2 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Misfit Activity Trackers

Misfit Activity Trackers
Always on!

Word je bewust van je stappen, bewegingen en slaap dankzij één van deze activity trackers. Stap voor stap verbeter je je levensstijl en stel je doelen in die je makkelijk bijhoudt dankzij de lichtjes op je Misfit tracker of via de app. Neem snel een kijkje en maak je keuze uit de verschillende types en kleuren!

2 maart 2017 om 01:46
Buurman_ Gebruiker

Wat zijn de verschillen tussen de Link, Flash en Shine behalve de prijs?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 06:30
gabcsi Gebruiker

Het is 1 product. Link en Flash is zelfde, 2 jaar terug wanneer ik mij Flash Link kochte, zaten allebei (clip en armband) de verpakking in. Het lijkt erop dat nu dat niet het geval is.

De Shine heeft een glanzend oppervlakte, de Flash link een matte. Meer verschil is er niet. Kijk naar de webpagina, zie je ook de prijs.

Beantwoorden

2 maart 2017 om 10:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Buurman,

De afmetingen en vorm verschillen iets. De Flash is iets platter, de Shine iets boller. Daarnaast is de Flash dunner (7.9 mm versus 8.8 mm) en is de Flash iets breder (28.35 mm versus 27.45 mm).

Daarnaast is de Shine tot 50 meter waterproof en daarmee specifiek ook geschikt voor zwemmen.

De Link is geen watch maar een clip.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 07:33
rvanderkruk Gebruiker

er staat ‘alle sporten’ dus ik kan er ook mee zwemmen? En hoe wordt geregistreerd hoeveel calorieën ik verbrand als ik ga lopen, rennen, fietsen of zwemmen?

Beantwoorden

2 maart 2017 om 13:22

Hoi rvanderkruk,

De Shine is inderdaad geschikt om te zwemmen!

Hoe de techniek achter de hoeveelheid verbrande calorieën werkt, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 maart 2017 om 21:46
bbroeders1 Gebruiker

Kun je het ook in je broekzak laten zitten of werkt ie dan niet?

Beantwoorden

3 maart 2017 om 10:39

Hoi bbroeders,

De Misfit Link kun je perfect aan je broekzak bevestigen om hem te gebruiken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.