23 november 2020 om 00:00
iBOOD

Black Friday Rodeo

Black Friday Rodeo
Black pearls.

Stop met zoeken, dit zijn de parels van Black Friday. Hier scoor je ze tegen bodemprijzen. Apple, Garmin, KitchenAid je scoort ze hier allemaal. Zwarter dan dit wordt het niet.

23 november 2020 om 00:27
mrbasm Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 november 2020 om 00:45
fallenwout Gebruiker

Stop nu eens met censureren, wij kunnen zelf wel het antwoord inschatten!

Censuur = poster heeft waarschijnlijk gelijk en ibood kan het niet aan.

Beantwoorden

23 november 2020 om 02:03
Moderator Paul Moderator

hoi fallenwout,

Al jaren geldt de regel op het forum dat een prijsvergelijking niet toegestaan is wanneer een direct link ontbreekt en/of er niet met exact hetzelfde product vergeleken wordt. Dat heeft totaal niets met censuur te maken, maar is bedoeld om verwarring te voorkomen. De directe link is nodig, zodat het voor iedereen duidelijk is of de vergelijking correct is.

Vooralsnog zijn het niet de moderators die bleiten, maar de personen die ongefundeerd roepen dat iets censuur is. De poster heeft juist niet gelijk als er ingegrepen wordt. Indien een prijsvergelijking terecht is, laten we het gewoon staan.

Beantwoorden

23 november 2020 om 02:34
fallenwout Gebruiker

Dus als ik in de mediamarkt binnenstap met een laagste prijs garantie en ik zeg “in de coolblue is het toch goedkoper”. Denk je dan dat de receptie zegt “Zwijg! Tenzij je me kan aantonen”?

Het is denigrerend dat ibood denkt dat de klanten zelf het kaf van het koren niet kan scheiden.

Beantwoorden

23 november 2020 om 02:39
Moderator Paul Moderator

In een 1-op-1 gesprek zullen ze je niet tot zwijgen manen, maar als jij ongefundeerd in de winkel gaat roepen dat het ergens anders goedkoper is terwijl je dat niet kunt aantonen, zal er zeker iets van gezegd worden.

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:49
mrbasm Gebruiker
23 november 2020 om 11:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij mij is het horloge daar zo’n € 90 duurder.

Beantwoorden

24 november 2020 om 11:28
Raffa1 Gebruiker

Dit is de reden waarom producenten in een product vaak bijvoorbeeld één kapje van kleur veranderen, het product krijgt een ander modelnummer. En dan kunnen verkopers zeggen dat ze de beste prijs hebben. Gebeurd heel vaak bij televisies.

;-)

Beantwoorden

25 november 2020 om 07:59
GidNL Gebruiker

Heb jaren bij media markt gewerkt en vooral Samsung was daar inderdaad heel handig mee. Ik herinner me een tv als de Samsung 40D6530 (2011 uit mijn hoofd). Bij Scheer en Foppen stond nagenoeg dezelfde tv te koop met de naam 40D6510 ofzo. Maar het was niet precies dezelfde dus laagste prijsgarantie ging dan vaak niet op.

On topic: ik vind dat iBood het prima doet hier op het forum. Het is volgens mij altijd terecht als een  comment wordt weggehaald omdat een product simpelweg niet gelijk is aan het product dat iBood aanbiedt.

Beantwoorden

26 november 2020 om 22:18
svliegen Gebruiker

Als het niet precies hetzelfde artikel is, dan is het toch volstrekt logisch dat de laagste prijs garantie niet opgaat?

En als je het daar niet mee eens bent, koop je het artikel toch bij de goedkoopste winkel?

Beantwoorden

10 december 2020 om 12:52
Sneezer Gebruiker

Ja, eens, maar qua verwachtingsmanagement kan het een stuk beter. Toestel is inmiddels binnen en ben er zeer content mee. Alleen blijken er slecht US detail-kaarten op te zitten en voor EU alleen een grove basemap (snelwegen, provinciale wegen en wateren). Ben met Garmin in conclaaf hierover, ze geven aan dat bij een in US gekocht toestel inderdaad alleen de US-kaarten zitten, een EU-kaart kost dan nog €50 (https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/586905/pn/010-D1566-00). Uiteraard heb ik niet met US van doen.

Is dit bij de andere kopers ook het geval? Heeft iBood inderdaad een partij US-modellen opgekocht..?

Beantwoorden

23 november 2020 om 00:40
BasTell Gebruiker

Is de s20 de normale versie of de 5g versie?

