7 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Hi Fi Audio

Hi Fi Audio
Don't stop the music 

Met de juiste speakers, versterker of subwoofer geniet je pas écht van je favoriete muziek. Kijk in deze Flash Sale wat jij nodig hebt op audiogebied. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

7 maart 2017 om 00:27
Twaddle77 Gebruiker

Sonos bestelling komt er niet door. Ook nu mijn gratis verzenden voucher gereserveerd. Gaat niet echt lekker. Need help

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:50
Moderator Paul Moderator

Hallo Twaddle,

Helaas is de Sonos net uitverkocht geraakt op het moment dat je probeerde te bestellen. 
De code zal na enige tijd (max. 2 uren) weer automatisch vrijgegeven worden door het systeem.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:41
pieterg2 Gebruiker

Vraagje over Musical Fidelity V-link II USB to SPDIF. De link naar de review gaat naar twee andere producten:

MUSICAL FIDELITY V-LINK II+ EN V-LINK 192+

Is de verkochte versie zoals in de review de II+ (plus) variant, of de gewone (zonder plus). Van de II vond ik wel deze twee reviews/links:

http://www.whathifi.com/musical-fidelity/v-dac-ii/review

http://www.musicalfidelity.com/support/discontinued-products/vSeries/v-linkii

Verder nog dubbelchecken:

1) vereist dit product Windows drivers? Zo ja, geschikt voor Windows 10?

2) betreft dit een nieuw product of een gebruikt /refurbished apparaat? Aangezien er niets staat ga ik er van uit dat het een nieuw apparaat is. Klopt dat?

Beantwoorden

7 maart 2017 om 00:55
Moderator Paul Moderator

Beste Pieter,

De aangeboden versie betreft de V-link II. De verwijzing naar de plus-variant van de II is inderdaad een beetje verwarrend omdat de beide varianten niet volkomen identiek zijn. 
Voor wat betreft jouw vragen:
1) hier heb ik geen antwoord op en zal nagevraagd moeten worden 
2) het betreft inderdaad een volledig nieuw product

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

7 maart 2017 om 01:20
pieterg2 Gebruiker

Paul,

Bedankt voor het antwoord. Ik hoor graag inderdaad of het product zonder drivers werkt (en blijft) werken.

Wat is de garantietermijn? Gaat Garantie via Ibood?

Ik heb er een besteld.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 01:55
Moderator Paul Moderator

De garantietermijn is 2 jaar. Mocht er onverhoopt aanspraak gemaakt moeten worden op garantie, dan kun je via Mijn iBOOD een service verzoek indienen. De klantenservice gaat dan op basis van de klacht beoordelen wat de vervolgstappen moeten zijn.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 15:07
Moderator Paul Moderator

Beste Pieter,

De vorige keer dat dit product werd aangeboden, heeft een forummer aangegeven dat de V-Link II ook met Windows 10 werkt. We hebben dit echter niet kunnen verifiëren bij een officiële bron, waardoor we het niet met zekerheid kunnen zeggen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

7 maart 2017 om 01:40
Caprica1488 Gebruiker

Enige wat ik zie wat de naam hifi mag dragen is Dali, 2 Lektors voor die prijs, netjes Ibood..!

Rest is troep

Beantwoorden

7 maart 2017 om 03:30
jozuaurk Gebruiker

Nou de Sonos, harman kardon en de UE vind ik zelf ook wel bij hi-fi-audio horen aangezien er niet veel andere Bluetooth speakers zijn die beter zijn dan dezen

Beantwoorden

7 maart 2017 om 08:33
aklasse Gebruiker

Weinig verstand ervan denk ik denon en wharfedale is topspul.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 07:42
BackuPs Gebruiker

Heb zojuist een denon en wat andere zaken besteld en betaald via de bank maar hij staat niet in mijn bestellingen. Wat nu?

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi BackuPs,

Door een kleine storing aan onze kant is de bestelbevestiging iets later verstuurd. Ik zie dat je die rond 08:35 hebt ontvangen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:00
Pamas Gebruiker

Stereoboomm MR300 besteld, maar geen bestelbevestiging gehad? hij staat ook niet bij “mijn bestellingen”? Het geld is wel afgeschreven (Paypal).

