21 maart 2017 om 00:00
iBOOD

HUNT FLASH

HUNT FLASH
HUNT FLASH

In de HUNT wisselen de deals in razend tempo. Dat is leuk en spannend, maar soms wil je net iets langer bedenktijd om te bepalen of je voor die 4K Ultra HD TV of die GROHE Doucheset gaat. Daarom draait naast de HUNT ook een HUNT SALE.

Je vindt in deze HUNT SALE producten die iets meer bedenktijd vragen, maar daarnaast ook veel koopjes en meepakkers!

LET OP

Ook de HUNT SALE is maar 48 uur open, heeft een beperkte voorraad en de samenstelling wijzigt regelmatig. Wacht dus ook weer niet té lang en kijk regelmatig of er nog nieuwe deals zijn toegevoegd. Dat is zeker de moeite waard, want je weet maar nooit wat er zomaar in de HUNT SALE opduikt... ;)

22 maart 2017 om 18:03
Jeufke Gebruiker

Afmetingen van osram gu10 ledlampen 350 lumen? Ik had de vorige keer die andere besteld maar waren helaas te groot. Die moet ik ergens anders voor gaan gebruiken

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:25
twido Gebruiker

ik vind dezelfde niet ergens anders maar wel eentje dat er erg op gelijkt en die komen op 58 mm. Heb nu eentje van 55 mm gestoken en die past er nog net in. Dus graag de juiste maat aub

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:20
isandor Gebruiker

Iemand interesse in een 7, 50 euro voucher?

Alleen geldig voor vandaag.

Ik zal nooit meer iets kopen bij ibood…for sure

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:21
snowboylatino Gebruiker

Vriendelijk aangeboden , maar idem . Stop hem maar waar de zon niet schijnt ;-) Je zal me wel begrijpen .

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:25
isandor Gebruiker

????????????????????

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:26
snowboylatino Gebruiker

Ik wil niks meer van deze dievenbende, zelfs niet gratis . Niet persoonlijk opnemen.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:26
isandor Gebruiker

Dat waren emoticons…….

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:27
twido Gebruiker

bedoel je een voucher van 7.5 euro?

Geef je hem weg of wat zijn uw voorwaarde?

Want ik ga vandaag nog een paar dingen bestellen.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:28
snowboylatino Gebruiker

Dat kennen ze niet isandor , enkel geld innen en rente optrekken , en na 10 dagen terugstorten daar zijn ze top in ;-)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:50
isandor Gebruiker

Ik geef hem van harte weg.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 19:11
twido Gebruiker

ok dan wil ik hem wel :-)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 22:26
Belgium1 Gebruiker

Is de voucher al weg? Anders wil ik hem wel, scheelt weer die verzendkosten….

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:28
isandor Gebruiker

Hier idem

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:32
snowboylatino Gebruiker

Ze bieden spullen aan die ze niet hebben , maar wel laten betalen en geld terug storten .Dit krijgt nog een staartje geloof me blijft niet duren . En heeft niks te maken met azijnpissers , is gewoon een grote maffiabende. En helaas trapt iedereen erin.OOK IK , nu niet meer

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:36
josbmw Gebruiker

Een oud zeer… Zelf ook al diverse keren meegemaakt in normale iBood aanbiedingen.

Hoe kan je nu meer verkopen dan je kan aanbieden? We leven in 2017. Er zijn al computers die dit kunnen bijhouden.

Opmerkingen naar de klantenservice hierover dat ze volgens de Belgische wetgeving voldoende voorraad moeten hebben, doet volgens hun niet ter zake. En als je je geld binnen 10 dagen terug hebt, dan mag je nog blij zijn. Ik ken gevallen waar dit veel langer geduurd heeft.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 20:03
robvandervelde Gebruiker

Ik had de Belkin starter kit lampen, gisteren om 0:24 besteld, maar gisteravond laat de melding dat ze teveel verkocht hadden (welke winkel wil dat nu niet….) dus de 7,5 tegoedbon voor oooooooit als er wel iets leuks is (never) en dan vandaag in de hunt opeens dezelfde set lampen @moderator hoe is dat mogelijk. gisteren mijn bestelling cancelen en dan vandaag opeens met nieuwe voorraad wel weer verkopen????? Voelt erg slecht

Beantwoorden

22 maart 2017 om 19:29
jbekaert Gebruiker

Ik zou graag de zekerheid hebben dat de  aanbieding maar voor 1 speaker (yamaha NS-IC800) Is.

