22 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Laptops

Laptops
Top Sale 

Aan welke eisen moet jouw laptop voldoen? Wil je een groot scherm? Of zijn het RAM-geheugen en de processor voor jou het belangrijkst? Of heb jij 100 GB aan foto's, die je graag wilt opslaan? In deze Sale vind je sowieso een exemplaar dat geschikt is. 

Daarnaast vind je in deze Sale ook een aantal exemplaren van de indrukwekkende Microsoft Surface tablet. Evenals twee desktopcomputers. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

22 februari 2017 om 00:03
meself Gebruiker

Wel jammer dat de batterij maar zo kort mee gaat.

Geschatte batterijlevensduur tot 8 uur

Beantwoorden

22 februari 2017 om 07:39
HetGezegde Gebruiker

Over welke heb je het?

En 8 uur is niet kort voor een laptop. De meeste hebben maar een 6-cell accu en halen de 4 uur nog niet eens.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 13:19
Moderator Paul Moderator

De omschrijving had geschatte gebruiksduur moeten zijn.
De levensduur van een batterij is langer dan 8 uren. :)

Beantwoorden

22 februari 2017 om 00:04
mrdummy Gebruiker

Als je de browser cache niet hebt leeggemaakt, is er een kans dat je dubbele laptop acties ziet in de frontpage.
Na leegmaken wordt het weer 1.

Er is dus wat veranderd in de code website. :)

Beantwoorden

22 februari 2017 om 00:08
terranova11 Gebruiker

Samsung tab S2 binnen 7 minuten uitverkocht?

Beantwoorden

22 februari 2017 om 01:02
terranova11 Gebruiker

In elk geval te weinig tijd om bestelling te plaatsen…triestig

Beantwoorden

22 februari 2017 om 00:19
Bogazici Gebruiker

Nou moe, wil ik de macbook bestellen, is het een duitse toetsenbord!??

Beantwoorden

22 februari 2017 om 00:52
spinaze Gebruiker

Duits toetsenbord is met alleen maar hoofdletters?

Beantwoorden

22 februari 2017 om 01:11
Moderator Paul Moderator

Een Duits toetsenbord heeft QWERTZ indeling en speciale toetsen voor o.a. umlaut en ringel-S (ß).

Beantwoorden

22 februari 2017 om 06:56
uedoi Gebruiker

LoL, 64GB ROM bij de Thinkpad. Check your specs iBood.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 10:06
HetGezegde Gebruiker

Klopt toch? 64GB opslag? Dat is wat er in dit geval met ROM wordt bedoeld. Dat het eigenlijk geen Read-Only Memory is, is niet echt belangrijk. ROM wordt voor vanalles qua opslag gebruikt tegenwoordig – zie telefoons met xGB ROM, terwijl het Flash geheugen is dat gelukkig prima herschrijfbaar is.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 13:37
razor911 Gebruiker

Toch had er geen ROM moeten staan: ROM wordt geleegd (=not retained) als het apparaat uit staat.

http://www.computerhope.com/issues/ch001361.htm

Beantwoorden

22 februari 2017 om 13:43
razor911 Gebruiker

Forget what I said. Het gaat hier om niet om werkgeheugen maar om de drive.

Rom of Ram is dan sowieso misplaatst.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 20:16
HetGezegde Gebruiker

Gast, boeiend. Iedereen snapt gewoon wat er staat. Altijd dat mierenneuken hier op iBOOD. Akkoord dat het een foute term is in een computer speciaalzaak, maar hier… iBOOD kan gewoonweg niet van alle markten thuis zijn en zijn vaak afhankelijk van derden. Zelfs icecat, de officiële pagina met specs en foto’s van IT producten heeft het wel eens mis.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 07:31
Elferen Gebruiker

Het is een Air, toch?

Beantwoorden

22 februari 2017 om 07:42
HetGezegde Gebruiker
22 februari 2017 om 08:31
KS91 Gebruiker

is het mogelijk om de lenovo thinkpad 10 4GB RAM 64GB ROM op te laden met een powerbank dus niet met een 220v stekker maar een usb aansluiting?

Beantwoorden

22 februari 2017 om 08:47
HetGezegde Gebruiker

De adapter moet 36W leveren volgens de specificaties. Hoogstwaarschijnlijk laadt de tablet al op via een USB kabel en zit er gewoon een juiste USB adapter bij. Grote kans dat deze op 12V 3A laadt en deze adapters zijn gewoon aan te schaffen.

Ik durf alleen niet zeker te zeggen wel model het is, dus heb geen uitgebreide specsheet voor je of afbeeldingen waarop ik het kan verifiëren.

De foto’s die ik kan vinden van huidige Thinkpad 10 modellen, hebben allemaal een micro USB en verder geen aansluiting voor een andere adapter.