Is mijn bestelling wel goed gegaan??

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:18

Hoi Pamas,

Door een kleine storing aan onze kant is de bestelbevestiging iets later verstuurd. Ik zie dat we die rond 08:57 hebben verstuurd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:49
Pamas Gebruiker

Thnx! staat er nu wel bij. :)

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:03
dehaasrene Gebruiker

Komt de UE Megaboom nog binnen?

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:19

Hoi Rene,

Omdat dit een opruimingssale is, verwacht ik geen extra voorraden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 10:59
dehaasrene Gebruiker

Jammer dit is al de tweede keer dat is mis sla, omdat deze in no time uitverkocht is.

Kunnen jullie nog nagaan of er nog rest stock bij de leverancier is?

Beantwoorden

7 maart 2017 om 11:31

Hoi Rene,

Er komt vandaag geen extra voorraad. Wie weet komt hij in de toekomst nog eens voorbij. Die kans kun je vergroten door onze inkopers te tippen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:30
JorenDeb Gebruiker

Ik ken iemand die rond november 2016 een Stereaboomm 500 bluetooth speaker besteld heeft.
Tot op heden heeft hij echter nog niets ontvangen en hij krijgt ook geen gehoor wanneer hij mailt. Typisch iBood? Mijn vertrouwen in jullie is ondertussen zo hard onder het nulpunt gezakt dat ik gewoon niets meer bestel. Hopelijk zien jullie in hoeveel inkomsten jullie zo mislopen, want ik ben lang niet de enige.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:37

Hoi JorenDeb,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat diegene zijn speaker nog niet ontvangen heeft. Heb je voor mij zijn iBOOD-username? Dan zorg ik ervoor dat de case z.s.m. wordt opgepakt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 09:55
Nr.70 Gebruiker

Zo, dat gaat inderdaad hard. Ik wilde graag vier Stereoboomm MR300 speakers. De wachtwoord vergeten functionaliteit had er geen zin in, dus toen maar een nieuw account aangemaakt. Tijdens het bestellen ging hij van drie, naar twee en aangekomen bij betalen was er nog maar één.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 10:29

Hoi allen,

Alle berichten met de strekking “Product X is uitverkocht” heb ik verwijderd, om zo het overzicht te behouden. Graag wijs ik op onderstaande tekst die bij deze opruimingssale staat:

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 maart 2017 om 19:38
Woensdag Gebruiker

@moderator

Zijn de Onkyo of Harman Kardon speaker nu of in de toekomst (middels firmware-update) voorzien van Fireconnect?

Beantwoorden

8 maart 2017 om 09:25

Hoi Woensdag,

M.b.t. de Harman Kardon speaker heb ik hier geen informatie over gevonden.

Onkyo is bezig om Fireconnect uit te rollen, maar de door ons aangeboden speaker staat niet in de lijst met speakers die deze functionaliteit in de eerste uitrol zullen krijgen. Over de toekomst durf ik geen uitspraken te doen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 maart 2017 om 08:20
NilsW. Gebruiker

Ben echt blij met de bamboo bt speaker , mooi, leuk formaat en werkt echt wel goed, prijs kwaliteit zit ook gewoon goed :) als deze review iemand kan helpen met een beslissing te nemen :)

Beantwoorden

9 maart 2017 om 09:46
afishisafish Gebruiker

Hier ook tevreden over de whoopwhoop. Mooi toestel van echte bamboe, goed geluid en verbazend goeie batterij. Niet zo’n fan van de aanraakknopjes…

Beantwoorden

8 maart 2017 om 10:43
sammeke8 Gebruiker

Hij is blijkbaar ondertussen al uitverkocht , maar toch nog een klein vraagje . Je weet nooit dat hij in toekomst nog eens voorbij komt . Ik heb recent de ue boom 2 besteld bij jullie. Kan die eigenlijk gelinkt worden met de ue mega boom?

Beantwoorden

8 maart 2017 om 11:03

Hi Sam,

Dit ga ik even voor je navragen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 maart 2017 om 11:26

Hoi Sam,

De UE Boom 2 en de Megaboom zijn met elkaar te koppelen. Het enige wat je hiervoor moet doen is op beide producten de laatste update uitvoeren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.