24 februari 2015 om 16:51
iBOOD
Stereoboomm 700 testpanel

Vandaag hebben wij de eer om je de nieuwe telg uit de Stereoboomm-familie te presenteren. Hij heet: Stereoboomm 700! De Stereoboomm 700 heeft nog betere actieve en zwaardere 1.7” met nóg krachtiger geluid. Tevens een ingebouwd Bass-reflex systeem met een volledig aluminium body, een 4000mAh Lithium Polymeer accu die tot 8 uur non-stop draadloos muziek kan verzorgen! Tel daarbij de laatste Bluetooth 4.0 + NFC-technologie en Handsfree functie er nog bovenop… Zo ben jij helemaal klaar voor de toekomst.

Wij verwachten dat jij de Stereoboomm 700 uitgebreid aan jouw tests onderwerpt en doe dit op alle locaties waar jij graag een Bluetooth speaker gebruikt! Denk aan het testen van de geluidskwaliteit, duurzaamheid probeer hem binnen en buiten. Probeer de Stereoboomm 700 onder alle omstandigheden, desnoods vraag je zelfs vrienden of familie wat zij ervan vinden. En uiteraard kun je hem uitproberen met je verschillende muziekafspeelapparaten.

Schrijf vervolgens een uitgebreide review en zorg dat deze voor 17 maart 2015 te lezen is op kieskeurig.nl, post hier de link als bewijs en je bent klaar! Stereoboomm 700 is nu helemaal van jou!

Maar eerst geselecteerd worden!

Je maakt kans door de twee onderstaande stappen te doorlopen. Op dinsdag 3 maart 2015 worden de gelukkige testers bekend gemaakt op dit forum.

Stap 1: Maak een collage van afbeeldingen waarin te zien is hoe enthousiast jij wordt van audioapparaten en toon ons waar jij deze Stereoboomm 700 Bluetooth speaker allemaal gaat testen. Het maken van je collage kan via: Photovisi (gratis en zonder registratie) Upload je afbeelding en voeg de link toe bij je comment op het forum. (via bv. Picturepush)

Stap 2: Overtuig ons in ongeveer 200 woorden waarom wij de Stereoboomm 700 door jou zouden moeten laten testen?

Alleen complete aanvragen dingen mee. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

10 maart 2015 om 12:59
Marijnsp1 Gebruiker

Ik heb vandaag geprobeerd mijn review te uploaden naar kieskeurig maar helaas wilde dat niet lukken. Ik probeer het vanavond nogmaals.

10 maart 2015 om 16:35
Marijnsp1 Gebruiker
12 maart 2015 om 09:24
mariusjr Gebruiker

ok, gelukkig toch gelukt ;-)

Mochten anderen ook problemen hebben, omschrijf dan even het probleem, dan kijk ik er even naar.

Ik heb zelf een administrator log-in bij Kieskeurig.

10 maart 2015 om 17:07
supermarktpc Gebruiker

Mijn review: https://www.kieskeurig.be/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5581818

Ik kan dit soort acties alleen maar toejuichen!

12 maart 2015 om 09:25
mariusjr Gebruiker
14 maart 2015 om 14:45
mariusjr Gebruiker

Want?  Je mag hem niet verkopen?  ;-)

Zoals in de brief staat, het is je eigendom!

Maar zelf ga ik hem wel houden, en verkoop mijn oude bluetooth speaker ;-)

10 maart 2015 om 20:15
fbleichrodt Gebruiker

Heeft iedereen hem al binnen? Of krijgt toch niet iedereen hem? Ik hoop hem nog binnenkort te ontvangen zodat ik een mooie review kan schrijven..

12 maart 2015 om 09:11
mariusjr Gebruiker

Misschien omdat je geen complete deelname had?

12 maart 2015 om 09:29
fbleichrodt Gebruiker

Misschien, maar anderen met alleen een motivatie (of slechts een reactie) hebben hem ook gekregen vandaar dat ik er een verwacht. Even afwachten…

12 maart 2015 om 11:25
mariusjr Gebruiker

Je hebt gelijk. Zelfs iemand die alleen maar een sneer gaf, die heeft hem gekregen. Dus dan moet jij hem ook krijgen!