Er staat tegenstrijdige info in de specificaties zie ik geen 5g en in de omschrijving zie ik dat hij een krachtige 5g Heeft…….

Beantwoorden

23 november 2020 om 01:31
foxathome Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit is geen identiek product.

Beantwoorden

23 november 2020 om 01:39
BasTell Gebruiker

Kleiner toestel , minder werkgeheugen , camera is minder ( selfie dan weer beter ) al met al dus appels met peren vergelijken ;)

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:05
Rednaell Gebruiker

De S20 5G Fan Edition heeft wel degelijk voordelen ten opzichte van de S20; groter scherm, grotere batterij, en een betere processor (Snapdragon 865 tegenover Exynos 990 in de S20) De snapdragon is sneller, zuiniger en wordt minder warm. Ik heb de S20 dan ook ingeruild voor de S20 FE met name om laatstgenoemde reden, geen moment spijt van gehad.

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:13
foxathome Gebruiker

*knip*

Nogmaals

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:35
Rednaell Gebruiker

@foxathome wat je zegt klopt niet, de S20 FE edition is in veel opzichten een andere telefoon en valt in een iets lagere prijsklasse. Verdiep je eens wat beter voordat je dit soort dingen roept.

Beantwoorden

23 november 2020 om 10:36
BasTell Gebruiker

Kan iemand hier ook op antwoorden !?!?

Beantwoorden

23 november 2020 om 11:20

Hoi BasTell,

Dit is de 5G variant.

Beantwoorden

23 november 2020 om 00:45
BastiaanR Gebruiker

Voor de geintresseerde, hier een overzichtje van de apps die je op deze TV kan verwachten. En welke niet. 
https://www.youtube.com/watch?v=kt9BrYgahY8

Beantwoorden

23 november 2020 om 15:13
Michail Gebruiker

Amazon past de prijzen aan zo te zien. Vanochtend was deze op Amazon inderdaad ruim 60 euro goedkoper, nu bijna 90 euro duurder.

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:01
xdax Gebruiker

Amazon, die waarschijnlijk niks afwist van de iBood deal, ziet een gigantische stijging in de interesse in het toestel door alle iBooders, en denkt hmm laten we er ineens €150 bijlappen.

Beantwoorden

26 november 2020 om 10:41
gjs Gebruiker

zo werkt dat helaas, ook met vliegtuigstoelen

Beantwoorden

23 november 2020 om 00:55
MrB21 Gebruiker

De Oral-B 8900 tandenborstels zijn wat mij betreft een knappe aanrader. Gebruik deze nu ruim een week. Pulseert een heel stuk sneller dan m’n vorige tandenborstel. Alsof een TGV door je mond raast. Lijkt wel alsof je tanden gepolijst worden. Erg fijn.

Deze ‘parel’ van de black friday voor tientje minder gescoord tijdens de hunt. Kan dus best nog wat zwarter met een kleine ‘huntinjectie’ ;-)

Beantwoorden

23 november 2020 om 01:33
foxathome Gebruiker

*snap*sorry*

Edited by: Paul
afgezien van de kleur is de S20 FE niet geheel gelijk aan de reguliere S20, zoals BasTell ook al aangeeft

Beantwoorden

23 november 2020 om 01:36
BasTell Gebruiker

Deze is niet vergelijkbaar is een uitgeklede versie

Beantwoorden

23 november 2020 om 03:23
BastiaanR Gebruiker

De Fan Edition is iets breder, langer en dikker. Het scherm heeft een lagere resolutie, het heeft de helft aan werkgeheugen, en een andere CPU/SoC. Het scheelt dus wel iets meer dan alleen de kleur.

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:10
Rednaell Gebruiker

De S20 FE 5G editie met Snapdragon processor biedt wel merkbaar betere prestaties en batterijduur dan de S20 met Samsungs eigen Exynos processor. Bij 120Hz is de resolutie op beide toestellen gelijk, bij 60Hz heeft de S20 idd de mogelijkheid tot QWHD, maar die voorkeur is persoonlijk.

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:10
Rednaell Gebruiker

WQHD*

Beantwoorden

23 november 2020 om 09:50
arjandemaestro Gebruiker

Jonge. Dat is toch niet dezelfde telefoon. Ga je inlezen..

Beantwoorden

23 november 2020 om 05:40
vasco Gebruiker

*KNIP

Edited by: Jelle
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Andere hoeveelheid opslag.

