15 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Bluetooth Audio

Product expert aanwezig

Bluetooth Audio
♬ Turn the music on ♬

Draadloos muziek afspelen vanaf je smartphone, tijdens een picknick je eigen hitjes draaien of een namiddagje op het strand opfleuren met leuke deuntjes? Met één van deze Bluetooth speakers in deze Flash Sale is het allemaal mogelijk. Oh, en vergeet die koptelefoon niet voor de keren dat je lekker afgezonderd van jouw muziek wilt genieten ;-).

15 maart 2017 om 00:24
bobpijnenburg Gebruiker

Bij mijn headphones laten de oorschelpen op de naad los. Werken geleden serviceverzoek ingediend, nog niets van gehoord. Over de kwaliteit van de overige materialen erg tevreden, geluid is goed (had wat meer highs verwacht) en de batterij gaat erg lang mee.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Bob,

Ik ga mijn collega vragen je serviceverzoek z.s.m. op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:56
ultitech Gebruiker

Even support@te-group.com mailen, prima snelle service daar, Bob!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 12:01
bobpijnenburg Gebruiker

Ga ik direct even doen, thanks ultitech!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 12:24
bobpijnenburg Gebruiker

Als er 1 bedrijf is wat klantenservice goed heeft geregeld is het te-group (StereoBOOMM). Binnen een minuut reactie en alles super snel geregeld!! Ik krijg nu nieuwe oorschelpen op de post. TOP!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 13:12

Hoi Bob,

Goed om te horen dat het inmiddels zo snel is opgelost!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:33
Peter_v_D Gebruiker

Iemand ervaring met de 700 Retro?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 07:46
dre667 Gebruiker

Hoi Peter,

ik heb deze maanden geleden gekocht.

Leuke speaker, lange batterij tijd, mooi afgewerkt ( leuke retro details) en de kwaliteit van het geluid is voor mij prima voor wat je van dit type speakers mag verwachten.

( verwacht dus uiteraard geen stereo dolby surround ervaringen, maar ik ben er blij mee!)

Aanrader.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 07:50
Disturbed7 Gebruiker

Dag Peter,

Wij hebben deze vorige maand gekocht via Ibood en sedert deze week is deze al defect.. We mogen deze terug sturen naar Stereoboomm…

Je moet dus een beetje geluk hebben :)

Beantwoorden

15 maart 2017 om 08:32
dre667 Gebruiker

Wel goeie service van Stereoboomm dan…. goed om weten!  :)

Mag ik vragen wat het defect was? ( dan kan ik het hier in ‘t oog houden)

Thx!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:11
Preludess Gebruiker

Na een maand was mijne ook defect (tijdens het opladen met de meegeleverde kabel vloog deze in de brand)

Ibood gebeld die een 6 weken retourproces hanteren wat natuurlijk veel te lang is. Stereoboomm gebeld en zij hebben mij binnen een week een nieuwe verstuurd. Ik raad dus aan om niet de speaker op te laden als je er zelf niet bij bent.

Het geluid is oké. Het is niet slecht maar je moet er van houden, door het zwarte materiaal wat er omheen zit vervormd het geluid, als hij dus niet op oor hoogte staat krijg je al gelijk een andere geluid ervaring.

Voor deze prijs is het een leuke speaker (vooral het design, daarom heb ik deze gehaald), maar kwalitatief gezien is het zeker geen speaker van 120 euro.  Een JBL flip van 80 euro produceert een stuk beter geluid.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 07:55
Disturbed7 Gebruiker

Bij ons is het ook een probleem bij het opladen. Na 10 uur opladen doet de speaker nog altijd niets. 
Ik mag de speaker nu terugsturen en normaal binnen de 2 weken heb ik een (hopelijk goede) nieuwe.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 09:03
brinkeyboy Gebruiker

Ook de onze is na een maand teruggestuurd. Hij laadde niet meer op, maar inderdaad Stereoboomm levert een goede service. Wel een beetje verontrustend dat de lader in de fik kan vliegen.

Wat geluidskwaliteit betreft, hij blijft wat achter in het hoog. De gewone 700 van Stereoboomm klinkt net wat frisser.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 06:08
Oboemaa Gebruiker

Ik heb er al eentje en ben er erg tevreden mee. Kunnen de speakers aan elkaar gekoppeld worden?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:56
ultitech Gebruiker

Hangt er vanaf welke speakers je bedoelt? :)

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:57
Official Product Expert Stereoboomm-Expert Official Product Expert

De wifi speakers kunnen aan elkaar gekoppeld worden, de bluetooth speakers niet.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 07:08
reuzekleuter1 Gebruiker

Ik kan niet bestellen/betalen met bankcontact… iemand nog last van?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:55

Hoi reuzekleuter1,

We ervaren inderdaad betalingsproblemen met Bancontact. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:08
reuzekleuter1 Gebruiker

Hopelijk kan er een oplossing snel gevonden worden vooraleer het product uitverkocht is! Dat zou jammer zijn! Eerst vertraging met een levering van een ander product en dan deze niet kunnen bestellen :( You can do it Ibood!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:22

Hoi reuzekleuter1,

Onze ICT-afdeling doet zijn best! In de tussentijd kan ik enkel aanraden om een andere betaalmethode te gebruiken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:26
InspectorButters Gebruiker

De Stereoboomm HP600 BT zijn niet over-ears, maar half on-ear en half over ear! Ik heb vrij kleine oren maar alsnog pasten ze niet in de oorschelpen..