Ik spreek uit ervaring met mijn eigen Asus 10 inch full-HD Windows tablet.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 09:37
KS91 Gebruiker

bedankt voor de uitleg ik heb hem besteld

Beantwoorden

22 februari 2017 om 10:43
KS91 Gebruiker

weet er misschien ook iemand of het geheugen van de Lenovo thinkpad 10 4GB RAM, 64GB ROM nog uit te breiden is met een micro-sd kaart

Beantwoorden

22 februari 2017 om 13:13
HetGezegde Gebruiker

Jep, zo te zien zit hier een slot:

Beantwoorden

22 februari 2017 om 14:14
vendelbosch Gebruiker

Zijn jullie zeker dat de lenovo thinkpad 10 een USB 3.0 poort heeft? Ik kan namelijk enkel reviews/info terug vinden waarin gesproken wordt over een 2.0 usb. Dat zou namelijk wel een dealbreaker zijn.

Beantwoorden

22 februari 2017 om 15:48
bikedude420 Gebruiker

http://www.trustedreviews.com/lenovo-thinkpad-10-review

Daar staat van wel

Er staat ook wel “Intel Atom X7-Z8700 processor” terwijl het hier om de “Intel Atom x7-Z8750-processor” gaat… dus ‘t is niet exact hetzelfde model… dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen :p

Als er een deftig te bekijken, full-size foto was die normaal wil laden (ipv. 60% grijs scherm te geven – hint @ iBood tech support) zou je aan de hand van een close-up kunnen zien, of er bij de USB poort “SS” staat (voor SuperSpeed of iets in dien trant), indien ja, hebt ge een USB 3.0

Beantwoorden

22 februari 2017 om 17:34
RindertSlagter Gebruiker

http://shop.lenovo.com/nl/nl/tablets/thinkpad/thinkpad-10/?cid=nl:sem|se|google|70406839945|NL+-+Branded+-+ThinkPad+10+-+Exact|G+-+NL+-+EMEA+-+Lenovo+-+PS+-+B+-+Tablet+-+ThinkPad|675442541&s_kwcid=AL!4314!3!147030895437!e!!g!!lenovo%20think%20pad%2010&ef_id=V3vp7gAAAa0zJ-pj:20170222163047:s

Snelle gegevensoverdracht

Deel bestanden snel tussen uw laptop en andere apparaten met USB 3.0 – tot wel 10 keer sneller dan oudere USB-technologieën en achterwaarts compatibel met USB 2.0. En het is een poort van volledige grootte op deze tablet.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 16:38
drechken Gebruiker

Is de ASUS met een azerty toetsenbord? Op de foto staat het met een qwerty toetsenbord.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 21:29
Moderator Berlinda Moderator

Beste drechken,

De asus is met qwerty toetsenbord.

Mvg,

Berlinda

Beantwoorden

25 februari 2017 om 13:22
dizzy0584 Gebruiker

Na een klein beetje opzoekwerk blijkt dat jullie prijzen niet kloppen voor de Asus ROG laptops. Van de 3 ROG laptops die jullie tonen is enkel de GL752VW-T4231T nog nieuw te krijgen in België, en de nieuwprijs hiervan is niet 1299.00€ zoals jullie beweren maar 1199.00€ .

http://prntscr.com/ed6ise

prijzen komen van http://www.alternate.be

Beantwoorden

25 februari 2017 om 17:33
wbree Gebruiker

Merk: Asus
Type: GL752VW-T4231T

Kunnen jullie iets meer zeggen over het beeldscherm?

IPS, mat, glanzend?

Beantwoorden

4 maart 2017 om 12:00
Jan-Vanhoof Gebruiker

Heb vandaag de Asus 17.3” Gaming Notebook | i7 | 16 GB ontvangen en stel vast dat dit toestel werkt met een QWERTY klavier!!

Had aan de klantendienst van IBOOD uitdrukkelijk gesteld dat ik een AZERTY klavier wens – Dit stond niet in de specificaties !!

Zeer spijtig !! en zeer klantonvriendelijk gezien ik geen antwoord heb gekregen van de klantendienst ivm Azerty of Qwerty klavier !!

Retour-procedure is opgestart …. hopelijk een vlugge rembours van het betaald bedrag !

Beantwoorden

4 maart 2017 om 13:50
Moderator Paul Moderator

Beste Jan Vanhoof,

Allereerst excuses dat bij de deal niet duidelijk vermeld stond of het om QWERTY of AZERTY ging. Er was echter maar één variant beschikbaar (QWERTY) en de klantendienst kan daardoor niet aan de wens voor AZERTY voldoen. Als er wel keuze geweest zou zijn, dan had u dat in een dropdown menu aan kunnen geven. 
Dat neemt niet weg dat u een antwoord had moeten ontvangen van de klantendienst. Ik zal dat ter sprake brengen, zodat het in de toekomst verbeterd kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.