15 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Laptops & meer...

Laptops & meer...
Opruiming bij iBOOD!

Bij iBOOD werken alleen maar opgeruimde mensen. Tim en zijn minion Rosa spannen wat dat betreft de kroon. Ook vandaag zijn ze met de bezem door de voorraad gegaan. Kijk nu of er in deze opruiming iets voor jou bij zit!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

15 maart 2017 om 00:06
swimon Gebruiker

Djeeeezes Ibood. Doe eens iets aan die halve afbeeldingen aub??

Beantwoorden

16 maart 2017 om 10:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi allen,

De discussie heb ik even verwijderd om het topic overzichtelijk te houden.

De halve afbeeldingen verschijnen regelmatig bij deals die we in het verleden al eens hebben aangeboden. Onze ICT-afdeling heeft dit probleem helaas voor deze deals nog niet kunnen verhelpen. Mijn excuus hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:10
hgoor Gebruiker

Uh, de Lenovo Miix 700 linkjes kloppen voor geen meter? De 4G versie heeft geen prijs/islam onbestelbaar.?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:13
VdbN Gebruiker

Die elitebook lijkt me wel wat, ook al is het een amerikaanse import. Kan ik hiervoor gewoon een europese voedingadapter voor kopen ipv altyd die converter mee te nemen?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:04
VdbN Gebruiker

Ik had hier nog graag een antwoord gehad :D

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:58
ramon10 Gebruiker

Heb je de Elitebook 1030?

Check hier. Of nog beter gezegd: hier.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 15:34
mmmgielissen Gebruiker

Ik heb hem afgelopen zaterdag binnen gekregen.. een kabel met Europese stekker is genoeg. De voeding zelf heeft een universele laptop aansluiting.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 18:43
VdbN Gebruiker

Zo heb ik er wel een paar liggen, thanks!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:25
Bogazici Gebruiker

Nou moe, ben ik de elitebook aan het bestellen, word ik tijdens het afrekenen omgeleid naar het beginscherm en is de laptop opeens uitverkocht. Ik moet toch tijd krijgen om mijn bestelling af te ronden??

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:49
Moderator Tom Moderator

Dag Bogazici

het product is pas gereserveerd vanaf het moment dat je in het betalingsscherm van de bank zit.
Niet als je nog gewoon je gegevens in aan het vullen bent. Het is echt om het snelste in dit geval.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:51
Bogazici Gebruiker

Hi Tom, ik had op ‘ik neem er een!’ Knop geklikt. Toen login gedaan. Daarna betalingswijze en toen mijn bank geselecteerd om met ideal te betalen. Op dat moment werd ik teruggeleid naar het beginscherm en was het produkt uitverkocht. Het kan toch niet zo zijn dat als ik bij mediamarkt aan de kassa sta dat iemand anders het produkt, terwijl ik bezig ben met betaling, uit mijn handen kan pakken?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:55
HetGezegde Gebruiker

Hier dus wel.

En ook op heel veel andere websites. Probeer maar eens ergens exclusieve sneakers te pakken te krijgen die op tijdstip x online komen. Dan moet je ook snel zijn.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:11
Moderator Paul Moderator

Beste Bogazici,

Ik begrijp de irritatie, maar een webshop is iets anders dan een fysieke winkel. 
Stel dat een product wel gereserveerd wordt zodra het in de winkelmand geplaatst wordt, dan kan iemand dat product urenlang in de winkelmand ‘vasthouden’ en uiteindelijk besluiten om het niet te kopen, of vergeten dat het nog in de winkelmand zit. In die tussentijd kunnen andere klanten dat product dan niet kopen. 
Hopelijk heb je een volgende keer meer geluk.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:15
Bogazici Gebruiker

Hi Paul, bedankt voor je reactie. Het hoeft ook niet urenlang ‘vastgehouden’ te worden in de winkelmand. In mijn geval had ik het betaaltype (Ideal) geselecteerd en had op volgende geklikt. Vervolgens werd niet het volgende scherm getoond maar werd ik naar het beginscherm geleid met de mededeling dat het produkt was uitverkocht. Dit was een fractie van een seconde…Ik was verrast. Begrijp ik het nu goed dat er helemaal geen tijd wordt gegeven om je betaling af te ronden? Ook niet een paar minuten? Ik vind dit wel zorgelijk en lijkt me een verbeterpunt.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:36
Moderator Paul Moderator

Dank voor jouw feedback. Er wordt wel gekeken of dit in de toekomst anders kan, maar op dit moment is dat (nog) niet mogelijk.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:29
jozuaurk Gebruiker

Ik heb de n56u besteld dacht voor deze prijs kun ik hem wel als repeater gebruiken. Iemand ervaringen er mee?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:56
HetGezegde Gebruiker

Dat kan.

Heb ervaring met de 68- en 87U.