Beantwoorden

15 maart 2017 om 12:01

De oorschelpen zijn 68×96 mm aan de buitenzijde van de foam rand, de binnenkant is 57 x 30 mm. Doordat het foam niet helemaal vierkant van profiel is past het bij mij goed over de oren. Mijn oorschelpen steken binnen de rand.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 13:37
Milmoor Gebruiker

Via de Flash sale vorige week heb ik een Stereoboomm MR300 gekocht. Ik wil er nog een paar gaan bijkopen zodra ik dit mysterie heb opgelost: de homegroup shares zijn kreeg in de app. Hij ziet de music mappen, maar niet wat er in staat. Moet ik dat nog wat voor doen? Cast to device doet het trouwens prima, maar ik wil het graag van de app regelen, niet vanaf de pc.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 13:58

@milmoor: In de app gaat u naar ‘mijn muziek’, dan naar ‘thuismuziek delen’. Dan wordt op uw netwerk thuis gezocht naar andere apparaten die als muziekbron zijn geconfigureerd.  U kunt bijv. een NAS of PC kiezen, mits deze als muziekbron zijn ingesteld. Vervolgens kiest u op dat toestel de gewenste map en kunt u nummers gaan afspelen.

Beantwoorden

26 maart 2017 om 13:26
Milmoor Gebruiker

Het is mij niet duidelijk hoe ik iets als muziekbron definieer. Ik heb via Homegroup de muziek gedeeld. Ik heb via network shares meerdere mappen gedeeld. In de mappen staat een muziek bestand. Blijkbaar moet ik heel iets anders doen, maar wat?

Beantwoorden

31 maart 2017 om 21:09
Milmoor Gebruiker

Gevonden: https://www.topnettricks.com/windows-8-dlna-media-server/

Beantwoorden

16 maart 2017 om 08:14
Juggleking Gebruiker

Kan ook bevestigen dat de service zeer goed is. Bij defect kregen we onmiddellijk een nieuwe.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 08:31
freddy_ Gebruiker

Joepie, eindelijk weer!
In ieder geval een MR300 voor mij, maar jammer dat de MR200 er deze keer niet bij zit… :(

Beantwoorden

16 maart 2017 om 11:13
Giobbe Gebruiker

iBooders, hoe vergelijkt het geluid van de 500+ zich met het geluid van de 500? Iemand hier ervaring mee? Ik heb de 500, maar deze is een beetje aan het eind van zijn Latijn.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 16:09

@Giobbe: De 500+ kan luider, en heeft meer bas dan de 500. De afmetingen van de voorzijde zijn gelijk, maar de 500+ is iets dieper/dikker.

Beantwoorden

17 maart 2017 om 10:31
faucon Gebruiker

Heb laatst de 500+ gekocht. Kan geen vergelijk maken met de 500, maar ben onder de indruk van de kwaliteit van het geluid en hoeveelheid bas. Zeker in verhouding tot  het formaat van de speaker (waardoor hij makkelijk mee is te nemen). De gold uitvoering ziet er ook mooi uit.

Verder gaat hij erg lang mee op de batterijen. Ik heb de indruk dat dat langer is dan aangegeven is in de specs.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 16:11
annemie84 Gebruiker

Bij de vorige Flash sale heb ik 2 MR300’s gekocht. Ik ben zeer tevreden over het geluid. Wat ik wel jammer vind, is dat de speakers niet in ’standby’ gaan als ze niet gebruikt worden. Als ik de speakers aan laat staan zonder muziek, geven ze een lichte ruis. Hierdoor schakel ik de boxen altijd uit als ik ze niet gebruik, wat veel tijd kost wanneer ik ze weer aanzet. Het duurt namelijk even voor ze weer een wifi connectie vast hebben. Het zou beter zijn dat ze, zoals bvb. Sonos doet, na bvb. 3 minuten op standby gaan, zodat ze niet meer ruizen en ik ze constant kan laten aanstaan.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 22:28
bloetoet Gebruiker

Stereoboomm 500+ Compacte Wireless Stereo Speaker

@Ibood…..batterij-spec klopt niet!

Gaarne z.s.m. aanpassen!!! 1500 mAH ipv 15000 mAH

Helaas ben ik hierdoor tijdens een eerder verkoop erin getrapt. Toch raar dat ik eerst op onderzoek (zie http://www.stereoboomm.be/stereoboomm-500plus/)  moet wil ik erachter komen of hier incorrecte informatie wordt verstreken.
Wees gewaarschuwd luitjes!

