23 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Persoonlijke verzorging

Persoonlijke verzorging
Look good & feel great!

Persoonlijke verzorging is belangrijk, want als je er goed uitziet, voel je je lekkerder. Daarom staat deze flash vol met producten waarmee je moeiteloos je uiterlijk een upgrade geeft. Denk gladde benen, een perfecte baard en een witte stralende glimlach.

23 februari 2017 om 00:08
snowboylatino Gebruiker

lol uitverkocht

Beantwoorden

23 februari 2017 om 00:11
kvmalder Gebruiker

Fitbit Aria weegschaal heeft nooit 150€ gekost. advies verkoopprijs in NL en Be is reeds van bij lancering 119€.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 00:12
snowboylatino Gebruiker

De Babyliss E837E , afblijven als tondeuse ok. De rest van de hulpstukken vallen al uit het bakje als je ernaar kijkt. De hulpstukken hebben totaal geen waarde .Mijn ervaring en heb hem al langer.

Beantwoorden

proc Gebruiker

Come on de cross action borsteltjes nu al uitverkocht pfff

Beantwoorden

23 februari 2017 om 00:55
elpaolo Gebruiker

Bij Amazon.de zijn deze goedkoper, daar betaal je voor een 3+1 pack €10,62. Koop hier drie van en je hebt geen verzendkosten en je bent goedkoper uit. https://www.amazon.de/Oral-B-Tiefenreinigung-Aufsteckbürsten-Ersatzbürstenköpfe-elektrische/dp/B004CRSKHM/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1487807311&sr=8-4&keywords=oral%2Bb%2Bcrossaction&th=1

Beantwoorden

Social0 Gebruiker

Fitbit Aria is 93-99 euro maar nog steeds een zeer sterke ibood

Beantwoorden

23 februari 2017 om 00:18
sigpro Gebruiker

Is de Braun BT5090 Premium Baardtrimmer per 0.5mm in te stellen?

Heb nu een Babyliss maar de opzetkammen zijn echt bagger gaan snel stuk! Zit nu al bij mijn derde opzetkam :(

Beantwoorden

23 februari 2017 om 01:27
Moderator Paul Moderator

Van 1 tot 20 mm met tussenstappen van 0,5 mm.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 00:33
Mirminki Gebruiker

Die moses tondeuse.. is dat echt 0,1mm instelling of is dat 1mm … Vijf instelling 0,1mm en 3mm welke dan nog?

Merci

Beantwoorden

23 februari 2017 om 01:23
Moderator Paul Moderator

Beste Mirminki,

Bij de Specificaties van de Moses tondeuse deal vind je een link naar de handleiding. Hierin kun je uitgebreidere informatie terugvinden (Nederlandse taal vanaf pagina 35). Op pagina 38 vind je de knipinstellingen: De normale kniplengte van het apparaat is zonder opzetkam ca. 0,1 mm.
Welke 5 instellingen tussen 0,1mm en 3mm te selecteren zijn, wordt hier helaas niet gespecificeerd. 

Tevens is bij de Omschrijving een link naar de officiële productpagina geplaatst. Maar ook hier wordt helaas geen duidelijkheid gegeven over de instellingen: MultiClick® cutting length adjustment with 5 pre-set positions 0.1 – 3 mm.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

24 februari 2017 om 11:55
Infreno Gebruiker

Ik heb deze Moser al 4 jaar in gebruik en heb net een 2e bijbesteld. Beste tondeuze die ik al gehad heb. Is wat zwaarder en maakt veel lawaai maar is super krachtig en snel. Je moet overal maar 1 keer overgaan. Zonder opzetstuk is het inderdaad 0,1mm dus stoppels. Je hebt dan 4-5 klikstanden op het apparaat zelf om te verhogen met kleine stapjes. Het eerste opzetkammetje is dan 3mm.

Ik heb hier op ibood vorig jaar eens een Babyliss gekocht als reserve voor mij Moser. Deze werd ook voorgesteld als professionele tondeuze dus ik had er hoge verwachtingen van. Helaas liep hij telkens vast wanneer ik door mijn haar van 5-6mm wilde gaan, al van bij het begin. Ibood verschillende keren gecontacteerd maar zij stuurden door naar Babyliss zelf, waar ik geen gehoor kreeg voor mijn probleem. Staat dus stof te vergaren in de kast en niet bruikbaar.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 15:55
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Infreno,

Vervelend om te vernemen dat het contact met Babyliss niet naar tevredenheid verloopt. Als je mij een mail stuurt op webcare@ibood.nl (t.a.v. Wessel), zal ik intern navragen wat wij voor je kunnen betekenen. Binnen de garantieperiode heb je recht op service, als dat niet linksom gaat, dan wel rechtsom.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

23 februari 2017 om 09:22
Ghourba Gebruiker

Kan deze super apparaat opgeladen worden of moet deze altijd via een stroomkabel gebruikt worden ?

Beantwoorden

23 februari 2017 om 21:53
BeDookiE Gebruiker

Wat is het verschil tussen de Philips OneBlade QP2530/20 die hier aangeboden wordt en de QP2530/30?

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:45
tbemindt Gebruiker

30 komt met extra vervangmesje

Beantwoorden

24 februari 2017 om 12:51
tbemindt Gebruiker

Iemand die de OneBlade al heeft en mij kan zeggen of deze werkt tijdens het opladen?

Van mijn scheerapparaten zijn de batterijen versleten, maar deze kunnen nog perfect gebruikt worden terwijl ze insteken.

Een ander apparaat (van phillips) dat ik ken, stopt echter als je het insteekt. Gevolg na een klein jaar ging de batterij niet meer lang genoeg mee om een volledige scheerbeurt te doen. Halverwege moet je dus stoppen en wachten tot het terug opgeladen is.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 14:38
marclenten Gebruiker

heb hem een paar weken geleden gekocht via ibood. Beste scheersensatie ooit. Heb hem in het begin één keer opgeladen, sindsdien niet meer hoeven opladen. Nu heb ik wel een lichte baard, maar gebruik hem bijna dagelijks. Batterij gaat iig lang mee. Nachtje in de lader en je kunt weer een paar weken vooruit.

Beantwoorden

25 februari 2017 om 09:46
tjo Gebruiker

Is de oneblade van Philips ook geschikt voor de intieme delen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.