6 april 2017 om 00:00
iBOOD

Laptops/tablets etc.

Laptops/tablets etc.
Deal gemist?

Je weet dat je bij iBOOD beperkte tijd hebt om toe te slaan. Onze deals wisselen elke 24 uur en onze Flash Sales lopen niet langer dan 3 dagen. Het is dus mogelijk dat je nét die interessante deal gemist hebt. In deze ‘reprise’ krijg je alsnog de kans om jouw favoriet tegen te komen.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

6 april 2017 om 00:37
andretti Gebruiker

azerty of qwerty ?

Beantwoorden

6 april 2017 om 01:24
VdbN Gebruiker

Als je nou zou aangeven over welk product je praat..

Beantwoorden

6 april 2017 om 01:49
plevoets_rob Gebruiker

De Asus 10.1 laptop/tablet is die azerty of querty?

Beantwoorden

6 april 2017 om 02:10
Moderator Paul Moderator

QWERTY

Beantwoorden

6 april 2017 om 07:32
robinkorbmacher Gebruiker

Logitech Ultrathin Magnetic Clip-On-toetsenbordcover – Enkel geschikt voor iPad Air

Alle Ipad Air types?

Beantwoorden

6 april 2017 om 08:03
HetGezegde Gebruiker

Air en Air 2 verschillen enkel in dikte en plaats van camera. Dus snap on via magneet aan zijkant moet bij allebei werken.

Beantwoorden

6 april 2017 om 08:05
Gerre Gebruiker

Voor de Lexmark CX410dte: ik lees dat deze een “Extra 650 vel duo-invoerlader (550+100 MPF)” heeft. Kan ik in beide lades verschillende formaten papier steken en bij het printen kiezen welke lade ik wil gebruiken ?

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:50
mrdummy Gebruiker

Ja, dat moet kunnen. Het is bij meerdere laden normaal om in elke lade verschillende soort papier te leggen. Je stelt de printer in wat voor papier erin zit. Als je gewoon print met dik papier instelling, zal de printer juiste lade nemen.

Maar je mag ook zelf lade kiezen.

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:58
vergrooter Gebruiker

Yes, wat mrdummy zegt klopt. Je kunt in het menu instellen welk formaat papier er in welke lade zit:

Blader in het startscherm naar: > Menu Papier > Papierformaat/-soort > selecteer een lade > selecteer het papierformaat of de papiersoort

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:23
cizzz Gebruiker

Hoe zit het met de kwaliteit bij het printen van foto’s op deze Lexmark kleurenprinter? Goed genoeg om zelf fotoalbums te printen?

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:48
mrdummy Gebruiker

Een laserprinter kan niet kwaliteit van foto benaderen als je echt scherpte wilt. Dit komt omdat bij laser kleuren niet gemengd kan worden en dus meer losse kleurenpigments te zien is als je uitvergroot. 1200 dpi is hoog, maar de techniek maakt het niet heel scherp.

Echt mooi scherp foto kan alleen bij sublimatie en inktjet printers. Deze printers kunnen wel kleuren mengen. Ze kunnen wel 9600 dpi of meer bereiken.

Het verschil is dat je niet snel last van nattigheid hebt of vlekken maken. Je kan wel foto’s printen, maar verwacht geen geweldige kleuren omdat laser doffer is en zelfs op glanspapier zie je het nog doffe delen, terwijl bij inktjet stuk mooier is.

Zolang je niet veel op de details let kan het wel. Ben je kritisch of een fotograaf dan zou ik niet aanbevelen.
Wil je echt mooie fotoalbum en netjes gebonden, dan kun je beter eentje bestellen op een printshop en laten maken.

Beantwoorden

6 april 2017 om 19:43
HetGezegde Gebruiker

En je hebt voor laserprinters speciaal glanzend fotopapier nodig. Nooit gewoon inktjet fotopapier in steken!

Beantwoorden

6 april 2017 om 09:40
mrdummy Gebruiker

Mensen die Popcorn Hour A-300 gekocht hebben: let wel op dat hier om oudere generatie gaat welke h265 HEVC en 4K niet kent. Je bent dus alleen op oudere h264 codec gewezen, dat kan lastig worden voor de komende tijd. Ook h264 Hi10 lukt niet, gaat zwart beeld maken.

Met A-500, welke wat duurder is, ben je wel beter bij de tijd en toekomst.

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:35
WayneNice Gebruiker

Best,

Ondersteund de vent v10 de Ziggo go app?

Groetjes Bob

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:47
sebtje10 Gebruiker

Ik raad het volledig af om die Asus Gaming Laptop te kopen. Toen ik hem aankreeg bleek hij ten eerste QWERTY te zijn maar vooral: het opladen werkt niet! Wanneer hij aan de oplader hangt werkt hij, maar zijn batterij heeft 0% en wanneer je de lader loskoppelt valt hij direct uit.

Beantwoorden

6 april 2017 om 10:51
jeroenvanveghel Gebruiker

Dan is de accu gewoon niet goed, wil niet zeggen dat meteen de gehele laptop niet werkt…

Beantwoorden

6 april 2017 om 12:31
mrdummy Gebruiker

Klopt. Ik ken geen enkele laptop die nieuw al slecht doet en niet wil opladen.

Als er oplaadproblemen zijn, ligt het meestal aan accu. Die is mogelijk al te lang leeg gestaan en dus defect geraakt. Hierdoor kan ondanks oplaadindicatie alsnog op 0% blijven staan.

Maak gebruik van de garantie.

Ik heb ook Asus laptop, loopt prima.

Beantwoorden

6 april 2017 om 16:54
Moderator Paul Moderator

Beste sebtje10,

Als dit een aankoop via iBOOD betreft, raad ik je aan om via Mijn iBOOD een Service Verzoek in te dienen (mocht je dat nog niet gedaan hebben) zodat de klantenservice naar een oplossing kan gaan zoeken.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 april 2017 om 01:30
Pearl2See Gebruiker

En hopen dat je ooit antwoord krijgt. Dat zoeken schijnt erg lastig te zijn. Na 11 dagen nog steeds geen antwoord gehad nadat mijn vraag was doorgezet naar de “juiste” persoon.

Beantwoorden

9 april 2017 om 01:35
Moderator Paul Moderator

Hallo Pearl2See,

Spijtig om te lezen dat je nog steeds wacht op antwoord. Dat is niet zoals het zou moeten.
Ik zal er bij de klantenservice op aandringen om jouw melding verder af te handelen. 
Heb je voor mij een ticketnummer van het ingediende service verzoek? 
Of gaat het om een vraag via email of contactformulier?
Het bestelnummer (SOxxxxxxx) waar het op betrekking heeft is ook goed.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 april 2017 om 01:42
Pearl2See Gebruiker

Het case nummer is 170323-000532. Op 29 maart kreeg ik de volgende reactie :

Goed om van je te horen!Om jouw vraag goed te kunnen beantwoorden, hebben we deze intern naar de juiste personen doorgezet. Omdat we op dit antwoord moeten wachten, kan het iets langer duren voordat je antwoord van ons krijgt.Binnen een termijn van ongeveer 2 tot 3 werkdagen komen we bij je terug.

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, laat het ons dan gerust weten!

Nadien niets meer gehoord, ondanks 3 vervolgmails van mijn kant.

Beantwoorden

9 april 2017 om 01:54
Moderator Paul Moderator

Dank voor de aanvullende informatie. Excuses voor het wachten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.