Weet niet of jouw aankoop krachtig genoeg is, maar dat is dan een kwestie van uitproberen en zo niet, terug sturen.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:35
Sephiroce Gebruiker

Alles van waarde uitverkocht gdv na 10minuten!!!!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:50
Moderator Tom Moderator

Dag Sephiroce

bij een opruiming zijn de aantallen vaak kleiner en prijzen vaak goedkoper.
Het is dus aan te raden om er zo snel als mogelijk bij te zijn want OP == OP.

Volgende keer misschien meer geluk!

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

15 maart 2017 om 01:02
Sephiroce Gebruiker

Begrijp ik maar 10 minuten!!!!!!

Weer wat geleerd, eerst kopen dan de tijd nemen om te kijken of het product waardig is

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:57
HetGezegde Gebruiker

Net zoals bij de Hunt inderdaad.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:46
TheAdder Gebruiker

Er staat ook niets voor niets: OP == OP

Beantwoorden

15 maart 2017 om 00:59
foxathome Gebruiker

2x Logitech M325 Draadloze Muis (Refurbished)
Geleverd in nieuwe verpakking zoals nieuwe muizen ook geleverd worden?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:02
snorlax Gebruiker

Nee, zitten in een neutrale verpakking.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 01:01
Turanx Gebruiker

Die samsung s7 keybord. Is dat ook te gebruiken bij de s7 edge?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 03:16
BaoWow Gebruiker
15 maart 2017 om 06:49
nraforever Gebruiker

Technisch vraagje: Hoe sluit ik een headset aan met maar 1 3,5mm jack? Mijn PC kast heeft 2 3,5mm ingangen, 1 voor mic en 1 voor koptelefoon. Bij pogingen een headset aan te sluiten had ik in het verleden dus of de mogelijkheid iets te horen of om iets te kunnen zeggen. Helaas nooit allebei tegelijk.

Beantwoorden

17 maart 2017 om 15:17
nraforever Gebruiker

Goeie tip, tx

Beantwoorden

15 maart 2017 om 08:58
vixof1 Gebruiker

De Levono hoofdtelefoon, is deze ook geschikt voor kinderen van 7 jaar?

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:04
snorlax Gebruiker

Wat maakt een hoofdtelefoon voor jou geschikt voor kinderen van 7 jaar? Welke specifieke eisen stel je daar aan?

Beantwoorden

16 maart 2017 om 02:46
bauke1985 Gebruiker

Oftewel, waarom zou deze ongeschikt (kunnen) zijn voor kinderen van zeven jaar?

Beantwoorden

16 maart 2017 om 08:15
tang Gebruiker

Bijv. dat er enge plaatjes op staan.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 10:25
eva864 Gebruiker

Of eenvoudigweg omdat de beugel te groot is waardoor hij niet bovenop je hoofd steunt en de hoofdtelefoon dan naar beneden glijdt? Heb ik als volwassene van minder dan gemiddelde lengte al last van bij de overgrote meerderheid van de hoofdtelefoons. Ik zou het dan ook niet aanraden.

Beantwoorden

17 maart 2017 om 19:24
technisien Gebruiker

Heb er 2 van de vorige uitverkoop kind van 8 kan er prima mee werknemers op school

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:22
krankimkopf Gebruiker

Beetje jammer dat bij het toetsenbord “Cherry MX Board 6.0 Mech. Toetsenbord” nog niet de melding ‘uitverkocht’ staat, want wie in Nederland of Belgie zit er nu te wachtten op een DUITSE indeling??

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:01

Hoi krankimkopf,

Met jouw naam verwachtte ik dat je mogelijk wel interesse had in een toetsenbord met Duitse indeling, maar helaas..

Deze zelfde Flash Sale staat ook online op onze Duitse website, voor hen is het mogelijk interessanter. We wilden echter ook eventuele Nederlandse of Belgische klanten de mogelijkheid geven dit toetsenbord te kopen. :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 19:11
VdbN Gebruiker

‘Met jouw naam..’ heerlijk gewoon. De humor van sommige moderators hier vind ik echt top!

Beantwoorden

15 maart 2017 om 09:55
Bonzaikris Gebruiker

Gewicht: 140.5 kg

Damn die hp desktop is een zwaargewicht :D

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:17
Moderator Paul Moderator

Hallo Bonzaikris,

Dank voor het attenderen. Het gewicht is 10.5 kg. 
Dat is draaglijker voor de klant én voor de pakketbezorger. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:53
sandra_vdv Gebruiker

Probeer al de hele ochtend te bestellen , maar bankcontact werkt niet .

Beantwoorden

15 maart 2017 om 10:55

Hoi Sandra,

Er zijn inderdaad problemen met betalingen via Bancontact. Ik raad je voor nu aan om een andere betaalmethode te selecteren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 maart 2017 om 11:08
sandra_vdv Gebruiker

Ok bedankt zal het eens bekijken want sofort ken ik zelfs niet.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:00
Kraver Gebruiker

Let op!

HP OMEN – i7, AMD Radeon R9 390X

Vermogen netadapter: 600W. Ik hoop dat dit niet de specs zijn van de PSU want anders gaat deze pc veel crashen bij het draaien van high end games. De AMD kaart die er in zit heeft minstens een PSU van 750 (en op sommige sites zeggen ze 800) watt nodig.

