27 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Mediaplayers & meer..

Mediaplayers & meer..
Deal gemist?

Je weet dat je bij iBOOD beperkte tijd hebt om toe te slaan. Onze deals wisselen elke 24 uur en onze Flash Sales lopen niet langer dan 3 dagen. Het is dus mogelijk dat je nét die interessante deal gemist hebt. In deze ‘reprise’ krijg je alsnog de kans om jouw favoriet tegen te komen.

27 februari 2017 om 00:07
Leentje72 Gebruiker

0.03 uur en de inktpatronen zijn al uitverkocht? Dan kan je ze beter niet aanbieden, hé. Ik had nog maar amper ingelogd, ze zijn niet eens in mijn winkelmandje geraakt…

Beantwoorden

27 februari 2017 om 12:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Leentje,

Zoals ook naast de Flash Sale staat aangegeven zijn de voorraden soms beperkt en moet je er, zo blijkt, soms echt heel snel bij zijn.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 februari 2017 om 00:15
mister75 Gebruiker

De adviesprijs die jullie opgeven voor de Sitecom ac2600 router klopt niet echt.

https://www.sitecom.com/nl/ac2600-high-coverage-mu-mimo-wi-fi-router/wlr-9500/p/1795

Beantwoorden

27 februari 2017 om 11:25

Hoi Mister,

Het betreft de adviesprijs, zoals meegegeven bij de lancering van het product. Dit is iets anders dan de actuele verkoopprijs.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 februari 2017 om 17:53
mister75 Gebruiker

Ik weet niet waar jullie die dingen vandaan halen, maar ik heb nergens een actuele verkoopprijs van €199,95 gezien….

Beantwoorden

27 februari 2017 om 18:53
Kartelschaar Gebruiker

Jij linkt naar de actuele verkoopprijs. Ibood gebruikt de adviesprijs.

Beantwoorden

27 februari 2017 om 21:25
mister75 Gebruiker

Dan zou ik nog maar eens lezen. Ik link de adviesprijs die Sitecom op hun eigen site geeft, 179,95, en dat is geen €199,95 zoals ze hier suggereren.

https://nl.hardware.info/nieuws/49719/sitecom-introduceert-nieuwe-wlr-9500-ac2600-mu-mimo-router

Ook hier geven ze de adviesprijs zoals hij bij de lancering was.

Beantwoorden

27 februari 2017 om 00:16
dlhulsik Gebruiker

Geweldig! Net de Belkin WeMo Maker weer geannuleerd bij Amazon en voor dezelfde prijs er 2 hier besteld. Goede deal!

Beantwoorden

27 februari 2017 om 16:50
www.baseball.be Gebruiker

Ik probeer ze ook te bestellen maar lukt niet :-( zowel met de app als website krijg ik foutmeldingen ivm max aantal in stock … maar staat nergens als uitverkocht …

En zelfs 1 stuk ligt niet, terwijl ik er 4 wil …

Beantwoorden

27 februari 2017 om 16:54

Hoi www baseball be,

Dat is gek, want ze zijn inderdaad nog niet uitverkocht en zelf kan ik ze wel toevoegen aan mijn winkelwagen.

Zou je even opnieuw willen inloggen en/of je cookies willen verwijderen en/of een ander browser willen gebruiken? Dat zou het probleem normaliter moeten oplossen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 februari 2017 om 00:49
garfieldbart Gebruiker

Het zou leuk zijn als er net iets meer producten te bestellen zijn… 49min later is al meer dan de helft uitverkocht en dit gaat zogezegd nog 2 dagen verder…

Beantwoorden

27 februari 2017 om 01:25
snowboylatino Gebruiker

Typisch , kun je niks aan doen . En ibood is goed in knippen als het hun eigen aan gaat .

Beantwoorden

27 februari 2017 om 11:35

Hoi Bart,

Dit is een opruimingsverkoop waarbij de voorraad beperkter is dan tijdens reguliere deals.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 februari 2017 om 09:56
Ernie411 Gebruiker

Leuk hoor iBood, van de 15 artikelen zijn er nog maar 4 te koop.

Daar heb je dus echt geen ene flikker aan.

