9 april 2017 om 00:00
iBOOD

mr Handsfree Powerbanks e.d.

Product expert aanwezig

mr Handsfree Powerbanks e.d.
Altijd een volle accu

Zul je net zien. Sta je op het punt om dat ene belangrijke bericht te versturen, die topvlog up te loaden, zo een digitaal wezentje te vangen in dat ene spelletje..... *POOF!* Valt je telefoon uit omdat je batterij leeg is! Met deze Powerbanks van mr Handsfree zal dat je niet meer gebeuren.

9 april 2017 om 16:16
ralphken Gebruiker

Beste productexpert, misschien kan jij mij helpen…

Op 13/10/2016 kocht ik 2x mr Handsfree Smart Powerbank 20800 mAh via deze site. Eentje werkte perfect, eentje was een DAO. Zoals ik ook in 1 van mijn 2 mails naar jullie meegaf heb ik de batterijen niet onmiddellijk getest en rapporteerde ik mijn probleem dus later. Op geen van beide mails kwam enige reactie. Ik zit momenteel dus met 1 werkende powerbank (voor collega) en zelf een defecte. Reeds 6 maanden garantie kwijt, binnenkort ook te laat om verzending te recupereren via ibood. Heb jij een klantvriendelijke en kosteloze oplossing voor mij? Alvast bedankt!

Beantwoorden

9 april 2017 om 22:01
RindertSlagter Gebruiker

rechtstreeks contact opnemen met Handsfree, zie internet , is de beste oplossing!

Beantwoorden

9 april 2017 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Beste ralphken,

Het is inderdaad mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Mr Handsfree, zoals Rindert al aangeeft.
Dat kan per email via support@te-group.com
Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat iBOOD niets meer van zich laat horen terwijl het service verzoek nog niet afgehandeld is. Mogelijk is er sprake van een vergissing. 
Ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantendienst, zodat er alsnog een oplossing kan komen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

10 april 2017 om 08:32
ferme Gebruiker

Als je op een oplossing van Ibood moet wachten dan is je garantie voorbij. Hier een defect aan een Philips stofzuiger, gemeld bij Ibood via support, weinig reactie naar een oplossing. Na vijf maanden nog geen oplossing. Dan bij Philips gemeld en drie dagen later een nieuw onderdeel in de bus. Dat is Ibood… erg jammer!

Beantwoorden

10 april 2017 om 09:22
Official Product Expert Mr. Handsfree-Expert Official Product Expert

Hallo ferme, TE Group NV heeft garantie en support via support@te-group.com en geeft goede ondersteuning. No worries.

Beantwoorden

10 april 2017 om 10:30
iboodfh Gebruiker

@Mr Handsfree wat houdt de 2 jaar garantie specifiek in ?

krijg je een oplader bij de mr Handsfree CK800 Bluetooth 4.0 Carkit

Beantwoorden

10 april 2017 om 11:51

@iboodfh: Als er iets onduidelijk is kunt u contact opnemen met support@te-group.com Blijkt dat binnen een periode van ca. 2 jaar een defect aan het toestel is ontstaan, dan lossen we dat op.

Bij de CK800 zit een USB laadkabel. Die kunt u in een USB cigaretteplug (niet inbegrepen) of USB stroomadapter (niet inbegrepen) steken.

Beantwoorden

10 april 2017 om 12:13
iboodfh Gebruiker

Wat is in praktijk de reële standby en spreektijd tijd ?

Hartelijk dank!

Beantwoorden

10 april 2017 om 15:03

De gemelde tijd in de afbeeldingen is reeel. Talktime: tot 10 uur, Muziektijd: tot 8 uur, Standby tijd tot 30 dagen.

Er is verschil tussen telefoons. Sommige toestellen controleren de bluetooth verbinding veel vaker. De tijden zijn vastgesteld bij gemiddeld volumes.

Beantwoorden

10 april 2017 om 12:31
iboodfh Gebruiker

@PaulModerator ik krijg een foutmelding bij het bestellen

Beantwoorden

10 april 2017 om 12:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ben geen Paul, maar help je wel graag verder!

Welke foutmelding krijg je en bij welke betaalmethode komt deze tevoorschijn?

Beantwoorden

10 april 2017 om 12:59
iboodfh Gebruiker

Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen.

Beantwoorden

10 april 2017 om 12:59
iboodfh Gebruiker

ideal ing

al meer dan 13 keer geprobeerd erg irritant

Beantwoorden

10 april 2017 om 13:04

Ik ga mijn collega vragen om te kijken of we aan onze kant meer informatie over deze foutmelding kunnen krijgen. Mijn collega komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

10 april 2017 om 14:17
iboodfh Gebruiker

wanneer ? dit is rampzalig (tikkeltje overdreven) als een bezoeker iets wil bestellen en dan moet wachten

Beantwoorden

10 april 2017 om 14:44

Over enkele minuten pakt mijn collega jouw melding op. Excuus voor de vertraging in deze.

Beantwoorden

10 april 2017 om 15:19
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste iboodfh,

Er zijn geen betaalpogingen in ons betaalsysteem te vinden onder jouw account. Er gaat dus al iets mis voordat de info aldaar verwerkt dient te worden. Ik zal onze technische afdeling inlichten. Zou jij ondertussen onderstaande dingen willen proberen?

– Maak gebruik van een andere webbrowser, wanneer mogelijk!

– Log uit je iBOOD-account
– Verwijder de browser-cookies en het cache-geheugen
– Log opnieuw in je iBOOD-account
– Probeer de bestelling nogmaals te maken

Belangrijk:
– Maak je gebruik van een VPN-verbinding, schakel deze dan tijdens je bezoek aan onze website uit

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.