21 maart 2017 om 00:00
iBOOD

HUNT FLASH

HUNT FLASH
HUNT FLASH

In de HUNT wisselen de deals in razend tempo. Dat is leuk en spannend, maar soms wil je net iets langer bedenktijd om te bepalen of je voor die 4K Ultra HD TV of die GROHE Doucheset gaat. Daarom draait naast de HUNT ook een HUNT SALE.

Je vindt in deze HUNT SALE producten die iets meer bedenktijd vragen, maar daarnaast ook veel koopjes en meepakkers!

LET OP

Ook de HUNT SALE is maar 48 uur open, heeft een beperkte voorraad en de samenstelling wijzigt regelmatig. Wacht dus ook weer niet té lang en kijk regelmatig of er nog nieuwe deals zijn toegevoegd. Dat is zeker de moeite waard, want je weet maar nooit wat er zomaar in de HUNT SALE opduikt... ;)

21 maart 2017 om 21:48
M.Eser Gebruiker

Midden in de nacht een Belkin IP Cam besteld uit de hunt flash aanbod. Netjes betaald en een bevestiging ontvangen. Er was nog genoeg keuze!

Krijg ik net via de mail een slappe excuus dat het niet geleverd kan worden omdat er teveel van dit product verkocht is. En als goedmakertje een kortingscode van 7,50 ontvangen… niet dus! Na 18 uur heb je vrijwel geen IP cams meer in de aanbod Ibood. Bijna alles is uitverkocht… De duurste na natuurlijk! Mag ik weer opnieuw beginnen met het volgen van de hunt aanbod met de hoop dat ik iets soortgelijks tref? Beetje jammer dit Ibood.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 22:03
Matthias Nieuwland Gebruiker

Hier hetzelfde liedje.. raar verhaal dat er nog meer mensen naast mij dit als reactie krijgen van IBOOD. Komen ze wel heel makkelijk van af…

Beantwoorden

21 maart 2017 om 21:50
TimGroenhout Gebruiker

hoezo kan ik geen ps4 selecteren bij

Guitar Hero Live Supreme Party Edition

Beantwoorden

21 maart 2017 om 23:15
Dennisvdweg Gebruiker

PES 2016: UEFA EURO 2016 – €17,95 + €2,95

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/22157/55027/pes-2016-uefa-euro-2016-edition-ps4.html

Serieus jullie moeten echt gaan vergelijken. Nieuw al vanaf €9,88 incl. te koop.

https://www.budgetgaming.nl/game-profile/pes+2016:+uefa+euro+2016_ps4.html

Beantwoorden

21 maart 2017 om 23:16
YannickM Gebruiker

Net e-mail erkenen dat Dr Dre Beats Pro niet geleverd zal worden. Teveel vraag…

dan nog 5 a 10 dagen tijd voor het geld teruggestort wordt

accepteer ik niet. Ik wil mijn product. Heb de hunt gevolgd, heb netjes betaald.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 00:28
Wim_ Gebruiker

Ik heb zojuist ook een email gehad dat mijn iPhone 5S 32gb Silver niet geleverd kan worden vanwege teveel vraag. Vind ik echt raar.. Ik had hem op 21 maart al rond 0.50uur besteld. Hij heeft tot zeker smorgens een uur of 8 erop gestaan. Waarom annuleren ze de laatste bestellingen niet? Het houden van het geld 5 tot 10 dagen levert iBood een enorm bedrag op. Stel ze stellen 100 mensen teleur met een iphone dan hebben ze toch 10 dagen mooi 33000 euro op hun rekening gehad. Ik wil gewoon mijn bestelde en betaalde product!!!

Beantwoorden

22 maart 2017 om 08:27
robvandervelde Gebruiker

En ook de Belkin Wemo starterkit led lampen dezelfde melding. Ik had notabene om 0:24 besteld…. en uren later kon je nog steeds bestellen. Dit is wel erg slecht. Ze kunnen ook gewoon een set extra inkopen en die alsnog leveren. Wat als ze over een week ofzo de producten die nu “teveel verkocht” waren opeens wel weer aanbieden tegen een hogere prijs. Ik vind dat je reinste verlakkerij…

Beantwoorden

22 maart 2017 om 09:19
NormanM Gebruiker

Hier ook een email gehad.

Tijdens de HUNT heb je Belkin F7D7601DE IP NetCam Wi-Fi-camera with Night weten te bemachtigen, gefeliciteerd!

Tot onze spijt zijn er van het bovengenoemde product tijdens de HUNT te veel verkocht, jouw order is één van de bestellingen die niet uitgeleverd kan worden.

Dit gaat toch nergens over, als je tijdens de hunt hebt besteld betaald en een bevestiging krijgt dan hoor je gewoon je product toch te krijgen.

En dan ook nog 5 tot 10 dagen wachten met geld terug te storten is helemaal absurt.

