19 april 2017 om 09:03
iBOOD

Keukenapparatuur

Keukenapparatuur
Ik mis een zuurtje

Je hoeft écht niet de nieuwe Robert Kranenborg, Julius Jaspers of Gordon Ramsay te zijn om iets lekkers te produceren in de keuken. Normale mensen missen geen zuurtje en zijn ook niet bezig met de perfecte cuisson. Kijk nu welk apparaat jij nodig hebt om een sterrenmaaltijd neer te zetten! 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

19 april 2017 om 15:31
tsjech Gebruiker

De titel omschrijft de magnetron als een inbouw magnetron, maar in de specificaties staat dat het een vrijstaande magnetron betreft. Kan iemand van ibood hier duidelijkheid in verschaffen? BVD, Evert

Beantwoorden

19 april 2017 om 16:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas heb ik met behulp van de informatie die ik tot mijn beschikking heb (nog) geen duidelijkheid kunnen krijgen.

Beantwoorden

19 april 2017 om 22:57
jmeverts Gebruiker

…en bijna 17:00 uur dus verwacht geen antwoord meer?

Beantwoorden

19 april 2017 om 23:41
Moderator Paul Moderator

Beste tsjech en jmeverts,

Excuses voor de tegenstrijdige termen. De Koenic KMW4441 is een vrijstaande combimagnetron.
Ook bij andere aanbieders wordt dit model zowel inbouwmagnetron als vrijstaand model genoemd, wat er op kan duiden dat de leverancier informatie heeft verstrekt die niet helemaal klopt. 
In de online handleiding, pagina 44 (English) is te zien dat het om een vrijstaand model gaat:
http://handleidingkwijt.com/koenic-kmw-4441-db-magnetron/

Helaas is de magnetron inmiddels uitverkocht.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

19 april 2017 om 23:19
PetervdK Gebruiker

Kitchen Aid pro verwachte verzenddatum 25 april… Zal wel half mei worden, de Kitchen Aids van maart zouden op 10 april worden verzonden maar dat wordt pas op zn vroegst volgende week… Dat zal dan deze lading wel weer vertragen….

Beantwoorden

19 april 2017 om 23:34
Moderator Paul Moderator

Beste Peter,

De vorige keer dat dit model van KitchenAid werd aangeboden was 22 maart met verwachte verzenddatum 31 maart. Naar mijn weten heeft de levering daarvan geen vertraging opgelopen (maar misschien is die informatie niet tot mij gekomen). 
Het zou kunnen dat je toentertijd meerdere producten hebt besteld en dat een ander product vertraagd geraakt is, waardoor de gehele bestelling pas verzonden gaat worden wanneer alle producten in het distributiecentrum aangekomen zijn.

De producten die in deze sale aangeboden worden, zijn restanten die reeds in het magazijn aanwezig zijn, met een zeer geringe kans op vertraging.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:27
Moki2010 Gebruiker

Zijn de WMF pannen ovenbestendig ? Zo ja tot welke temperatuur?

Mvg Rosa

Beantwoorden

20 april 2017 om 09:39

Zeker. Zie de pagina “Specificaties”:

Ovenbestendig: tot 250 graden zonder deksel en tot 180 graden met deksel

Beantwoorden

21 april 2017 om 08:40
emi Gebruiker

Worden de handvatten van de WMF pannen warm ?

Mvg

Beantwoorden

21 april 2017 om 09:31

Als het vuur te groot is, dan worden de handvatten inderdaad warm. Op inductie zullen ze sowieso niet warm worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.