13 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Lenco Speakers

Product expert aanwezig

Lenco Speakers
Geluid zonder compromissen

Overal muziek in huis met één klik op de knop. Overal muziek in huis van de hoogste kwaliteit. Met deze Lenco speakers en draadloze receiver is dat geen droom, maar een werkelijkheid. Van de woonkamer tot de tuin en van de studieruimte tot de keuken, met deze Flash Sale vul je ze allemaal met je favoriete artiesten.

13 februari 2017 om 00:41
Riddick Gebruiker

Is bij de playlink 4 de batterij meegeleverd? Zodat deze zonder draad kan gebruikt worden, ook op het strand bijvoorbeeld…

Beantwoorden

13 februari 2017 om 00:43
bolswarder Gebruiker

ja de 4 is met batterij en de 6 netstroom

Beantwoorden

13 februari 2017 om 00:44
Riddick Gebruiker

Ok, want de 4 is elders te koop met batterij en zonder… prijs verschilt dan ook natuurlijk. Maar is wel belangrijk om weten of deze met batterij geleverd wordt.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 01:10
bolswarder Gebruiker

Merk: Lenco 
Type: PlayLink 4
Garantie: 2 jaar

Bluetooth en Wifi
Draagbaar
45 Watt

Audiospecificaties
Totaal vermogen: 45 Watt

Verbindingen:
WiFi (a/b/g/n 2.4 GHz en 5GHz)
DLNA compatible
Bluetooth
Aux In
NFC

Voeding:
Batterij: Lithium-Ion
Capaciteit: 2200 mAH
Levensduur batterij: Tot 4 uur

Algemene eigenschappen:
Afmetingen: 210 x 102 x 129 mm
Gewicht: 2.4 kg

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:26
Official Product Expert Lenco-Expert Official Product Expert

Het klopt wat je zegt Riddick. We hebben ervoor gekozen om de Playlink 4 met batterij aan te bieden bij iBood. Om zo duidelijk te maken dat de Playlink 4 portable is terwijl de Playlink 6 dit niet is.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 01:03
tomasznguyen Gebruiker

Ondersteunen de multiroom-speakers Chromecast?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:22

De Lenco Playlink werkt middels de Allplay chipset van Qualcomm. Hiermee kun je over wifi/nfc/bluetooth verbinding maken met het apparaat. Dit gaat niet via Chromecast. Maar Chromecast is eigenlijk overbodig in deze.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 18:46
tomasznguyen Gebruiker

Ik heb thuis een speaker van Sony die Chromecast ondersteunt maar geen Allplay. Ik zou graag de Lenco met de Sony willen groeperen voor multiroom. Is dit mogelijk?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 20:56
acute Gebruiker

Dat kan met een losse Chromecast Audio. Allplay en Chromecast werken niet samen. Gramofon is bijvoorbeeld ook een Allplay device en die kan dus bijvoorbeeld wel samenwerken met de Lenco Allplay speakers.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 02:33
bolswarder Gebruiker

2 keer de PlayLink 6 gekocht voor een prikkie aangezien de bolle blauwe ze voor 299 verkoopt per stuk.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:15

Veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 06:13
TV10 Gebruiker

2x playlink 6, 1x playlink4 en de connect besteld. Vorige week stonden ze op 1dayfly. Toen spijt dat ik ze niet gekocht had, achteraf gelukkig, bij ibood 20 euro goedkoper per speaker!!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:17

Jij kunt een house party geven. Veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 07:16
-JohanS- Gebruiker

Wat is juist het voordeel van de playconnect? Met de playlinks kan je toch ook alles verbinden via ethernet/audiojack/bt/… ?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 07:37
TV10 Gebruiker

Met de playconnect kun je bestaande audiosets, zoals home cinema set, soundbar of simpel stereosetje koppelen aan je wifi netwerk. Dus ook koppelen met een app aan je telefoon of tablet. Hiermee kan je 1 van bovengenoemde apparaten dan ook mee laten spelen in de multiroom- of partymodus.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:16

Perfect uitgelegd TV10, dankjewel.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 08:33
tuukson Gebruiker

Hoe is de geluidskwaliteit tov de Sonos?? En hoe klinkt het in een grote kamer?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:53

Goede vraag Tuukson. Ik probeer je een zo duidelijk mogelijk antwoord te geven.

