15 april 2017 om 00:00
iBOOD

Televisies

Televisies
Een huis is geen huis...

...zonder de buis. Voor een romantische film met z'n tweetjes, een intense game in je uppie of de nieuwe Game of Thrones met de hele vriendengroep. Klein of groot, Full HD of 4K, in deze Flash Sale hebben we het allemaal. Kijk dus rond en sla je slag.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

15 april 2017 om 00:30
JEEBOB12 Gebruiker

Lg oled 55E6V. Maar niet de grotere 65e6v ?

Die is ook einde reeks gezien de nieuwe 7-reeks ….   En vorige keer veeeeel te vroeg uitverkocht wgns enorme vraag naar een heel goede 65″.

Jammer… Was anders rap beslist.

Beantwoorden

15 april 2017 om 00:38
kikke002 Gebruiker

Er schijnt ook een 65″ in de aanbieding te zijn, maar die aanbieding zit in een frame dat niet echt lekker werkt. Zie hiervoor de 55″ LG en dan onderaan.

Beantwoorden

15 april 2017 om 00:40
kikke002 Gebruiker

Aanvulling: bij de 2e 55″LG. De 55B6V, staat het. Van de eerste is blijkbaar alleen een 55″ versie beschikbaar.

Beantwoorden

15 april 2017 om 00:49
Moderator Paul Moderator

Dank voor het attenderen. De verwijzing naar een 65″ model was alleen actief toen het 55″ model in een dagdeal werd aangeboden. Blijkbaar is vergeten om in deze sale die verwijzing weg te halen.

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:46
JEEBOB12 Gebruiker

Toch bedankt vr je input Kikke :-)

Beantwoorden

15 april 2017 om 01:01
poffermeloen Gebruiker

50 euro korting op de oled tv’s van lg. Heel leuk die adviesprijzen maar dit is alhoewel het “korting” is toch wel vrij zuinig…

Beantwoorden

15 april 2017 om 08:20
ACStrang Gebruiker

Kom je ook met een beter aanbod?

Beantwoorden

15 april 2017 om 03:31
mrphara Gebruiker

WAt is nu het verschil tussen de 55B6J en 55B6V?

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:30
doekus Gebruiker

Wil ik ook graag weten. (Ik denk dat de (v) een Nederlands type is en (j) niet

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:49
JEEBOB12 Gebruiker

Inderdaad, de eindletter staat vr een regio waar een toestel verkocht wordt.

Technisch zou toestel identiek zijn, maar soms is een lokale gewenste instellingsvoorkeur dan reeds aangepast van fabriek af…

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:50
JEEBOB12 Gebruiker

Aanvulling  de v is anders standaard vr zowel b & nl

Beantwoorden

15 april 2017 om 04:46
dbc Gebruiker

Wat jammer nou als je google op KD-65XD7505 , scheelt het maar een paar euro en nog gratis verzendkosten Bij de koeleblauwe winkel.Beetje jammer ibood  ;(

Beantwoorden

15 april 2017 om 06:10
sniekienl Gebruiker

Dit is eigenlijk wat we altijd zien bij Ibood. Bij apparatuur is het makkelijk te achterhalen aangezien we kunnen kijken bij Tweakers voor de prijsontwikkeling. De KD-65XD7505 is inderdaad ooit €1999 euro geweest maar dat was vorig jaar Augustus.

Ben het met DBC eens dat dit jammer is van Ibood. Misschien zelfs ietwat beschamend.

Beantwoorden

15 april 2017 om 08:18
ACStrang Gebruiker

Ik snap niet waarom het jammer en beschamend is voor Ibood.

Beantwoorden

15 april 2017 om 10:34
Moderator Paul Moderator

Ik zie bij CoolBlue de Sony KD-65XD7505 aangeboden worden voor 1.555,- en tijdelijk uitverkocht. De prijs bij iBOOD zat daar ruim onder (beslist meer dan een paar euro of paar tientjes) maar is ook hier inmiddels uitverkocht en door opschoning van de flashsale nu niet meer zichtbaar.