11 maart 2015 om 08:59
Rubenensilke Gebruiker

Ik heb hem tot nu toe ook nog niet ontvangen. Vorige week eens gemaild en antwoord gekregen dat ze klaarstonden om begin deze week verstuurd te worden.Misschien afhankelijk van de woonplaats ofzo? mvg

12 maart 2015 om 12:07
Rubenensilke Gebruiker

Is het mogelijk dat er een verschil zit qua levering tussen Belgische en Nederlandse deelnames?

12 maart 2015 om 12:50
jago_p Gebruiker

Ik heb hem op zaterdag 7/3 ontvangen in Gent

12 maart 2015 om 12:37
Rubenensilke Gebruiker

Net een e-mail gekregen dat ze de stereoboom in retout hebben gehad wegens ‘not at home’ bij de levering.Heb het adres van mijn ouderlijke huis dan maar opgegeven. Hopelijk komt hij nog op tijd.

14 maart 2015 om 14:46
mariusjr Gebruiker

Geen zorgen. Als je review te laat is, dan is het gewoon overmacht, maar zal nog steeds op prijs gesteld worden, ben ik van overtuigd ;-)

12 maart 2015 om 19:05
Boudewijnnn Gebruiker

bij deze mijn review: https://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5583095

bedankt voor de mogelijkheid om dit product te mogen reviewen!

12 maart 2015 om 21:19
dicorn Gebruiker
13 maart 2015 om 18:25
franco10 Gebruiker

Bij deze mijn bijdrage:

https://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5584476

Heel veel dank iBood & StereoBOOMM. Echt een fantastisch apparaat, hoop dat ik ook in de toekomst reviews mag schrijven.

Groeten,

Franco

15 maart 2015 om 18:10
johnberg51 Gebruiker

Hierbij ook mijn review:

https://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5585394

Dank aan Ibood en Steroboomm, echt een geweldig produkt!

15 maart 2015 om 21:04
Jwz12345 Gebruiker

Mijn review staat er ook op. Gewoon onder dezelfde gebruikersnaam dus ik denk dat een link een beetje overbodig is. Tot de volgende keer.

16 maart 2015 om 10:02
mariusjr Gebruiker

Een link is sowieso helemaal niet nodig, werd niet om gevraagd ;-)  Niet nodig omdat de prijzen al uitgereikt zijn, dus er hoeft niets meer beoordeeld te worden, dus waarom iedereen een link geeft?

Misschien gewoon omdat het leuk is om elkaars review te lezen. En als er straks 100 staan is het wel makkelijker vinden natuurlijk als je een link hebt ;-)

16 maart 2015 om 10:03
mariusjr Gebruiker
16 maart 2015 om 11:09
Rubenensilke Gebruiker

@mariusjr:Schrijf vervolgens een uitgebreide review en zorg dat deze voor 17 maart 2015 te lezen is op kieskeurig.nl, post hier de link als bewijs en je bent klaar! Stereoboomm 700 is nu helemaal van jou! Was deel vd opdracht :) Ik post de mijne deze avond nog… op de valreep, stereoboomm ook maar zaterdag gekregen :)

16 maart 2015 om 13:49
mariusjr Gebruiker

haha…   ok, je hebt gelijk. Het werd WEL gevraagd!  ;-)   Maar dat was natuurlijk alleen maar om de boel een beetje op te houden dat je echt wel bereid was om een klein beetje inspanning te doen. Gewoon om de luie mensen er uit te filteren, en ervoor te zorgen dat er geen honderden aanmeldingen binnenkwamen natuurlijk!

Maar ik neem aan, op het moment dat bekend werd dat iedereen er hier 1 kreeg, dat dat niet meer hoefde! Ze komen de Stereoboomm echt niet meer bij je weghalen!  LOL.

