28 april 2017 om 00:00
iBOOD

Electronics

Electronics
De beste electronicadeals 

De beste electronicadeals vind je nog steeds bij iBOOD. Of het nu om tablets, monitors, mediaplayers of accessoires gaat. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 april 2017 om 00:04
Eric-Hartman Gebruiker

Waar staat ( CPO ) voor ?

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:08
JochenDewulf Gebruiker

Certified Pre Owned – refurbished product

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:04
pentiers Gebruiker

Looks like an SD card, not a microSD. What is it exactly ?

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

It’s a SD card. We will inform all customers.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:06
jeedeeop8 Gebruiker

4 minuten onderweg en de mifi IPad kabel al uitverkocht; lokkertje; waardeloos.

Beantwoorden

28 april 2017 om 11:12

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:07
Sebbe009 Gebruiker

Sandisk Extreme ook al uitverkocht na 5 min, wel spijtig

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:08
lmijnen Gebruiker

Sandisk Extreme microSD (128 GB)

In de tekst staat microSD, in de titel staat microSD….
Maar er staat een duidelijk plaatje van een SD kaart. Wat is het nu? Niet kloppend plaatje of niet kloppende tekst…. Allebei zijn al vele malen voorbij gekomen bij ibood….. Helaas.

Ook nog, steeds verwonderlijk, dat er nog steeds 5.95 verzendkosten voor mini artikelen die gewoon in een envelop passen, gerekend worden.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:10
lmijnen Gebruiker

Nou ja, boeit ook niet meer. Al reeds uitverkocht. Hoop dat degene die het enige beschikbare kaartje heeft gekocht wel wist wat hij kocht….. :S

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:25

Het is inderdaad een SD-kaart, we gaan alle betrokken klanten informeren.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:21
kummel Gebruiker

Precies waar ik op zat te wachten. De EDA500 voor 100,- Voor aan de QNAP. Overal nog minimaal 700,- (is natuurlijk veel te veel voor dit product). Gelijk 3 besteld. Kan ik voorlopig vooruit.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:25
adboelens Gebruiker

Kan de Netgear eda500 ook aan een Windows pc gehangen worden ook zo daarvan de opslagcapaciteit te vergroten?

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:31
kummel Gebruiker

Je hebt een kabeltje nodig sata-> esata en dan de kabel door een opening achter je PC aansluiten op de EDA500. Je ziet dan iedere disk in de EDA500 los op je PC.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:40
kummel Gebruiker

Veel PC’s hebben al een esata uitgang. Dan kan je hem zo aan de PC hangen (esata-esata kabel zit er bij

Opmerking: Er staat ‘-RAID: 0, 1, 5, 6, 10, X-RAID2′ Dit klopt niet. Volgens mij heeft deze unit GEEN RAID-controller.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:44
adboelens Gebruiker

Is dit zeker? Hij is niet gelocked op Netgear ReadyNAS systemen, want ik kan nergens vinden of mensen hem voor iets anders gebruiken. 100 euro voor een 5 disk expansion bay is niet veel.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:53
kummel Gebruiker

Esata gelocked? kan dat dan? Als dat zo is, annuleer ik de bestelling :-(   Weet iemand hier meer van? IBOOD?

Beantwoorden

28 april 2017 om 01:11
Moderator Paul Moderator

Er is mij niets bekend over een esata lock.

Beantwoorden

28 april 2017 om 07:33
adboelens Gebruiker

Ik weet dit ook niet. Kan er ook niks over vinden. Vroeg me af of jullie dit wisten. Kan me voorstellen dat Netgear maatregelen heeft genomen  zodat dit ding alleen werkt met hun nas systemen. Dat zien we vaak genoeg.

Ik heb er één besteld. We zullen zien.

Beantwoorden

28 april 2017 om 12:26
Ernie411 Gebruiker

Het lijkt me zoiets als een RAID box toe, die hebben ook alleen maar eSata en nog USB 3.0 daarnaast.

Beantwoorden

28 april 2017 om 12:29
beep Gebruiker

Is de netgear eda500 compatible met synology ds214play? aansluiten via?

