28 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Deltaco HDMI & USB

Deltaco HDMI & USB
Voor elke taak een kabel

Geen obstakel dat niet te overkomen is met de correcte kabel. Of je nu een VGA-apparaat wil aansluiten op een HDMI-monitor, extra USB-poorten nodig hebt voor je PC of simpelweg een verlengkabel nodig hebt, Deltaco heeft de oplossing voor je. 

28 februari 2017 om 01:16
emailnummer Gebruiker

Kan iBood nog even vermelden wat de maximale resolutie van de Deltaco DisplayPort-Naar-HDMI-Adapter is?

Beantwoorden

28 februari 2017 om 04:55
EOnnes Gebruiker
28 februari 2017 om 07:08
misterbennie Gebruiker

Ik heb hier een passieve DP-HDMI adapter (namelijk een kabel) die gewoon 1920×1200 doet.
Ik zou dan ook niet weten waarom deze dan beperkt zou moeten zijn tot 1920×1080.
Ik verwacht dat binnenin deze adapter weinig electronica zit en dan is deze een tikkeltje duur.

Het is trouwens altijd beter om zo min mogelijk overgangen in je Video signaal te hebben.
Het beste koop je één kabel waaraan de ene kant een HDMI en aan de andere kant een DisplayPort of DVI aansluiting zit.

Of dit voor de nieuwe HDMI (2.0) ook nog zo werkt weet ik niet, maar voor de oude (1.4) zeker wel.

Beantwoorden

28 februari 2017 om 06:51
Shooitf Gebruiker

Vraagje over de “Deltaco SATA Dock | USB 3.0″. Kan je de schijven erin laten zitten en aanzetten wanneer je ze wilt gebruiken (zonder de knop achterop om te zetten)? Ik heb nu een Sharkoon (USB 2.0) waarbij ik de schijven er continu in laat zitten en met de knop aanzet als ik ze wil gebruiken, dat werkt ideaal. Kan dat met deze ook?

Beantwoorden

28 februari 2017 om 11:08
nevertheless Gebruiker

Als ik je vraag goed begrijp, dan moet dat idd lukken.

Beantwoorden

28 februari 2017 om 14:25
PetervdK Gebruiker

Verwarrende vraag… Wil je de knop nou wel of niet omzetten?

Je wil het bij deze doen zonder de knop om te zetten terwijl je het nu ideaal vindt om dat juist wel te doen…

Beantwoorden

28 februari 2017 om 15:33
jvanweerdenburg Gebruiker

De vraag is inderdaad verwarrend…

Beantwoorden

28 februari 2017 om 07:55
diepvrieshamster Gebruiker

Werkt de Deltaco USB Adapter | DVI/HDMI/VGA ook onder Win10? De specs melden slechts ondersteuning tot Win8 namelijk…

Beantwoorden

28 februari 2017 om 11:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi diepvrieshamster,

Yes, dat mag geen probleem zijn!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 februari 2017 om 08:01
GiTarin Gebruiker

Heeft de HDMI-switch geen voeding (nodig)? Heeft hij een afstandsbediening of IR-oogje voor handmatig switchen mochten we heen en weer tussen apparaten willen switchen zonder ze uit en weer aan te zetten, of wordt het lopen?

En hoe stabiel is het signaal? We hebben momenteel een vrij goedkope (tegen de 20 euro) met 5 ingangen, maar die verliest steeds het signaal voor een seconde of twee als het licht in de hal uit gaat (PL-lampen aan een bewegingsmelder, kunnen we dus weinig aan doen).

Beantwoorden

28 februari 2017 om 11:00

Hoi GiTarin,

De HDMI-Switch werkt inderdaad zonder AC-adapter.

Hij schakelt automatisch naar het ingeschakelde apparaat. Je kunt dus enkel het apparaat aanzetten dat je wilt zien. Als je, om welke reden dan ook, meerdere apparaten aan hebt staan en hij schakelt naar het verkeerde apparaat. Dan moet je inderdaad even naar de switch lopen.

Als het probleem in de switch zit, zal het met deze switch op te lossen moeten zijn. Maar als de verstoring komt door een sterk signaal uit de PL-lampen of bewegingsmelder, dan lost deze switch het probleem mogelijk niet op. Kortom: Ik durf hier geen uitspraak over te doen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 07:15
GiTarin Gebruiker

Hoi Bas,

Dank je voor het antwoord! De afstandsbedieningsoptie is iets te belangrijk voor ons, dus we zoeken nog even verder naar een luxere die minder problemen met dipjes en piekjes op het stroomnet heeft. We huren, dus we kunnen niet even het plafond open trekken en de ballast vervangen (of gewoon LEDs inbouwen).