Maar ja… het is een hele kleine moeite, natuurlijk, dus ik heb het wel gedaan.   ;-)

16 maart 2015 om 12:21
fbleichrodt Gebruiker

Jammer, ik hoor helaas niet bij IEDEREEN en heb hem niet gekregen. Ik had hem graag willen uittesten, ook omdat draadloze bluetooth speakers echt mijn ding zijn. Heb al twee stereo boomms 500 gekocht hier, 1 om weg te geven en ook de mooie set van Simple Audio. De Stereo Boomm 700 zou de ideale aanvulling zijn geweest voor bij tuinfeestjes, barbecues en bij gebruik om mijn jazz piano kunsten te verbeteren door jazz platen te beluisteren tijdens het piano spelen…

16 maart 2015 om 13:50
mariusjr Gebruiker

Wat zei de klantenservice?  Misschien was je niet thuis?

16 maart 2015 om 14:08
fbleichrodt Gebruiker

Ik ga het ze vragen.

16 maart 2015 om 15:39
Spider-X Gebruiker

Ik heb mijn review geschreven onder naam van Stefanvt

http://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/product/2523190-stereoboomm-700/reviews

16 maart 2015 om 21:26
veerlejurca Gebruiker

Beste,

ik probeer het op kieskeurig te zetten maar voorlopig geeft het een foutmelding. 
Ik zet voorlopig de review hieronder, en blijf het proberen… :

“Ik ben sinds een paar dagen in bezit van deze mooie StereoBoomm 700. Het eerste wat me opviel tijdens het uitpakken van deze stereoboomm , is het gewicht.

Het is geen boxje wat je zomaar even in je handtas steekt en overal naar meesleept. Maar ik vermoed dat de stevige case rond het apparaat er ook wel iets mee te maken heeft. Aan de andere kant , het mooie geluid wat eruit komt , maakt dat gewicht meer dan goed. Het geluid is sterk genoeg om in de kleuterklas even te gebruiken en de batterij gaat lekker lang mee!

Ook het design is erg mooi , je zou deze gewoon even in je moderne woonkamer kunnen zetten en het lijkt al direct op een enorm luxe-product dan. Het nadeel is wel de Play/Pauze knop , deze lijkt niet helemaal te werken bij alle aparaten. Ik vermoed dat dit iets met de compabiliteit te maken heeft of soort van software dat je gebruikt (kan dus ook).

Al bij al zeer tevreden! Mooie box , zeker aan te raden!”

Edited by: Tom

Ik heb hem ook gevonden : link

16 maart 2015 om 23:52
Rubenensilke Gebruiker

@ veerlejurca: Ik kan jouw review perfect lezen op kieskeurig maar ik krijg er de mijne niet op. :)

Ik ben ook niet zo snugger geweest van mijn tekst te copy pasten :)

Morgen schrijf ik een nieuwe, nu ga ik eerst slapen .

Bij deze juist nog even Ibood en stereoboomm bedanken voor de kans om het prachtige product te testen.

16 maart 2015 om 23:56
Rubenensilke Gebruiker

Ah is blijkbaar toch gelukt. :)

Sinds zaterdag in het bezit van de stereoboomm 700.

Ik was direct verkocht door de strakke verpakking en het prachtige apparaat dat erin zat.

De stereoboom 700 legt zijn gewicht volledig in de schaal. Zijn strak design met eenvoudig bediening is een echte aanrader.

Het bereik van de bluetooth is zoals je die van bluetooth kan verwachten. Een 15-tal meter zonder hindernissen en een 5-tal met hindernissen.

De kwaliteit van het geluid is verbazend goed. Zelf op hoog volume blijft het geluid zuiver.

De handsfree functie is een leuke extra. Ideaal voor in de auto dus.

Als ik op de stereoboomm dan toch wat kritiek moet geven, dan is het dat er in de handleiding beweerd wordt dat je de audio-out kan gebruiken, terwijl dit niet voorzien is op de stereoboomm 700. Dit is ook het enige minpunt dat ik kan bedenken.