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:01
kummel Gebruiker

De esata poort op je PC moet wel ’support multiple drives ‘

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:26
krisztian Gebruiker

Na ja hoe verzien je dit? wou morgen de Apple magic mouse ophalen , en ja hoor hier voor een mooi prijsje:)

Daarom kijk ik dus hier elke nacht om 1 over 12! :))

Beantwoorden

28 april 2017 om 01:14
Moderator Paul Moderator

Veel plezier met de magic mouse! :)

Beantwoorden

28 april 2017 om 03:29
mrkchang Gebruiker

Hopelijk besef je wel dat het de Magic mouse 1 is, dus niet de 2 (die oplaadbaar is).

Beantwoorden

28 april 2017 om 18:56
krisztian Gebruiker

ja weet ik. maar dan nog is het een mooi prijsje :)

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:38
mrbasm Gebruiker

Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen.

blalafkjasdkaksfjdkjdfakjsdklsdf

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:42
kummel Gebruiker

Als er al vooraf een gratis verzending is ingevuld. Kan je proberen dit weg te halen en de code (die je via email hebt gehad) opnieuw in te vullen, verifiëren en dan betalen.

Beantwoorden

28 april 2017 om 01:15
Moderator Paul Moderator

mrbasm, ik heb gereageerd op dezelfde melding die je bij de router deal plaatste.

Beantwoorden

28 april 2017 om 00:46
richieboy8 Gebruiker

Ik heb de sandisk extreme 128gb  en seagate 500gb wireless te pakken. Gratis verzendvoucher ook nog kunnen gebruiken. Ik vraag ibood om mij te bevestigen dat het conform de tekst een micro sd is

Beantwoorden

28 april 2017 om 01:13
Moderator Paul Moderator

Waarschijnlijk is een verkeerde afbeelding gebruikt en klopt de tekst dat het microSD is. 
Ik heb iBOOD gevraagd om opheldering hierover, zodat jou zekerheid gegeven kan worden.

Updated by: Paul het betreft SDXC, de betreffende klanten zullen geïnformeerd worden

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:18
richieboy8 Gebruiker

Dus geen micro? Is me nu onduidelijk. Is het een normale sd of micro? In de text staat ook telefoon en tablet. Daar gaan micro sd kaarten in en geen sd kaarten

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:24

Het is inderdaad een SD-kaart, we gaan alle betrokken klanten informeren.

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:26
richieboy8 Gebruiker

Als het een sd is en geen micro sd dan klopt de adviesprijs ook niet en is deze voor veel te veel geld verkocht.

Beantwoorden

28 april 2017 om 02:24
harry1966 Gebruiker

Kan ik de eda 500 zonder problemen aan mijn synology nas hangen?

Beantwoorden

28 april 2017 om 07:07
pdewaele3 Gebruiker

En met welk programma werkt die ADOBE INK & DESIGNSTYLUS SLIDE Paul op de iPAD ?

Beantwoorden

28 april 2017 om 09:55
Moderator Paul Moderator

Je kunt Adobe Sketch of Adobe Draw gebruiken.

Beantwoorden

28 april 2017 om 08:08
SipkeW Gebruiker

Is de Adobe Ink & Slide Designstylus op een iPad PRO te gebruiken? Staat namelijk niet in de lijst van apparaten.

Beantwoorden

28 april 2017 om 09:54
Moderator Paul Moderator

Niet geschikt voor de iPad PRO.

Beantwoorden

28 april 2017 om 08:28
jim1960 Gebruiker

Past de Logitech Ultrathin Magnetic Clip-On-Toetsenbordcover (iPad air) op op de nieuwe IPad 2017. Volgens de info zijn de afmetingen van de iPad air en de iPad 2017 precies gelijk.

Logitech Ultrathin Magnetic Clip-On-toetsenbordcover – Enkel geschikt voor iPad Air

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:02
Moderator Paul Moderator

De iPad Air en de iPad 2017 hebben dezelfde dikte (7,5 mm) dus waarschijnlijk past dat. 
Ik heb er zelf geen ervaring mee en kan het niet met zekerheid zeggen. 
Is er een forummer die kan aangeven dat het zal passen?

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:23
ErwinShades Gebruiker

als ik https://www.netgear.com/business/products/storage/readynas/readynas-desktop.aspx#tab-expansion lees, is de EDA500 dus niet compatibel met mijn NetGear ReadyNAS 204? :(

kan iemand dit bevestigen?

Beantwoorden

28 april 2017 om 10:59
ThePacktory Gebruiker

Hoi,

Is de Apple magic mouse de nummer 1 of 2? Dus oplaadbaar of met batterijen?

