30 juli 2020 om 00:00
iBOOD

OP = OP Alles Voor in Huis

OP = OP Alles Voor in Huis
Alles vooor deze zomer

Alles voor je uiterlijke verzorging, voor in huis, in bed, op het strand en noem maar op. En je hoeft er niet eens voor naar de winkel waar mensen geen afstand houden en tegen je aan stoten. Wij zouden zeggen: inslaan maar.

⚠️ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

30 juli 2020 om 00:02
gerben.dijkgraaf@gmail.com Gebruiker

Wie wil die jack link beefbars hebben. Houdbaar tot en met april 2020z inmiddels beetje overdatum

Beantwoorden

30 juli 2020 om 00:06
tommie198888 Gebruiker

Gedverdemme!!! Haha! Zal wel 2021 moeten zijn. Buiten dat is het ontzettend volgepropt met conserveermiddelen. Houdbaar tot 2120 zou ook nog kunnen.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 00:29
Moderator Paul Moderator

Het is een Tenminste Houdbaar Tot datum, waar je je niet al te druk om hoeft te maken. 
Maar ik zal navragen of de genoemde datum wel correct is.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 06:31
Cdot Gebruiker

“Tenminste houdbaar tot” betekent dat ze na die datum niet meer verkocht mogen worden, wel nog geconsumeerd.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 09:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Cdot,

Producten waarvan de THT verlopen is mogen verkocht worden. Producten waarvan de TGT (te gebruiken tot) verlopen is mogen niet meer verkocht worden.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 00:15
homyrs Gebruiker

De andrelon for men hair and body kan je niet aanklikken…

Ik wil deze ook in mijn winkelmandje zetten!

Anders krijg Ik weer 36x (ik bagatelliseer) verzendkosten als ik alles stuk voor stuk moet bestellen.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 00:27
Moderator Paul Moderator

Het product zal net uitverkocht zijn geraakt toen je dit wilde bestellen.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 08:06
homyrs Gebruiker

Nee hoor! Vorige keer dezelfde fout.

Ik was er om 00:00 bij en was nog niet uitverkocht tot +-00:15.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 08:22
R.A. Nijenhuis Gebruiker

Goedemorgen,

De scheermesjes leken mooi goedkoop tot er 5,95 verzendkosten bij komen… jammer.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 12:04
Moderator Paul Moderator

De scheermesjes hebben geen vleugels of aandrijfmotortje, waardoor ze niet uit zichzelf naar je toe kunnen vliegen. :)

Beantwoorden

31 juli 2020 om 03:03
jhintzbe Gebruiker

3 glijmiddel van 131 euro “van” prijs . Zit er goud in ?

Ik denk dat jullie webmaster dikke vingers heeft gehad. Ik heb het niet nodig maar er klopt niks van.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 08:37
HaerdenCliff Gebruiker

Durex glijmiddel is altijd behoorlijk duur. Nu aan de andere kant is dat ook wel iets waar je mss toch liever geen shady product voor gebruikt :)

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 00:47
jhintzbe Gebruiker

Inderdasd, je geeft ook blijk  van het niet hebben rondgekeken op Internet. Deze “van” prijs is duidelijk fout

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 00:34
Moderator Paul Moderator

De referentieprijs betreft de oorspronkelijke adviesprijs die door de fabrikant werd vastgesteld, en is geen ‘van’prijs in de zin van een eerdere verkoopprijs. Niettemin ben je bij iBOOD goedkoper uit dan bij andere aanbieders.

Beantwoorden

4 augustus 2020 om 16:28
asterstraat Gebruiker

Als je geen glijmiddel nodig hebt, dan ben je so wie so het goedkoopste uit. Ook is het dan niet nodig om adviesprijs uit je hoofd te kennen.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 08:36
HaerdenCliff Gebruiker

Hoe zit het met de verzendkosten indien men meerdere sumerdeals wenst te gebruiken?

Beantwoorden

31 juli 2020 om 11:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen HaerdenCliff,

Je kunt meerdere deals tegelijk bestellen en je betaalt dan maar één keer de verzendkosten.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 10:09
Angeloverheyen Gebruiker

Mijn vertrouwen begint te slinken in de deals van iBOOD

Heb ondertussen een bestelgeschiedenis van 103 artikelen echter merk ik de laatste tijd dat de prijzen van de aanbiedingen niet meer zijn wat het is geweest. Ik vraag me af wat men eigenlijk wil bedoelen met summer deals.

Ik kocht 2 x de bosch draadloze stofzuiger aan een prijs van 299. Een week geleden stond deze gewoon als deal ineens 279 en nu het summer deal is staat hij terug aan 299. Wat een bullshit eigenlijk. Eveneens de artikelen van Joseph Joseph zijn blijkbaar allemaal een stuk duurder geworden dan waar ze eerst voor werden aangeboden.

Dus al deze summerdeals zijn gewoon prijzen zoals voorheen en zelfs nog duurder.

Ga bij volgende aankopen veel kritischer.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 12:06
Moderator Paul Moderator

Hallo Angeloverheyen, 

Van de Bosch stofzuiger bestaan 2 verschillende typenummers. Hoewel ze op elkaar lijken, is het niet exact dezelfde stofzuiger.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 16:41
Gargoel Gebruiker

Als men de Therme Luxe Cadeaudoos besteld, kan iBood even bevestigen dat deze in een mooie doos (zoals op de foto) geleverd word? En niet 6 aparte producten los verpakt?

Beantwoorden

31 juli 2020 om 22:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Gargoel,

Je ontvangt de cadeaudoos zoals afgebeeld.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 11:57
Kweetniet2020 Gebruiker

Helaas ontvange ik zojuist slechts 1 pan van de driedelige BK pannenset, lijkt mij onaannemelijk dat ibood voor 20 euro deze zending uit meerdere leveringen gaat laten plaatsvinden.

Iemand een zelfde ervaring?

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 12:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kweetniet2020,

Wat vervelend dat je maar één pan hebt ontvangen. Zou je via je account een er is iets mis melding willen doen? Dan zal de klantenservice dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 17:02
Kweetniet2020 Gebruiker

Ja, heb het direct gemeld, vervelend is het alleen dat ik bij m’n vorige bestelling waar helaas ook iets niet goed was gegaan het tot 2 keer zonder reactie van ibood heb gemeld, pas na 2 weken toen ik ging klagen via Twitter kwam er wel direct een reactie.

Heb een gematigd vertrouwen in een snelle reactie en vooral afhandeling.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 00:37
Moderator Paul Moderator

De klantenservice heeft een drukke periode achter de rug, waarbij men langer moest wachten op een reactie. Dat is inmiddels achter de rug en mag je weer rekenen op een vlotte reactie en afhandeling.

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 17:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kweetniet2020,

Uiteraard kan ik mij goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Ik heb dit daarom even voor je nagekeken en zie dat onze quality-afdeling druk bezig is om te kijken hoe we jou en de andere klanten zo goed mogelijk kunnen helpen. Zij komen hierover per mail bij je terug.

Sorry voor het ongemak!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.