17 april 2017 om 00:00
iBOOD

Fotografie

Fotografie
Spiegelreflex of instant? 

Of je nu een Canon Mark III, een Fujifilm Instant Camera of statieven en andere accessoires zoekt. Deze Flash Sale staat in het teken van fotografie.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

17 april 2017 om 00:01
Susantigoon Gebruiker

Mooi die 5D body, even goed over nadenken….

Beantwoorden

17 april 2017 om 00:05
CMijnheer Gebruiker

Leuk, de camera waar ik al langer op loop te azen is om 00:02 al uitverkocht.. Is deze überhaupt wel voorradig geweest? Anders zal de voorraad niet meer geweest zijn dan ‘1′

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

17 april 2017 om 00:24
lightdestroyer Gebruiker

uhu zelfde ervaring. blijkbaar kon ik mijn “aantal” niet aankopen wegens te hoog vs beperkt voorradig.. 1 was dus hoger dan de initiële voorraad?

Soit beperkte aanbiedingen blijven nu éénmaal beperkt. en beter zo dan weken wachten op iets dat niet komt.

Beantwoorden

17 april 2017 om 00:33
Migopaco Gebruiker

Ha, dat blijft interessant dat er om 00:12 al de helft is uitverkocht, schaarste maakt hebberig zullen de marketeers wel zeggen.

Beantwoorden

18 april 2017 om 10:40

Nope, dit is geen marketingtruc, maar een opruiming:

LET OP

Beantwoorden

17 april 2017 om 00:36
joepert75 Gebruiker

Allemaal overjarige zooi. Die Nikon 5200 is een model uit 2013. Kan je in geen een winkel meer nieuw kopen. Wil echt niet weten waar iBood deze leftovers vandaan heeft.

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:13
Moderator Paul Moderator

Bete joepert,

Dat het een overjarig model is zou kunnen. Dat het zooi is ben ik beslist niet met je eens.
Ook jouw uitspraak dat dit toestel niet meer in een winkel nieuw te kopen is klopt niet.
Google meer eens op Nikon D5200 en je krijgt meteen meerdere aanbieders te zien. 
Het model is ook te vinden op de website van Nikon, inclusief verwijzing naar meerdere fysieke verkooppunten.
Je mag best kritisch zijn op deals, maar zomaar iets negatiefs roepen daar help je niemand mee.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:29
Susantigoon Gebruiker

Inmiddels die Nikon 5200 dus ook uitverkocht joepert.

Dat moet in jouw optiek vast een echte simpele sukkel zijn geweest.

Overigens ben ik ook zo’n zielige stumper die de illusie koestert met een ouwe Canon 1Ds MkII schrootbak uit 2005 en een sneu 70-200mm 2.8L IS II ziekenfondslensje nog iets te produceren dat het aanzien waard is.

Tja, tegen die huidige pixelprofs leggen wij het met die ouwe rommel natuurlijk altijd af…

Beantwoorden

17 april 2017 om 16:46
marcel87 Gebruiker

@Susantigoon: denk dat joepert het vooral heeft op waarom je in vredesnaam dit soort oudere camera’s voor zo’n prijs nog nieuw wilt kopen. Voor iets meer heb je dan een gloednieuwe recente camera. Zoals de D5200 kostte €419 op het laatst, terwijl de D5300 al te koop is voor €474 en die heeft wel een aantal verbeteringen.

Maar anderzijds, als er geen mensen bestaan die daadwerkelijk oude camera’s voor nieuwprijzen kopen, komen winkels nooit van hun voorraad af. haha. als je wat koopt en niet vergelijkt ben je er zelf bij he?! ;-)

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:00
Usatraveller Gebruiker

Mr,Safe ubdiir canera; kan je de beelden ook via een browser bekijken of alleen via de app?

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:03
Nielgr Gebruiker

Ik ben geïnteresseerd in de smartwares HD IP-CAMERA. Maar als ik in de appstore ga kijken, blijkt de app voor niemand te werken. Momenteel hebben we een Philips ip camera die ook amper werkt via de app. Is dat dan zo een aanwezig probleem bij ip camera’s? Ik ben dit echt al vaak tegengekomen net voor ik eentje extra wou aanschaffen.

Hebben jullie eventueel ervaring met die camera? Ik zou de app gebruiken op een Samsung galaxy S7 Edge.

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:14
jooper36 Gebruiker

Tsjonge, van de Sony 5000LS waren er blijkbaar ook precies één op voorraad. Beetje flauw lokkertje dit…

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:17
Moderator Paul Moderator

LET OP

Beantwoorden

17 april 2017 om 11:18
Vero951 Gebruiker

Hoe werkt de selfie stick van Kodak aangezien deze geen bluetooth heeft? Bedankt.

Beantwoorden

18 april 2017 om 10:45
gekkebarry Gebruiker

Je moet de fototimer op je telefoon gebruiken.