Beantwoorden

27 februari 2017 om 11:28

Hoi Ernie,

Dit betreft een opruimingsverkoop waarbij de aantallen soms lager liggen dan tijdens een normale deal.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 februari 2017 om 11:11
tijn80 Gebruiker

De Sitecom AC2600 / WLR-9500 is bij mediamarkt €0.95 goedkoper. (shocking, ik weet het…).

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sitecom-ac2600-high-coverage-mu-mimo-wi-fi-router-wlr-9500-1457001.html?channable=e7630.MTQ1NzAwMQ&rbtc=||||p||&gclid=CJDbmeaDsNICFdQK0wodTYgMBQ

Beantwoorden

27 februari 2017 om 11:29
kc_dutchie Gebruiker

En boven de € 20,00 gratis verzenden, dus goedkoper als hier

Beantwoorden

27 februari 2017 om 12:23
tijn80 Gebruiker

In dit geval is bij ibood de verzending gratis, dus nee. Verschil blijft €0,95

Beantwoorden

28 februari 2017 om 12:38
Priit Gebruiker

Beste Ibood,

in specs van “Popcorh hour Mediaspeler A-500″ staat dat het Wi-Fi heeft.

Volgens de verschillende bronnen is Wi-Fi een optie en niet standaard inbegrepen.

Kunt u dat checken a.u.b.

Beantwoorden

28 februari 2017 om 13:07

Hoi Priit,

Omdat dit een opruiming is, beschik ik niet over alle informatie. Ik vermoed echter dat met de “WiFi: Ja” bedoelt wordt dat je de optionele WiFi adapter kunt gebruiken op dit apparaat (click).

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 februari 2017 om 15:51
Priit Gebruiker

Bedankt Bas voor het antwoord.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 16:17
MMtt89 Gebruiker

Hoi Moderator,

Aangezien dit een uitverkoop is was ik erg benieuwd of er bij de Dune HD 4k Solo Lite ook één jaar gratis movie scrapper en BD ISO full menu op staat.

Want de vorige keer dat jullie de Dune HD 4K solo Lite aanboden deden jullie dat erbij.

Ik zou graag de movie scrapper voor een jaar willen uitproberen.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 16:32

Hoi MMtt89,

Ik zou dit niet durven te beloven, maar ik vermoed van niet.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 17:02
MMtt89 Gebruiker

Het zou heel mooi zijn als u hier even achteraan kan. want als het blijkt dat dit nog was overgebleven van de vorige actie dan zou het goed kunnen dat er ergens nog een voucher ofzo rondslingerend wat er mooi bij kan :)

Murat

Beantwoorden

4 maart 2017 om 14:51
fingiecrookie Gebruiker

Hallo,

Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen (2 x Belkin Wemo Maker), maar het blijkt om de UK-versie te gaan. In de doos zaten naast twee Wemo Makers ook twee stekkeradapters, zodat ze ook hier via een nogal omslachtige constructie (USB naar UK-stekker naar EURO-stekker) toch in het stopcontact passen.

Dat is grappig bedacht, maar dit had ik graag geweten voordat ik het product kocht. Ik ga de zending sowieso retour sturen, maar ik wilde het ook hier melden omdat het niet de eerste keer is dat dit gebeurt. Ik begrijp heel goed dat dit een manier is om voorraden kwijt te raken, dat wellicht daarom de prijs zo goed is en dat een stekkeradapter voor sommige mensen een prima oplossing is. Voor mij geldt dat echter niet. Ik hoop dat jullie hier voortaan transparanter mee omgaan, zodat klanten hier niet pas bij de levering achter moeten komen.

Edited by: Paul fixed post

Beantwoorden

4 maart 2017 om 15:16
Moderator Paul Moderator

Beste fingiecrookie,

Dank voor jouw bericht. Het hoort inderdaad vermeld te worden als er een verloopstekker nodig is. 
Ik zal dit doorgeven aan iBOOD zodat er in de toekomst beter op gelet kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 maart 2017 om 16:25
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste fingiecrookie,

Ons content-team is ingelicht over de missende informatie.

We zien graag je serviceverzoek tegemoet. Deze kan je indienen via jouw iBOOD-account.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.