Sonos heeft 3 modellen: De Play:1 , Play:3 en Play:5. (http://www.sonos.com/nl-be/shop?utm_campaign=GGL_BE_NL_SONOS_B_+PURE+BRAND-SONOS+_EXACT&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_content=GGL_BE_NL_SONOS_B_+PURE+BRAND-SONOS+_EXACT&utm_term=sonos&gclid=CJSwrsXxjNICFYk_GwodjcEBvQ&gclsrc=aw.ds)

De Lenco Playlink 4 is qua geluid beter dan de Sonos Play:1 en benaderd de Sonos Play:3.
De Lenco Playlink 6 is qua geluid beter dan de Sonos Play:3 en zit eigenlijk tussen de 3 en 6 in.

De Lenco Playlink speakers ondersteunen het afspelen van high definition audio bestanden waardoor je echt het maximale uit de speaker kunt halen. Eigenlijk hoort iemand zelden wat een speaker echt kan omdat de kwaliteit muziek die afgespeeld wordt vaak niet hoog genoeg is. Met de Playlink kun je dus volop genieten als je je erin wilt verdiepen.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:48

Herstel van een typfout:
“De Lenco Playlink 6 is qua geluid beter dan de Sonos Play:3 en zit eigenlijk tussen de 3 en 6 in.”
Dit moet natuurlijk tussen de 3 en de 5 in zijn.

Beantwoorden

14 februari 2017 om 15:23
StefanKnapen Gebruiker

Deze vraag had ik ook. Hoe verhoudt het tot Sonos, toch de referentie op dit gebied?

Je geeft aan dat het in geval van de 6 tussen de 3 en de 5 zit.

Mijn tegenvraag is dan, hoe kan het dan dat deze nog zoveel minder dan de Play:1 kost?

Alleen omdat Sonos belachelijk duur is? Dat zal toch niet.

De app, is die toevallig ook voor Windhoos Phone beschikbaar?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 08:41
Redan3301 Gebruiker

Ik heb weinig (audio)kaas gegeten van de genoemde aanbiedingen. Als ik bijvoorbeeld. De Playlink 4 of 6 zou willen aanschaffen, moet ik dan persé de Play Connect meebestellen? M.a.w. wekt de Playlink anders niet als ik deze uitsluitend i.c.m. mijn telefoon of tablet wil gebruiken?  Ik heb nl. geen oud audiosetje o.i.d. meer in huis staan..

Beantwoorden

13 februari 2017 om 09:10
TV10 Gebruiker

Je kunt met de playlink 4 of 6 ook gewoon connectie maken met je telefoon of tablet. D.m.v. bluetooth of wifi. Je hoeft dan geen play connect te bestellen. De play connect is puur voor apparatuur die geen wifi of bluetooth hebben.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 09:47
Redan3301 Gebruiker

Oké bedankt voor je heldere antwoord TV10. Ik ga nu nog even overwegen welke ik ga bestellen ;)

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:32

Het klopt helemaal wat TV10 zegt. Je kunt de Playlink 4 en Playlink 6 los en samen (in stereo) gebruiken zonder een PlayConnect. Afhankelijk van de grote van je kamer(s) kun je ervoor kiezen een Playlink 4 of Playlink 6 te bestellen voor mooi kamervullend geluid. Als je de speaker mee naar buiten wilt nemen moet je voor de Playlink 4 gaan. Succes met je keus!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 08:57
jondorst Gebruiker

Hoi Ibood, ik heb de Playlink 4 vorige week binnen gekregen van jullie vorige actie. Goeie speaker, alleen heb ik er 140 euro voor betaald, dat vind ik wel een erg groot verschil. Wat is daar aan te doen? Retourneren en deze bestellen of is er iets eenvoudigers te regelen?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 10:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi jondorst,

Je vraag hebben we intern even doorgezet, zodat hier naar gekeken kan worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:58
jondorst Gebruiker