Beantwoorden

15 april 2017 om 06:24
Catdogsf Gebruiker

Ik twijfel tussen 2 tv’s… De Lg 55 inch van €1.700 of de 65 inch van €1.380…

De eerste heeft Oled, dat heeft Sony niet, maar merk je dat verschil echt zo erg? Want 65 inch van Sony vind ik toch ook wel mooi, hhmmzzzz wie kan me helpen om de juiste beslissing te nemen? :-)

Beantwoorden

15 april 2017 om 08:56
mailliw Gebruiker

Ik ben een film liefhebber en heb dus een panasonic plasma tv. Het verschil tussen een plasma en een led tv is enorm. Plasma is warm en veel diepte. Led is fel en flets. Dus persoonlijk zal ik altyd voor de oled gaan. Maar als fletse kleuren je niet uitmaakt en je kamer kan het aan zou ik voor de 65″ gaan. Dat is natuurlijk een pronkstuk op je muur (wel je draden infrasen in je muur). Zodra mijn plasma het begeeft, wil ik liefst ook een 65″ maar dan een oled.

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:41
motormuis001 Gebruiker

Heeft Panasonic het stroomverbruik van zijn plasma’s intussen tot aanvaardbare proporties weten terug te brengen? Qua beeld superieur, maar je kunt de verwarming wel uitzetten. Zo was het in elk geval in de tijd dat ik bij Philips werkte. Maar dat is alweer 10 jaar geleden …

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:44
sanook.nl Gebruiker

De plasma’s worden ondertussen al een jaar of wat (> 5) niet meer gefabriceerd….

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:53
JEEBOB12 Gebruiker

Me too…    Daarom zo keijammer dat er nauwelijks een paar 65″ oleds per jaar aangeboden worden hier. Kwacht nog altijd… Eens in de krokusvakantie mmaar dan was ik hier sowieso niet ;-(

Beantwoorden

15 april 2017 om 08:56
tliet Gebruiker

Lees even wat reviews over OLED en ga er vooral een bekijken in de winkel. Hoewel dat laatste niet altijd helpt, want plasma heeft het ook ooit afgelegd tegen LCD (‘LED’) omdat rijkheid van kleurschakeringen en zwartwaarden zich nu eenmaal slecht laten vergelijken onder felle lampen en speciale ’store modes’ van LCD televisies.

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:47
mybox Gebruiker

KLACHT
Ik had een LG 65e6 geleverd gekregen met een scherm defect, een bijna vierkante lichte plek. Deze is geretourneed voor creditering omdat ik geen gerepareerd nieuw toestel wil hebben, jullie hebben deze reeds maandag 10 april ontvangen en op mijn reactie op de email van ibood dat ze deze gingen repareren, maar hier NOOIT om verzocht is, is niet gereageerd. Gaarne creditering, het telefoongesprek waar dit in besproken is en dat het volledig betaalde bedrag gecrediteerd wordt, met uw medewerker N*, is opgenomen. Ik kan dit eventueel op youtube zetten, zodat ibood dit zelf kan beluisteren.
Graag verneem ik met spoed een reactie wanneer het bedrag wordt gecrediteerd.

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:56
JEEBOB12 Gebruiker

Oops, voor zo’ n keiduur toestel, nog 3300 € (!) dacht ik, dat ook op mn lijst stond, zou je toch verwachten dat die zeker gedetailleerd uitgetest worden, zeker dat ze via een webshop gaat (heen en weer gestuur, en waar ligt de verantwoordelijkheid…)

Beantwoorden

15 april 2017 om 10:49
Moderator Paul Moderator

Beste mybox,

Het proces van terugbetaling vergt 5 tot 10 werkdagen. Waarschijnlijk heeft de medewerker dit ook al aangegeven. Rekening houdend met Goede Vrijdag en Paasmaandag (banken gesloten) zul je naar verwachting eind komende week/begin volgende week het bedrag op de rekening zien verschijnen. 
Voor de zekerheid zal ik de klantenservice vragen om na te kijken of de benodigde bankgegevens bekend zijn en de refund goed in gang is gezet.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:04
mybox Gebruiker

Ok, dank je wel Paul, maar er stond in de ontvangstbevestiging email van het toestel dat deze gerepareerd wordt en dit 6 weken ging duren, en dit klopt dus niet. Ik wil een ander nieuw toestel, maar ibood wijst naar LG en LG wijst naar ibood. Dat werkt natuurlijk niet. Graag creditering van inderdaad boven de 3300 euro, en zoals afgesproken op het gebruikte betaalmiddel.