Ibood is niet meer wat het geweest is, ook grappig dat er geen 1 mod op deze berichten reageert….

Beantwoorden

22 maart 2017 om 09:30
Moderator Paul Moderator

Beste Norman,

Deze berichtgeving kwam ook voor de moderators als een verrassing. 
Bovendien kunnen de moderators hier niets aan veranderen. 
Het is daarom raadzaam om hierover contact op te nemen met de klantenservice.
Dat kan telefonisch of via het contactformulier.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 maart 2017 om 01:19
Dakhaas Gebruiker

Hoi, ik zie geen ‘hoofdafbeelding’ nadat ik bij de flash-hunt op een product heb geklikt waar i meer van zou willen weten. Ook het aanklikken van miniaturen heeft geen effect. Het probleem treedt alleen op bij de flash-hunt, niet bij de gewone hunt. bij zowel Chrome als Firefox.

resultaat is dat ik niet ga kopen wat ik niet zie…

Beantwoorden

22 maart 2017 om 01:23
Dakhaas Gebruiker

status onderin scherm blijft hangen op : ‘wachten op feeds.ibood.com..’

Beantwoorden

22 maart 2017 om 01:34
Moderator Paul Moderator

Hallo Dakhaas, dank voor de melding. Wij hadden het ook geconstateerd en doorgegeven aan iBOOD.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 01:26
ikwilda Gebruiker

Er is weer een bult uitverkocht zeg.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 09:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt helemaal! Daarom verwisselen we de deals in deze FLASH regelmatig!

Beantwoorden

22 maart 2017 om 08:56
svendestercke Gebruiker

Pure afzetterij : een product met korting aanbieden maar als je de verzendkost van 5.95 meerekent  je eigenlijk evenveel betaald ! vb : PNY USB 3.0 Attache 4 – 64 GB’

Beantwoorden

22 maart 2017 om 09:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt meerdere deals uit deze HUNT FLASH combineren, om zo de verzendkosten te spreiden. En uiteraard kun je zelf beslissen of je de deal scherp genoeg vindt :-)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 10:40
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste, een vraagje over de Gabano 100% Katoenen Overhemden. Kloppen de opgegeven maten wel degelijk? Normaal heb ik als maat XXL. Nu zou volgens de maattabel 4XL voor mij niet passen? Ik begrijp er niets van! Hebben jullie daar een verklaring voor?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 10:40
twido Gebruiker

ivm: 10x Osram GU10 LED-lampen  350 l/m uitvoering.

Kan ik hier dringend de afmetingen van krijgen want ik zit met een beperkte diepte in mijn armatuur en ik wil zeker zijn dat deze erin kunnen!

Merci

Beantwoorden

22 maart 2017 om 11:04
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste, ik heb een vraagje ivm de Gabano 100% Katoenen Overhemden. Normaal heb ik de maat XXL of XL. Nu zou de maat 4XL niet passen volgen de maattabel! Ik begrijp er niets van? Hebben jullie daar een verklaring voor?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 11:41
RJ85 Gebruiker

Goedemorgen, welk model TomTom Runner Cardio wordt er aangeboden in de de Hunt Flash, versie 2 of versie 3?

Groet, Robert-Jan

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:05
scrypto Gebruiker

Kun je op de Asus 2 in 1 tablet eigenlijk ook Android apps downloaden?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:10
Marie-Ange Gebruiker

Complimenten! De Hunt flash sales worden goed bijgehouden. Niet alleen maar verkocht wat je ziet maar op tijd nieuwe artikelen.  :)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:12
dkoteris Gebruiker

beste iBood Er staan twee schijnbaar dezelfde black en decker klopboormachines voor een verschillende prijs, wat is naast de prijs het verschil?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:45
gerly Gebruiker

Wil ik ook wel weten,  #moderators

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:20
scrypto Gebruiker

Weet iemand of je op de Asus 2 in 1 tablet ook met Android apps kunt werken? bedankt vast

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:24
pepitorobin Gebruiker

Weet iemand of je de powerocks superbrick 21000mah mag meenemen op een vliegtuig in de handbagage?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:30
sjoerdow Gebruiker

Aaaaah daaar gaat de DVD box van BoB… zo graag gewild..

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:33
mattiest Gebruiker

Hoe lang kan het duren voordat ik de box zeker heb? Sta nu al een paar minuten te wachten bij de 3e stap bevestiging…????

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:01
Monkeyshoulder Gebruiker

Beste Ibood,

Hoe zit het met het mogelijk retourneren van schoenen wanneer de maat niet juist blijkt te zijn na passen?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:03
Moderator Berlinda Moderator

Je kunt de schoenen dan retour sturen en krijg je je geld terug.

Ruilen niet mogelijk.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:05
Monkeyshoulder Gebruiker

Worden dan ook de verzendkosten en retourkosten vergoed? Bedankt voor het snelle antwoord!

