30 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Beurer Gezondheid

Beurer Gezondheid
Health & well-being

Analyseer je lichaamsgewicht, maar ook je spiermassa, BMI, vochtpercentage en meer. Meet je bloeddruk, werk aan je buikspieren of gun je gezicht een grondige reiniging. Dankzij Beurer word je baas over je eigen lichaam.

De Product Expert is dagelijks aanwezig om 10:00 en 16:00 uur. 

30 maart 2017 om 07:27
dewacko Gebruiker

https://www.bol.com/nl/p/beurer-bm26-bovenarm-bloeddrukmeter/9200000011167695/?suggestionType=browse

bij bol.com nog goedkoper, en deze serie staat niet op de lijst voor geschikte / aanboven door hatstichting dat is pas bij de bm3. en hoger.

ik laat het links liggen

Beantwoorden

30 maart 2017 om 09:32
ultitech Gebruiker

Daar is hij 45 euro. Bij Ibood dus incl verzenden een stuk goedkoper. Zo’n 33% korting. Dus ik weet niet waarom jij hem bij Bol goedkoper vindt?

Beantwoorden

31 maart 2017 om 10:06
aak Gebruiker

Deze weegschaal is die via bluetooth verbonden met een app/pc? Is die via internet ui tte lezen?

Beantwoorden

31 maart 2017 om 10:13
Official Product Expert Beurer-Expert Official Product Expert

Beste aak, kun je me vertellen van welke weegschaal je dit zou willen weten?

Beantwoorden

1 april 2017 om 12:21
wolverine1 Gebruiker

Beste Expert , Is deze trainer Beurer EM35  te gebruiker voor drager van Pacemaker ?Gevaarlijk? Af te raden ? Oplossingen ?

Dirk

Beantwoorden

2 april 2017 om 10:10
Laurentius Gebruiker

Zijn de diagnoseweegschalen te linken met een app of enkel via de USB kabel?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.