Beantwoorden

17 april 2017 om 11:51
heliss Gebruiker

Ja, inderdaad. Heb onlangs nog de 5D gekocht voor € 1870 (plus een paar euro voor internat versie)

Beantwoorden

18 april 2017 om 10:46
groentheetje Gebruiker

Ik heb enkel slechte ervaringen met die website

Beantwoorden

17 april 2017 om 13:29
ThomasJns Gebruiker
17 april 2017 om 16:51
marcel87 Gebruiker

Niet erg realistisch om te vergelijken met een Chinese webshop. Ook zo lekker Nederlandse zinnen op die site, Google Translate? Dat van heliss is ook al vrij twijfelachtig. Het scheelt wel wat inderdaad, maar garantie, reparatie en de duur+kosten tijdens dat moment is een risico.

Beantwoorden

17 april 2017 om 19:15
heliss Gebruiker

eglobal is een bedrijf dat al jaren in Europa levert; dikwijls fors goedkoper dan NL-se bedrijven. Is verschillende keren aangeraden door Consumentenbond, dus zoveel zal er niet mis mee zijn.

Beantwoorden

17 april 2017 om 23:00
propcke Gebruiker

Allemaal grijze import, oftewel, als je daar problemen mee hebt trekt Canon Nederland zijn handen er van af qua support. Dan moet je altijd terug naar Digitaland, eGlobal of 1 van de andere “goedkope” aanbieders die dan het toestel moeten laten repareren. En meestal is dit dan ergens in Europa of zelfs daar buiten. Het is een keuze die je maakt. Als fotograaf geef ik de voorkeur aan iets meer betalen en op die manier wel gegarandeerd te zijn van snelle en goede support in NL.

Beantwoorden

18 april 2017 om 10:23
AAG_amsterdam Gebruiker

Ja inderdaad………net zoals Canon NL mij, bij in NL gekochte camera, naar derde partij verwees voor reparatie. Kortom weinig nieuws onder het zonnetje. Dit verhaal wordt zorgvuldig in stand gehouden om bangheid aan te wakkeren, maar als puntje bij paaltje komt doet de offic  importeur alleen maar iets voor je binnen de garantieperiode (net als onofficiële importeurs). Enige is dat je je buiten de gar periode kan beroepen op consumentenrecht -mits je als consum hebt gekocht-, maar dan moet je veelal eindeloos strijden met onwetende winkelier.

Beantwoorden

17 april 2017 om 13:45
Shayan06 Gebruiker

Beste ,

Ik heb een vraagje een verband met IP indoor camera , ik heb thuis een kat .

Zou de camera op de beweging van de kat ook kunnen reageren ?

Alvast bedankt voor de feedback .

Mvg

Mandy

Beantwoorden

17 april 2017 om 19:55
Moderator Paul Moderator

Hallo Mandy,

De reactiegevoeligheid van camera’s is meestal wel in te stellen. Bovendien kun je ervoor zorgen dat de camera iets hoger dan grondhoogte gericht staat, zodat de camera niet de kat detecteert wanneer die voorbij loopt. Echter kunnen katten ook springen en klimmen, waardoor je niet geheel kan voorkomen dat jouw kat de camera activeert.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 april 2017 om 23:58
101 Gebruiker

Het lukt me helaas niet met iDeal te betalen …. cookies gedelete en al maar helpt niets

Beantwoorden

18 april 2017 om 00:01
Moderator Paul Moderator

Hallo 101,

Heb je na het deleten van cookies & cache ook even uitgelogd en opnieuw ingelogd? 
Andere suggesties om het op te lossen: 
- adblocker uitschakelen
- andere browser gebruiken 
- ander device gebruiken

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

18 april 2017 om 00:15
101 Gebruiker

Het enige wat werkte was bestellen via de app, echter staat de bestelling niet in mijn bestelgeschiedenis en ook geen mail gekregen. Geld is wel afgeschreven ….

Beantwoorden

18 april 2017 om 00:21
101 Gebruiker

Mail is alsnog binnen gekomen, met enige vertraging :)

Beantwoorden

18 april 2017 om 00:21
kikke002 Gebruiker

Open een ‘in private’ sessie van de browser. Dan blijven bestaande cookies en andere shit buiten schot.

Beantwoorden

18 april 2017 om 08:50
Robby68 Gebruiker

Goedemorgen, welke assecoirres zitten er bij de Go Pro allemaal bij?

Beantwoorden

18 april 2017 om 09:06

Zie hiervoor de pagina “Specificaties”:

In de doos: actiecamera, standaard behuizing (40 meter waterdicht), quick release-plaat, oplaadbare accu, skeleton backdoor, gebogen bevestiging, platte bevestiging, 3-weg bevestiging, USB-kabel

Beantwoorden

18 april 2017 om 14:19
The.traveller Gebruiker
19 april 2017 om 10:11
oinkoink12 Gebruiker

Prettige wedstrijd daar ^^

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.