Met vriendelijke groet,

Halil

Beantwoorden

28 april 2017 om 11:32

Dit is de versie met batterijen.

Beantwoorden

28 april 2017 om 14:28
hansthart Gebruiker

Als het met batterijen is, is het dus het in 2015 uitgefaseerde model 1. Oud!

Nieuwe model 2 is oplaadbaar en volledig compatibel met de laatste software.

Beantwoorden

28 april 2017 om 11:40
Merlijn2504 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ander product, zie hieronder ;-)

Beantwoorden

28 april 2017 om 11:41
Merlijn2504 Gebruiker

Ik zie dat het daar om het 8gb model gaat. Excuses.

Beantwoorden

28 april 2017 om 14:24
Jackoo1 Gebruiker

Is de apple magic mouse een nieuw product of refurb?

Beantwoorden

28 april 2017 om 14:28
Moderator Paul Moderator

Volledig nieuw. :)

Beantwoorden

28 april 2017 om 14:29
hansthart Gebruiker

Oud model Jackoo.

Beantwoorden

28 april 2017 om 14:48
Derrudie Gebruiker

Is het bekend welke kabels met de Philips monitor worden meegeleverd? Ik lees het nergens terug…

Beantwoorden

28 april 2017 om 15:02

Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen. Ik ga dit bij de inkoper navragen, maar verwacht hier helaas voor het weekend geen duidelijkheid over. Ik raad je, bij je overweging om hem al dan niet te kopen, dus aan om uit te gaan van geen meegeleverde kabels.

Beantwoorden

28 april 2017 om 15:42
ylmz85 Gebruiker

Is het bekend hoe oud de refurb monitoren zijn van de Philips 221P3LPYES/00 en of deze wel/geen/veel/weinig gebruikerssporen hebben?

Beantwoorden

28 april 2017 om 18:55
mauritsenmarije Gebruiker

Is er in de Asus N552VW-FY273T nog ruimte voor een extra hdd/SSD? Of is die volledig ingenomen door de DVD brander?

Beantwoorden

28 april 2017 om 22:42
Moderator Wouter Moderator

Beste Maurits of Marije,

Ik heb het helaas niet kunnen vinden, maar aangezien er een SSD en een DVD brander en een grafische kaart in zit verwacht ik niet dat er nog een extra hdd/ssd in kan.

Groet, Wouter

Beantwoorden

28 april 2017 om 21:43
tvretail Gebruiker

hier zit geen hdmi aansluting op?

Beantwoorden

28 april 2017 om 22:38
Moderator Wouter Moderator

Beste tvretail,

Zou je willen vermelden over welk product je het hebt, dan gaan wij je zo snel mogelijk helpen.

Groet, Wouter

Beantwoorden

29 april 2017 om 09:55
mvangemert Gebruiker

Die HP  Spectre x360 13-4100nd wijkt qua uitvoering in de beschrijving af van de foto. Klopt dat? En is het dus niet de chocola met goud limited edition? maar een gewone zilvergrijze? Groet, Maarten

Beantwoorden

29 april 2017 om 11:47
brennlieckens Gebruiker

Even ter bevestiging. Werkt de Adobe Ink & Slide op een Ipad mini 4? Zowel 1 gekocht in 2016 als in 2017?

Beantwoorden

29 april 2017 om 17:44
Moderator Paul Moderator

Als jouw iPad’s Mini een Retina-display hebben, dan zal het werken.

Beantwoorden

29 april 2017 om 13:40
eslobbe Gebruiker

De Asus N552VW-FY273T, betreft het hier een nieuw product?

BVD,

Erik

Beantwoorden

29 april 2017 om 14:03
beep Gebruiker

Onderwerp: Netgear EDA500.

Wouter (moderator).

Inmiddels zijn er twee vragen gesteld over de comptabiliteit van de Netgear met Synology Nas apparatuur. Echter nog geen antwoord gezien.

Ik heb hem al besteld maar kan nog bijtijds annuleren dus graag onderstaande vraag beantwoorden.

Is de netgear eda500 compatible met synology ds214play?

Thx voor je antwoord

Beantwoorden

29 april 2017 om 15:19
beep Gebruiker

Dit antwoord kreeg ik uit het synology forum:

“Ik zie dat het een Uitbreidingschassis is, zal niet compatibel zijn.”