Van de batterij kan ik nog niet zeggen hoelang deze meegaat. Ik heb zaterdag de stereoboomm uit de verpakking gehaald en zeker 1u30 zitten testen. De handsfree functie, verbinden met verschillende apparaten, afstand, verschillende muziekgenres en volume getest. De dag nadien in de voormiddag 2u naar muziek geluisterd en in de namiddag naar een film gekeken van 2u30 (stereoboomm als speaker gebruikt). De batterij gaat nog steeds mee. Indien deze ooit leeg is zal ik deze review aanpassen en er de tijdsduur van de batterij bijplaatsen ;)

In het kort
+ zeer stevig apparaat
+ prachtig deisgn
+ kwalitatief geluid tot op hoge volumes
+ sterke bass
+ handsfree is leuke extra
+ gemakkelijk te bedienen met de knoppen op de stereoboomm 700.
+ mini usb-usb en jack to jack meegeleverd
+ kort en bondige handleiding (zeer duidelijk)

- audio-out niet aanwezig (hoewel wel beschreven in handleiding)

17 maart 2015 om 00:58
Marijnsp1 Gebruiker

Heb je het zwarte dopje er al uit getrokken aan de achterkant?/(waarschijnlijk om te voorkomen dat je niet per ongelijk de verkeerde in/uit gang neemt :)

17 maart 2015 om 07:44
Rubenensilke Gebruiker

verdamt, ik dacht dat het vast zat en dierf er als bij gevolg niet aan trekken…Bij deze dus gebeurd ik pas review direct aan

17 maart 2015 om 18:06
MathieuM08 Gebruiker

Hier heb je de link naar mijn review:

https://www.kieskeurig.be/wireless_speaker/stereoboomm/700/schrijf_een_reactie/2523190/5586420

Ik zal deze stereoboomm 700 nog zeer veel gebruiken. Zeker deze zomer.

Bedankt Ibood en zeker Stereoboomm om me de mogelijkheid te geven om dit product te testen.

Ik hoop dat mijn review zowel voor jullie als voor potentiële klanten interessant is.

Mvg,

Mathieu

18 maart 2015 om 20:56
mmmcompany Gebruiker

mijn review staat er ook op:

onder de naam mmmcompany.

Nogmaals bedankt ibood voor het organiseren van deze toffe actie !.

Groet,

mmmcompany

19 maart 2015 om 20:41
lescek Gebruiker

De link kan ik zo snel niet vinden via de mobiel.

Maar hier is de tekst:

Ten tijde van schrijven, heb ik de Stereoboomm 700 1 week in bezit. Toen ik de product specificaties van het product las, viel mij het gewicht op van 1 kilo. Eerst dacht ik dat dat een foutje was, maar met het product in mijn bezit kan ik dit bevestigen. Het product voelt zeer degelijk aan. De knoppen die er op zitten zijn stevig en goed in te drukken. Het bereik van de bluetooth is goed. En de eigenschap dat de speaker automatisch met het laatst verbonden aparaat verbind is erg fijn te noemen. De accu capaciteit is verviervoudigd in vergelijking met de Stereoboomm 500. Dit zal nodig zijn geweest om het toegenomen vermogen van de speaker bij te benen. De accuduur komt zeker in de buurt van de beloofde 16 uur. Het geluid dat de speaker weet te produceren is verrassend te noemen in positieve zin. De bas is stevig en goed voor een speaker van dit formaat. Verschillende genres muziek klinken natuurlijk en top op de Stereoboomm 700. De handsfree functie is handig. In de auto heb ik deze nu al meermaals gebruikt. Al met al is deze speaker meer dan een volwaardige opvolger van de Stereoboomm 500. Waar de Stereoboomm 500 enigszins goedkoop aanvoelde, maar wel een degelijk tot goed geluid produceert. Is de Stereoboomm 700 qua uiterlijk en geluid meerdere stappen beter.

22 maart 2015 om 14:06
fbleichrodt Gebruiker

Bedankt voor de dooie mus ibood! :(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.