10 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Voorjaarsschoonmaak

Voorjaarsschoonmaak
Begint het al te kriebelen?

Het voorjaar breekt bijna weer aan en daarmee ook de behoefte om het hele huis eens flink onder handen te nemen en alles extra goed schoon te maken. Een nieuwe stofzuiger, een nieuw strijkijzer of een set stofzuigerzakken komt dan goed van pas. In deze Flash Sale koop je het allemaal voor een prikkie. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

10 maart 2017 om 00:05
snowboylatino Gebruiker

Yessss , knop inhouden en valt gewoon uit ,loslaten induwen en zuigt weer 5 sec . Dyson nooit meer .

Beantwoorden

10 maart 2017 om 00:11
snowboylatino Gebruiker

AEG ErgoEasy Zakloze Stofzuiger zeer aanbevolen heb een ouder model maar top toestel .

Beantwoorden

10 maart 2017 om 00:13
Moderator Paul Moderator

Hallo snowboylatino,

Over welk type van Dyson gaat dat? Indien je nog garantie hebt, adviseer ik je om daar aanspraak op te maken. Gaat het om een aankoop bij iBOOD? Dan kun je daarvoor via Mijn iBOOD een serviceverzoek (Defect) indienen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 maart 2017 om 17:31
severensm Gebruiker

Kijk je connectors eens na. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad. Maar er was mettertijd aan de connectors stof/vuil aangekoekt waardoor deze slechte connectie gaf en hetzelfde probleem als de uwe vertoonde. Met wat staalwol opschuren en hopla.

Beantwoorden

10 maart 2017 om 00:18
corzwaan Gebruiker

Ha die Paul , ik heb zakken nodig type -p passen deze zakken dan ook ?

Beantwoorden

10 maart 2017 om 00:39
Moderator Paul Moderator

Hallo Cor,

Gaat jouw vraag over deze stofzuigerzakken? Die zijn geschikt voor type G ALL.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

10 maart 2017 om 10:10
Mijlpaal Gebruiker

Ik heb interesse in de AEG UltraCaptic Animal AUC9230 maar ik zie geen knop om hem te kopen op de Nederlandse site ??

Beantwoorden

10 maart 2017 om 10:19
Moderator Paul Moderator

Beste Mijlpaal,

Dit model is uitverkocht en daardoor is er geen knop meer om hem te kopen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

10 maart 2017 om 13:40
Ghourba Gebruiker

Hello,

Zijn die stofzakken ook compatibel met de siemens stofzuigers ?

Beantwoorden

10 maart 2017 om 13:43
Ghourba Gebruiker

en meer bepaald met de Z5.0 model van Siemens ?

Beantwoorden

10 maart 2017 om 14:23
ubink Gebruiker

Ja. Die hebben Type G All zakken nodig, en dit zijn Type G All zakken. Perfect dus.

Beantwoorden

11 maart 2017 om 09:33
ReneDeVos Gebruiker

Is de zuigmond AeroPro Silent geschikt voor een parketvloer?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.