Beantwoorden

23 november 2020 om 08:51
Surdoka Gebruiker

Jij linkt naar de 8GB versie, die op iBood heeft 12GB ram. Wat is je punt?

Beantwoorden

23 november 2020 om 05:43
Piotrlinek Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. De FE verkopen wij hier niet.

Beantwoorden

23 november 2020 om 05:44
guyr26 Gebruiker

Zit er een muziekspeler op de garmin Phenix 5x ?

Beantwoorden

23 november 2020 om 08:20
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen guyr26,

Je kan hem gebruiken om de muziek te bedienen. Meer informatie kan je hier vinden.

Beantwoorden

23 november 2020 om 11:13
gsroet Gebruiker

Haha ik heb geluk gehad, momenteel is de Ibood aanbieding gelijk aan die van Amazon ;-)

Beantwoorden

23 november 2020 om 11:18

Dan heb je zeker geluk gehad, want momenteel zijn wij zo’n € 90 goedkoper :-)

Beantwoorden

23 november 2020 om 22:51
gsroet Gebruiker

En Bas krijg net een mailtje van Amazon dat de bestelling geannuleerd wordt.

Bizar, maar gauw bij jullie besteld ;-)

(had hem voor 305 bij Amazon besteld en betaald, erg onbetrouwbaar!)

Beantwoorden

23 november 2020 om 23:12
sunnybluesky Gebruiker

Hier idemdito. Nu ook hier besteld.

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:08

Ik ben blij om te horen dat de annulering zo snel kwam dat jullie hem alsnog voordelig bij ons konden scoren. Veel plezier ermee!

Beantwoorden

24 november 2020 om 14:57
Hartenboer Gebruiker

Nu nog gaan leveren Bas, dat is bij jullie nog vaker een probleem gebleken dan bij Amazon.

Beantwoorden

24 november 2020 om 15:00

Alle gekheid op een stokje: is er toevallig een case waar ik je mee kan helpen? We streven er uiteraard naar onze deals gewoon uit te leveren.

Beantwoorden

25 november 2020 om 10:11
Sneezer Gebruiker

Het is inmiddels wel goed gebruik geworden… op de 23e bestel je een artikel met verwachte verzending op de 24e. Die 24e blijft het stil en dan op de 25e volgt de mail dat er iets verstuurd had moeten worden maar niet gebeurd is, waarna je maar moet afwachten wanneer het alsnog komt. Waar gaat het toch iedere keer mis? Is die verwachte verzending een wilde gok? Of verzaakt het distributiecentrum?

Beantwoorden

26 november 2020 om 16:47
jonevertje Gebruiker

daar ben ik het wel mee eens.
Maar als je dat dan weet, hoe erg is het, je krijgt je product wel goedkoper dan elders… ik neem het voor lief

Beantwoorden

23 november 2020 om 11:18
dannyvanlent01 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Zulke uitspraken zijn wel toegestaan, maar dan wel met onderbouwing (een link naar een goedkopere deal).

Beantwoorden

23 november 2020 om 17:41
Bck11 Gebruiker

“Philips 50PUS7555/12 4K UHD LED 50″ Smart TV”

Heeft deze tv led achtergrond verlichting? En heeft iemand evt ervaring met deze tv?

Beantwoorden

23 november 2020 om 18:55
stefkawa900 Gebruiker

Ik volg… zit er Ambilight op?

Beantwoorden

23 november 2020 om 19:58
Shadowkid053 Gebruiker

Geen ambilight en edge lit.

Beantwoorden

23 november 2020 om 20:18
Bck11 Gebruiker

https://www.coolblue.nl/product/862965/philips-50pus7555-2020.html

Bij Coolblue staat er van wel vandaar mijn vraag

Beantwoorden

23 november 2020 om 22:13
Moderator Mark Moderator

Hoi Bck11,

Op de officiële Philips site kan ik niks vinden over Ambilight.

Beantwoorden

23 november 2020 om 19:24
Muser Gebruiker

Is de black friday cashback ook geldig op Oral B via Ibood aankopen??

Beantwoorden

24 november 2020 om 10:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Muser,

Ik zie geen Oral-B in deze sale, misschien is hij inmiddels uitverkocht.

Beantwoorden

24 november 2020 om 12:29
Muser Gebruiker

was niet uitverkocht maar is wel plots verdwenen???

Beantwoorden

24 november 2020 om 12:35
Moderator Niek Moderator

Dan was hij waarschijnlijk wel uitverkocht, want dan worden ze uit de sale gehaald.

