26 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Sengled Verlichting

Sengled Verlichting
Smart lighting

Lampen die je leven kleur geven met klank of je wifibereik vergroten? Dat moeten wel lampen van Sengled zijn! Neem snel een kijkje en be surprised!

26 maart 2017 om 00:13
michielv87 Gebruiker

Als je wifi wilt vergoten dmv een lamp betekent dat dat de lamp altijd aan moet staan?

Beantwoorden

26 maart 2017 om 00:24
Niekje75 Gebruiker

Yep…heb dat net uitgezocht. Je bedient de lamp met de app op je telefoon en de repeater blijft dan aan. Wanneer je de ‘gewone’ schakelaar zou gebruiken staat de repeater dus uit en bij opnieuw aanzetten moet je dus weer je wachtwoord in voeren

Nu de Pulse Boost geïnstalleerd is werkt hij iets anders dan een reguliere led-lamp. Dat komt omdat je hem volledig bedient via de Boost app. Via de app dim je de lamp en schakel je hem aan of uit. Je zou de lamp ook via een fysieke knop uit kunnen zetten, maar dan werkt de repeater ook niet meer.

https://www.consumentenbond.nl/router/sengled-boost

Beantwoorden

26 maart 2017 om 01:29
michielv87 Gebruiker

ja dus niet handig voor op de gang of sws handig met kinderen die af en toe t lucht aan en uit doen…

rare constructie…

Beantwoorden

26 maart 2017 om 01:30
michielv87 Gebruiker

tnxs voor t uitzoeken trouwens ;)

Beantwoorden

26 maart 2017 om 01:09
willenilse Gebruiker

Heel apart… Een master kost 39.95 en een satelliet 29.95 is samen 69.90. Een set is duurder.

Beantwoorden

26 maart 2017 om 14:11
Pvdvenis Gebruiker

Nou zeg inderdaad! 5 centen!!!

Beantwoorden

26 maart 2017 om 07:20
paul kleijn Gebruiker

Jammer dat de audio niet ook via de wifi kan nu moet je dus als nog je telefoon in de buurt houden van de lamp. Zeker als je de licht sterkte boven wil instellen op een kamer met de zelfde telefoon.

Beantwoorden

26 maart 2017 om 09:37
razor911 Gebruiker

De Flex is via Wifi!

Beantwoorden

26 maart 2017 om 07:47
erikdijkstra Gebruiker

Het staat niet in de tekst, dus wel niet kunnen. Is deze lamp te besturen via hue?

Beantwoorden

26 maart 2017 om 08:10
paul kleijn Gebruiker

Staat duidelijk muziek via bluethoot of ik zag het in het filmpje voor bij komen…

Beantwoorden

26 maart 2017 om 08:12
paul kleijn Gebruiker

Eigenschappen Bluetooth:Bluetooth-standaard: v2.1 + EDR (klasse 2)Bluetooth-profiel: A2DP, AVRCP, SPP, …Zendvermogen Bluetooth: 4 dBm, bereik 10 m (in de buurt van zichtlijn, zonder obstakels)

Audio-overdracht tussen lampen:Audio-overdracht van hoofdlampen naar satellietlampen: 5 GHz-bandAfstand tussen hoofdlampen en satellietlampen: tot 35 m (in de burt van zichtlijn, zonder obstakels)Latency draadloos punt-tot-puntsysteem: < 20 m

Beantwoorden

26 maart 2017 om 21:38
Kriezewieske Gebruiker

Ik zou graag de Boost aankopen, maar zie dat ze op de site zelf ook een matte versie aanbieden… Hier wordt geen onderscheid gemaakt, maar is via de foto’s duidelijk dat het over de doorzichtige versie gaat… Is de matte versie ook te bestellen?

Beantwoorden

27 maart 2017 om 11:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas, Kriezewieske. We bieden vandaag enkel de transparante versie aan.

Beantwoorden

27 maart 2017 om 15:00
jason13 Gebruiker

Kan je deze niet aan elkaar koppelen? Moet je per sé de Sengled Pulse Sateliet lampen erbij nemen? Want die zijn al uitverkocht…elliet | Audio

Beantwoorden

27 maart 2017 om 15:11
jason13 Gebruiker

Excuus, ik dacht dat ik het onder het product specifiek plaatste…
Herformulering:

Kan je de master-lampen niet aan elkaar koppelen? Ik wil best een 10tje meer betalen, want de Satelieten zijn al uitverkocht. Ik heb nu de set besteld en wil er wel graag een 3de bij.

Beantwoorden

27 maart 2017 om 16:26

Ha Jason,

Je vraag ga ik even doorsturen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 maart 2017 om 16:45

Hi Jason,

Het is niet mogelijk om meerdere masters te koppelen. Je kunt maximaal 1 master en 7 satellites koppelen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.