9 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Keukenapparatuur

Keukenapparatuur
Gemak in de keuken...

In deze Flash Sale vind je friteuses, foodprocessors, broodbakmachies, blenders, keukenmachines, mixers en meeerrrr..

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 februari 2017 om 00:23
kimenwes Gebruiker

Er staat in de advertentie dat het free shipping is. Toch worden er verzendkosten gerekend. Klopt dit?

Beantwoorden

9 februari 2017 om 01:55
Moderator Paul Moderator

Hallo kimenwes,

Waarschijnlijk is het Free Shipping logo onterecht bij die deal. 
Ik heb de vraag neergelegd bij de betreffende afdeling.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 februari 2017 om 02:12
Susantigoon Gebruiker

Wat *redelijkerwijs aannemelijk* (en dat is hier het geval) is aangeboden is bindend dus als jij onder die ‘free shipping’ condities reeds hebt gekocht krijg jij dus ook zo geleverd, heel simpel.

Beantwoorden

9 februari 2017 om 03:55
Moderator Paul Moderator

De verzendkosten die onder de dealprijs zijn de kosten die in rekening gebracht worden.
Een bijgevoegd logo is bedoeld ter ondersteuning maar valt niet onder de condities.

Beantwoorden

9 februari 2017 om 09:32
kimenwes Gebruiker

Ik zie nu dat het logo is verwijderd, dus het zal idd wel een foutje zijn geweest. Het zou IBOOD sieren als de kosten voor het verzenden vergoed worden, daar ik toch bij de aankoop er vanuit ging dat er geen verzendkosten gerekend zouden worden. Ik heb hierover ook gisteren reeds een mail gestuurd.

Beantwoorden

9 februari 2017 om 10:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi kimenwes,

Het is inderdaad een foutje geweest. We gaan wel contact opnemen met de kopers voor een tegemoetkoming. :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 februari 2017 om 10:17
kimenwes Gebruiker

Kijk is aan! Bedankt voor de service!!!

Beantwoorden

9 februari 2017 om 00:41
aotholland Gebruiker

Klopt dat deze KitchenAid keukenmachines vlees of voedsel kunnen molen met juiste accessoires zoals onderstaande link?

https://www.kitchenaid.be/nl_BE/p/kleine-apparaten/mixer-keukenrobot/voedselmolen-5fga/859704001020

Wat zijn de verscillen tussen Elegance KSM175PS en KSM150-Artisan mixer-robot?

Beantwoorden

9 februari 2017 om 10:59
dinojunior Gebruiker

Die voedselmolen is geschikt voor de  Kitchenaids: Artisan, Classic en Heavy Duty. Dus ook voor deze.

Elegance is de nieuwe verbeterde versie.

Beantwoorden

9 februari 2017 om 05:22
JurgenMorel07 Gebruiker

Geen rode meer ter beschikking???

Beantwoorden

9 februari 2017 om 11:02

Hoi Jurgen,

Enkel de modellen in het dropdown menu hebben wij beschikbaar.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 februari 2017 om 05:32
zijper Gebruiker

over “kenwood triblade staafmixer”

laatst hier gekocht, alles getest, en zeer goed .

…doch laatst, bij het doorsteken van snert (ok hardnekkig, maar toch een soepje) rook ! >>> machine kapot gebrand

RTFM. = mixer niet langer dan één minuut te gebruiken!

‘t jah, ’twas waarschijnlijk iets langer > had dus geen enkel nut om garantie aan te spreken .

jammer, maar mixer (zeker met zulk bijgeleverde attributen) zou langer moeten kunnen volhouden !

(minuutje soep doorsteken, en Ppppfffrt… Kapot )

neen nie wieder ! ! !

Beantwoorden

9 februari 2017 om 07:41
Aringarosa Gebruiker

Gratis tip:

Frietjes bakken best zonder deksel èn in Ossewit.

Grts en smakelijk, een Belg…

Beantwoorden

9 februari 2017 om 08:19
korpo024 Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Als je vergelijking ging over een iBOOD-deal, dan mogen dealprijzen niet op het forum genoemd worden.

Beantwoorden

9 februari 2017 om 09:45
Vinaco Gebruiker

Hoe groot is de inhoud van de foodprocessor van de Kenwood KM245 Compacte? Heeft deze ook een gekarteld RVS snijmes zoals bij de HH FDM791 Multipro Classic Keukenmachine?

Beantwoorden

9 februari 2017 om 11:01

Hoi Vinaco,

De meegeleverde mengkom heeft een capaciteit van 4,3 L.

De volgende accessoires zitten in de doos: Keukenmachine, K-klopper, ballongarde, deeghaak, glazen blender, foodprocessor, vleesmolen, citruspers, sapcentrifuge, anti-spat beschermdeksel, roestvrijstalen mengkom, spatel, receptsuggesties en handleiding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 februari 2017 om 11:20
Vinaco Gebruiker

Nee, ik zou graag willen weten wat de inhoud is van de foodprocessor (niet de roestvrijstalen mengkom) en ook de vormgeving van het mes (met tandjes of zonder)

Beantwoorden

9 februari 2017 om 11:54

Hoi Vinaco,

Excuus, ik zie dat ik je vraag niet goed genoeg gelezen heb.

Op jouw vragen heb ik helaas geen antwoorden kunnen achterhalen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 februari 2017 om 11:14
Luuuc Gebruiker

Foodprocessor met bijhorende messen ( zoals op afbeelding ) zeker aanwezig bij de Kenwood KM 245 ??

Beantwoorden

10 februari 2017 om 11:38

Hoi Luuuc,

Je ontvangt hem er inderdaad bij, zoals aangegeven in de tekst en afbeelding.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 februari 2017 om 19:03
nicovos Gebruiker

ook leuk; je legt de tefal foodprofessor in het winkelmandje, je klikt nog een keer om af te rekenen..

dan ineens mandje leeg, en uitverkocht..

pech denk ik…

Beantwoorden

10 februari 2017 om 15:30
ebergsma1 Gebruiker

ik krijg met -alle- betaalmethodes de melding: “Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode. “

in twee browsers getest…. jammer dat ik jullie moet vragen of jullie alsjeblieft mijn geld willen accepteren, omgekeerde wereld.

product: Whirlpool combimagnetron met Crisp™-functie

Beantwoorden

10 februari 2017 om 15:51

Hoi ebergsma,

Op dit moment hebben we te maken met een betaalstoring. Onze ICT-afdeling is er druk mee bezig dit op te lossen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 februari 2017 om 15:56
ebergsma1 Gebruiker

niet even handig dat er bij het betalen een melding komt dan? zodat de gebruiker zich niet hoeft af te vragen of het aan hem licht, en jullie helpdesk niet te zwaar bestookt wordt?

Beantwoorden

10 februari 2017 om 16:00

Hoi ebergsma,

We zijn bezig een melding te plaatsen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 februari 2017 om 16:53

Hoi ebergsma,

Het betalen hoort weer gewoon te werken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.