzovoorts.

Daarnaast vind ik het leuk om tijd in het onderzoeken van een product te steken. Ik heb al meerdere zelfbouw projecten gehad. Waaronder degene die te zien zijn in de collage.

Daarom weet ik goed wat ik zoek in een speaker en ben ik geschikt om de speaker te testen.

[IMG]http://i60.tinypic.com/34r7uro.jpg[/IMG]

3 maart 2015 om 15:47
lescek Gebruiker
3 maart 2015 om 15:54
lescek Gebruiker

http://nl.tinypic.com/r/20911ts/8

Dit is een grotere foto van de collage

3 maart 2015 om 16:03
ThomasVanThillo Gebruiker

Hoi Ibood!

Zalig dat er een nieuwe versie van de 500 op de markt is! Ik heb de Stereoboomm ondertussen al meerdere jaren via jullie en gebruik hem zowat dagelijks. pairt automatisch als ik thuiskom met mijn laptop of gsm naargelang dewelke het eerst in de buurt is.

Momenteel gebruik ik de 500 zowat overal, in huis voor films of muziek tijdens wat activiteiten, ook neem ik hem regelmatig mee naar vrienden thuis voor daar muziek te spelen van men gsm/laptop. ook gaat de batterij van mijn stereoboomm niet 10 maar makkelijk 11-12u mee.

Mijn verwachtingen naar de 700 zijn als volgend:
luxueuzere afwerking
mooiere vollere klank
nog iets luider (overlaatst een feestje met 25p gedaan op enkel de stereoboomm 500 met groot succes)

dit apparaat smeekt gewoon om door mij getest te worden en samen te kunnen hokken met zijn kleine broertje :)

http://puu.sh/gkGUd/5ed5a66fac.jpg

3 maart 2015 om 16:25
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hi Potentiële Stereoboomm 700 reviewers!

Iedereen Superbedankt voor jullie leuke, serieuze en geestige verhalen om over de  gave afbeeldingen nog maar niet te spreken. Het wordt ook dit keer weer een verschrikkelijk moeilijke keuze! Zo moeilijk dat we de fabrikant om hulp hebben gevraagd. Maar ook voor de dames en heren van Stereoboomm bleek dit een vreselijk moeilijke opgave.

Daarom kunnen we iedereen mededelen dat IEDEREEN! (Ja je leest het goed IEDEREEN!) die tot dit moment meegedaan heeft met deze actie dit product toegestuurd krijgt en een review mag schrijven over de Stereoboomm 700!

Je Stereoboomm 700 wordt zo snel mogelijk naar je toegestuurd! Wij wensen iedereen veel succes met testen en kunnen niet wachten tot we jullie reviews mogen lezen!

MvG

^Coert

3 maart 2015 om 18:38
Lovejoy Gebruiker

Nou… ook wat. Tot mijn verbazing zag ik vanmorgen pas voor het eerst links naast de dagaanbieding de oproep voor testers staan. Toen ik hier aankwam zag ik dat vandaag de ‘winnaars’ bekend zouden worden gemaakt maar er stond nergens een expliciete inzend-tijdlimiet. Het leek echter logisch dat dat vóór de derde had moeten zijn. Daarom heb ik dus vandaag niet meer gereageerd. En dan lees ik dit.

Ik heb in het verleden ook de Stereoboomm 500 hier gekocht, recent hier ook twee TDK TREK Micro A12 boxjes gekocht (dat True Wireless Stereo vind ik echt een hele goede meerwaarde geven – die moeten jullie nog eens aanbieden) en heb ook nog twee Mr.Handsfree bluetooth speakers (van elders want hier nooit verkocht) dus heb genoeg om mee te vergelijken en zou dat ook best willen doen. Ik ben in het verleden ook al eens op grond van mijn inzending geselecteerd door een andere site voor het reviewen van Teufel PC boxen waar iik toen ook een uitgebreide review voor geschreven heb.

Dus….. ;)

3 maart 2015 om 22:42
jordIbood Gebruiker

beste ,

hoe weten jullie het aflever adres ?

Mvg

jordi

3 maart 2015 om 23:09
Lovejoy Gebruiker

Simpel. Je forumnaam is gekoppeld aan je ibood account en daarmee is je adres bekend als je tenminste wilt dat je aankopen bij je afgeleverd worden. :)

4 maart 2015 om 08:57
franco10 Gebruiker

Nice! Bedankt iBood en Stereoboomm. De adresgegevens staan ingevoerd en de hond wacht al op de postbode ;)

4 maart 2015 om 12:57
supermarktpc Gebruiker

Reviews zijn tegenwoordig internet currency – immers je product wordt gegoogeld door slimme consumenten. Eigenlijk een heel slimme promotiecampagne dus, en ik hoop dat dit navolging krijgt :) chapeau ibood voor deze aktie en bedankt Stereoboomm!