Beantwoorden

28 februari 2017 om 11:33
Joskevic Gebruiker

Werkt de DP to HDMI adapter in 2 richtingen? Vb. HDMI uit van laptop naar DP in van een scherm?

Beantwoorden

28 februari 2017 om 12:18

Hoi Jos,

Dit ga ik voor de zekerheid voor je proberen te achterhalen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 12:25
Ariebombarie_jet Gebruiker

Is hier al een antwoord op?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 08:16
iBerend Gebruiker

Ben ik ook wel benieuwd naar

Beantwoorden

2 maart 2017 om 09:32

Hoi allen,

Onderstaande reactie hebben we van de leverancier ontvangen:

DP-HDMI verandert een DisplayPort uitgang naar een HDMI uitgang. Maakt verder niet uit of de DisplayPort uitgang op de pc of op de monitor zit.

Alleen weet ik niet zeker of de adapter indien aangesloten op een monitor dan ook nog audio weergeeft. Dat moet geprobeerd worden, maar theoretisch zou ook dat moeten werken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 februari 2017 om 16:23
fab_nl Gebruiker

Kan je de Deltaco SATA USB 3.0 dock gebruiken als een externe schijf? In de handleiding https://www.inet.se/files/pdf/8906403_0.pdf wordt uitsluitend over de clone functie/knop. Ik weet niet of de handleiding bij dit dock hoort maar lijkt er wel op.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 00:15
shadowjack Gebruiker

Daar is ie voor gemaakt, je doet er 1 of 2 HDD’s in, aanzetten wanneer je ze nodig hebt als externe opslag. De clone functie is een extraatje en zal zijn beperkingen hebben. Ben je klaar met de externe schijf, werp je de USB 3.0 stations uit en kun je het docking station uitzetten. Handig als je meerdere losse schijven hebt (zoals ik, een stuk of 15), zo kun je steeds schijven wisselen. Ik heb al 2 docks maar zit te denken deze er bij te nemen.

Let wel: het is prima om als externe opslag te gebruiken, bijv. muziek, foto’s, film, maar niet aan te raden om bijv. video die er op staat te bewerken, dat kun je dan beter overzetten op een interne schijf, dat werkt een stuk sneller.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 00:39
shadowjack Gebruiker

Ps. in het kort: volg stap 1 t/5 in de handleiding en je hebt externe opslag.

Beantwoorden

28 februari 2017 om 16:26
dennyjoyce Gebruiker

Hoi mensen,

Ik gebruik zelf een Foscam C2 wifi camera. Echter is de kabel te kort en heb ik vrij recent een verleng usb kabel gekocht. Achteraf heb ik begrepen dat ik een actieve verleng kabel moest hebben. De camera krijgt niet voldoende stroom door de kabel waardoor ik met de meegeleverde kabel beperkt ben tot 2m van het stopcontact. Nu is mijn vraag kan ik met de Deltaco USB 2.0 verlengkabel 10m de Foscam voorzien van voldoende stroom zodat de camera op een grotere afstand kan zetten van het stopcontact?

Ik hoor het graag!

Gr. Denny

Beantwoorden

1 maart 2017 om 07:17
Johannes77 Gebruiker

Denny, als je bij de specificaties had gekeken, zag je dat hij maximaal 5 volt, en 0,4 Ampère pakt. Dat is een vermogen van 2 Watt. Praktisch niets dus, en daar gaat nog de weerstand van af. Met een beetje geluk hou je daar nog één Watt van over. Ik zou deze kabel alleen gebruiken om je toetsenbord mee te verlengen, al is een draadloze misschien ook dan een betere optie.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 08:33
kleintjekoomen Gebruiker

Aan de afbeeldingen te zien, kun je ‘m niet gebruiken als koppeling tussen een laptop met hdmi en een wat ouder beeldscherm met een dvi 18+1 pin aansluiting?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 09:34

Hoi kleintjekoomen,

Over welk product gaat je vraag?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 11:33
hsibood Gebruiker

Beste Moderator of iemand op het forum,

Kan ik in de Deltaco Sata Dock ook 2×3,5 schijven klonen of kan er alleen een 2,5 en een 3,5 in ?

Dit staat er niet 100% duidelijk vandaar de vraag …

Groet Henri

Beantwoorden

1 maart 2017 om 11:54
Locoroco Gebruiker

Er kunnen 2 schijven in, combinatie maakt niet uit (2x 2,5, 2x 3,5 of van beide 1).

Beantwoorden

1 maart 2017 om 12:35
hsibood Gebruiker

Hey Locoroco,

Superbedankt !! Dan kan ik zo’n handig ding bestellen :-)

Groet Henri

Beantwoorden

1 maart 2017 om 12:59
Tooob Gebruiker

Ik heb een vraag over de USB 3.0 Hub. Hoe lang is de meegeleverde USB-kabel om de hub aan te sluiten op een pc?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 13:34

Hoi Tooob,

Deze is 1 meter lang.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 maart 2017 om 15:02
Frietje Gebruiker

Is de USB hub powered? Kan je er andere apparaten mee opladen?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 21:26
tang Gebruiker

Ik ben zelf op zoek naar een powered model. Deze kan 5V 4A leveren volgens de hier genoemde specs .