Hoi Bas,

Ik heb nog niets gehoord van je collega’s dus voor de zekerheid maar een annulering en nieuwe bestelling gedaan. Als er nog iets anders valt te regelen hoor ik het graag zsm.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 20:53
Moderator Paul Moderator

Hallo jondorst,

Dit aanvullende bericht zal ik ook doorgeven aan de betreffende afdeling. 
Er is wel een verschil tussen de vorige deal en de huidige deal: deze deal betreft de Playlink 4 met accu terwijl de vorige deal de Playlink 4 zonder accu (via stroomkabel) is. 
Wellicht is dit geen bezwaar, maar ik wil je er wel even op wijzen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

13 februari 2017 om 09:13
NikeNemesis Gebruiker

Als ik het zo zie zit er geen speaker tussen die je ook in de badkamer kan gebruiken?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:35

De Playlink 4 zou de oppervlakte van je badkamer makkelijk kunnen vullen. Echter is de speaker niet waterdicht of waterbestendig. Het is dus afhankelijk van de vochtigheidsgraad in jouw badkamer of je hem er kunt gebruiken of niet. Je kunt niet gezellig samen met de Playlink onder de douche helaas!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:02
NikeNemesis Gebruiker

Hij zou aan de andere kant van de badkamer moeten komen, een 2m van de douche af (er zal dus geen water op vallen). Maar de vochtigheidsgraad kan wel hoog oplopen…

Beantwoorden

13 februari 2017 om 09:55
TV10 Gebruiker

Goeie vraag Nikenemesis, zijn de speakers ook geschikt voor de badkamer?

Hoe laat begint de product expert op maandagmorgen? ;-)

Beantwoorden

13 februari 2017 om 10:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi TV10,

Ik verwacht dat de Expert elk moment online kan komen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:39

Ook hier even hetzelfde antwoord als bij NikeNemesis;

De Playlink 4 zou de oppervlakte van je badkamer makkelijk kunnen vullen. Echter is de speaker niet waterdicht of waterbestendig. Het is dus afhankelijk van de vochtigheidsgraad in jouw badkamer of je hem er kunt gebruiken of niet. Je kunt niet gezellig samen met de Playlink onder de douche helaas!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:37
splash1109 Gebruiker

Kan je de speakers ook aan je TV draadloos aansluiten?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 11:56

Je kunt de Playlink 4 en Playlink 6 alleen als speaker gebruiken voor je TV middels de AUX aansluiten. Door de manier van aansluiten kun je er één tegelijk aansluiten. In theorie zou je de TV als speaker kunnen gebruiken door er een Play Connect op aan te sluiten. Maar de kans dat je dat wilt lijkt me klein. Wanneer je bijvoorbeeld een goede speakerset op je TV hebt aangesloten die geen Wifi of bluetooth heeft kun je de playconnect gebruiken om die ’smart’ te maken. Dit kan direct of via de TV.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 14:11
PieterU. Gebruiker

Als ik dus bvb 2 playlink 6 zou installeren in mijn living, waarbij ik graag het geluid van de televisie via beide playlinks laat gaan is dit dus niet mogelijk gezien er maar 1 kan aangesloten worden via AUX?

Of zie ik dit verkeerd?

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:23

Je kunt er 2 aansluiten op de TV middels AUX door een splitter te gebruiken om het AUX signaal van 1 naar 2 kabels te splitten. Let hierbij wel op dat je een goede kwaliteit splitter gebruikt die niet stoort. Dat zou zonde zijn van de geluidskwaliteit.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:06
frankscholten Gebruiker

Hallo

Kunnen de speakers ook synchroon afspelen?

Bedankt voor je antwoord

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:52

Ja frankscholten, de Playlink speakers kunnen synchroom afspelen. Je kunt in de app aangeven of je 1 of meerdere speakers wilt laten afspelen. Dat werkt heel simpel. Je kunt ook bijvoorbeeld 2 speakers in de woonkamer zetten en ze ‘pairen’ in stereo zodat 1 L is en de ander R.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:06
jensvleugels Gebruiker

Zijn deze speakers ook te besturen vanop een laptop, zodat bij een inkomende oproep op de smartphone de muziek niet wordt onderbroken?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:54

Indien de laptop in kwestie Bluetooth heeft is dat ideaal. Zoniet kun je altijd via de Wifi verbinding Spotify gebruiken. Die herkent de speaker en stelt je in staat om hierop af te spelen. Dit is wel niet ideaal wanneer je meerdere speakers hebt en die tegelijkertijd wilt laten afspelen; dan zul je het toch echt via de app moeten aansturen.