Beantwoorden

23 november 2020 om 20:31
robingue Gebruiker

Er wordt hier weer lekker geknipt…  Straks een babyboom.

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:31
24 november 2020 om 01:02
ronmoelijker Gebruiker

Hilarisch, bij de Kitchenaid koelkast:

(i) De ‘opening’ is gezien vanuit de koelkast. Bij ‘opening links’ betekent dat dus dat het scharnier aan de linkerkant zit als je ervoor staat.

Tsja, links en rechts is toch wel heel moeilijk….. Maar goed; opening links betekent dus dat het scharnier aan de RECHTERKANT zit als je ervoor staat.

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:39

Hoi Ron,

Als de opening links zit (vanuit de koelkast gezien), dan zit het scharnier dus rechts (vanuit de koelkast gezien). Als je er voor staat is dat dus andersom: het scharnier zit dan links.

Dat is volgens mij exact wat we in onze deal ook vertellen, toch?

Beantwoorden

26 november 2020 om 22:22
svliegen Gebruiker

En vanuit mijn ipad gezien typ ik van rechts naar links…

Wie verzint er nou zoiets???

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:37

Ha Jimmy,

Wellicht goed om er rekening mee te houden dat enkele klanten die hem daar gisteren voordeliger scoorden inmiddels een annuleringsmail in hun mailbox hebben zitten (zie hierboven in dit forum).

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:39
dick0810 Gebruiker

Op Amazon.de wordt nu de Fenix 5 aangeboden en refurbished voor 329,53  Ibood biedt de Fenix 5x aan !

Beantwoorden

24 november 2020 om 09:40
+BroNNoS+ Gebruiker

“Dit tweedehands product is professioneel geïnspecteerd, getest en gereinigd door gekwalificeerde Amazon-leveranciers” > zoals de Duitsers ook wel zeggen “Generalüberholt”.. In “correct” Nederlands: “Refurbished”

Beantwoorden

25 november 2020 om 08:50
jimmy page Gebruiker

nou Bas, als het een argument is: dat is mij bij Ibood ook al een paar keer voorgevallen

Beantwoorden

24 november 2020 om 10:07
Inste Gebruiker

Zou de Harman Kardon Citation 100 | Smart Speaker ook kunnen aangesloten worden op een Yamaha receiver waar je normaal de yamaha musiccast 20 of 50 op aansluit? Te maken met een leek hier…

Beantwoorden

24 november 2020 om 10:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Inste,

Dat hangt wat af van de koppelingsmogelijkheden van je receiver. Om welke receiver gaat het?

Beantwoorden

24 november 2020 om 11:36
Inste Gebruiker
24 november 2020 om 21:30
MaatieNL Gebruiker

Je receiver zal zelf moeten kunnen Chromecasten anders gaat het niet lukken. Dit geldt ook voor Bluetooth. Daarvoor zal je ook moeten checken of beiden dezelfde BT profielen ondersteunen. Op z’n versterker kan je sowieso beter passieve speakers aansluiten.

Beantwoorden

24 november 2020 om 10:40
christmas Gebruiker

Hoe lang zijn de kabels vd belkin opladers

Beantwoorden

24 november 2020 om 10:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen christmas,

Dit ga ik voor je navragen.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

24 november 2020 om 13:36
David van poeck Gebruiker

hallo, hebben deze artikelen nog een grotere korting als normaal? ik heb de indruk dat de prijzen van black friday hetzelfde zijn als wanneer ze eerst werden aangeboden op ibood :D graag verduidelijking

Beantwoorden

24 november 2020 om 13:45

Hoi David,

Dat kan per deal wat verschillen. Bij ons is het uiteindelijk eigenlijk elke dag Black Friday :-)

Beantwoorden

24 november 2020 om 14:14
pannekoekenbakker Gebruiker

Hallo, heeft iemand ervaring met de Bosch BCS1ULTD stofzuiger? Ben benieuwd of deze geen krassen achterlaat op mijn pvc vloer.

Beantwoorden

24 november 2020 om 14:43

Hoi pannekoekenbakker,

In een eerder forumtopic deelden diverse klanten hun ervaringen. Dat forum vind je hier: Nederland | België.