Beantwoorden

16 april 2017 om 09:42
DAVID-V1980 Gebruiker

Tja, dat is de reden dat ik nooit zo’n dure en grote aankoop online zal kopen. Bij een probleem mag je dat grote ding terugsturen met alle kosten en risico’s  van doen en dan hopelijk je geld terugkrijgen indien de klacht wordt aanvaard. Zelfs al is het duurder koop ik het liefst een tv waar je jarenlang tevreden moet van zijn, bij een lokale electrohandelaar met ECHTE SERVICE en eigen hersteldienst zelfs al kost deze tv dan daar 25% duurder. Bij mij moet hij geleverd, geplaatst en ter plekke getest worden op goede werking en fouten in het scherm. Bij een tv loop je altijd risico op defecte pixels en bleeding of andere zaken die de tevredenheid kunnen verstoren. Heb ooit eens één defecte pixel gehad en ze hebben de tv zonder vragen te stellen omgeruild, moet je dit eens proberen bij een online shop of Ibood buiten de 14 dagen bedenktijd. Je krijgt altijd de service waarvoor je betaald bij prijzenstunters en dozenschuivers. Een tv moet perfect zijn en daar heb ik graag dan wat extra geld voor over, om later frustratie en problemen te vermijden.

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:48
tesluc Gebruiker

Geen ambilights van Philips … jammer

Beantwoorden

15 april 2017 om 09:54
tesluc Gebruiker

Oeps … toch wel maar uitverkocht. En die OLED van Philips is in een Belgische winkel goedkoper te krijgen via cashback actie :-)

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:28
CARRe1976 Gebruiker

Wanneer komen er ook eens grote TV’s langs?

75″ en meer??

Beantwoorden

15 april 2017 om 11:34
jvdsanden Gebruiker

Vreemd maar wat is hier de aanbieding op de Philips OLED 55POS901F. Deze kan ik overal kopen voor 2699 euro. Dit is overigens wel momenteel volgens de deskundige de beste OLED TV die er te verkrijgen is op de wereld en dan ook nog met Ambilight en Google.

Beantwoorden

16 april 2017 om 09:14
tesluc Gebruiker

Inderdaad … en met een beetje aandringen bij de dealer heb je ‘m voor < 2500 vermits de opvolger ervan in de steigers staat. Dus je kan dit hier moeilijk een ‘deal’ noemen.

Beantwoorden

15 april 2017 om 12:19
Lorenhulst Gebruiker

Is er een mogelijkheid om deze tv’s met ecocheques te betalen?

Beantwoorden

15 april 2017 om 12:33
Moderator Paul Moderator

Hallo Lorenhulst,

Dat is helaas niet mogelijk.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 april 2017 om 13:32
Ramsy Gebruiker

Klacht: over het algemeen is de afhandeling van zaken zoals retour zendingen gewoon slecht.

Beantwoorden

15 april 2017 om 23:09
Moderator Paul Moderator

Beste Ramsy,

Spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van retourzendingen. 
Is er een lopende kwestie waar ik je bij kan helpen? Of wilde je deze melding gewoon even kwijt?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 april 2017 om 14:09
Izzy Gebruiker

Sinds enkele dagen de LG B6 oled tv in huis, kan het alleen maar aanraden, en zeker voor de aangegeven prijs;)

Beantwoorden

15 april 2017 om 14:14
randero90 Gebruiker

Mijn vrouw wil dr nu een van 75 inch ! Over hebberig gesproken . Maar nog nooit een van 75 inch langs zien komen , gelukkig maar !