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:05
VerelstSteven Gebruiker

Beste Lenco expert,

Ik heb een abonnement bij Deezer. Is dit compatibel met de Lenco speakers?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 12:31
thewbs Gebruiker

Hallo expert,

Ik heb een yamahaversterker. Werkt het ook samen met musiccast?

Gr,

Wolter

Beantwoorden

13 februari 2017 om 13:00

Dank voor je vraag thewbs. Helaas werkt Yamaha met een ander platform. Playlink werkt op de Allplay chipset van Qualcomm en kan niet bediend worden door de Yamaha apparatuur.

Beantwoorden

15 februari 2017 om 08:58
thewbs Gebruiker

En hoe zit het dan precies met wifiherkenning, is dat alleen via de spotify app? Ik heb zelf de yamaha rx681v versterker. Kan hij de lenco niet herkennen als wifi speaker? En stel dat ik er twee haal plus de reciever en ze op de surround rear zet. Heb ik dan alsnog dolby surroundsound. Doordat ik geen kabels voor de rear speakers kan trekken zoek ik daar een oplossing voor.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 13:05
Ipmb Gebruiker

Kan je hiermee

-geluid via Spotify op de laptop afspelen?

-Koppelen met een laptop zodat ieder geluid via de lenco gaat.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 13:24

- Ja in Spotify op je laptop verschijnt de speaker bij beschikbare afspeelapparaten. Indien ze op hetzelfde wifi netwerk zitten natuurlijk.
- Dit kan officieel enkel via een AUX kabel.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 13:38
Yepyepyep Gebruiker

Ik heb teufel raumfeld sounddeck, kan ik deze luidsprekers hiermee gebruiken als uitbreiding in andere kamers?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 14:36
haas2 Gebruiker

Neem dat ik een toestel verbind met de AUX, wordt dit geluid dan ook draadloos doorgestuurd naar een 2de apparaat?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:14

Dank voor je vraag haas2. Je kunt via de AUX kabel direct afspelen op het apparaat. Echter gaat dit dan niet via het Playlink platform en kunnen de andere apparaten het vanwege deze reden dan ook niet meekrijgen. Antwoord op jouw vraag is dus nee.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 14:41
Briandekker Gebruiker

Kan de playlink 4 ook op netstroom of alleen op batterij?

Gr Brian

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:11

Hij kan gewoon op de netstroom aangesloten worden. Je hebt de optie om hem zonder netstroom ook te gebruiken en om de accu te wisselen.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 14:50
daarizzy Gebruiker

Kan ik met de PlayConnect Draadloze Receiver al het geluid van mijn Windows-laptop naar de versterker streamen? M.a.w. kan PlayConnect naast de standaard geluidskaart als afspeelapparaat worden ingesteld?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:16

Dank voor je vraag daarizzy. De Playconnect is bedoeld om aan speaker zijde aangesloten te worden om deze ’smart’ te maken. Jij lijkt op zoek te zijn naar een apparaat dat op je usb aangesloten kan worden en vanaf daar geluid kan versturen. Hier is de Playconnect niet voor gemaakt.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:23
daarizzy Gebruiker

Dank voor je reactie.
Eigenlijk ben ik niet op zoek naar iets dat aangesloten moet worden via USB.

Ik zal de vraag wat anders formuleren. Ik wil graag het geluid dat van mijn laptop komt afspelen via de versterker zonder daarbij een kabel nodig te hebben. Dus bijvoorbeeld een filmpje dat ik afspeel via Youtube of muziek via Soundcloud, enz. Hierbij wil ik geen gebruik maken van Bleutooth.
Ik hoopte eigenlijk dat ik dat geluid vanuit de laptop naar de Playconnect kan sturen via het netwerk. Lukt dat wel?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:39