3 maart 2015 om 17:08
Marijnsp1 Gebruiker

Wow! nice! :) Bedankt Stereoboomm!

3 maart 2015 om 17:27
Sebadres Gebruiker

Spijtig dat ik dit te laat heb gezien, tijdens mijn middagpauze. Anders had ik zeker nog meegedaan maar proficiat aan iedereen die er een gekregen heeft.

MVG,

Seb

3 maart 2015 om 17:36
claudia924 Gebruiker

3 maart 2015 om 17:57
javage Gebruiker

Geachte Ibood-panel,

Ik ben een grootte muziek liefhebber.

Ik zou het zeer fijn vinden als ik de testen van de stereoboomm 700 zou winnen.

Ik ben een muziek luisteraar op elk moment/plaats. Deze box zou mij een groot plezier doen om mijn muziek overal te kunnen delen met andere mensen.

In de zetel op het strand op een terras.

De stereoboomm is zo meneembaar naar elke plek je je kan voorstellen. Ik wil de stereoboom uitgebreidt teksten.

Ik kan je zeggen hij zal geen minuut rust hebben!

Met vriendelijke groeten.

3 maart 2015 om 18:19
mmulder76 Gebruiker

Ibood en Stereoboomm wat een geweldig leuk nieuws, heel erg bedankt dat we dit product mogen gaan testen en reviewen!

3 maart 2015 om 18:29
Wouter2507 Gebruiker

Beste Ibood,

Muziek, muziek, muziek. De wereld kan niet meer zonder muziek. Zeker ik niet. Muziek maakt gelukkig, zorgt voor een goede sfeer.

Door muziek kan ik harder studeren, harder feesten, harder gaan. Met deze Stereoboomm zou het plaatje compleet zijn. Overal waar ik ga, gaat hij.

Onder de douche, op de wc, op vakantie, in de huiskamer. Gekker kan niet. Ik zal deze Stereoboomm, Boomend hard draaien. Totdat de speakers eruit vallen.

De eerdere versie van stereoboomm is mij ook zeer goed bevallen, hij heeft al vele plekken gezien, veel gereisd, veel gespeeld, vele harten blij gemaakt. Hij heeft zelfs vrienden gemaakt en vrienden tegenkomen onderweg. Ik zal de nieuwe stereoboomm ook zeker willen testen. En aan andere willen laten horen.

Het testteam hoort graag van u.

3 maart 2015 om 18:50
dejere1 Gebruiker

Hey!

Ik heb zonet men eerste review op Kieskeurig.nl geschreven voor Ibood, en ik wil graag opnieuw mijn diensten aanbieden voor dit product!

Mijn gezonde passie voor Geluid en Beeld zorgde er 5 jaar geleden voor dat ik me inschreef aan de filmschool ‘Narafi’ in Brussel en zorgt er vandaag voor dat ik me hier op dit forum aanmeld om een review te gaan schrijven voor deze speaker.

Door mijn job ben ik gedwongen altijd opnieuw met geluidsmateriaal te werken dat tot de industrie-standaard behoort, en kan ik mezelf toch een kritische klant noemen als het op speakers, in-ears en headphones aankomt.

Ik begrijp dat het bij deze speaker niet enkel om geluidskwaliteit gaat maar vooral om waar je deze speaker allemaal kan gebruiken, leuk op het terras in de zomer, in de keuken tijdens het koken of gezellig onder de douche?! Alles moet getest worden.

Hopelijk kan ik jullie een tweede maal helpen met het maken van deze review!

(Alle foto’s zijn genomen en bewerkt op m’n gsm)

http://www.photovisi.com/collage/ce5333c6-c969-44b9-8ca7-608c7945e09e

3 maart 2015 om 19:06
dejere1 Gebruiker

Hey Ibood & Stereoboomm, ‘k lees net dat ik te laat ben :-( … Ik kan nu enkel hopen dat er ergens nog enkele dozen met Speakers vergeten in hoekje, worden teruggevonden en jullie me toch nog kunnen laten meedoen

3 maart 2015 om 19:03
gil0191 Gebruiker

Hallo

Ik kan je verzekeren dat de testen zullen gebeuren op zeer veel verschillende lokaties.

Als atletieker zijn we al langer op zoek naar een draadloze installatie die voldoet aan onze verwachting. We hebben er al velen getest maar nog nooit was iedere atleet tevredeen.

Tijdens het freerunnen of slackline in de stad of bos zou het natuurlijk allemaal veel leuker zijn met muziek. Dus je ziet dit zijn toch al enkele plaatsen waar hij op zijn waarde zal getest worden.

