3 april 2017 om 00:00
iBOOD

Solis Keukenapparatuur

Product expert aanwezig

Solis Keukenapparatuur
Kokkerellen doe je zo!

Iedereen kan koken en dankzij Solis wordt koken ook nog eens super gemakkelijk! Neem een kijkje in deze Flash Sale en ontdek welke apparaten jou kunnen helpen bij het bereiden van de heerlijkste gerechten en lekkerste sapjes.

3 april 2017 om 09:30
pierreg Gebruiker

IS ER EEN ANTI-KALKFILTER AANWEZIG?

Beantwoorden

3 april 2017 om 17:08
Official Product Expert Solis-Expert Official Product Expert

Om welk product gaat uw vraag?

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:09
Totaloss Gebruiker

@Solis-Expert:Ik veronderstel dat pierreg op de waterkoker doelt.

Dit is ook mijn vraag: beschikt de waterkoker over een anti-kalkfilter?

Dank,

TL

Beantwoorden

5 april 2017 om 13:58

Goedemiddag Pierreg,

In de waterkoker zit geen anti-kalkfilter gemonteerd. Voor extra informatie betreffende dit product verwijs ik u graag naar 
http://www.solisonline.nl/keuken/waterkokers/solis-thermo-kettle 

Beantwoorden

3 april 2017 om 12:05
piett Gebruiker

Hoeveel liter is de inhoud ?

Beantwoorden

3 april 2017 om 17:07

Welk product betreft uw vraag?

Beantwoorden

3 april 2017 om 15:30
spiderpig3 Gebruiker

Iemand ervaring met de Teppanyaki?

Beantwoorden

3 april 2017 om 16:54

Goedemiddag, wat wilt u weten van de Teppanyaki? Voor aanvullende informatie verwijs ik u graag naar 
http://www.solisonline.nl/solis-teppanyakiathome.

Beantwoorden

3 april 2017 om 18:27
DonSchranz Gebruiker

Heb dit apparaat inmiddels al een tijdje en gebruik hem voor de meest uitlopende bereidingen. Is echt een aanraden en 1 van mijn favorite apparaten.

Beantwoorden

4 april 2017 om 04:39
tlangeraet Gebruiker

De gelateria is best een goeie ijsmachine en wordt op coolblue ook hoog ingeschat, maar dit aan een richtprijs van 449 ipv 549! Hier gaat het eigenlijk over slechts 22% korting ipv 36! Had dit een ibood-waardige aanbieding geweest, had ik gekocht, maar dit blijft te duur … jammer

Beantwoorden

5 april 2017 om 01:03
Pvdvenis Gebruiker

goed kijken… 499 staat hij voor op coolblue. is toch mooi 30 % korting

Beantwoorden

4 april 2017 om 11:42
AC_deRidder Gebruiker

Wat voor soort anti-aanbaklaag zit er op de Multi-chef 822 en de rijstkoker? Teflon?

Beantwoorden

5 april 2017 om 01:36
Susantigoon Gebruiker

Dit is eigenlijk taak v/d SE/OPE, maar die laat hier duidelijk, gezien tijd en datum van Uw vraag, verstek gaan…

Ik heb zelf de 822 staan en ik vermoed, bij aanblik, dat het Teflon is.

Vind ik persoonlijk niet bezwaarlijk aangezien dit systeem geen dusdanig hoge temperaturen kàn genereren dat deze Teflonlaag schadelijke dampen zou kunnen voortbrengen. Volkomen veilig in ieder opzicht (en helemaal top voor bijv goulash, rendang of pulled pork).

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:13

Goedemiddag AC-deRidder,

De anti-aanbaklaag van onze SOLIS Multi-Chef Pro is PFOA en PTFE vrij, dus geen teflon. Onze anti-aanbaklaag betreft een coating gebaseerd op PTFE met hoge prestaties onder anderen voor corrosieweerstand. De benaming van deze coating is EK-1909S-201L en EK-3798M.  We kunnen u bij belangstelling voorzien van een technisch specificatieblad (engels).

Beantwoorden

5 april 2017 om 09:43
whackemall Gebruiker

Verdorie, is Solis een keer in de aanbieding, zit hun mooie espressomachine (Grind & Infuse Pro) er niet tussen…

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:14

Bedankt voor uw interesse in ons topproduct, deze hebben we inderdaad helaas niet beschikbaar via dit kanaal.

Beantwoorden

5 april 2017 om 11:25
Gekkenugter Gebruiker

Kan je met een vd blenders ook hamburgers van vlees maken? Dus een hakfunctie?

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:29

Goedemiddag Gekkenugter,

In principe zijn de blenders niet bedoeld voor het hakken van vlees, betreffende machine hiervoor is een foodprocessor. Echter met de Pulse functie van onze Perfect Blender Pro kan de blender ook gebruikt worden om vlees te pureren.

Standaard functionaliteiten van de SOLIS Perfect Blender Pro

Beantwoorden

5 april 2017 om 11:32
iboodcorneille Gebruiker

Over de staafmixer: kunnen de mixer, garde, hakmixer en mengbeker ook in de vaatwasser?

Beantwoorden

5 april 2017 om 14:19

Goedemiddag iboodcorneille,

De mengbeker, pureerstaaf en de garde kunnen in de afwasmachine. Na het verwerken van levensmiddelen die veel zout bevatten, bevelen we aan het mes onmiddellijk af te spoelen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.