Je kunt deze weg bewandelen maar dan kun je alleen de muziek vanaf spotify naar je PlayConnect sturen (versterker). Je kunt hem niet als geluidskaart instellen waardoor hij al het geluid doorstuurt.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:45
michelverhoosel Gebruiker

Is het mogelijk om Apple Music af te spelen over twee gelinkte Lenco speakers?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 15:50

Dank voor je vraag michelverhoosel. De Lenco Playlink is iOS compatible voor het afspelen over meerdere playlinks. Echter wordt Apple Music niet ondersteund als mediaspeler. Het antwoord op jouw vraag is nee.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 16:32
LianneLa Gebruiker

Goedemiddag, 

Aangezien ik een leek ben in dit soort dingen ben ik even benieuwd wat het verschil is tussen de 4 & de 6?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 17:14

Dank voor je vraag LianneLa. Er zijn 2 verschillen:
1) De Playlink 6 is groter waardoor hij beter geluid heeft en dus ook een grotere ruimte met geluid kan vullen.
2) De Playlink 4 heeft een verwisselbare accu. Je kunt dit apparaat gebruiken zonder netstroom (bijv meenemen). De Playlink 6 kun je alleen gebruiken met een stopcontact in de buurt.

Qua functionaliteiten zijn ze precies hetzelfde.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 18:35
Erikkie7 Gebruiker

@Lenco-Expert

Hoe verhoudt de Lenco PlayConnect zich tot een veel duurdere Bluesound Node (2) . Zijn daar ergens vergelijkingen van gemaakt?

Beantwoorden

14 februari 2017 om 10:06

Hoi Erikkie7, eerlijk gezegd zijn we niet bekend met de Bluesound Node. We hebben het product opgezocht en zien dat het vergelijkbaar is in veel opzichten, behalve de prijs. We hebben het nooit in handen gehad dus durven verder op basis van kwaliteit geen vergelijking te maken. Als je een vergelijking gevonden hebt; laat het ons weten :)

Beantwoorden

15 februari 2017 om 12:21
Erikkie7 Gebruiker

Helaas kan ik verder geen vergelijkingservaringen vinden. Er zijn een paar reviews van de Lenco producten maar inhoudelijk gaan deze weinig door op de kwaliteit van de streamer en richten zich meer op de twee speakers.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:23
fredericRobyn Gebruiker

Hoi Ibood, ik heb de Playlink 6 vorige week gekocht met jullie vorige actie. Goeie speaker, alleen heb ik er 200 euro voor betaald, dat vind ik wel een erg groot verschil. Wat is daar aan te doen? Retourneren en deze bestellen of is er iets eenvoudigers te regelen?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:26
FJPKlein Gebruiker

Hi Frederic,

Je schrijft dat het een goede speaker is maar hij bevalt de app jou? Is het een beetje een gebruiksvriendelijke app? Ervaar je wel eens WiFi verlies?

Dank alvast voor je reactie!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:44
fredericRobyn Gebruiker

Hallo

Geen WiFi verlies en goede geluidskwaliteit. Fijnafstelling volume via de app vind ik iets moeilijker, maar kan aan mijn dikke vingers liggen :-)

Ook nog niet gevonden hoe je je eigen gemaakte playlists van iTunes kan afspelen. Iemand?

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:47
FJPKlein Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:24
FJPKlein Gebruiker

Beste expert,

Bij het openen van de Playlink app (iOS) waarschuwt mijn iPhone direct dat de app verouderd is (en de app mijn telefoon kan vertragen). Hoe zit dit met de app, wordt deze nog geüpdatet of is hier vanuit Lenco de stekker uitgetrokken? Ik ben namelijk op zoek naar betaalbaar alternatief voor Sonos maar wel 1 die na 1jr nog prettig (lees up to date) te gebruiken is.

Dankjewel!

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:09

Beste FJPKlein, sommige collega’s krijgen die melding inderdaad ook bij het openen van de app, sommige niet. De app werkt en wordt nietmeer geupdate. Omdat ook het toestel nietmeer veranderd zal worden is dit verder geen probleem. Een betaalbaar en kwalitatief vergelijkbaar alternatief voor de Sonos heb je in ieder geval gevonden. Succes met je keuze!