Laat je niet vangen.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 14:03
VdbN Gebruiker

Idd laat je niet vangen.. 600W is MEER dan genoeg

Beantwoorden

15 maart 2017 om 15:01
Kraver Gebruiker

Heb je ook bewijzen? Vul zelf maar de specs van deze pc in op http://outervision.com/power-supply-calculator of gelijkaardige sites. Deze pc is slecht in elkaar gestoken en gaat slecht werken.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 18:41
phobia Gebruiker

Als jij denkt dat deze PC slecht in elkaar gezet is dan snap je het niet. HP, misschien ooit van gehoord, zit al aardig lang in het vak, weet wel hoe en wat een pc nodig heeft. 600W psu is prima. De kaart gebruikt  275W maximaal. Dat de desktop te veel geld kost is en ander verhaal, maar het zijn prima onderdelen.

Beantwoorden

15 maart 2017 om 18:44
VdbN Gebruiker

Dat jij zulke sites aanhaalt als bewijs zegt genoeg..

Beantwoorden

16 maart 2017 om 02:49
bauke1985 Gebruiker

Ik begrijp überhaupt niet waarom iemand al zou gaan voor HP, maar dat is een andere discussie.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 00:05
Svekketurbo Gebruiker

Ik zie ook alleen halve afbeeldingen, zowel pc als laptop!!!

Beantwoorden

16 maart 2017 om 00:19
Frankcoo Gebruiker

Hoi Ibood, de HP EliteBook 840 G3 is vandaag binnen, maar de ventilator rammelt (tik tik tik) als ik de laptop verticaal houd. Wat kunnen wij nu doen? Van de bestelnummer: SO1316138.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 00:59
Moderator Paul Moderator

Hallo Frankcoo,

Dit bericht hoort eigenlijk in het topic van de HP Elite flashsale thuis. Zou je via Mijn iBOOD een Service Verzoek (DOA) willen versturen? Dan zal de klantenservice op zoek gaan naar een oplossing.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 maart 2017 om 01:08
Frankcoo Gebruiker

ik heb al gedaan, maar krijg geen reactie. wat moet ik dan doen?

Beantwoorden

16 maart 2017 om 04:48
bauke1985 Gebruiker

Wat je verder nog kan doen, de laptop niet verticaal houden. ;)

Beantwoorden

16 maart 2017 om 07:03
VanDenVos Gebruiker

Laptops en meer…….

Rare titel als er geen enkele laptop gepresenteerd is.

Beantwoorden

16 maart 2017 om 09:05
VdbN Gebruiker

Je bent dan ook al veel te laat

Beantwoorden

17 maart 2017 om 07:58
VanDenVos Gebruiker

Hoezo? Uitverkochte deals worden normaal gesproken gewoon als uitverkocht getoont tot einde looptijd van de hele groep.

Er is ook geen enkele uitverkochte laptop getoond.

Beantwoorden

17 maart 2017 om 09:34

Hoi VanDenVos,

In normale Flash Sales laten we uitverkochte deals inderdaad staan. In opruimings Flash Sales als deze, halen we uitverkochte deals regelmatig weg, om zo een goed overzicht te bewaren. De uitverkochte laptops zijn daarom niet meer zichtbaar.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 maart 2017 om 06:47
bijonsthuis Gebruiker

Cover cq toetsenbord voor de iPad air van Logitech is die alleen voor de 1 of ook voor de air 2?

Beantwoorden

17 maart 2017 om 09:33

Hoi bijonsthuis,

Omdat de afmetingen van de Air 1 en Air 2 enigszins afwijken, kan ik dit niet garanderen.

Mogelijk heeft iemand anders hier ervaring met deze combinatie? :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 maart 2017 om 06:55
Freya.vdb Gebruiker

Beste iBood

Woensdag probeerde ik de muizen van logitech te bestellen en voerde ik mijn kortingscode voor gratis verzending (geldig tot vandaag normaal) in en deze werkte. Doordat de betaling via bankcontact niet lukte kan ik deze code ineens niet meer gebruiken omdat ze zogezegd al ‘gebruikt’ is.

Ik zou graag de muizen mét gratis verzending bestellen en vandaag is de laatst mogelijke dag… Heb woensdag meteen gemaild naar jullie maar nog niets vernomen… Hopelijk kan ik vandaag iemand vastkrijgen zodat ik de muizen alsnog kan bestellen..

Beantwoorden

17 maart 2017 om 09:32

Hoi Freya,

Is de code niet automatisch weer vrijgegeven? Ik ga mijn collega vragen jouw mail z.s.m. op te pakken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 maart 2017 om 09:36
Freya.vdb Gebruiker

Beste Bas

Wanneer ik de code wil invoeren krijg ik steeds de melding ‘Deze vouchercode is al gereserveerd.’, terwijl ik hem dus nog niet heb kunnen gebruiken…

Dank voor de snelle hulp, hopelijk komt het nog inorde zodat ik de muizen kan bestellen.

Mvg

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.