5 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Lexmark Printers

Product expert aanwezig

Lexmark Printers
Intelligente zakenpartners

Op zoek naar een printer voor op het kantoor of je eigen onderneming thuis? Bij Lexmark ben je op het goede adres voor verbluffende veelzijdigheid en schitterende kleuren, en dat allemaal in een compact ontwerp. Zo'n printer moet je hebben!

5 maart 2017 om 07:30
Yellow Bliz Gebruiker

Prijs bij iboot scheelt enorm weinig met de huidige (lees echte) waarde van dit toestel: 
https://www.printabout.nl/printers/Lexmark/lexmark-cx410de/?gclid=COrskpfevtICFdQK0wodsI8Lkg

Beantwoorden

5 maart 2017 om 08:28
Moderator Kris Moderator

Beste Yellow Bliz, welkom op iBOOD! Persoonlijk vind ik méér dan 10% van de huidige (lees echte) waarde van dat toestel toch een leuk meegenomen korting bij deze iBOOD aanbieding!

Fijne zondag!

Kris

Beantwoorden

5 maart 2017 om 08:05
Sweetmidnight Gebruiker

Hebben deze toestellen garantie indien er iets mee zou schelen?

Beantwoorden

5 maart 2017 om 08:09
dragon2 Gebruiker

Garantie 2 jaar, staat er toch bij?

Beantwoorden

5 maart 2017 om 08:14
dragon2 Gebruiker

@Ibood: Lexmark CX301N moet denk ik zijn Lexmark CX310N?

Beantwoorden

5 maart 2017 om 08:28
Moderator Kris Moderator

Beste Dragon2, dat ziet er inderdaad uit als een typo – ik geef het onmiddellijk door!

Fijne zondag,

Kris

Beantwoorden

5 maart 2017 om 09:28
pieter154 Gebruiker

Inderdaad niet bepaald een goede actie. de MX611 kost bij andere partijen ook rond de 500. Voor 14,- euro korting niet echt de moeite. En dan heb je hem ook met een werkdag in huis.

Bijv. https://www.acesdirect.nl/product/7047109/lexmark_mx611de/35S6742/?utm_source=tweakers.net&utm_medium=cpc&utm_campaign=uitgelichteshop&c_id=17

Beantwoorden

5 maart 2017 om 09:56
Moderator Kris Moderator

Beste Pieter – bedankt voor je mailtje!

Graag appelen met appelen vergelijken, die “aces direct” is geen geldig vergelijkingsmateriaal voor 90% van het iBOOD cliënteel: “ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten”. Als je vergelijkt met particuliere winkels, zoals de bollenwinkel, zit er méér dan 15% prijsvoordeel voor de iBOOD klant!

Fijne zondag,

Kris

Beantwoorden

5 maart 2017 om 10:02
Keavin83 Gebruiker

Op zich op zoek naar een printer – echter de toners zijn best prijzig als ze op zijn toch? Op internet zie ik ze zo rond de 100 eur of meer – of zijn er goedkopere varianten voor zwart en kleur? Ben aan het kijken naar die van 149,95 cx310n.

Beantwoorden

5 maart 2017 om 12:07
Moderator Kris Moderator

Beste Keavin, je kan, mits beetje googlen, huismerk-cartridges vinden – al ga je daarmee misschien onder het motto van “goedkoop = duurkoop” achteraf garantieproblemen mee krijgen – zie de disclaimer in de specificaties.

