29 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Apple

Apple
Apple Watches en meer..

De Apple Watch en je iPhone zijn hét voorbeeld van een gelukkig huwelijk. Zie meldingen direct op het scherm op je pols zonder je iPhone uit je zak te hoeven halen. Neem het gesprek direct aan op je Apple Watch (vooral handig voor korte gesprekjes) en als het wat langer duurt ga je gewoon verder op je iPhone. Of gebruik je Watch als afstandsbediening voor de camera van je iPhone of voor je Apple TV of iTunes.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

29 maart 2017 om 00:12
mriezebos Gebruiker

En weg, vooraadje van 3 stuks ofzo????

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:28
Moderator Paul Moderator

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:14
snijdt Gebruiker

De 2 is wel heel snel uitverkocht helaas.

Off: de tekst is vrij gedateerd ibood. Een kleine 3 (!!!) maanden terug misschien actueel, maar zitten al ruim in 2017.

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:15
JefVastenavondt Gebruiker

Beste Ibood

Is de series 2 horloge nieuw en in zijn originele verpakking?Ik hoop dat het hier wel degelijk over een series 2 gaat?

Groeten

Jef

Beantwoorden

29 maart 2017 om 03:35
LiFem Gebruiker

Neen. Zie “Specificaties”, daar staat: Apple Watch (1st Gen).

1st Gen = “series 1″, de originele allereerste Watch dus.

Bij die andere hebben ze dat weggelaten, maar staat bijvoorbeeld EAN 0888462675031 vermeld. Die laat zien dat het horloge een Apple S1 chip aan boord heeft. S1 = de eerste SoC. De Series 2 heeft een S2 SoC aan boord. Dus ook dat zijn 1st gen watches… Helaas.

Beantwoorden

29 maart 2017 om 08:36
mrbasm Gebruiker

Nou …  deze is toch wel degelijk series 2

Apple Watch (2) met kalfsleren band

Beantwoorden

29 maart 2017 om 08:37

Ik zie toch duidelijk series 2 overal staan en de vermelding van een ingebouwde gps en een s2 chip. Dus ik hoop dat het wel degelijk om een s2 gaat en niet een vergissing is van ibood. Graag een antwoord op mijn 2 vragen van een moderator gehad..

Beantwoorden

29 maart 2017 om 09:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze Apple Watch (2) met kalfsleren band wordt geleverd in de originele verpakking en is helemaal nieuw.

Het gaat inderdaad om een Series 2 watch.

Beantwoorden

31 maart 2017 om 06:17
LiFem Gebruiker

Waarom staat dan overal 1st gen en een EAN van een S1 bij?

Beantwoorden

31 maart 2017 om 09:36

De betreffende watch (met als titel ‘Apple Watch (2) met kalfsleren band’) was reeds uitverkocht en uit deze Flash Sale gehaald, net als alle andere deals die destijds al waren uitverkocht om het overzicht te bewaren. Daarom is hij nu niet meer zichtbaar.

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:00

Wederom zaten mijn vermoedens juist.

Net een series0 geleverd gekregen en dan vraag je het nog eens duidelijk na….

Nog geen enkele keer heb ik kunnen spreken van een correcte en juiste bestelling bij jullie…

Beantwoorden

5 april 2017 om 12:05

Dat is inderdaad erg vervelend, Jef! Mijn excuus hiervoor.

Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” willen aanmaken?

Beantwoorden

5 april 2017 om 19:00

Beste Bas,

Dat heb ik inmiddels gedaan. Ik hoop op een spoedig antwoord en een correcte oplossing. Niet weer gewoon mijn product terugsturen om dat te horen te krijgen dat het gevraagde product niet meer geleverd kan worden en dat ik gewoon mijn geld terug krijg…dat heb ik de voorbij 2 bestellingen al moeten doen….

Alvast bedankt

Jef

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:27
McRaemus Gebruiker

De Magic Mouse: is dat deze met 2x AA-batterijen? Of met ingebouwde batterij die moet opgeladen worden met lightning kabel?

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:51
elpaolo Gebruiker

Versie 1, werkt dus met losse batterijen

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:41
Dennjos Gebruiker

Ik ben ook erg benieuwd om welke Magic Mouse het gaat. Als het de oplaadbare is bestel ik er een.

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:43
Dennjos Gebruiker

Aan de foto’s te zien is het niet de 2 :-(

Beantwoorden

29 maart 2017 om 10:04

Dit betreft inderdaad de versie met batterijen.

Beantwoorden

30 maart 2017 om 08:47
Dennjos Gebruiker

Bedankt! Dan wacht en hoop ik dat de 2 ook nog een keer langs komt ;-)

Beantwoorden

29 maart 2017 om 00:52
101 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Dit product hebben we uit de Flash Sale verwijderd, daarom heb ik ook jouw bericht weggehaald.

Beantwoorden

29 maart 2017 om 19:40
jesper1993 Gebruiker

Let op dit is niet series 1 apple watch, maarde zogenaamde  series 0! (google maar, zijn nog enekele belangrijke verschillen). o.a. te kenmerken aan de iets andere afmetingen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.