Dan hebben we het nog niet eens over de spontane feestjes en bbq waar hij alles zal moeten geven.

Kortom hij zal getest worden op alle plaatsen onder alle omstandigheden en vooral op al zijn capaciteiten

We kunnen niet wachten om hem uit te proberen

3 maart 2015 om 20:14
PvanGeenen Gebruiker

Wij zijn reeds trotse en ervaren bezitters van de StereoBoom500!!!

Angelica en Sophia beluisteren hun favoriete muziek vanaf hun iPads over de SB500 in huis en in de auto.

Papa’s afdeling luistert iedere dag naar de radio vanaf zijn iPad ook over de SB500.

We zijn heeeeeel benieuwd wat de StereoBoom700 meer te bieden heeft dan de 500 en willen onze bevindingen graag met iedereen delen in een mooie review!!!

3 maart 2015 om 20:33
PvanGeenen Gebruiker

Ik lees net dat om 16:25 uur deze prijsvraag is gesloten. Heeel jammer … tsja, dat krijg je als je een fulltime job hebt en ’s ochtends vroeg leest over de prijsvraag en je na 17:00 uur aan de slag gaat. Jammer….

3 maart 2015 om 20:50
Djeroentje Gebruiker

Waarom ik de Stereoboomm 700 wil testen?

Nou die Iphone dopjes in mijn oren die vallen er telkens uit en de grote kotelefoons die geheel over de oortjes gaan die zweten je ook van je oren, zeker aankomende zomer.  Wat is er nou gezelliger dan samen buiten genieten van een mooi stukje muziek vanuit een prima draadloos speakersysteem die, hopelijk, ook nog lang meegaat!!

Lekker buiten met de buurt, kinderen in de speeltuin en beukende deunen, ála whop whop whoppaa gan gan style… iedereen doet mee!!

’s avond afsluiten met een wat rustiger deuntje en een biertje nagenieten van de zomer zon.

Heerlijk op vakantie voor de tent naar mijn favo radio station streaming live from out of holland, dankzij het wifi signaal van de camping in viva la france.

Ik kan bijna niet wachten, maar ja nu nog eerst gekozen worden door Ibood, en tsja 3 Maart is de trekking, echter staat de advertentie er nog steeds op dat ik me mag opgeven voor dit wondertje….

Portable music, ik zou het bijna in mijn autogaan gebruiken mits het geluid voller is dan de basis speakers in mijn huidige radio, lekker mijn eigen muziek streamen zonder geklooi met snoeren en dat wellicht 8 uur lang op 1 accu lading…. Zo de Stereoboom 700 op een sticky pad en gaan op het dashboard…

afwachtend of het nog allemaal kan en mag……

Jeroen

3 maart 2015 om 21:04
mmmcompany Gebruiker

Hey Ibood en Stereoboom,

Wat ongeloofelijk gaaf.

Ik zal mijn brievenbus in de gaten houden.

Groet,

Mmmcompany

3 maart 2015 om 22:17
matthiasvk Gebruiker

https://dl.dropboxusercontent.com/u/63219791/ibood%20stereoboomm.jpg

Geluid is voor mij geen vreemde.

In het lager maakte ik al een opstel over geluid en wat geluid is. Mijn passie voor muziek (zowel het spelen als het luisteren naar) is dus zeker niet verassend. Sinds mijn 9 jaar speel ik al gitaar en sinds mijn 10 trompet.

Daarboven ben ik zeer geïnteresseerd in techniek en alles wat er bij komt kijken. Zo bouwde ik mijn eigen pc, en ben ik zeer druk bezig met Android en alle mogelijkheden dat Android met zich mee brengt. Ook geluid mag hierbij niet ontbreken, zo kan ik dagen aan een stuk forums doorzoeken tot ik voor mij de beste hoofdtelefoon heb gevonden.

Natuurlijk heb ik ook een Stereoboomm 500 (u raadt het al, gekocht op ibood..) waarover ik enorm tevreden over ben. Momenteel heb ik hem zelf al uitgerust met een NFC tag om de connectie met mijn smartphone nog sneller en eenvoudiger te maken. Ik kan alvast zeggen dat de integratie in het 700 model zeker een aanwinst zal zijn.

Waarom ik de Stereoboomm zou willen testen… Bij hun eerste toestel was ik al aangenaam verrast hoe men instaat is om uit zo een klein toestel, voor bijna geen geld, toch en enorme sound kan komen. Bij de grotere opvolger ben ik ervan overtuigd dat dit ook het geval zal zijn.

