17 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Telefonie

Telefonie
Soevereine Smartphonegebruiker? 

Ben jij een soevereine smartphonegebruiker? Eén die zich niet conformeert aan dure abonnementen met een telefoon in bruikleen? Dat snappen wij wel. Daarom deze Smartphone Flash! Wees er snel bij, want OP=OP! 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

17 februari 2017 om 00:07
Frankcoo Gebruiker

Is de apple iPhone 6 Plus 16Gb compleet nieuw uit de originele verpakking, nog nooit gebruik dus?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 00:22
Moderator Dion Moderator

Hi Frankcoo,

Dit klopt. De iPhone 6 Plus 16GB betreft een nieuw product met 2 jaar garantie (zie specificaties).

Groet,

Dion

Beantwoorden

17 februari 2017 om 01:25
Scooby_Doo Gebruiker

-weg-

Edited by: Dion

Let op, prijsvergelijking mag alleen met een directe link naar hetzelfde product.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 02:03
Scooby_Doo Gebruiker
17 februari 2017 om 09:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Scooby_Doo,

Bedankt voor de prijsvergelijking(en). We hebben onze prijs direct aangepast.

Om het overzicht in dit forum te bewaren, heb ik 1 vergelijking laten staan en de rest “weggemodereerd”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 02:11
Scooby_Doo Gebruiker

Enjoy…  En welterusten.  Zien morgen wel weer wat er allemaal weggemodereerd is.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 02:14
Moderator Dion Moderator

Hi Scooby_Doo,

Je bent fanatiek bezig! :-)

Bedankt voor de prijsvergelijkingen met links.

Ik zal iBOOD vragen om een scherpere dagprijs voor de Samsung S6 Edge 32 GB, maar ik kan niks beloven.

Groet en slaap lekker,

Dion

Beantwoorden

17 februari 2017 om 02:21
Scooby_Doo Gebruiker

Ergens verteld mij iets dat Ibood dus nalaat om dit soort simpele vergelijkingen zelf in vooronderzoek te doen.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 07:23
Poulusma Gebruiker

Al je een beetje logisch nadenkt zijn hun ook afhankelijk van de prijs die ze ervoor moeten betalen.

Soms kan je niet goedkoper inkopen, en een beetje naïef dat ze bij iBood zelfs bij een opruiming er niet op zouden willen verdienen.

Uiteindelijk bepaal jij, net als in iedere andere webshop of fysieke winkel of je het koopt, ja of nee

Beantwoorden

17 februari 2017 om 07:35
Tha Masternoop Gebruiker

Ibood doet de belofte altijd de goedkoopste te zijn. Of dat deden ze in elk geval toen ze nog maar een aanbieding per dag hadden. Het viel mij ook direct op dat die S6 edge wel erg duur is voor Ibood normen.en erg duur is geen “deal”

Beantwoorden

17 februari 2017 om 08:57
Sorb0 Gebruiker

Gaat het Scooby_Doo? Heb je niets anders te doen of een ander probleem? Je hoeft hier niet te kopen he.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:08

Hoi allen,

We hebben de prijs vanochtend direct omlaag bijgesteld!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 11:38
Scooby_Doo Gebruiker

Als jij een beetje logisch nadenkt ga je kijken wat zo’n toestel elders kost.

Als daar een veschil van bijna 10% op zit ben jij dan zo naief om het evengoed hier bij Ibood aan te schaffen?

Je hebt overduidelijk geld teveel dat je inderdaad zelf bepaalt om het dan toch hier te kopen.

Just my 2 cents

Beantwoorden

17 februari 2017 om 11:42
Scooby_Doo Gebruiker

Ik gaf in mijn 1e bericht aan dat dit toestel bij zeker 10 andere shops (ruim)  goedkoper is.

Ik mocht enkel refereren aan een prijsvergelijking met een link.  En zo geschiedde.

Als je een (of meerdere)  ”dagknaller”  erin wilt gooien lijkt het mij zaak dat je je huiswerk doet mbt de prijs.

Ik mankeer verder niets,  thanks for asking.

Als jij net op zoek was naar een S6 Edge heb ik je mooi 5 tientjes bespaard.