Beantwoorden

16 maart 2017 om 22:44
Moderator Paul Moderator

Beste bloetoet,

Dankjewel voor het attenderen. Ik heb het doorgegeven aan de betreffende afdeling zodat het morgen z.s.m. aangepast zal worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 maart 2017 om 06:19
williamwhite Gebruiker

Beetje vreemde opmerking eerlijk gezegd :)

De specs geven aan hoe lang de batterij meegaat. Als de batterij dan maar 1500 is ipv 15000mAH moet je juist blij zijn. Want dat betekend dat je maar 10% van de oplaadtijd nodig hebt :) :) voor die gebruiksduur van de speaker.

Beantwoorden

17 maart 2017 om 12:06
sunshinefranny Gebruiker

beste, zit er nu bij deze ibood wel of geen hoofdtelefoon bij?

Beantwoorden

17 maart 2017 om 12:10
Moderator Paul Moderator

De HP600 in deze sale is een hoofdtelefoon (type: over-ear).

Beantwoorden

27 maart 2017 om 14:48
koenmunk Gebruiker

Ik heb eergisteren de Stereoboomm 700 retro in ontvangst genomen, maar na een half uurtje muziek draaien was hij al stuk.

Als ik heb aan hem aan/uit switch gebeurt er niets, als ik hem op de stroom dan geeft het ‘opladen’ lampje wel licht, maar er gebeurt niets.

Wat moet ik doen? terugsturen naar iBood?

(het is wel een mooie box trouwens!)

Beantwoorden

27 maart 2017 om 15:01
Moderator Paul Moderator

Beste Koen,

Vervelend dat er iets mis lijkt te zijn met het ontvangen product. Gebeurd er ook niets als je de Stereoboomm langer aan de oplader zet? Ik zou je willen adviseren om in dat geval een mailtje te sturen naar support@te-group.com (de leverancier van het product). Zij kunnen beoordelen of het om een defect gaat en een oplossing bieden. Mocht dat geen soelaas bieden, ik kan het me niet voorstellen, dan mag je uiteraard ook via Mijn iBOOD een Service Verzoek (DOA) indienen en zal de klantenservice van iBOOD het oppakken.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:59
jelle van hees Gebruiker

Gisteren pas mijn stereoboom retro kunnen uitpakken. en dat was een hele teleurstelling. De seal van de doos van mijn box was stuk en de box zelf was al op een hoek beschadigt. Er waren duidelijk sporen van reparatie te zien. Er stonden vingerafdrukkring in de “lijm” die gebruikt Was. was dit een refurb? toch even aan men gsm gehangen en het geluid was echt ver ondermaats. de middentonen  en de highs vervagen heel erg muziek klink heel dof en verre van helder. het lijkt also elke zanger/zangeres die ik door deze boxen afspeel lispelt. het is alsof de box onder water staat. deze gaat dus asap op retour. jammer want ik keek er echt naar uit.

Hoe zit het met retour kosten wanneer een apparaat niet naar behoren werkt? Zijn deze dan ook nog voor mij?

Beantwoorden

30 maart 2017 om 10:08

Hoi Jelle,

Als een product defect is, zijn de retourkosten voor ons. Als een product niet aan jouw eisen voldoet (omdat je bijv. had gehoopt op een beter geluid), dan zijn de retourkosten voor jou. Alle informatie vind je hier.

Mocht je het gevoel hebben dat hij defect is, raad ik je aan even te mailen naar support@te-group.com. Dit is de leverancier van deze speaker en zij staan bekend om hun goede en bovenal snelle service.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 maart 2017 om 18:59
thaMesias Gebruiker

Ik heb bij deze sale de HP600 besteld. Deze werd echter incompleet (zonder kabels of boekje, dus niet op te laden en daardoor niet te gebruiken) en vermoedelijk als refurbished geleverd. Ik heb hier direct een service verzoek voor ingediend, maar helaas staat deze na bijna een week nog steeds op status ‘nieuw’. Graag zou ik hier een reactie op willen omdat ik binnenkort echt een fatsoenlijk headset nodig heb en anders moet ik er elders één gaan aanschaffen.

Mvg,

Herrie

Beantwoorden

30 maart 2017 om 19:54
Moderator Paul Moderator

Hallo Herrie,

Dat is een vervelende situatie. Ik zal de klantenservice attenderen op jouw openstaande service verzoek.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

8 april 2017 om 12:06
thaMesias Gebruiker

Het is nu ruim een week later en los van 1 minimaal standaard e-mailtje waarin duidelijk geen verwijzing naar mijn initiële vraag te vinden is, heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Helaas moet ik nu op vakantie zonder headset, ik heb namelijk niet de liquide middelen om zomaar een tweede aan te schaffen. Ik hoop dat jullie toch spoedig met een passende oplossing komen.

Groet,

Herrie

Beantwoorden

8 april 2017 om 20:20
Moderator Paul Moderator

Ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantenservice, zodat het verder afgehandeld wordt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.