Beantwoorden

16 april 2017 om 09:16
tesluc Gebruiker

En een groot schilderij van een onbekende is goedkoper :-)

Beantwoorden

15 april 2017 om 15:20
POWERMAN67 Gebruiker

Nog niet uitverkocht ,,,, Ha ha iedereen zit natuurlijk met zo n sony in zijn maag met veel bleeding en grijs zwart waarden  die zwaar onder de maat zijn – van de aanbiedingen op ibood afgelopen weken.Beter dan dit bestaat er gewoon niet en zeker de beste deal te wereld voor deze prijs en dat poesie gemiauw over J en V pff get a life en koop die OLED

Beantwoorden

15 april 2017 om 16:59
BGumble Gebruiker

Aangezien het hier om een opruiming gaat, kan er iets gezegd worden over de herkomst van de toestellen? Zijn ze onderdeel geweest van eerdere sales en zijn ze bijvoorbeeld geretourneerd?

Beantwoorden

15 april 2017 om 23:07
Moderator Paul Moderator

Beste BGumble,

Dit zijn restanten die volledig nieuw zijn (tenzij er duidelijk refurbished bij de deal stond, maar volgens mij is daar geen sprake van in deze flashsale) en inderdaad onderdeel geweest van eerdere sales. Hetzij door nog niet uitverkocht, hetzij geannuleerd voor verzending. Er is geen sprake van retour ontvangen modellen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 april 2017 om 00:30
Tembelis Gebruiker

Paul, ik heb net via contactformulier een mail verstuurd, kun jij die ook openen/lezen toevallig?

Beantwoorden

16 april 2017 om 00:35
Moderator Paul Moderator

Hallo Tembelis,

Daar heb ik geen toegang tot. Heb je een vraag die ik wellicht voor je kan beantwoorden?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 april 2017 om 00:39
Tembelis Gebruiker

Schat je hoog in hoor, maar nee denk niet dat jij als mod mij daarbij zou kunnen helpen…. ja waarom vraag je het dan?
Ja goeie vraag hahaha, hoopte op een snel antwoord, vergat even dat het Pasen is, dus zal wel weer tegen vallen helaas.
Wil het best nader toelichten hoor maar niet hier in het openbaar.

Beantwoorden

16 april 2017 om 00:50
Moderator Paul Moderator

Tja, je weet maar nooit he? Niet geschoten is altijd mis. :) 
Helaas zul je moeten wachten tot na het weekend. Fijne Paasdagen.

Beantwoorden

16 april 2017 om 00:53
Tembelis Gebruiker
16 april 2017 om 09:18
tesluc Gebruiker

De OLED van PHILIPS werd naar mijn weten nog niet eerder aangeboden op iBood.

Beantwoorden

16 april 2017 om 12:58
petsche Gebruiker

Ik snap niet dat mensen op deze forums alleen maar aan het zeuren zijn ipv echte constructieve feedback te geven waar andere kopers wel waar aan hebben. Voor mij een reden om dit forum niet meer te raadplegen. Jammer.

Beantwoorden

16 april 2017 om 14:20
petsche Gebruiker

Beste Paul, zie ik het over het hoofd of klopt het dat de Samsung 60″ Full-HD SmartTV geen WI-FI heeft?

Beantwoorden

16 april 2017 om 15:41
Moderator Paul Moderator

Hallo petsche,

Aangezien het niet bij de iBOOD specificaties van de Samsung UE60J6240 vermeld wordt heb ik een aantal andere bronnen geraadpleegd om het antwoord te achterhalen.
- televisiewinkel geeft aan: geïntegreerde wifi
- Tweakers geeft aan: wifi ja (vinkje)
- CoolBlue/TVstore geeft aan: wifi ja (vinkje)

Naast de mogelijkheid om via LAN verbinding te maken met internet, zou er dus ook verbinding via wifi mogelijk zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 april 2017 om 20:49
harry108 Gebruiker

Valt de Philips ook nog onder de actie van Philips dus cash back van 500 euro

Beantwoorden

16 april 2017 om 21:03
harry108 Gebruiker

Bij een antwoord zou het heel interessant zijn deze te kopen. Media markt heeft deze actie

Beantwoorden

16 april 2017 om 23:01
Moderator Paul Moderator

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.