Edited by: Paul merged posts

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:05
sandhaas Gebruiker

Ik denk dat Scooby_doo aan het solliciteren is :D
Wees blij met dit soort jongens. Door hem worden de prijzen nog aantrekkelijker ;)

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:45
Bagi Gebruiker

Iemand ervaringen met de BlackBerry PRIV? Ik heb momenteel een Iphone 6 en wil mogelijks de overstap maken naar de PRIV…

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:44
rotes Gebruiker

ik heb sinds enkele maanden een Priv…black friday aankoop in buitenlandse webshop.

Ik ben er zeer tevreden over. Heb vantevoren diverse reviews gelezen en moet zeggen dat toestel gewoon zeer goed werkt.Ik heb geen ervaring met de iphones in het algemeen….de priv ontvangt bijna maandelijks security patches en als het goed is komt android 7 ook nog gewoon. Voor deze prijs een buitenkansje denk ik.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 17:33
AndrevS Gebruiker

Heb hem sinds black-friday voor €330. Prachtig scherm en resolutie. Hij is zeer snel. Je kunt zelf kiezen of je het toetsenbord gebruikt of niet. Het woordenboek is ook ideaal met typen.

Maandelijkse updates van Android. En door Android zijn er veel apps die je kunt installeren.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:12
San050 Gebruiker

Beste,heb een vraag over wanneer dat nieuwe extra deals worden geuptated.Want als ik kijk zijn al een hoop uitverkocht.Dus wanneer komen nieuwe ook na 00.00h?

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:23

Hoi San050,

In deze Flash Sale verwacht ik geen nieuwe deals. Maar om 00:00 komen uiteraard weer leuke dagdeals en Flash Sales online!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:19
cronnic Gebruiker

Beste ibood, mod.

Heb over 2 weeken een bestelling gedaan.Het gaat over de babyfoon projector van alecto. Ze rekenen mij hiervoor 8 euro verzendkosten aan! Heb deze bij levering thuis gewogen met verpakking. En dat woog nog geen kilo! Heb daarvoor de klantendienst gecontacteerd maar daar zijn ze er van overtuigd dat deze 7,??? Kilo weegt!!! Nu, met een beetje logisch nadenken zouden ze toch moeten weten dat een babyfoon van 7 kilo wel erg uitzonderlijk zou zijn!!! Daarom wou ik eens een mod contacteren om te zien of zij mij kunnen helpen, want op klantendienst moet ik precies niet rekenen?!

Kan dit een mod eens nakijken a.u.b.

M.V.G Cronnic

Beantwoorden

17 februari 2017 om 14:20

Hoi Cronnic,

Ik ga mijn collega vragen om jouw case nog eens nader te bekijken en dan bij je terug te komen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 15:14
cronnic Gebruiker

Ok dank je Bas!!

Beantwoorden

17 februari 2017 om 18:32
cronnic Gebruiker

Hey Bas!

Ben je ondertussen al iets te weten gekomen over mijn case?

Groeten,

Cronnic

Beantwoorden

17 februari 2017 om 18:51
Moderator Paul Moderator

Hallo cronnic,

Helaas is de collega er niet meer aan toe gekomen om jouw case vandaag te bekijken. 
Ik verwacht dat je maandag een reactie (per email) zult ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 februari 2017 om 23:23
ThijsDS Gebruiker

Ik ben geïnteresseerd in de HTC 830, maar kan u me zeggen of de software, android 5.0 lollipop met HTC Sence geüpdated kan worden?

Alvast bedankt !

Groeten,
Thijs

Beantwoorden

18 februari 2017 om 00:44
dijy Gebruiker

Volgens deze recente mededeling gaat HTC geen update naar Android 6.0 uitbrengen! 
https://androidworld.nl/nieuws/half-jaar-oude-htc-desire-830-krijgt-geen-update-naar-android-60/
En dat voor een toestel dat pas een half jaar op de markt is! Verder zag ik dat de batterij niet verwisselbaar is. Om die reden kan ik mijn huidige Sony Xperia ZL van 2,5 jaar oud (van Ibood) nu ook weggooien (na afkoppelen van het lichtnet valt de telefoon dood. Anders was ik zeker geinteresseerd in de telefoon. Misschien is dat de reden waarom deze telefoon nog niet is uitverkocht?

Beantwoorden

18 februari 2017 om 07:51
razor911 Gebruiker

Wat denk je van die alcatel? Android 4.3!

https://www.androidplanet.nl/nieuws/trump-android/

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.