Beantwoorden

30 april 2017 om 15:55
aberg Gebruiker

ook ik had deze besteld, maar aangezien er geen antwoord komt op deze vraag en ook op internet er geen duidelijkheid is, neem ik geen risico en heb de koop geannuleerd.
Jammer dat er geen goede support is voor dit soort vragen.
Goedkoop wordt snel duurkoop als je de netgear terug moet sturen omdat je er niets aan hebt.

Met alle verzendkosten die er dan bij komen ben je dan bijna  15 euro kwijt.
Jammer volgende keer misschien betere support op dit soort vragen die toch wel belangrijk zijn bij een aankoop die (zo te lezen op internet) merk gebonden is

Beantwoorden

30 april 2017 om 17:13
Moderator Paul Moderator

Beste aberg,

Tijdens deze opruimingssale is geen Product Expert aanwezig en ik kan de vraag ook niet voor je beantwoorden. Inmiddels heeft beep een antwoord gegeven waar je wellicht mee uit de voeten kunt.

Wat betreft de verzendkosten zul je zeker niet 15 euro kwijt zijn als je na ontvangst (en binnen de zichttermijn van 14 dagen) het product retourneert. Je krijgt dan namelijk het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten teruggestort. Alleen de kosten van het retourneren zijn dan voor eigen rekening.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 mei 2017 om 10:46
beep Gebruiker

Ibood,

Inmiddels telefonisch de koop geannuleerd. Nu blijkt dat er in het weekend geen vragen door IBOOD kunnen worden beamtwoord!!! Vermeld voortaan duidelijke produktinfo en comptabiliteit aspecten in de produktomschrijving. Helemaal wanneer aanbiedingen vrijdags (dus net voor het weekend) worden vermeld.  Dit voorkomt rompslomp van annuleren en terugstorting van aankoopbedragen.

Beantwoorden

30 april 2017 om 04:52
J3r03n1337 Gebruiker

Wel zo netjes om duidelijk te vermelden dat iPad Air 2 niet werkt met de Adobe Stylus! Ontworpen voor, betekent niet “niet compatible met”. Order maar weer geannuleerd. Is in jullie forum in 2016 ook al genoemd.

Beantwoorden

30 april 2017 om 17:18
Moderator Paul Moderator

Beste Jeroen,

Bij de Specificaties staat duidelijk vermeld dat de Ink & Slide ontworpen is voor iPad Air 1, niet dat het apparaat ook geschikt zou zijn voor de iPad Air 2. Wat is voor jou onduidelijk in de huidige tekst? 
Het is voor iBOOD ondoenlijk om een lijst van apparaten te vermelden waarvoor de Ink & Slide niet geschikt is, vandaar een vermelding van de apparaten die wel compatible zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

30 april 2017 om 10:16
liama2530 Gebruiker

Netgear 5-Bay: wat is de Max snelheid( Mbps) van het doorsturen naar de nas?

Beantwoorden

3 mei 2017 om 17:01
NiceBoy Gebruiker

Heb vandaag de Netgear EDA500 5-Bay Uitbreidingschassis ontvangen, krijg hem niet aan de praat, ook software is blijkbaar nergens te vinden !!!!

Op mijn PC heb ik een esata connectie, dus ik dacht het zal wel installeren, blijkbaar niet.

Vriendelijke Groet,

Luc

Beantwoorden

3 mei 2017 om 20:47
manonarnold Gebruiker

Hallo Luc,

Hier hetzelfde, lukt me om alleen om bay 1 te vinden. bay 5 brand bij mij rood.

Hoor graag als je voortgang hebt geboekt.

Groet, Arnold

Beantwoorden

3 mei 2017 om 23:28
NiceBoy Gebruiker

zou dit soms komen omdat het een Netgear EDA500 5-Bay Uitbreidingschassis is en dat ie pas werkt als ie aan een andere NAS is aangesloten ?

Ik heb echt geen flauw idee, heb een mail gestuurd, dus nu maar even het antwoord afwachten

Beantwoorden

15 mei 2017 om 14:33
kummel Gebruiker

De esata moet  Port Multiplier ondersteunen. Pas dan zie je 5 disks op je PC, anders maar 1. Op mijn QNAP zie ik 5 disks van de EDA500. Ik haal ongeveer 150MByte/sec (rd/wr). Ik zag bij (oude) Synology dat de esata connectie GEEN port multiplier ondersteunt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.