23 juni 2014 om 14:45
iBOOD
Vanavond verslinden onze Oranje Leeuwen (hopelijk!) de heilige boontjes van het Chileense elftal. Sprekend over maaltijden: Vertel vóór 23:59 uur: met welke Oranje Leeuw wil jij wel een beschuitje eten en hoe zou je hem (de Oranje Leeuw) versieren? Maak kans op een spannende prijs! Als extra WK-bonus mogen we dit keer TWEE mensen gelukkig maken met een prijs. :-) Let op: alleen Nederlandse klanten mogen meedoen. Veel kijkplezier vanavond! UPDATE 24/6: 2-0 in de pocket! En wie ook wat in de pocket krijgen zijn nitae en Sandram1990 vanwege respectievelijk haar mooie afbeelding en vanwege het mooie mentale beeld van een enthousiaste supportersgroep. Van harte dames! Ik ga ervoor zorgen dat jullie een mooie prijs krijgen. :-) ^Arthur
23 juni 2014 om 15:01
jooproo Gebruiker

Wesley Sneijder! Ondanks dat ik een man ben en niet homoseksueel. De reden dat die een beschuitje met me gaat eten? Omdat ik met Yolanthe aan het flirten was ;). Dat maakt Wesley pissig dus dat belooft een gezellig beschuitje te worden ;).

23 juni 2014 om 15:04
jennyhdv Gebruiker

Hmm dat is best moeilijk om er maar eentje te mogen kiezen dan ga ik toch voor de speler die er jammer genoeg vanavond niet bij is Robin Van Persie daar zou ik best een beschuitje mee willen eten maar daar houdt het dan ook mee op versieren is niet mijn ding helaas na 20 jaar samen zijn verleer je dat :)

23 juni 2014 om 15:06
naynay Gebruiker

Ik zou met Memphis Depay wel een beschuitje willen eten… En dan versier ik hem met een zwoele “Martins Indi” look!!

23 juni 2014 om 15:16
swirlgurl Gebruiker

Paul Verhaegh!! haha kan hij zijn koreaanse teamgenoten bij Augsburg aan me voorstellen LOL :p

23 juni 2014 om 15:23
SandraW89 Gebruiker

Daley Blind!

Een ander versieren? Ook al ben ik zelf al 3 jaar voorzien…
Eten in het favoriete restaurant van de persoon, met lekkere hapjes en drankjes, moet toch wel te doen zijn!?

23 juni 2014 om 16:22
Sandram1990 Gebruiker

Memphis Depay gaat dan toch echt mijn voorkeur naar uit! Kan ik samen met mijn vriendinnen zijn aandacht trekken langs de zijlijn als hij weer in Eindhoven voetbalt! Als zij hun charmes samen met mij in de strijd gooien, dan kan geen leeuw daar tegenop! Grrrrrrr….

23 juni 2014 om 16:37
Sandram1990 Gebruiker

Dat beschuitje eten, zou dan ook voor een van mijn vrijgezelle vriendinnen zijn! Zelf eet ik net zo graag een beschuitje met mijn partner. :)

23 juni 2014 om 16:56
evaatje Gebruiker

Ik zou best wel met Daley Blind een beschuitje willen eten hoor…wel meer dan 1!! 
Hij is toch wel het lekkerste hapje van Oranje en ik zou hem versieren door een balletje met hem te spelen…

En vooruit….wedden dat hij ook wel voor een beschuitje met aardbeitjes te porren is?!

23 juni 2014 om 18:27
broeck123 Gebruiker

Robben, snel mannetje toch!

23 juni 2014 om 18:52
Jameshond Gebruiker

Ik val op leeuwinnen…………….

23 juni 2014 om 20:04
mindyvandenbroek Gebruiker

Ik zou wel een beschuitje willen eten met Arjen Robben, gewoon omdat het me een hele aardige toffe gast lijkt waar je gezellig mee kunt buurten!

23 juni 2014 om 20:09
renetate Gebruiker

Met Arjen Robben, ik zie hem nog als tiener bij FC Groningen rondlopen. Krijgt ie om te beginnen een massage heeft ie wel verdiend na dat harde werken ;).

23 juni 2014 om 23:01
Moderator Marius Moderator

Ik heb nog in zijn dorp gewoond toen hij 15 was, nog VOOR hij bij FC Groningen ging spelen!

23 juni 2014 om 23:31
anita111 Gebruiker

Van Persie! (Ookal deed hij niet mee vandaag) Ik zou hem versieren door mijn beschuitje heel elegant op te eten. De rest van de trucjes kijk ik wel af bij Rihanna ;)

23 juni 2014 om 23:36
nitae Gebruiker

Link naar plaatje

Met van Persie wil ik wel een beschuitje eten, maar dat zal mij waarschijnlijk niet meer lukken. Ik had zijn moeder wel kunnen zijn.

Edited by: Arthur
Plaatje doet het nu wel. :-)

23 juni 2014 om 23:52
nitae Gebruiker

De foto lukte in eerste instantie niet, maar hierbij Robin en ik op een vliegend kleedje, mijn prins van Persië. Om hem te versieren zou ik eerst een Botox behandeling moeten ondergaan en dan praten we wel weer verder. Op mijn leeftijd geen schijn van kans meer. Hierbij de link van de foto, erin zetten lukt gewoon weg niet. E:\!Gebruikersdata\Pictures\alladinpersie2.png  en als dat ook niet lukt, zie FB omslagfoto Joanna Epping

24 juni 2014 om 12:31
Admin iBOOD Admin

UPDATE: 2-0 in de pocket! En wie ook wat in de pocket krijgen zijn nitae en Sandram1990 vanwege respectievelijk haar mooie afbeelding en vanwege het mooie mentale beeld van een enthousiaste supportersgroep. Van harte dames! Ik ga ervoor zorgen dat jullie een mooie prijs krijgen. :-) ^Arthur

24 juni 2014 om 13:11
nitae Gebruiker

Harstikke leuk. Bedankt; ik ben benieuwd wat ik krijg.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.