Beantwoorden

7 maart 2017 om 12:49
Boekel1975 Gebruiker
5 maart 2017 om 10:09
gabriel23 Gebruiker

Wat houd “7500 pagina’s* starter retourprogramma tonercartridge”

Beantwoorden

5 maart 2017 om 14:45
Moderator Jeroen Moderator

Lexmark retourprogramma cartridges zijn gepatenteerde cartridges die met korting worden verkocht onder de voorwaarden dat de klant ermee akkoord gaat de cartridges slechts éénmalig te gebruiken en de lege cartridge alleen naar Lexmark terug te sturen voor herfabricage en/of recycling. De retourprogramma cartridges mogen slechts één maal worden gebruikt en zijn ontworpen om te stoppen met werken nadat een vastgestelde hoeveelheid toner/inkt is gebruikt. Er blijft een variabele hoeveelheid toner/inkt achter in de cartridge wanneer vervanging is vereist. Daarnaast is de cartridge ontworpen om het geheugen in uw printer/MFP automatisch bij te werken als bescherming tegen het gebruik van valse en/of ongeautoriseerde cartridges van derden. Klanten die niet akkoord gaan met deze voorwaarden, kunnen vervangende cartridges zonder deze voorwaarden aanschaffen via de website van Lexmark.

Beantwoorden

5 maart 2017 om 11:15
Woeper71 Gebruiker

Toners kunnen aan de prijs zijn, zeker de originele. Maar zoals vele andere merken zijn er ook de “huismerken”. Persoonlijk kies ik altijd de originele, aangezien wij bij de huismerken wel eens problemen hebben gehad. Zeker tijdens de garantie periode raad ik een ieder de originele toners aan om zo de onnodige “gezeur / discussies” af te zijn.

Met het merk Lexmark heb ik geen persoonlijke ervaringen, maar om de problemen van uitdrogende inktpatronen te voorkomen raad ik zeker een tonerprinter / all-in-one aan. Voor ons was het een hele verademing om over te stappen.

Alleen voor foto’s raad ik weer inkjet printers aan, tenminste / zeker  als je op fotopapier wilt printen.

Beantwoorden

5 maart 2017 om 11:44
PaulBroekaart Gebruiker

Wordt de CX410de geleverd zonder toner? wordt volgens mij niet vermeld en dan neem ik aan van niet. Wild dit even zeker weten.

Beantwoorden

5 maart 2017 om 12:04
Moderator Kris Moderator

Beste Paul, de CX410DE wordt wél geleverd met toner, uit de specificaties: Cartridge(s) meegeleverd: 1400 pagina’s zwarte en kleuren (CMY)

Fijne zondag!

Kris

Beantwoorden

5 maart 2017 om 12:05
avk Gebruiker

* Opgegeven gemiddelde cartridgerendement voor zwart of samengesteld kleur (CMY) in modus voor enkelzijdig afdrukken (simplex) tot aan dit aantal standaardpagina’s conform ISO/IEC 19798.

Iets meer duidelijkheid over de toners zou fijn zijn:

ik lees (elders) over developer en imaging kits,

wat moet ik bestellen om een complete tonerkit er bij te kopen (als die 750 pagina’s op zijn)

Ad

Beantwoorden

6 maart 2017 om 03:43
MijniBoodaccount Gebruiker

Die iso-standaard is een methode om het aantal pagina’s dat geprint kan worden met de diverse cartridges met elkaar te vergelijken. Resultaat is overigens niet meer dan een indicatie; de ene print is de andere niet. Voor meer info: http://www.lexmark.com/nl_nl/products/supplies-and-accessories/iso-page-yields.html

Heb persoonlijk geen ervaring met deze printers (wel met o.a. Samsung en Xerox laserprinters) – en in de regel hoeven zaken als de door u genoemde developer- en  imaging kit pas vervangen te worden na meerdere toners te hebben verbruikt (volgens de website van lexmerk zouden deze ongeveer 40.000 pagina’s mee moeten gaan). In de praktijk zal het dus in de meeste gevallen betekenen dat u best een aantal jaren kunt printen voor die dure onderdelen aan vervanging toe zijn.

Beantwoorden

6 maart 2017 om 16:05
tang Gebruiker

Als die dure onderdelen aan vervanging toe zijn, gooi je de hele printer weg en maak je weer gebruik van een nieuwe (IBood) aanbieding. Dat is stukken voordeliger en je hebt weer een paar jaar garantie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.