Ik weet alvast iemand die zeer bij zal zijn met mijn oude Stereoboom 500. En van nu af aan wordt muziek luisteren in de badkamer, in de tuin, bij de bbq, op vakantie aan het zwembad,… nog toffer! Ik kijk alvast uit naar de skype gesprekken op vakantie met de hele familie waarbij ik volgende keer vermoedelijk een BOOOOOM SOUND zal hebben.

Vriendelijke groeten,

Matthias

3 maart 2015 om 22:48
mmatheron Gebruiker

Stereoboomm 700

5 maart 2015 om 00:26
laurensdeman Gebruiker

Leuk ibood! Ik zie de stereoboomm graag tegemoet

7 maart 2015 om 14:46
dicorn Gebruiker

Hoi,

Tot mijn grote verrassing de stereoboomm op mijn adres toegekomen,wat een gaaf ding van uiterlijk,ziet er veel beter uit dan de 500,nu wat aan testen onderwerpen zie,review zal binnenkort verschijnen op kieskeurig.

7 maart 2015 om 15:09
delot2011 Gebruiker

Top actie, een sneer maken naar iBood over de veel te late leveringen elke keer, en een gratis Stereoboom 700 afgeleverd krijgen.

Helemaal top.

Leuk apparaat!

7 maart 2015 om 15:10
delot2011 Gebruiker
12 maart 2015 om 09:20
mariusjr Gebruiker

Je was inderdaad de eerste. Al is het wel beknopt hoor ;-)

Rechtstreekse link: https://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5580389

7 maart 2015 om 16:20
franco10 Gebruiker

Heb hem ontvangen vandaag, wat een fantastisch ding! Hij is echt een grote stap vooruit tov de 500. Even uitvoerig testen en mijn review zal ook te vinden zijn op kieskeurig.

7 maart 2015 om 23:27
mmulder76 Gebruiker

Ik heb de boom 700 ook vandaag ontvangen, wat een zwaar apparaat in een klein doosje. De eerste indruk is al geweldig, wat een degelijkheid straalt ervanaf en voel ik op de knoppen en door het apparaat vast te pakken.

Mijn review zal ook na het uitgebreid testen op kieskeurig te vinden zijn.

8 maart 2015 om 15:22
mariusjr Gebruiker

Ze hebben hem bij mijn ex afgeleverd! LOL.  Terwijl het adres is mijnibood toch allang veranderd is.

9 maart 2015 om 12:39
delot2011 Gebruiker

Boom boom boom boom….

12 maart 2015 om 09:21
mariusjr Gebruiker

haha…

Geen zorgen, heb hem daar gewoon weer opgehaald ;-)

8 maart 2015 om 18:30
laurensdeman Gebruiker

Ik denk dat kieskeurig even mijn review aan het bekijken is maar daarna is hij te vinden op:

http://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/product/2523190-stereoboomm-700/reviews

Ik ben erg te spreken over dit product btw. Bedankt ibood en natuurlijk Stereoboomm!

12 maart 2015 om 09:18
mariusjr Gebruiker
8 maart 2015 om 23:23
Evalien-81 Gebruiker

Hartstikke bedankt iBood en Stereoboom! Ik heb mijn review inmiddels geplaatst: http://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/product/2523190-stereoboomm-700/reviews

(onder de naam Eefje-wentelteefje). Ik test graag vaker wat voor jullie ;) en mijn moeder trouwens ook! Zij is de grootste audiofiel van ons gezin en ze is superjaloers op mijn Stereoboomm! Ze had er graag ook 1 uitgebreid willen testen en een review willen schrijven. Moet ik haar de volgende keer dus maar even waarschuwen als jullie weer zo’n actie hebben, anders gaat ze mijn Stereoboomm confisceren ben ik bang :(

12 maart 2015 om 09:22
mariusjr Gebruiker
9 maart 2015 om 22:36
mmulder76 Gebruiker

Onze review staat ook op de kieskeurig website bij deze link http://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/product/2523190-stereoboomm-700/reviews je kunt helaas geen directe links naar de eigen review plaatsen of deze nog makkelijk bijwerken is me opgevallen. Ik denk dat het beeld van de speaker wel duidelijk zal overkomen, wij zijn in ieder geval enorm blij met de Stereoboomm 700 en net als de rest zouden we het niet erg vinden om vaker producten te testen.

Nogmaals super bedankt Ibood en Stereoboomm

9 maart 2015 om 22:36
mmulder76 Gebruiker

oeps… de review hebben we geplaatst onder de naam Marcel_76

12 maart 2015 om 09:15
mariusjr Gebruiker

directe link is toch geen probleem?

jouw review is te vinden op https://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5581300

12 maart 2015 om 09:16
mariusjr Gebruiker

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.