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:10
Jan-van-Gent Gebruiker

Blijkbaar zijn de terugzendkosten voor eigen rekening.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 17:23
snowboylatino Gebruiker

Zoals gewoonlijk , denk dat ze ibood eens flink onder de loep moeten nemen want ze lichten de boel gewoon op . Ze zijn niet fair naar de consument toe . Ik ga je verzekeren dat dit niet gaat blijven duren .Net als de doos , natuurlijk zijn er mensen die een doos ontvangen . Maar als mensen dit niet door hebben dan is het tijd dat iedereen aan zichzelf moet gaan twijfelen. Ook ik heb dingen gekocht . Maar ik koop er niks meer , klopt op andere plekken misschien 10 euro duurder maar wel morgen in huis . Ook dat betaal je uiteraard .Het is gewoon malafide en je hebt er het laatste nog niet van gehoord .Suc6 met de hunts ;-)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:13
scrypto Gebruiker

Nogmaals de vraag :

Kun je op de Asus 2 in 1 tablet ook Android apps gebruiken? Iemand?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:14
droopy2905 Gebruiker

Geduldig wacht ik op Dr Beats Studio hoofdtelefoon, samsung robot stofzuiger om de Hunting-day’s goed af te sluiten. 1ste poging voor die Beats daarstraks —> niets uitverkocht…

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:17
droopy2905 Gebruiker

Is raar, sommige artikelen staan er 10 – 20 min op, andere 10 – 20 seconden ? ? ?

Hoe kan je in 10 seconden bestellen en betalen ! ! !

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:18
Jan-van-Gent Gebruiker

De aanhouder wint. Dat zeggen ze toch of klopt dat gezegde niet, toch nog maar eens proberen…

Beste, een vraagje over de Gabano 100% Katoenen Overhemden. Kloppen de opgegeven maten wel degelijk? Normaal heb ik als maat XXL. Nu zou volgens de maattabel zelfs de maat 4XL niet passen? Ik begrijp er niets van! Hebben jullie daar een verklaring voor? Ik wil vanzelfsprekend geen retourkosten riskeren voor iets waarbij ik totaal niet weet of het zal passen. Graag een antwoord aub, zelfs ook als jullie het niet weten…

Beantwoorden

22 maart 2017 om 14:45
scrypto Gebruiker

Ik zou even bellen naar Ibood, het nummer staat onderaan de pagina en dan heb je direct antwoord! Heb ik ook zojuist gedaan!

Succes!

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:37
patrickjanssens5 Gebruiker

Komt die Synlogy DS414 nog eens terug?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 13:59
droopy2905 Gebruiker

hoera daar waren ze, Dr Beats… gedurende 5 sec ! ! ! Dit is onmogelijk om te bestellen en betalen…

iBood dit is schandalig

Beantwoorden

22 maart 2017 om 14:14
jorisvergeldt Gebruiker

Worden die refurbished apparaten van Black and Decker wel met nieuwe accu’s geleverd?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 14:20
droopy2905 Gebruiker

Beste, zou dit niet betrouwen hoor.. zeggen toch maar wat…

Beantwoorden

22 maart 2017 om 14:44
Spacekees001 Gebruiker

Komen er wellicht nog (meer) gezelschapsspellen van 999Games in de Hunt ?

De aanbieding een paar maanden geleden, en set van 4 spellen waaronder Friesche Velden, Bonanza, Fifty-Fifty … ?

Zou wel hel top zijn !

Beantwoorden

22 maart 2017 om 16:55
Wim_ Gebruiker

Deze heeft op de 21e meteen in het begin al in de flash gestaan. Die zal waarschijnlijk dus helemaal uitverkocht zijn gok ik.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 14:49
WillyDamen Gebruiker

wanneer komen de ears van dr dre weer voorbij? Krijg gewoon geen kans om iets te kopen. Ben ik aan het afronden. hopla te laat.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 16:21
droopy2905 Gebruiker

welkom to the club, heb dit al 3x gehad met hoofdtelefoon van Dr Dre

Beantwoorden

22 maart 2017 om 16:12
vbentley Gebruiker
22 maart 2017 om 17:49
Aleph Gebruiker

Die heb ik dus in de winkel gekocht x 7. Transformator en dimmers doorgebrand. Met volgens hun lijstje “geschikte” trafo’s en dimmer, dimmen ze niet goed en gaan ze flikkeren. Osram reageert nergens op. Rotzooi!

Beantwoorden

22 maart 2017 om 17:56
snowboylatino Gebruiker

Beter nog , Osram heeft helemaal niks met ibood . De experts zogenaamd kennen ze bij osram niet eens . En komt uit goede bron geloof me . Met als zoveel expert gebruikers , zit allemaal in eigen kring . Denk je werkelijk dat Osram het moet hebben van ibood ;-) Echt niet .

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.