22 juni 2014 om 13:58
iBOOD
Vanavond spelen de Rode Duivels tegen Rusland. Vertel vóór 23:59 uur: met welke Rode Duivel wil jij wel een beschuitje eten en hoe zou je hem versieren? Maak kans op een spannende prijs! De winnaar maken we maandagmiddag bekend. Let op: alleen Belgische klanten maken kans op deze fraaie prijs. Veel kijkplezier vanavond! UPDATE 23/6: 1-0 Gewonnen, van harte België! :-) Over winnen gesproken: de winnaar van de spannende prijs is geworden... smileyzip! Het was de sensuele sambadans die het hem deed. Van harte smileyzip, we gaan ervoor zorgen dat je prijs je kant op komt!
22 juni 2014 om 15:04
kevinkoen Gebruiker

Dries Mertens. Ik beloof hem een vaste plaats in de ploeg.

22 juni 2014 om 15:41
shogoki Gebruiker

Met Mark Wilmots :p

22 juni 2014 om 16:17
WilfriedVP Gebruiker

vincent kompany,  ik maak hem een lekker ‘café da manha’ = Braziliaans ontbijt , eitje, vers fruit en een vers geperst appelsientje.

22 juni 2014 om 23:18
smileyzip Gebruiker

Driesje Mertens natuurlijk.Versieren zou ik hem met een sensuele sambadans waarna hij me via een sensationele dribbel zou laten zien hoe hij gaat scoren.

22 juni 2014 om 23:34
roosje45 Gebruiker

Ik zou dan kiezen voor Kevin en na een paar heerlijke caipirinhas zou hij me kunnen bewijzen dat hij niet alleen een geweldig goede traptechniek heeft maar ook meer in zijn mars heeft dan alleen maar goede passes geven.En hopelijk volgen er dan na het beschuitje nog verlengingen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.