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:38
Quazota Gebruiker

Als je de radio uit en aanzet. Kun je dan weer verder gaan waar je gebleven bent, zonder tussenkomst van telefoon/tablet? Of moet je de muziek weer opzoeken?

Beantwoorden

14 februari 2017 om 08:44

Dank voor je vraag Quazota. Als je de radio uit en aan zet dan blijft op je telefoon nog steeds de muziekapp op hetzelfde liedje staan. Als je de speaker dan weer aanzet gaat die door op hetzelfde punt zodra je op play klikt. De muziekapp pauzeert op het moment dat er geen output meer is. Net zoals jouw telefoon pauzeert als je de aux kabel uittrekt in bijvoorbeeld de auto. Is dit een antwoord op jouw vraag?

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:03
Quazota Gebruiker

Hallo Expert,

Nee, niet helemaal. Als je bijvoorbeeld via de app allradio of spotify zelf een zender/nummer op hebt staan. Vervolgens is die telefoon niet meer aanwezig na een tijdje (schakel je hem uit). Dan zet je de Lenco ’s avonds uit en als je hem ’s ochtends aanzet. Kun je hem dan verder laten gaan op het nummer of op de zender waar het gebleven was?

Of heb je daar weer de tussenkomst van een telefoon/tablet voor nodig?

Hetzelfde geldt voor de connectie tussen meerdere playlinks. Onthoud hij de laatste instellingen als beide uit geweest zijn?

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:14

Hoi Quazota, nu begrijp ik je vraag beter. De Lenco Playlink is geen dedicated Spotify speler zoals bijvoorbeeld de Lenco Concerto wel is. Dit betekent inderdaad dat je altijd een afspeelmedium nodig hebt om voor muziektoevoer te zorgen. Je kunt dus niet weggaan, wegbljven met je telefoon en toch thuis muziek afspelen nee. Beide apparaten moeten op hetzelfde netwerk zijn.

Ja, de Playlink app onthoud de instellingen en gaat op dezelfde manier verder als je de apparaten uit en aan zet.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 19:51
FJPKlein Gebruiker

Hallo,

Even check, dubbelcheck; Biedt het systeem/app mij de mogelijkheid om spotify (premium) op meerdere Playlink speakers (uiteraard in hetzelfde WiFi netwerk) tegelijkertijd af te spelen?

Dank!

Beantwoorden

14 februari 2017 om 08:42

Hoi FJPKlein, dat is inderdaad mogelijk. Dat is het idee achter de Playlink serie.

Beantwoorden

13 februari 2017 om 20:04
Ketjeb1 Gebruiker

Hoi,

Ik heb o.m. een platenspeler (Ion, max LP; AN ICES-3 (B) NMB-3 (B). Kan ik  de playlink6 draadloos bij deze gebruiken ? Groet Garrit

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:30

Hoi Ketjeb1, als ik het goed begrijp wil je vanaf de platenspeler wireless afspelen op de Playconnect? Dit gaat niet omdat de Playlink een afspeelapparaat nodig heeft dat de app kan gebruiken die ervoor zorgt dat het wireless allemaal samen werkt. Je kunt de Playlink speakers natuurlijk wel via AUX kabel aansluiten op de platenspelers.

Beantwoorden

14 februari 2017 om 00:37
mehmetsahin Gebruiker

@productexpert

Deze vraag is al eerder gesteld door PIETERU maar een duidelijk antwoord is uitgebleven.

Als ik dus bvb 2 playlink 6 zou installeren in mijn living, waarbij ik graag het geluid van de televisie via beide playlinks laat gaan is dit dus niet mogelijk gezien er maar 1 kan aangesloten worden via AUX?

Of zie ik dit verkeerd?”

Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar

Beantwoorden

14 februari 2017 om 09:25

Antwoord op de aanvullende vraag van PIETERU:
Je kunt er 2 aansluiten op de TV middels AUX door een splitter te gebruiken om het AUX signaal van 1 naar 2 kabels te splitten. Let hierbij wel op dat je een goede kwaliteit splitter gebruikt die niet stoort. Dat zou zonde zijn van de geluidskwaliteit.

Beantwoorden

14 februari 2017 om 00:57
bolswarder Gebruiker

nee dat zie je goed

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.