Dat gaat dan om 2 poorten van 2 A elk op de bovenkant, let op het bliksemschichtje.

De andere 5 zijn niet extern powered en zijn dus meer voor je toetsen bord, muis etc.

Jammer, ik heb aan 2 powered porten net te weinig.

Beantwoorden

1 maart 2017 om 20:57
woelders Gebruiker

Deltaco USB 2.0 Verlengkabel | 10 m

Kan deze kabel als verlengkabel voor een laser printer worden gebruikt?

Beantwoorden

1 maart 2017 om 21:33
tang Gebruiker

10m is erg lang voor USB. Maar blijkbaar bestaat het wel. Hou er wel rekening mee, dat je aan snelheid inlevert. Als je de mogelijkheid hebt de printer met een netwerkkabel aan te sluiten, dat kan je dat beter doen.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:20
meijerhj Gebruiker

Normaal gesproken is de maximum lengte 5m, deze kabel heeft een active extension waardoor de lengte geen probleem zou moeten zijn.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 17:50
Walter_Fierce Gebruiker

Als je die USB verlengkabel hebt, kan je dan daarna nog ongestraft daar een USB hub op aansluiten?

Beantwoorden

18 maart 2017 om 20:59
fekramp Gebruiker

Hallo, 

Ik heb de usb kabel al een aantal weken geleden besteld en betaald en mijn bestelling zou 16de van deze maand verstuurd worden… ik heb alleen geen kabel of verdere informatie meer verkregen, en ik heb gister in het begin van de middag een bericht naar de klantenservices verstuurd maar nog altijd geen wederhoor gehad..

Hebben hier meer mensen last van en zo niet of zo wel weet men al verdere informatie over wanneer het verstuurd gaat worden??

Met vriendelijke groet,

Frits

Beantwoorden

18 maart 2017 om 23:02
Moderator Paul Moderator

Hallo Frits,

Het is mij niet bekend dat de levering van de kabels vertraagd is. Ik zal jouw bericht daarom doorgeven aan de klantenservice, zodat zij het voor je uit kunnen zoeken. Mocht je meerdere producten tegelijk besteld hebben (ik kan dat niet inzien) dan zal het pakket verstuurd worden zodra alle producten binnen zijn in het distributiecentrum.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

19 maart 2017 om 19:47
fekramp Gebruiker

Beste Paul bedankt voor het reageren en het doorsturen ik heb alleen die kabel besteld en heb hem nog altijd niet ontvangen of buiten het bericht die jij hier poste om niks van hun als reactie gekregen maar ik wacht geduldig af en hoop snel op antwoord.

Met vriendelijke groet,

Frits

Beantwoorden

19 maart 2017 om 15:29
KJ-S Gebruiker

Beste,

Afgelopen vrijdag heb ik de converter mogen ontvangen. Vandaag probeerde ik de converter te gebruiken om beeld van mijn werklaptop (met een vga uitgang) over te zetten naar een UHD (27UD68) scherm met een hdmi ingang. De laptop ziet het scherm wel en de monitor merkt ook een signaal op. Er is echter geen beeld, het scherm blijft zwart.

Gezien de reactie van Bas iBOOD op 9 maart ging ik er van uit dat dit kon. Weet iemand hiervoor een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Mvg,

KJ-S

Beantwoorden

19 maart 2017 om 19:51
Moderator Stijn Moderator

Dag KJ-S,

Ik heb je vraag doorgegeven aan iBOOD.

Mocht je niet tijdig een antwoord ontvangen, zou ik je voorstellen om zelf contact op te nemen via het contactformulier.

Mvg
Stijn

Beantwoorden

20 maart 2017 om 21:13
BV123 Gebruiker

Hoi,

Dit weekend heb ik de Deltaco DisplayPort-to-HDMI converter ontvangen. Helaas knippert af en toe het scherm op de monitor (verbonden met de converter). Op het scherm van mijn computer gaat het beeld dan wel door. Het beeld wordt elke keer even kort zwart, maar er komt geen mededeling dat er geen verbinding is bijvoorbeeld. Ook met een andere HDMI kabel, die bij de televisie wordt gebruikt en daar niet voor problemen zorgt, is dit het geval. Wanneer het eenmaal begint te knipperen lijkt dit ook steeds vaker en sneller achter elkaar te gebeuren. Het is niet regelmatig en soms gaat het ook een langere tijd goed. Weet iemand wat hier tegen te doen is?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.