23 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Solis Keukenapparatuur

Solis Keukenapparatuur
Kokkerellen doe je zo!

Iedereen kan koken en dankzij Solis wordt koken ook nog eens super gemakkelijk! Neem een kijkje in deze Flash Sale en ontdek welke apparaten jou kunnen helpen bij het bereiden van de heerlijkste gerechten en sapjes.

23 februari 2017 om 08:13
Fotoderoodt Gebruiker

Zover ik na kan gaan is dit hetzelfde model als de Solis Citrus Pers Pro type 845 die ik 4 jaar geleden kocht. Zeer goede kwaliteit! Een aanrader en 40 euro goedkoper.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 08:52
R_Dex Gebruiker

Solis is wat prijzig, maar dubbel en dwars waard. Heb meerdere keukenapparaten van hun. Onze staafmixer ging na 3,5 jaar intensief gebruik kappot, na contact te hebben gehad met solis kregen wij zonder zeuren gewoon een nieuwe toegestuurd.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 09:31
ruben.coertse Gebruiker

Zo even de citruspers besteld!

Een volgende keer mogen jullie ook de koffie automaten van Solis meenemen in de dagaanbieding!

Beantwoorden

23 februari 2017 om 09:33
plushomme Gebruiker

Ook wij hebben de citrus pro al jaren. Fantastische pers. Alle sap gaat eruit. Makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 14:00
tang Gebruiker

De waterkoker: Als ik bijv. 80graden instel. Stopt ie dan met verwarmen zodra deze temperatuur wordt bereikt? Of wordt het eerst gekookt en dan afgekoeld tot 80graden?

Beantwoorden

23 februari 2017 om 21:17
DonSchranz Gebruiker

Zal bij 80 graden stoppen. Met het water in NL ook niet nodig om eerst te koken.

Beantwoorden

23 februari 2017 om 21:25
tang Gebruiker

Ik ben niet bang voor bacterieen, maar wil het liever doorkoken om van het kalk af te geraken.

Beantwoorden

24 februari 2017 om 07:04
PeterVanSteen Gebruiker

Dan kan je beter je waterkoker vullen met kraantjeswater, gefilterd in een Brita-kan.  Geen kalk en beter smaak !

Beantwoorden

23 februari 2017 om 21:25
Srebseig Gebruiker

Als ik de Supreme pannenset zoek op internet kun je niets ovre deze pannen vinden . Dus stel je wil alleen deze set hebben en hem dus compleet maken met bijv. de koekepan, dan weet ik niet waar ik moet zijn. Hoe kan dit?

Beantwoorden

25 februari 2017 om 13:29
WiOp Gebruiker

Wat is de meerwaarde van en slow-juicer t.o.v. dit apparaat?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.