Beantwoorden

24 november 2020 om 17:56
crackdown Gebruiker

Ik had vorige week dezelfde Galaxy watch3 aangeschaft: indd kan je de regio alleen maar instellen op Polen, Roemenië, Slovenië en dat soort Oostblok gebieden. Heb Samsung gebeld hierover; support geeft aan dat deze variant van inferieure kwaliteit is tov het Benelux model. Ook de updates komen voor dit soort landen op andere momenten en ook niet altijd. De helpdesk medewerker gaf ook aan dat ze niet graag dit soort horloges innemen ter reparatie en adviseert te retourneren wat ik dus gedaan heb. Daarom staat nu keurig de melding erbij dat dit een import model is. Voor mij dus een no-go hoewel ik het een prachtig horloge vond.

Beantwoorden

25 november 2020 om 00:48
jovanotto Gebruiker

Hoe kan dat nou een inferieure kwaliteit zijn?

Neem aan dat samsung niet voor bepaalde gebieden ineens goedkopere onderdelen in dat ding gaat stoppen

Beantwoorden

25 november 2020 om 01:30
crackdown Gebruiker

Dit is exact wat de Samsung medewerker vertelde. Aannames zijn dodelijk ;) ik ga liever af wat Samsung zelf claimt zeker als dat niet in hun voordeel is.

Beantwoorden

25 november 2020 om 07:37
Svandevelde Gebruiker

Kom op ibood! De prijs van de Roomba 965 moet beter kunnen volgens mij. Bij concurrenten kost hij hetzelfde maar dan morgen geleverd en zonder verzendkosten.

https://www.artencraft.nl/nl/irobot-roomba-965-965040-582629.html?gclid=EAIaIQobChMI2d21m4ad7QIVmLp3Ch2AIAFSEAQYBCABEgKfL_D_BwE

Daarbij was hij tijdens de hunt ook wat voordeliger.

Beantwoorden

25 november 2020 om 07:58
Moderator Dimitri Moderator

Goedemorgen Svandevelde,

Ik ga het doorgeven.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

25 november 2020 om 08:33
StefDierckx Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Er zitten toch wat verschillen in de specificaties, zo krijg je bij die alleen 512GB SSD opslag en hier ook die SSD en ook nog een 1TB schijf.

Beantwoorden

25 november 2020 om 13:39
nielsbent Gebruiker

1 vraag, 1 opmerking:

Waarom staat er bij de google nest mini een plaatje van App only erop gedrukt?

opmerking: Bij Bol.com wel duurder, maar door gratis verzending, alsnog goedkoper (29,00 vs 24,95+5,95). Begrijp ook niet heel goed waarom voor zo’n klein pakketje 5,95 verzendkosten betaald moet worden.

https://www.bol.com/nl/p/google-nest-mini-smart-speaker-zwart-nederlandstalig/9200000119853679/?bltgh=vjPc0alKxWGx26irLAZJFQ.1_49.50.ProductTitle

Beantwoorden

25 november 2020 om 13:49

Hi Niels,

Dit plaatje was een foutje, we hebben deze inmiddels weggehaald.

De postbezorgers moeten even ver rijden om dit pakketje te bezorgen, er moet gewoon een doosje omheen en er zijn evenveel mensen nodig om het pakketje in te pakken. Vandaar dat de verzendkosten ons standaard tarief van € 5,95 bedragen.

Beantwoorden

25 november 2020 om 13:46
sparge Gebruiker
25 november 2020 om 13:46
sparge Gebruiker

29 euro bedoel ik

Beantwoorden

25 november 2020 om 17:03
pelecter Gebruiker

iemand ervaring met de jbl koptelefoon bt600?

Beantwoorden

26 november 2020 om 02:16
Rpol45 Gebruiker

Heb wel ervaring met de voorganger de bt500, zeer tevreden over het model, accu duur is heel erg goed, kan zeker 7 uur non-stop muziek geluisterd worden, dus neem aan omdat het hier om 600 serie gaat dat deze nog een tikje beter is. Het geluid is wat je van JBL kan verwachten diepe bas en kraakhelder

Beantwoorden

25 november 2020 om 23:07
anelmrsa Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.
Wij bieden een set aan met reisetuis. Deze zitten er bij de door jou gelinkt deal niet bij. In de titel staat daar van wel, maar de rest van de advertentie geeft aan van niet. Google maar op het typenummer van de andere aanbieder.

Beantwoorden

26 november 2020 om 06:27
Liisa Gebruiker

Jammer dat de MacBook steeds enkel met een qwerty-toetsenbord aangeboden wordt…

Beantwoorden

29 november 2020 om 19:52
Moderator Paul Moderator

Helaas hebben we de MacNook momenteel niet in een azerty variant.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.