Deze speakers worden normaal per paar verpakt.

Als dit werkelijk maar om 1 speaker gaat vind je ze elders ook aan die prijs. (ibood doet normaal beter)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 19:35
debok Gebruiker

Kan je die Fiskars bijlen even op de hunt flash sale zetten? Ik mis ze steeds op de hunt! Dank!

Beantwoorden

22 maart 2017 om 19:40
RustyNail Gebruiker

Ja hoor! Ibood boxen in de flash! Geloof je het zelf, net had ik geceheckt stond er geen box tussen en 3 min later staan ze er tussen met uitverkocht?! Om te laten zien dat zeker?

Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van de boxen dit keer zijn, over 2 weken maar is checken op youtube. Aan de spullen te zien dat ze niet kwijt krijgen verwacht ik niet al te veel.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 19:50
RustyNail Gebruiker

Ow ja en dan staat er nog dit bij de flash deals; “Je vindt in deze HUNT SALE producten die iets meer bedenktijd vragen, maar daarnaast ook veel koopjes en meepakkers!”

Beantwoorden

22 maart 2017 om 20:44
-ION- Gebruiker

Ik heb er een weten te bemachtigen bij de flash sale, misschien omdat de scripters daar niet kijken. Nu alleen hopen dat er wat fatsoenlijks inzit.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 20:29
-ION- Gebruiker

Is er misschien nog zo’n Samsung Wasmachine over?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 20:55
Belgium1 Gebruiker

Weet iemand iets meer over de Powerocks powerbank? Welk soort cellen zitten erin (Litium?) en of je kunt zien hoe vol die nog zit (status-lampjes)???? Er staat héél weinig over bij de specificaties en ik kan op internet ook al niets vinden van Powerocks.

Beantwoorden

22 maart 2017 om 21:49
rdlroy Gebruiker

Is de BBQ Rosle G60 incl gasfles en gasfles hoes…?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 22:15
gmgmdr Gebruiker

Zanussi ZFX31401WA bij art en craft  175,37 Euro met gratis levering .

Beantwoorden

22 maart 2017 om 22:40
gmgmdr Gebruiker

Ook bij Loeters voor 169 Euro en gratis levering  . Met de zekerheid dat het toestel zal geleverd worden . Kan van iBOOD niet gezegd worden .

Beantwoorden

22 maart 2017 om 23:14
twido Gebruiker

hopelijk komt deze snel nog eens: Braun Sauce Staafmixer

Beantwoorden

22 maart 2017 om 23:31
md1986 Gebruiker

Net iets besteld, maar wordt niet goed doorverwezen naar de juiste pagina, wel afgeschreven, heb ik wel of niet besteld?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 23:37
jorisvergeldt Gebruiker

Even je mail in de gaten houden. Hier ging het ook dramatisch met bestellen, maar ik kreeg wel een bevestigingsmail.

Beantwoorden

23 maart 2017 om 14:48
blackvibes Gebruiker

Is er nog een optie om producten te bestellen die in de Flash hunt stonden?

Ik had enkele muurbeugels besteld van OneForAll en eentje uitgesloten want die leek niet te werken. Echter contact opgenomen met LG omtrent m’n monitor en kon dus juist wel..

Het gaat om de OneForAll SV 3120. Die is nooit uitverkocht geweest.

Beantwoorden

23 maart 2017 om 14:52
Moderator Paul Moderator

Hallo blackvibes,

Het is nu niet meer mogelijk om een product te bestellen uit de Hunt Flash. 
Maar er is wel kans dat de muurbeugel binnenkort terugkomt in een opruimsale. 
Blijf de site dus in de gaten houden en wie weet kun je dan alsnog je slag slaan. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.